Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Huoran tavoitettavuudesta  (Luettu 25964 kertaa)

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9069
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #100 : Marraskuu 25, 2020, 01:37:44 »
Jos Lifti marakatin paikkoja on vielä vapaana, niin voin olla #6 marakatti. Olomuoto on kuitenkin kuin Orangin ja Jorma Uotisen Lehto lapsella, mutta tokkopa tuo haittaa?

Ei todellakaan haittaa. Tåmä marakattilauma on jatkoa omituisten otusten kerholle ja sulle on aina mesta!
Why so fragile?

Poissa Hormonihiiri

  • Full Member
  • Viestejä: 162
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #101 : Marraskuu 25, 2020, 06:11:13 »


En väittänyt missään vaiheessa, että olisi paskaa asiakaspalvelua vastata ettei aika käy. Kirjoitin, että olisi parempaa asiakaspalvelua, kuin pelkkä lyhyt ei käy viesti.

Jos nyt ihan tarkkoja ollaan, niin viestinvaihto meni seuraavasti:

[author=thorath link=topic=2911.msg101009#msg101009 date=1605964849]
Vikkehän oli tavoittanut palveluntarjoajan, ja palveluntarjoaja oli kertonut, että aikaa ei ole enää jäljellä. Hyvää asiakaspalvelua.

Hyvää asiakaspalvelua tuossa tilanteessa olisi ollut kertoa milloin sitä aikaa sitten seuraavaksi on tarjolla.
Itse en ainakaan ala uudestaan soittamaan, jos ei osata muuta sanoa kuin, että ota myöhemmin yhteyttä uudestaan.
[/quote]

Ja kyllähän tuosta se vaikutelma syntyy, että sinun mielestäsi KP:n vaihtoehto ja tilanteessa asiakaspalvelijan käyttämä, ei ollut hyvää asiakaspalvelua ja että sinun määrittelemääsi hyvään asiakaspalveluun olisi kulunut nimenomaan tuo, että kerrotaan milloin aikaa taas olisi. Olet monta kertaa käyttänyt tuota termiä "parempaa asiakaspalvelua". Sitä ei tuossa näy, vaan nimenomaan annat ymmärtää, että pelkkä sen ilmoittaminen, että aikaa ei viikonloppuna ole, ei ole hyvää asiakaspalvelua.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5190
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #102 : Marraskuu 25, 2020, 09:01:04 »
Tää on hyvä ketju! En vaan tajua tästä mitään 😁

Tämähän on loistava ketju. Saisinkohan ulkomuistista tiivistettyä tapahtumien kulkua...

Tämä oli aluksi rapsa, jossa palveluntarjoajaa kritisoitiin negatiivisesti mm. siitä, että hän ei antanut panna paljaalla, ja että hän ei ollut saanut järjestettyä asiakkaalle 6 h tapaamista lyhyellä varoitusajalla :o

Minä sanoin, että hei mitäs perkelettä, nuo eivät ole mitään miinuksia, vaan hyvää asiakaspalvelua.

Thorath luuli minun sanoneen, että tapaamisesta kieltäytyminen on hyvää asiakaspalvelua. Thorath vastasi, että sehän on ihan paskaa asiakaspalvelua, kun hyvä asiakaspalvelija ehdottaisi kieltäytyessään myös vaihtoehtoista tapaamisaikaa.

Minä luulin thorathin syyttäneen tuota rapsattua myyjää aiheettomasti huonosta asiakaspalvelusta. Puolustin kollegaa vittuilemalla, että thorath ja hänen komppaajansa eivät selvästikään ymmärrä seksin ostamisesta mitään.

Thorath vastasi, että minä olen perseestä.

Sitten pari tyyppiä tuli rinkirunkkaamaan thorathin kanssa, mutta heidän kommenttinsa poistettiin, joten nyt minä sitten puhun tuolla seinälle.

