Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Alennusten kysely  (Luettu 19547 kertaa)

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Alennusten kysely
« Vastaus #120 : Maaliskuu 20, 2021, 12:46:30 »
Huorissa käyminen ei ole lakiin säädetty pakko, ihan vapaaehtoista se on. Jos ei ole rahaa, niin on aivan turha purkaa sitä tyttöön. Kättä taskuun tai suu poikki. 
:whipping:
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa JuhaVill

  • Newbie
  • Viestejä: 37
  • * Kelpo kaveri
Vs: Alennusten kysely
« Vastaus #121 : Maaliskuu 20, 2021, 13:00:37 »
^ Nojoo.
Minun mielestä taas ei tarvitse käydä maksullisilla jos on liian tiukkaa. Silloin voin säästää toisen kuukauden ja käydä sitten kun on varaa.
Ei yksityinen hammaslääkärikään tarjoa alennusta jos minulla on huono kuukausi.
Mutta minä olenkin ahne huora enkä anna almuja  8)
Öh, miten niin liian tiukkaa? Kysyin puhelimessa hintaa puolelle tunnille ja vastaus oli 150€. Kerroin, että hinta on minulle liian suuri, jonka jälkeen hinnaksi tarjottiin 100€, jos tapaaminen onnistuu samana päivänä, koska on rahan tarvetta. Tämä oli minulle ok ja vielä varmistin, että hinta oli mimmillekin ok. Mikä tässä meni pieleen?
Ja tätä on siis tapahtunut useamminkin.

Poissa Vieras0282

  • Hero Member
  • Viestejä: 736
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Alennusten kysely
« Vastaus #122 : Maaliskuu 20, 2021, 13:03:34 »
^ Lue oma teksti ajatuksella läpi.

Poissa JuhaVill

  • Newbie
  • Viestejä: 37
  • * Kelpo kaveri
Vs: Alennusten kysely
« Vastaus #123 : Maaliskuu 20, 2021, 13:07:36 »
^ Lue oma teksti ajatuksella läpi.
Luin uudestaan, mutta en tajua mikä tuossa meni osaltani tai hupakon osalta pieleen. Kerroin ystävällisesti, että hinta on minulle liian suuri ja hän tarjosi pienempää summaa. Olisiko minun pitänyt kieltäytyä pienemmästä hinnasta ja miksi?

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6708
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Alennusten kysely
« Vastaus #124 : Maaliskuu 20, 2021, 14:36:21 »
Itse toimin siten että joko hyväksyn tai hylkään palveluntarjoajan ilmoittaman hinnan, en ala tinkaamaan siitä. Mitä olen huomannut niin 1h hinnat ovat kaikilla käytännössä samat, mutta pitempien 2-3h hinnoissa näkyy jo eroja.

Esim 3h tapaamisissa ero saattaa olla pitkälle toista sataa euroa. Toki en valitse palveluntarjoajaa ihan pelkän hinnan perusteella.
Pörrö on aina plussaa

Poissa JuhaVill

  • Newbie
  • Viestejä: 37
  • * Kelpo kaveri
Vs: Alennusten kysely
« Vastaus #125 : Maaliskuu 20, 2021, 14:39:21 »
Itse toimin siten että joko hyväksyn tai hylkään palveluntarjoajan ilmoittaman hinnan, en ala tinkaamaan siitä. Mitä olen huomannut niin 1h hinnat ovat kaikilla käytännössä samat, mutta pitempien 2-3h hinnoissa näkyy jo eroja.

Esim 3h tapaamisissa ero saattaa olla pitkälle toista sataa euroa. Toki en valitse palveluntarjoajaa ihan pelkän hinnan perusteella.

Entä jos hylkäät tarjouksen ja hupakko kertoo, että pienempikin hinta käy?

Poissa Vieras0138

  • Hero Member
  • Viestejä: 733
  • * Kelpo kaveri
Vs: Alennusten kysely
« Vastaus #126 : Maaliskuu 20, 2021, 14:44:18 »
Itse toimin siten että joko hyväksyn tai hylkään palveluntarjoajan ilmoittaman hinnan, en ala tinkaamaan siitä. Mitä olen huomannut niin 1h hinnat ovat kaikilla käytännössä samat, mutta pitempien 2-3h hinnoissa näkyy jo eroja.

Esim 3h tapaamisissa ero saattaa olla pitkälle toista sataa euroa. Toki en valitse palveluntarjoajaa ihan pelkän hinnan perusteella.

Sama täällä. Lyhyimissä tapaamisissa hinnoittelussa ei käytännössä ole mitään eroja, ulkkareilla tottakai oma linja. Poikkeuksen tähän tekee thaikut missä kuuluu tingata.


« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 20, 2021, 14:46:40 kirjoittanut Hetvield »

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6708
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Alennusten kysely
« Vastaus #127 : Maaliskuu 20, 2021, 16:16:40 »
Itse toimin siten että joko hyväksyn tai hylkään palveluntarjoajan ilmoittaman hinnan, en ala tinkaamaan siitä. Mitä olen huomannut niin 1h hinnat ovat kaikilla käytännössä samat, mutta pitempien 2-3h hinnoissa näkyy jo eroja.

Esim 3h tapaamisissa ero saattaa olla pitkälle toista sataa euroa. Toki en valitse palveluntarjoajaa ihan pelkän hinnan perusteella.

Entä jos hylkäät tarjouksen ja hupakko kertoo, että pienempikin hinta käy?

Näin ei ole vielä kertaakaan käynyt, että hylättyäni tarjouksen olisi ehdotettu pienempää hintaa. Mutta palveluntarjoajahan saa tietysti hinnoitella palvelunsa ihan haluamallaan tavalla, joten voi kai hän myös pienentää hintaa jos itse jostain syystä haluaa niin tehdä.
Pörrö on aina plussaa

Poissa JuhaVill

  • Newbie
  • Viestejä: 37
  • * Kelpo kaveri
Vs: Alennusten kysely
« Vastaus #128 : Maaliskuu 20, 2021, 16:22:31 »
Itse toimin siten että joko hyväksyn tai hylkään palveluntarjoajan ilmoittaman hinnan, en ala tinkaamaan siitä. Mitä olen huomannut niin 1h hinnat ovat kaikilla käytännössä samat, mutta pitempien 2-3h hinnoissa näkyy jo eroja.

Esim 3h tapaamisissa ero saattaa olla pitkälle toista sataa euroa. Toki en valitse palveluntarjoajaa ihan pelkän hinnan perusteella.

Entä jos hylkäät tarjouksen ja hupakko kertoo, että pienempikin hinta käy?

Näin ei ole vielä kertaakaan käynyt, että hylättyäni tarjouksen olisi ehdotettu pienempää hintaa. Mutta palveluntarjoajahan saa tietysti hinnoitella palvelunsa ihan haluamallaan tavalla, joten voi kai hän myös pienentää hintaa jos itse jostain syystä haluaa niin tehdä.

Tätä tapahtuu lähinnä naapurisivuston puhelinnumerollisten ilmoittajien kanssa.

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Alennusten kysely
« Vastaus #129 : Maaliskuu 20, 2021, 16:26:08 »
Tasan kerran on kahden vuoden aikana ehdotettu halvempaa hintaa, joten aika harvinaista ainakin omalla kohdalla. No toki aika harvoin tuleekin passattua, lähinnä noi 300-500€/h pyytelijät.

Poissa JuhaVill

  • Newbie
  • Viestejä: 37
  • * Kelpo kaveri
Vs: Alennusten kysely
« Vastaus #130 : Maaliskuu 20, 2021, 16:32:01 »
Tasan kerran on kahden vuoden aikana ehdotettu halvempaa hintaa, joten aika harvinaista ainakin omalla kohdalla. No toki aika harvoin tuleekin passattua, lähinnä noi 300-500€/h pyytelijät.
Itselleni tulee useammin, koska passaan 150€/puoli tuntia pyynnit.

Poissa JuhaVill

  • Newbie
  • Viestejä: 37
  • * Kelpo kaveri
Vs: Alennusten kysely
« Vastaus #131 : Maaliskuu 20, 2021, 18:30:08 »
^ Lue oma teksti ajatuksella läpi.
Luin uudestaan, mutta en tajua mikä tuossa meni osaltani tai hupakon osalta pieleen. Kerroin ystävällisesti, että hinta on minulle liian suuri ja hän tarjosi pienempää summaa. Olisiko minun pitänyt kieltäytyä pienemmästä hinnasta ja miksi?
Tähän olisi kiva saada vastaus...

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Alennusten kysely
« Vastaus #132 : Maaliskuu 20, 2021, 18:49:19 »
^Ei olisi. Tietenkään.
Perfektionisti.

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2207
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Alennusten kysely
« Vastaus #133 : Maaliskuu 21, 2021, 10:39:50 »
En ole vielä törmännyt vain suikkari-kyselijöihin, jotka sanoisivat OK, sopii kun kerron että alin hinta on se puolituntisen satanen. Siksi.
Vastaanotto vappuviikolla. Vappuhulina 35 + 💃