Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Alennusten kysely  (Luettu 19483 kertaa)

Poissa NiinaLakka

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Alennusten kysely
« : Marraskuu 29, 2020, 15:16:03 »
Tuleeko muille hupakoille paljon kyselyitä että saisko vakkarina tai muuten vaan alennusta ja miten suhtaudutte/ annatteko alennusta?

Multa on jonkun verran kyselty alennuksia tai valitettu hinnasta, joten mietin, että onko tässä hommassa yleistäkin antaa alennusta? Olen kuitenkin suhteellisen uusi tekijä enkä tunne muita palveluntarjoajia. Olen ainakin tähän mennessä vielä pitänyt kiinni hinnoista. Itseäni helposti vähän ärsyttää alennusten kysely mutta ymmärrän sen kyllä hyvin ja aina voi toki kysyä ja vastaan asiallisesti. Tietysti jos vänkäämiseksi menee niin sitten alkaa enemmän ärsyttää.

Toivottavasti onnistuin laittamaan viestin oikealle keskustelualueelle  :D

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15192
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Alennusten kysely
« Vastaus #1 : Marraskuu 29, 2020, 15:17:20 »
^
Äläkä sinäkään anna alennusta.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1537
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Alennusten kysely
« Vastaus #2 : Marraskuu 29, 2020, 15:23:17 »
Ei kannata antaa, ainakaan pyydettäessä. Jos joku on vaikka käynyt vuoden ajan kaksi kertaa kuukaudessa, voi halutessaan antaa vaikka joulualennusta.

Kyllä näillä tinkijöillä olisi varaa ostaa seksiä, mutta ne ei arvosta toisen työtä.
Olipa tunti 50€ tai 300€, niin aina löytyy niitä, joiden mielestä liian kallista.
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa Pimu

  • Sr. Member
  • Galleria (137)
  • Viestejä: 2345
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Alennusten kysely
« Vastaus #3 : Marraskuu 29, 2020, 16:10:31 »
Tinkareita on on tällä alalla valitettavasti aina, siihen kannattaa tottua. Itse en pidä tinkaamisesta yhtään ja tällaiset tyypit menee nykyisin automaattisesti äv osastolle. Tapaan vain asiakkaita jotka kunnioittavat ehtojani ja se koskee myös hinnoittelua :)
Keikat kalenterissa 😘
📸𝔾𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕤𝕤𝕒 𝕜𝕦𝕧𝕚𝕒 𝕡𝕒𝕙𝕚𝕞𝕡𝕒𝕒𝕟 𝕙ä𝕥ää𝕟
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=156

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9047
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Alennusten kysely
« Vastaus #4 : Marraskuu 29, 2020, 16:14:04 »
Alennusta en ole kysynyt mutta ilmaiseksi olen ruinannut koko ikäni.
Why so fragile?

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 772
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Alennusten kysely
« Vastaus #5 : Marraskuu 29, 2020, 18:53:02 »
Hinta määräytyy siten, että pyydät sellaista hintaa, jolla saat itsellesi sen verran asiakkaita (ja siten rahaa) kuin olet ajatellut. Jos esimerkiksi saat riittävästi asiakkaita hintaan 200€/puoli tuntia, niin silloin se on oikea hinta. Tämä on markkinataloutta, eikä silloin voi ajatella, että joku hinta on liikaa tietystä työstä kuten nyt vaikka seksityöstä.

Poissa Pilvi

  • Full Member
  • Galleria (11)
  • Viestejä: 126
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Alennusten kysely
« Vastaus #6 : Marraskuu 29, 2020, 19:20:30 »
Niinkuin aiemmin kerrottiin tinkareita on ja tulee olemaan.
Itse en enää edes vaivaudu vastaamaan jos joku viesteissä tinkaa tai ehdottelee halvempaa hintaa. Hän voi silloin etsiä halvemman palveluntarjoajan. Ja tyyppi menee äv osastolle.

Joskus olen pitänyt esim.black friday tmv tarjouspäiviä, jolloin hinnat ovat olleet hieman halvemmat. Mutta päätän niistä itse milloin pidän ja millaiset hinnat silloin ovat.