Anniina sanoi thorathille samat asiat kuin minäkin, mutta kiltimmin, ja thorath kiitti häntä hyvästä vastauksesta.


Välissä oli vähän asiallista keskustelua siitä, että minkälaista tavoitettavuutta seksinmyyjältä voi yleensä odottaa, ja miksi viesteihin ei joskus saa vastausta ollenkaan.

Mutta sitten sanoin, että siinä muuten haisee hyväksikäyttö, kun julkisessa keskustelussa pyritään esittämään normaalit asiat niin kuin ne muka olisivat jotain miinuksia, jotka hyvä palveluntarjoaja korjaisi.

Thorath vittuili, että "lakkaa syyttämästä minua näistä asioista", vaikka en edes ollut syyttänyt häntä.

Minä vittuilin, että "lakkaa syyttämästä palveluntarjoajia aiheettomasti huonosta palvelusta", vaikka thorath ei ollut syyttänyt palveluntarjoajia huonosta palvelusta.

Minä ja thorath, sekä vähän myös Hese, apinoimme toisiamme vittuillen ja puimme toisillemme nyrkkiä jokainen oman kolonsa ikkunasta.

Ronja kertoi, miten hän palvelee omia asiakkaitaan.

Thorath naureskeli, että Ronja on ihan huono.

Thorathia informoitiin siitä, että hän on dorkuuden suomenmestari.

Minä sanoin, että juuri tätä tarkoitan puhuessani hyväksikäytöstä.

Sitten Nina kertoi, mikä on hyvää asiakaspalvelua. Keskustelimme aiheesta diplomaattisesti hyvässä hengessä, toisiamme kunnioittaen, ja lopulta lähdimme yhteistuumin kedolle kirmailemaan.

Lifti pärähti paikalle, ja ovatko nuo nyt Liftin tämänhetkistä marakattilaumaa, jotka tänne perässä soutivat?

Sitten suuri yleisö ymmärsi tämän ketjun kulttuurillisen arvon.

Muistaakseni menit taas kerran räyhämään tapasi mukaan, kun tiedät kaiken ja miehet ovat aina väärässä, varsinkin ovat eri mieltä kanssasi. Sen lisäksi kerroit, että asiakkat käyttävät sinua seksuallisesti hyväksi, mikä on valitsemassasi ammattissa hyvin epätavallista. Varsinkin se seksin harrastaminen ei kuulu tähän skeneen. Ehkä siellä perähikiällä, ei ole valinnan varaa, että joku sikaniska joutuu tyydyttämään tarpeensa Happaman Impin seurassa, kun kaikki kolot kelpaa. Tietenkään et voi vaikuttaa, tähän hyväksikäyttöön, koska tarvitset rahaa. 

Ja jos ei tiedä koska Impillä on Hullut Päivät, sen voi naapurista, jossa on näytetään olevan hyvin perillä, koska Impillä kiihtyy muukin vakaa sekunnissa nollasta sataan.     

Hese, tää meni mielestäni turhan henkilökohtaisuuksiin ja inhottavaksi. Tää ketju on ollut ihan suht viihdyttävä, mutta tämä ei ollut.

Asioista saa olla erimieltä ja käydä kiivastakin keskustelua. Huumorin sävyttämänä ja lapasestakin saa jutut lähteä. Mutta toisen suorasta haukkumisesta ja loukkaamisesta en pidä.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #103 : Marraskuu 25, 2020, 09:22:14 »
Tässä ketjussa kyllä laitetaan nyt aika paljon sanoja KP:n suuhun. Jos KP kertoo millaista on seksuaalinen hyväksikäyttö tai mitä joku mies on joskus tehnyt jollekin, se väännetään muotoon "Kuningas Perse sanoo asiakkaidensa käyttävän häntä hyväkseen" ja "KP:n mielestä KAIKKI miehet..."

