Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Alennusten kysely  (Luettu 19481 kertaa)

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3497
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Alennusten kysely
« Vastaus #80 : Tammikuu 15, 2021, 13:47:50 »
Näin ostajan näkökulmasta: Tinkiminen tuntuu jotenkin tässä tapauksessa epäkohteliaalta, siinä samalla viestii palveluntarjoajalle että seurasi ja seksi jota tarjoat ei ole niin hyvää että siitä kannattaisi maksaa pyytämäsi hinta. Ehkä tinkiminen vaikuttaa myös saatuun palveluun. Niinpä kysyn hinnan, jos se on mielestäni sopiva niin ok, liian kova hinta niin toivotan hyvää päivänjatkoa.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen natzi.

Poissa Letsmenoks

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1111
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Alennusten kysely
« Vastaus #81 : Tammikuu 15, 2021, 14:50:47 »
Muistan kun joskus kauan sitten Viron varpusilla luki käteen kirjoitettuna "pilu 50"...

Tämän tarinan muistan taas tapahtuneen Karhulan torilla venäläisen naisen toimesta, tarina elää  :)
☮️and💟

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9044
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Alennusten kysely
« Vastaus #82 : Tammikuu 15, 2021, 15:18:00 »
Muistan kun joskus kauan sitten Viron varpusilla luki käteen kirjoitettuna "pilu 50"...

Tämän tarinan muistan taas tapahtuneen Karhulan torilla venäläisen naisen toimesta, tarina elää  :)

Minä taas muistan että se meni " saki, saki vaiv dolars "
Luultavasti näin unta tai katsoin South Parkkia.
Why so fragile?

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Alennusten kysely
« Vastaus #83 : Tammikuu 15, 2021, 15:31:07 »
Mä muistan että se meni niin, että Kotkan kauppatorilla oli myyjä kahden lapun kanssa, eka oli vitu 50 ja toinen pilu 40.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Mondos

  • Full Member
  • Viestejä: 227
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Alennusten kysely
« Vastaus #84 : Tammikuu 15, 2021, 16:42:54 »
Tämmöinenkin tarjous oli tarjolla:lapussa luki votka pilu tupaka,kun kysyin mitä maksaa näytti kämmenestään hinnaston. Tupaka kaupat teimme!
Ja kasakka se kantoi vettä.Vaikkei sitä kyrpeä vittuhu menny ku kirvesvarre verra juu,vain kirvesvarre verra juu.

Poissa Arnold365

  • Newbie
  • Viestejä: 41
  • * Kelpo kaveri
Vs: Alennusten kysely
« Vastaus #85 : Helmikuu 12, 2021, 10:35:23 »
Yleensä en alennuksia pyydä.  Hupakko kostaa sulle sen tinkimisen, aika lyhenee, tyttö hyppää päältä pois ja siirtyy
käsihoitoon ja sanoo, ettet tullut tarpeeksi nopeesti.  Yksi huippuluokan thaityttö tarjosi alennusta kun olin käynyt monta kertaa.
Sen jälkeen kävin tämän tytön luona  2008-2018.  Harmi , kun ei ole paikkakunnalla enää, hän on jossain Pohjanmaalla.
Hitto, että on häntä ikävä.
Kaupallisten tyttöystävien frendi

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Alennusten kysely
« Vastaus #86 : Helmikuu 13, 2021, 22:49:46 »
Ennenkuin luen yhtään juttua - aion lukea - niin tinkiminen aiheuttaa mulla puheilinblokin. PS Luin muutaman taakse ja jätän tämän tähän.

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Alennusten kysely
« Vastaus #87 : Helmikuu 13, 2021, 23:03:23 »
Mä muistan että se meni niin, että Kotkan kauppatorilla oli myyjä kahden lapun kanssa, eka oli vitu 50 ja toinen pilu 40.