<3

Poissa kilikello

  • Full Member
  • Galleria (6)
  • Viestejä: 288
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Alennusten kysely
« Vastaus #7 : Marraskuu 29, 2020, 19:40:58 »
Mä en perusperiaatteena anna kellekään alea enkä tapaa tinkareita. Jos hinnat ei miellytä, asiakas etsikööt toisen palveluntarjoajan - tinkaaminen tuntuu epäkunnioittavalta, ei tässä olla missään basaarilla. Kokemus myös opettanut että tinkaajat jotka olen erehtynyt jonain hiljaisena päivänä tapaamaan ovat myös asiakkaina olleet tosi rasittavia, huolella saanut laskea että onko edes se joustettu summa oikeasti kasassa setelinipussa, ja topakasti potkimaan yliajalle vetuloivaa asiakasta pois asunnosta (ei, se ei ole minun ongelmani jos maksamasi aika on kulunut etkä ole lauennut - mä veloitan ajasta, en orgasmeista).
Hupsu hupakko Turusta

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Alennusten kysely
« Vastaus #8 : Marraskuu 29, 2020, 19:41:39 »
Joskus olen antanut tinkarille toisen mahdollisuuden käyttäytyä paremmin, mutta yleensä niiden viestit menee poistoon samantien ja osoite estoon. Jää enemmän aikaa ja virtaa oikeille asiakkaille.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Alennusten kysely
« Vastaus #9 : Marraskuu 29, 2020, 20:14:07 »
Ei ole tarvetta alentaa apteekin ja alkon hintoja.
Eräskin omasta tahdostaan maksaa aina 50 extraa tunnista ja viimeksi vielä 50 lisää kuulemma indeksikorotusta, kun menee niin lujaa firmallaan.
Eilen taas yksi puolituntinen ajan varannut laittoi viime metreillä viestin, ettei maksa 150. Laitoin sitten takaisin, että asia vilpitön, sitten et panekkkan.
Kyllä minä sen ymmärrän, että panettaa ja vituttaa jos siihen panetukseen ei ole rahaa tarpeeksi.
Vaan ei ole minun vika, että on riittävästi heitä, keillä rahaa riittää.
Heitä minun Kuninkaita arvostan ja miettinytkin siirtymistä vaan vakkareiden palvelijaksi.

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Alennusten kysely
« Vastaus #10 : Marraskuu 29, 2020, 20:56:41 »
En koskaan kyselisi alennusta.

Poissa Vieras0187

  • Newbie
  • Viestejä: 21
  • * Kelpo kaveri
Vs: Alennusten kysely
« Vastaus #11 : Marraskuu 29, 2020, 21:31:18 »
Kun laittaa hinnat tarpeeksi alas, ei alennusta tarvitse kysellä. Itse käyn ainoastaan 100€ / 30min hupakoilla.

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Alennusten kysely
« Vastaus #12 : Marraskuu 29, 2020, 21:53:21 »
En kysele alennuksia vaan käyn heillä, keillä mielestäni on hyvä hinta-laatusuhde. Yli 250€ tunti pitää kyllä olla jotain tavallista parempaa tarjolla, etten siirry seuraavaan palveluntarjoajaan. Mutta pohjimmiltani pihinä olisin kyllä tosi iloinen jos joku joskus tarjoaisi jonkun sortin kanta-asiakasalennusta :)

Poissa Julia

  • Hero Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 685
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Alennusten kysely
« Vastaus #13 : Marraskuu 29, 2020, 23:32:44 »
Itsehän tässä (mahdollisesti yrittäjänä) hinnat on päätettävä. Itse olen laskenut hintani niin, että saan tarpeeksi asiakkaita, käteen jää menojen ja verojen jälkeen tarpeeksi eikä tarvitse tehdä ihan täysiä päiviä.

