^^
Perkele, ehdit ensin. Mielessä on käynyt ostaa ja maistaa.
Perkele, ehdit ensin. Mielessä on käynyt ostaa ja maistaa.

Uutiset:
Vieras0265

Näyttää hyvää esimerkkiä
Vieras0217

Nauttii muiden arvostusta

Vieras0265

Näyttää hyvää esimerkkiä
RobertLey

Foorumihierarkian huipulla
^ Kumpikaan ei ole viskiä jos minulta kysytään. Vedä vaikka bourbonia nassuun.Jack on Tennesee Rye ja Jim bourbonia. Viskistä en puhunut mitään.
!
Vieras0265

Näyttää hyvää esimerkkiä

Vieras0217

👍
Pimu

Saisi mikroaaltouunilla pillua

misterx83

Piristää muiden päivää
^^^ ^^^^ ^^^^^
Kyllä! Samalla mietin millaista olisi viettää turskien saunailtaa, juoda kunnolla ja kuunnella hyviä tarinoita!
RobertLey

! - Paras kiitos mitä voi meikäläinen turvenuija saara! Otan Teidän Kunniaksenne
! Wir sind Alte Kameraden, ein Waffenbruder
!
Vieras0217

^^^ ^^^^ ^^^^^
Kyllä! Samalla mietin millaista olisi viettää turskien saunailtaa, juoda kunnolla ja kuunnella hyviä tarinoita!
Iskis kateus kuiteskin, kun mulla on tälläinen vakkari, joka ei mainosta missään jne. Toinen nokittaa 20-25v bi-tytöillä ja nää vaan ilmoittaa mulle..

Ei vaan oikeasti tarkoitin että varmasti löytyy muitakin tarinoita eletystä elämästä ja muustakin 

Ppelto

^^^ ^^^^ ^^^^^
Iskis kateus kuiteskin, kun mulla on tälläinen vakkari, joka ei mainosta missään jne. Toinen nokittaa 20-25v bi-tytöillä ja nää vaan ilmoittaa mulle..
Ei sinne illanviettoon kaikkia kiusanhenkiä auta päästää

RobertLey

^^^ ^^^^ ^^^^^
Ei sinne illanviettoon kaikkia kiusanhenkiä auta päästää
.