Muistat väärin. Ne oli virolaisia huorat, joilla kyltit handussa ja ne oli Stadin satamassa kultaisella ysärillä. Ja puhuttiin markoista. Ei siis mistään Bumsibumin juontajasta vaan rahasta.

Kumman valitsit vitu 50 vai pilu 40? Vai olitko niin äijä, että tingit väittämällä, että sulla on vain kaksi paasikiveä taskussa ja yksi kolmen minuutin muna housussa?  :whipping:   

Poissa Vieras0202

  • Jr. Member
  • Viestejä: 50
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Alennusten kysely
« Vastaus #88 : Helmikuu 15, 2021, 14:43:26 »
Tuleeko muille hupakoille paljon kyselyitä että saisko vakkarina tai muuten vaan alennusta ja miten suhtaudutte/ annatteko alennusta?

Multa on jonkun verran kyselty alennuksia tai valitettu hinnasta, joten mietin, että onko tässä hommassa yleistäkin antaa alennusta? Olen kuitenkin suhteellisen uusi tekijä enkä tunne muita palveluntarjoajia. Olen ainakin tähän mennessä vielä pitänyt kiinni hinnoista. Itseäni helposti vähän ärsyttää alennusten kysely mutta ymmärrän sen kyllä hyvin ja aina voi toki kysyä ja vastaan asiallisesti. Tietysti jos vänkäämiseksi menee niin sitten alkaa enemmän ärsyttää.

Toivottavasti onnistuin laittamaan viestin oikealle keskustelualueelle  :D

En anna alennusta ja jos lähtee multa kyselemään niin en suostu edes tapaamaan. Itsellä se ajatus ettei tämä mikään turkkilainen tori ole vaan ilmoitetaan omat hinnat ja jos ei riitä rahat asiakkaalla niin sitten kannattaisi vaan siirtyä eteenpäin johonkin sellaiseen jonka hinnat miellyttää.
Suhtaudun kuitenkin eritavoin siihen jos on vakkari joka käy JATKUVASTI usein eli jos joku käy vaikka joka ikinen viikko niin sitten voidaan keskustella jostain alennuksesta, ja sellaisia mulla onkin, mutta ne sit käy tosi usein.

Poissa Suomipoika85

  • Full Member
  • Viestejä: 109
  • * Kelpo kaveri
Vs: Alennusten kysely
« Vastaus #89 : Maaliskuu 08, 2021, 09:57:08 »
Lasketaanko tinkaamiseksi se että jos tyttö ilmoitaa hinnaksi vaikka 200e/h, ja kysyt että olisiko tytöllä tarjolla lyhyempiä aikoja?

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Alennusten kysely
« Vastaus #90 : Maaliskuu 08, 2021, 10:09:04 »
Lasketaanko tinkaamiseksi se että jos tyttö ilmoitaa hinnaksi vaikka 200e/h, ja kysyt että olisiko tytöllä tarjolla lyhyempiä aikoja?

Ei ole lähtökohtaisesti tinkaamista, mutta oletko tarkistanut lukeeko ilmoituksessa että tekee vain tunnin aikoja? Sitten se on tinkaamista.

Poissa Suomipoika85

  • Full Member
  • Viestejä: 109
  • * Kelpo kaveri
Vs: Alennusten kysely
« Vastaus #91 : Maaliskuu 08, 2021, 11:04:05 »
Lasketaanko tinkaamiseksi se että jos tyttö ilmoitaa hinnaksi vaikka 200e/h, ja kysyt että olisiko tytöllä tarjolla lyhyempiä aikoja?

Ei ole lähtökohtaisesti tinkaamista, mutta oletko tarkistanut lukeeko ilmoituksessa että tekee vain tunnin aikoja? Sitten se on tinkaamista.

Nuo kerrat kun olen asiaa kysynyt on ollu sellaisissa tapauksissa joissa ei ilmoituksessa lue/saa lukea mitään hintoja tai aikoja.

