Että onko kannattavampaa perua seinäjoki kokonaan, vai jäädä miinukselle.
Näyttää pahalta.
Näyttää pahalta.
Uutiset:
Näyttää pahalta.
Näyttää pahalta.
Eiköhän täältä saa kerättyä kolehdillisen turskia, ettei hukkaan mene. Monta tarviit?
Yrittäjänä joutuu välillä tekee vaikeita päätöksiä - toki aina kannattavuus suhteita pitää punnita.
Siitä tulikin mieleen, että melkeen loukkaantuisin lasten takia, jos tietäisin että rahat on käytetty muhun eikä lapsiin. Kuitenkin itse nähnyt sen kun on tehty valintoja mun lahjojen ja viinan välillä. Eli siinä mielessä, on ihan miellyttävä ilmiö tämä, että joulun alla tällä alalla rahaa liikkuu vähän vähemmän.
Yrittäjänä joutuu välillä tekee vaikeita päätöksiä - toki aina kannattavuus suhteita pitää punnita.
Jouluun alla vaan on ilmeisen tiukkaa ihmisillä ja eihän tässä mitään muuta kuin koittaa tammikuun loppupuolella tai helmikuussa uudestaan, kun ihmisillä on parempi taloudellinen tilanne... kaikki rahat ei oo menny lasten ja tyttöystävien joululahjoihin
Siitä tulikin mieleen, että melkeen loukkaantuisin lasten takia, jos tietäisin että rahat on käytetty muhun eikä lapsiin.
Kuitenkin itse nähnyt sen kun on tehty valintoja mun lahjojen ja viinan välillä. Eli siinä mielessä, on ihan miellyttävä ilmiö tämä, että joulun alla tällä alalla rahaa liikkuu vähän vähemmän.
Jouluun alla vaan on ilmeisen tiukkaa ihmisillä ja eihän tässä mitään muuta kuin koittaa tammikuun loppupuolella tai helmikuussa uudestaan, kun ihmisillä on parempi taloudellinen tilanne... kaikki rahat ei oo menny lasten ja tyttöystävien joululahjoihin
Siitä tulikin mieleen, että melkeen loukkaantuisin lasten takia, jos tietäisin että rahat on käytetty muhun eikä lapsiin.
Kuitenkin itse nähnyt sen kun on tehty valintoja mun lahjojen ja viinan välillä. Eli siinä mielessä, on ihan miellyttävä ilmiö tämä, että joulun alla tällä alalla rahaa liikkuu vähän vähemmän.
Mun repukka lähti omia aikojaan 🙈 Siinä oli tarkoitus lukea, että fiksua pohdintaa ❤️ Ja jotain muutakin 😁😘
Mun repukka lähti omia aikojaan 🙈 Siinä oli tarkoitus lukea, että fiksua pohdintaa ❤️ Ja jotain muutakin 😁😘
Fik myös sulle Enkeli No ei vaan, mutta kiitos Mukavaa Joulun aikaa
... kaikki rahat ei oo menny lasten ja tyttöystävien joululahjoihin
Kuitenkin itse nähnyt sen kun on tehty valintoja mun lahjojen ja viinan välillä..