Homoilu on miesten hommaa.
Uutiset:
Onhan tämäkin tietysti yksi tapa tulla kaapista ulos... Miten pahimmat homojen vihaajat aina sattuvatkin olemaan kaappihomoja?
Antakaa kaikkien olla mitä haluavat. 
Vieras0164

Nauttii muiden arvostusta
Miksi joillekin on vaikea niellä ajatusta, että jokaisella on oikeus päättää omasta kehostaan? En vaan voi ymmärtää.Samaa olen itsekin ihmetellyt pari päivää. Aivan kuin ihmisen itsemäärämisoikeus olisi joku yhteinen nollasummapeli...
Vieras0342

Näyttää hyvää esimerkkiä
Mietin sitä, jos sukupuolia on enemmän kuin kaksi. Pitäähän se uskoa, kun näin vastasi viisi yhdeksästä Suomen eduskuntapuolueista.
Sanotaan, että sukupuolia on vaikka viisitoista. Eikö silloin, jos minä kuulun sukupuoli numero seiskaan(hyvä lehti) ja harrastan seksiä sukupuoli numero 14 kanssa, joka kokee, että olemme eri sukupuolta, niin se ei ole homoilua, kun koemme olevamme eri sukupuolta?
Vieras0342

Näyttää hyvää esimerkkiä
Mietin sitä, jos sukupuolia on enemmän kuin kaksi. Pitäähän se uskoa, kun näin vastasi viisi yhdeksästä Suomen eduskuntapuolueista.
Sanotaan, että sukupuolia on vaikka viisitoista. Eikö silloin, jos minä kuulun sukupuoli numero seiskaan(hyvä lehti) ja harrastan seksiä sukupuoli numero 14 kanssa, joka kokee, että olemme eri sukupuolta, niin se ei ole homoilua, kun koemme olevamme eri sukupuolta?
...se voi olla vaikka eläinten välistä intohimoa.
Minä olen villisikaseksuaali ja vietin hekumallisen yön vesinokkaeläinseksuaalin kanssa.
Sanoin röh, röh ja vedin housut nilkkoihin. Se sanoi skviik skviik ja pyllisti.
Kokemus sinänsä tuokin.
Vieras0118
Tästä on tie vain ylöspäin
.
Kapu

Foorumihierarkian huipulla
Baltzar pääsi vapauteen tutkintavankeudesta, tätä epäillään mm. törkeästä ihmiskaupasta, törkeästä raiskauksesta sekä törkeästä lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Tämän asianajaja valitti että vankeusaika on ollut kovin raskasta, kun hänellä ei ole ollut tasoistaan keskusteluseuraa. Tarkoittaakohan se että muut raiskaajat, lapsiin sekoajat ja sellaiset eivät ole omanlaista seuraa vaan pitäisi olla edelleen suomen kulttuurillista ja poliittista kermaa.
Ronja

Saisi mikroaaltouunilla pillua
Pimu

Vieras0140

Rakastajien aatelia
MariaEnkeli

Lähellä täydellisyyttä
Palkokasvi

Näyttää hyvää esimerkkiä
Että olisko kuitenkin pitänyt ostaa se hölmö joulumekko ja neule, jotka jo oli ostoskorissa 🤔 Mutta järki astui kuvioihin ja sanoi: Nyt jumalauta mitään poroneuletta et osta!Tähän saat ajatuksia kun katsot jonkin ns. jouluelokuvan. Tyylillä ei väliä: romanttinen draama, komedia tai kohellus. Yleensä näissä on yksi henkilö, jolla on hieman erikoisempi vaatetus. Jouluelokuvissa usein riemunkirjava neule tai vastaava. Sitten assosioit itsesi sinne elokuvaan ja pohdit, olisitko näyttänyt hyvälle poroneuleessa ja lähinnä omasta mielestä ?

MariaEnkeli

Lähellä täydellisyyttä
IlonaTequila

Ps. Bridget Jonesissa mun suosikki on just hölmöä jouluneuletta käyttävä Mark Darcy. Ah ❤️
Vieras0242

Nauttii muiden arvostusta
Ps. Bridget Jonesissa mun suosikki on just hölmöä jouluneuletta käyttävä Mark Darcy. Ah ❤️
Maria, I feel you!!!😍😍
Mee nyt hakemaan vaan se poromekko! 😘