Osa on tulkinnut tinkaamiseksi ja suuttunut, osa taas ystävällisesti vastannut.

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Alennusten kysely
« Vastaus #92 : Maaliskuu 08, 2021, 12:05:26 »
OK, mutta esimerkkisi oli hinnallinen. Tsemppiä!

Poissa tuholainen

  • Newbie
  • Viestejä: 38
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Alennusten kysely
« Vastaus #93 : Maaliskuu 08, 2021, 13:17:56 »
Lasketaanko tinkaamiseksi se että jos tyttö ilmoitaa hinnaksi vaikka 200e/h, ja kysyt että olisiko tytöllä tarjolla lyhyempiä aikoja?

Mun mielestä tää ei oo tinkaamista ellei ole ilmoitettu, että tunnin aika on ainoa tarjolla oleva. Sitten jos lähdetään vastauksena ehdottelemaan itse, että saat summan x vaikkapa vartista, niin sen mä laskisin jo tinkaamiseen.

Hyvinkään herkku

Poissa Vieras1505

  • Full Member
  • Viestejä: 281
  • * Kelpo kaveri
Vs: Alennusten kysely
« Vastaus #94 : Maaliskuu 18, 2021, 10:46:15 »
Yhtään asiakasta en oo nyt vielä ehtinyt ottaa, mutta tinkausta on jo tullut, vaikka tiedän hinnastoni olevan aivan tavanomainen. Sekin helpottaa, kun on jutellut kollegoiden kanssa, niin tietää hintatason suunnilleen.

Itse voisin harkita alennuksen antamista esimerkiksi sellaisille mukaville herroille, jotka varaavat useampia kertoja pidempiä tapaamisia (esim. 2 h) jotka eivät ole täyttä jyystöä alusta loppuun vaan että kaivataan vaan sitä että saa edetä rauhassa jne.

Samoin pieniä alennuksia voisin harkita kivoimmille vakkareille, joiden kanssa tiedän, että kunnioittavat minua ja aikarajaa ja asiat toimivat mutkattomasti.

Mutta tää nyt on ajatustasolla vielä, kun ei oo tullut tosiaan asiakkaita tavattua vielä. Paitsi siis joskus kauan kauan sitten, kun olin ihan junnu enkä osannut pitää rajoistani kiinni.

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Alennusten kysely
« Vastaus #95 : Maaliskuu 18, 2021, 14:11:15 »
Tuleeko muille hupakoille paljon kyselyitä että saisko vakkarina tai muuten vaan alennusta ja miten suhtaudutte/ annatteko alennusta?

Multa on jonkun verran kyselty alennuksia tai valitettu hinnasta, joten mietin, että onko tässä hommassa yleistäkin antaa alennusta? Olen kuitenkin suhteellisen uusi tekijä enkä tunne muita palveluntarjoajia. Olen ainakin tähän mennessä vielä pitänyt kiinni hinnoista. Itseäni helposti vähän ärsyttää alennusten kysely mutta ymmärrän sen kyllä hyvin ja aina voi toki kysyä ja vastaan asiallisesti. Tietysti jos vänkäämiseksi menee niin sitten alkaa enemmän ärsyttää.

Toivottavasti onnistuin laittamaan viestin oikealle keskustelualueelle  :D

En anna alennusta ja jos lähtee multa kyselemään niin en suostu edes tapaamaan. Itsellä se ajatus ettei tämä mikään turkkilainen tori ole vaan ilmoitetaan omat hinnat ja jos ei riitä rahat asiakkaalla niin sitten kannattaisi vaan siirtyä eteenpäin johonkin sellaiseen jonka hinnat miellyttää.
Suhtaudun kuitenkin eritavoin siihen jos on vakkari joka käy JATKUVASTI usein eli jos joku käy vaikka joka ikinen viikko niin sitten voidaan keskustella jostain alennuksesta, ja sellaisia mulla onkin, mutta ne sit käy tosi usein.