Kanta-asiakasalennus kuulostaa sinänsä musta kivalta, mutta näissäkin suosisin mieluummin näitä Osta kolme tapaamista tällä hinnalla -tyyppisiä ratkaisuja, jotka takaisi että se kanta-asiakkuus jatkuu.
Helsingissä <3

Poissa Vieras0128

  • Hero Member
  • Viestejä: 756
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Alennusten kysely
« Vastaus #14 : Marraskuu 29, 2020, 23:53:06 »
Koskaan en ole alennusta pyytänyt. Pari lähimenneisyyden erittäinkin suosittua hupakkoa tarjosi itse melko edullista hintaa ollen samalla muutenkin hyvin reiluja ja mukavia naisia. No, oikein laskettu tuo koukutus näiltä bisnesnaisilta :D Heistä tuli aikoinaan vakkareita, joiden kanssa oli useita antoisia hetkiä, ja uusintatapaamisten määrä takasi neidoille enemmän rahaa kuin hetken ahneus ;) Ihan sama kuin vaikka bensa-asemaa valitessa. Jos se tietty asema myy yleensä halvemmalla kuin muut, ihan sitä samaa hyödykettä, niin sinnehän sitä mennään tankille...

Eipä se ole tyhmä, joka pyytää, vaan se joka maksaa :D Oikeasti maksuseksi on kuitenkin melko kallista tavalliselle tyypille, jos ei ole esim. jotain mattana ansaittua rahaa, joka pitäisi jonnekin hukata ::)

Siviiliviritykset on sitten ihan erikseen, mutta eihän niistä nyt puhuttu...

Poissa thorath

  • Full Member
  • Viestejä: 301
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Alennusten kysely
« Vastaus #15 : Marraskuu 30, 2020, 00:06:30 »
Ei ole tarvetta alentaa apteekin ja alkon hintoja.
Eräskin omasta tahdostaan maksaa aina 50 extraa tunnista ja viimeksi vielä 50 lisää kuulemma indeksikorotusta, kun menee niin lujaa firmallaan.
Eilen taas yksi puolituntinen ajan varannut laittoi viime metreillä viestin, ettei maksa 150. Laitoin sitten takaisin, että asia vilpitön, sitten et panekkkan.
Kyllä minä sen ymmärrän, että panettaa ja vituttaa jos siihen panetukseen ei ole rahaa tarpeeksi.
Vaan ei ole minun vika, että on riittävästi heitä, keillä rahaa riittää.
Heitä minun Kuninkaita arvostan ja miettinytkin siirtymistä vaan vakkareiden palvelijaksi.

Vakkarini taannoin ilmoitti, että nostaa hintaansa 50e verran.
Korotti myös, mutta menetti samalla yhden pitkäaikaisista asiakkaistaan.
En alkanut tinkimään vaan vaihdoin. Niin tekisen muussakin kaupankäynnissä, jos samalla hinnalla saa hieman paremman tarjouksen muualta.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Alennusten kysely
« Vastaus #16 : Marraskuu 30, 2020, 00:35:21 »
Mua itteäni vituttaa hupakoiden puolesta kun kuulee ja lukee näistä tinkaajista😡 Sellaset kusimadot sietäis saada jonkun kalun tiputtavan kupan tai vähintään elinikäisen impotenssin! Ärsyttäviä, naista kunnioittamia sikoja mun mielestä.

Toivon tätä lukevan monen, jotka harkkitsevat alalle tulemista ja tiedostavan jo ensi hetkestä asti, että hinta on mikä on päätetty.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Alennusten kysely
« Vastaus #17 : Marraskuu 30, 2020, 05:15:29 »
Varo, mitä toivot. Minä en ainakaan halua liikkeelle mitään kuppaa levittäviä kakkapäitä, jotka kuitenkin syyttäisivät erektio-ongelmistaan minua :D

Tuo tinkaaminen oli tosiaan yksi kysytyimmistä ekstrapalveluista silloin, kun minä aloitin, joten päätin kuunnella asiakaskuntaani ja lisätä palvelun ekstralistalleni. Nyt siellä sitten lukee, että hinnoista tinkaaminen tekee + 30 € / 1 tinkaus. Oudosti tuon palvelun kysyntä sitten kuitenkin laski aika nopeasti.

Yksi mieleenpainuvimmista yhteydenotoista oli puhelinsoitto ajoilta ennen tuota. En ollut vielä alkanut tarjota tinkaamista ekstrapalveluna, joten se luki jo ilmoituksessani, että "ethän tinkaa hinnoista".

Jonkun sortin ville sitten soitti minulle naureskellen, että "sulla lukee ilmossa, ettei saa tingata, mutta joos mä nyt kuitenkin väähän tinkaisin, eli miten olis puol tuntii satasella ;) "

Vastasin: "Ei."

