Toisaalta kun meri ei jäädy luultavimmin tänäkään vuonna niin pääsen vuotta vaihtamaan saariston syleilyyn
Uutiset:
Pimu

Saisi mikroaaltouunilla pillua
^ Nämä kolmen kuukauden marraskuut kyl syö miestä.
Onneksi kohta alkaa pakkaset ja uudenvuoden jälkeen päivät pidentyä 
Vieras0395

Näyttää hyvää esimerkkiä
Toisaalta kun meri ei jäädy luultavimmin tänäkään vuonna niin pääsen vuotta vaihtamaan saariston syleilyyn

Kapu

Foorumihierarkian huipulla

Entto

Lähellä täydellisyyttä
^^Beelyä mainostettiin radiossa ja mietin, että se voisi olla juuri seuraava musta. Se into lopahti hetkessä kun rupes ottamaan selvää sen ehdoista🙄Joo. Aina olen itsekin ostanut käytetyn auton ja ikinä en ole laittanut enempää kuin 3k€, toisinaan vähemmänkin. Ehkä puolet mainitusta on ollut hintakeskiarvo. Niinpä on pitänyt hyväksyä se että auton ikä on minim 10v ja kilometrejä 250+ tkm.
-Kaskovakuutus.
-Polttoaineet ja muut nesteet.
-Renkaat
-Määrätty kilometrimäärä per vuosi
-jne.
Eli ennemmin maksaa omaa kuin leasingia.
Itse oon aina suosinu käytettyjä autoja jotka on kyllä pelittänyt hyvin👍

Cece

Saisi mikroaaltouunilla pillua
Kapu

Foorumihierarkian huipulla

Vieras0140

Rakastajien aatelia
Vieras0242

Nauttii muiden arvostusta
Vieras0164

Vieras0242

Mailista tuli mieleen että kuinka monta mailia suosittu hupsu saa kyrpää pilluunsa viikossa. Ehkä viikkotasolla puhutaan kuitenkin metreistä. Vuositasolla voi jokunen maili lihanuijaa tulla.
Ai, te puhutte e-maileista.
kilikello

Huikea tyyppi
Onko auton leasing ideana ihan perseestä?
Mietin auton vaihtamista ja siinä samalla pohdiskelin että jos ottaisin leasing-auton. Niitähän saa jopa 200€/kk mutta pikkuisen tsekkaamalla ymmärin että ehdot ovat seuraavat:
1. tuolla 200€/kk saa vain jonkun tosi pienen 1.0 tms ja kilometrejäkään ei vuositasolla saa tulla paljon
2. ainoa autosta aiheutuva kulu jonka tuolla leasing-hinnalla välttää on auton hankintahinta.
Kohtaan 2. se että tokihan muutakin palvelua on ostettavissa mutta nostaa leasing-summaa. Tällaisia palveluita voi olla maksuttomat huollot, rengaspalvelu, tarvittavat korjaukset, sijaisauto jne. Mutta kun noita kasaa pakettiin, kk-hinta alkaakin olla 500€ jolloin kolmen vuoden autovuokraukselle tulee hintaa 18.000€.
Olenko ollenkaan ymmärtänyt asiaa, onko kyseessä kelpo vaihtoehto ihan normikansalaisille vaiko tarkoitettu lähinnä sellaisille naisille ja miehille joilla on rahaa liiankin paljon?
Niin ja toki olisin voinut koittaa pistää vahingon kiertoon myymällä sen itsekin vaan nyt eteenpäin jollekulle kaltaiselleni hyväuskoiselle ja kokemattomalle autoilijalle todellisia vikoja salaillen, kerran leimaakin riittäis keväälle.. Tuntuu olevan autokaupassa aika yleinen käytäntö
Kaiken huomioiden sanoisin että tolla romulla ajetuille kuukausille tuli hintaa silti ehkä joku 100€/kk. Auton valikoin ihan ok värin, tuoreen katsastuksen ja halvan hinnan perusteella - koeajosta muistan vaan etten osannut millään nostaa kytkintä tarpeeksi hitaasti koska ajoin manuaalivaihteista autoa ehkä toista kertaa elämässäni (automaattia olin ajokoulun jälkeen parin vuoden aikajaksolla paristi lainannut).
Mut mä kyllä myös varmasti kolaroisin hienon leasing-auton yhtälailla parkkihallin tolppaan toisinaan enkä vois nykytilanteen lailla vaan kohauttaa olkia, saavat siksikin pitää tunkkinsa 
Mutta niin, 200€ kuukaudessa leasingista ei kyllä itselle käy oikein järkeen ainakaan tässä elämäntilanteessa, kerran ilman autokokemusta ja ei edes kovin hyvä munkki mukana pääsi helposti alle ton 200€/kk. Toivottavasti seuraavan kiesin kanssa pistän vielä paremmaksiVertaat käsittääkseni tuossa vähän vääriä hintoja. Jos otat Leasing-auton niin sen kk-hintaa pitäisi verrata lähinnä siihen vaihtoehtoon jossa ostat auton osamaksulla ja joudut lyhentämään lainaa. Lisäksi, riippuen Leasing-sopimuksesta, sopimus kattaa osan muista autoiluun liittyvistä kuluista ja mitä se niistä kattaa, riippuu sopimuksesta.Mut mä kyllä myös varmasti kolaroisin hienon leasing-auton yhtälailla parkkihallin tolppaan toisinaan enkä vois nykytilanteen lailla vaan kohauttaa olkia, saavat siksikin pitää tunkkinsa