Mulle just laitteli henkilö viestiä. Viestistä näki kuinka hän on yrittäjänä ylempänä kuin minä ja satanen oli hänen mielestään sopiva korvaus. Sen verran vastasin, ettei satasella ihan lähde. Arvelin et keskustelu loppuu siihen, mutta henkilön  mieli muuttuikin. Kieltämättä huvittavia viestejä sen jälkeen tullut, joissa vongataan tapaamista. En vaivaudu enää vastaamaan.

Ärsyttävimpiä ovat edellä kuvatunlaiset yhteydenotot, joissa etukäteen määritellään mun tavaralle ja palveluille hinta. Ei jatkoon. Onpa joku yrittänyt vielä maksutilanteessakin yrittänyt tinkiä.
Niille jotka ilmottavat, etteivät haluaisin kuin suikkaria, olen vastannut, että veloitukseni on joka tapauksessa aikaperusteinen. Yleensä eivät ole olleet enää yhteyksissä uudestaan.

Mä koin kanssa alkuun, että mun vihreyttä tässä hommassa yritettiin käyttää hyväksi, mutta huomasin nopeesti et kun on itselleen määritellyt rajat ja hinnan, niin niissä pysyminen antaa kummasti voimaa ja itseluottamusta.

Ja kysymykseen vakkareista. Ihan oikean vakkarin kanssa on jatkotuntien hinta alhaisempi.
💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Alennusten kysely
« Vastaus #96 : Maaliskuu 18, 2021, 14:57:47 »
Joo, ”vain suikkari” -kyselijät menevät suoraan roskiin. Eivätkä he enää edes yritä ottaa yhteyttä.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Alennusten kysely
« Vastaus #97 : Maaliskuu 18, 2021, 15:20:59 »
Tuo vakkari määritelmä on häilyväinen. Oikeastaan itselle olleet kerta toisensa jälkeen pahimpia tinkareita vakkari siksi kun on vakkari ja pitäisi saada halvalla. Vakkariksi luokittelee itsensä myös mies, joka kävi joskus pari vuotta sitten. Ei kaikki tosin, on miehiä ketkä kunnioittaa minua ja hintojani. Ja sellaisille vakkareille en laita munakelloa soimaan, jos aika suo, niin saa viipyä niin kauan kun haluaa, enkä millään päästäisi pois. Täällä kun on apteekin ja Alkon hinnat, mutta vaan sydänystävä hauska mies saa luistaa niistä.
Mitä nyt menin sanomaan, on aika paljon kivoja miehiä ketkä ottaisin sydänystäväksi.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9044
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Alennusten kysely
« Vastaus #98 : Maaliskuu 18, 2021, 15:30:18 »
Joo, ”vain suikkari” -kyselijät menevät suoraan roskiin. Eivätkä he enää edes yritä ottaa yhteyttä.

Voi IsäKissanVittu. Nyt ei saa enää suikkareitakaan kysellä.

Olen usein maksanut ajasta ja käyttänyt maksamani ajan siihen että kyrpääni imetään kunnes paineet kiveksissä helpottaa. Tämäkin on nyt sitten väärin  :laught:
Why so fragile?

Poissa Vieras0147

  • Full Member
  • Viestejä: 233
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Alennusten kysely
« Vastaus #99 : Maaliskuu 18, 2021, 15:55:49 »
Joo, ”vain suikkari” -kyselijät menevät suoraan roskiin. Eivätkä he enää edes yritä ottaa yhteyttä.

Voi IsäKissanVittu. Nyt ei saa enää suikkareitakaan kysellä.

Olen usein maksanut ajasta ja käyttänyt maksamani ajan siihen että kyrpääni imetään kunnes paineet kiveksissä helpottaa. Tämäkin on nyt sitten väärin  :laught:

Hemmetti mikä tinkaaja. Kehtaat kysellä pelkästään suikkaria.