Hyypiö vastasi: "Ööö. Öö tota... Tota siis... Ai jaa."

Odotin älyllistä vastausta hiljaa.

Hetken jälkeen hän jatkoi: "No tota ei täs sit varmaa muuta ku hyvii, tota, päivän jatkoi tai sillee..."'

Kuulosti aivan kuin hän olisi yllättynyt siitä, että ilmoitukseni olikin paikkansapitävä :o Mutta eihän se nyt niin voi olla. Kyllähän jos mies epäilisi ilmoituksen olevan valheellinen, niin ensimmäisenähän hän varmistaisi tietenkin, että olenko ilmoitukseni mukaisesti täysi-ikäinen ja vapaaehtoinen, ja vasta sitten varmistaisi hintojen paikkansapitävyyden. Eihän nyt kai kukaan kulje ympäriinsä tinkaamassa mitään seksialennuksia piittaamatta siitä, puhuuko vapaaehtoiselle aikuiselle vai ihmiskaupatulle lapselle.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 30, 2020, 05:18:27 kirjoittanut Kuningatar Perse »
Eläkkeellä.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Alennusten kysely
« Vastaus #18 : Marraskuu 30, 2020, 08:32:50 »
Ostaessani seksipalveluita, kysyn etukäteen eri lisäpalveluiden hinnoista, jos niitä ei ole mainittu mainoksessa (naapurisivu). Jos hinnat ovat asettamaani budjettin nähden kalliit, niin ilmoita asian ja siirryn seuraavaan palveluntarjoajaan ellei tämä ilmoita halustaan tulla hinnoissa vastaan. Jos hinnat ovat esillä, en edes ole yhteydessä jos ne eivät mielestäni ole kohdallaan.

Noin yleensä kun ostan jotain yli muutaman satasen tuotetta tai palvelua niin tinkaan, eli keskustelen hinnoista ja eri optioiden vaikutuksesta siihen. Vähän aikaa sitten sain 10% alennuksen eräässä tarvikekaupan kassalla kun avasin suuni ja tienasin muutaman satasen. Isommissa kaupoissa olen malttanut käydä hintakeskustelua rakentavasti ja säästö on ollut merkittävä.

Palveluntarjoajan eli myyjän näkökulmasta tuo on tietysti ihan vitun ärsyttävää, olisi kivempaa jos asiakkaat maksaisivat aina mukisematta sen mitä pyydetään. Palveluiden myynti ja pyrkimys sen kysynnän säilyttämiseena tulevaisuudessakin on kuitenkin kaikenlaista kommunikointia siihen kauppaan liittyen. Voimasuhteet neuvotteluissa vaihtelevat ajankohdittain, palveluntarjoajittain ja markkinatilanteen mukaan. Asiakkailta ja mahdollisilta asiakkailta saatua palautetta ja tietoa kannattaa arvostaa, tällä alalla tietty pitää käyttää filtteriä. Mm. näiden ja kysynnän perusteella hintaa voi kehittää sellaisiksi jotta kauppa käy silleen sopivastia. Tulevaisuudessakin. Vakiasiakkaat kannattaa huomioida hinnoissa, tai jollain muulla tavalla, uusien asiakkaiden hankkiminen ja toimivan asiakassuhteen rakentaminen on aina kalliimpaa. .

Jotkut asiakkaat ovat sanoneet omissa duuneissani hintaa korottaessani että olen ahne paskiainen ja jotkut myyjät keskustellessani hinnoista, että olen persaukinen tinkaaja. Semmoista se on. Kaupankäynti.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 772
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Alennusten kysely
« Vastaus #19 : Marraskuu 30, 2020, 08:47:43 »
Ostaessani seksipalveluita, kysyn etukäteen eri lisäpalveluiden hinnoista, jos niitä ei ole mainittu mainoksessa (naapurisivu). Jos hinnat ovat asettamaani budjettin nähden kalliit, niin ilmoita asian ja siirryn seuraavaan palveluntarjoajaan ellei tämä ilmoita halustaan tulla hinnoissa vastaan.
Tämä on itse asiassa erittäin hyvä taktiikka ja jos joku tällaisesta loukkaantuu, niin johan nyt on ihme.