En tiedä kuka tässä siis on lapsellinen; aikuiset miehet kilpaa nimittelemässä parikymppistä tyttöä vai KP, jonka älykkään osuvat kommentit ajoittain ärsyttävät itse kutakin...

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #104 : Marraskuu 25, 2020, 09:34:57 »
Huoran tavotettavuudesta kaikki lähti ja KP ehkä pikkasen yleisti ja provosoi ja sitten selittämällä selitystä teki ketjusta vaikeaselkoisen, moderaattori pikkasen vielä hämmensi soppaa. Pitää ottaa huomioon, että miehet on putkiaivoja ja naiset on aina oikeassa;D Kyllä tuo KP pitää nyt laittaa sille huorauskurssille, missä opettelemme kohtelemaan miehiä Geishamaisella viehkeydellä.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #105 : Marraskuu 25, 2020, 09:45:31 »
Tässä ketjussa kyllä laitetaan nyt aika paljon sanoja KP:n suuhun. Jos KP kertoo millaista on seksuaalinen hyväksikäyttö tai mitä joku mies on joskus tehnyt jollekin, se väännetään muotoon "Kuningas Perse sanoo asiakkaidensa käyttävän häntä hyväkseen" ja "KP:n mielestä KAIKKI miehet..."

En tiedä kuka tässä siis on lapsellinen; aikuiset miehet kilpaa nimittelemässä parikymppistä tyttöä vai KP, jonka älykkään osuvat kommentit ajoittain ärsyttävät itse kutakin...

Mutta niinhän sen voi odottaakin menevän.

"Seksuaalinen hyväksikäyttö voi olla myös tällaista."

"E-eikä oo! Ei varmana oo, mitään tollasta en oo koskaan tehny! Nyt puhut ihan palturia, lakkaa syyttämästä viattomia kun mähän oon aina käyttäytyny tosi hyvin enkä ikinä tehny noin! Sä et tiedä mistä puhut. Niin just, sä et tiedä mistä puhut! Sun täytyy siis olla sellainen tyhmä ja mitään mistään tietämätön penska! Hahhah kaverit, kattokaas kaikki tota tyhmyriä! Nauretaan kaikki sille yhdessä. Se väitti et mä olisin joskus muka raiskannu jonkun ja vielä varastanu siltä autonkin, hehheh eiks oo tyhmää! Ton täytyy olla sellanen mihinkään koskaan tyytymätön tyyppi joka vihaa kaikkia miehiä selkeesti vaan periaatteesta. Ei taida ikä riittää ymmärtämään mitään oikeesta elämästä, hehheh pikkutyttö yrittää olla fiksu vaikkei oo, ja SITÄ PAITSI OOT MYÖS IHAN TYHMÄ ETKÄ OSAA MITÄÄN JA KUKAAN EI MUUTENKAAN IKINÄ KUUNTELE SUN TYHMIÄ JUTTUJA!"

Mitähän tämä voisi tarkoittaa.
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0094

  • Newbie
  • Viestejä: 9
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #106 : Marraskuu 25, 2020, 09:56:36 »
Tässä ketjussa kyllä laitetaan nyt aika paljon sanoja KP:n suuhun. Jos KP kertoo millaista on seksuaalinen hyväksikäyttö tai mitä joku mies on joskus tehnyt jollekin, se väännetään muotoon "Kuningas Perse sanoo asiakkaidensa käyttävän häntä hyväkseen" ja "KP:n mielestä KAIKKI miehet..."

En tiedä kuka tässä siis on lapsellinen; aikuiset miehet kilpaa nimittelemässä parikymppistä tyttöä vai KP, jonka älykkään osuvat kommentit ajoittain ärsyttävät itse kutakin...

Muistakaa perkeleen aikuiset miehet (18-99), ette nimittele kilpaa "parikymppistä" tyttöä!

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9069
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #107 : Marraskuu 25, 2020, 10:27:29 »
Tässä ketjussa kyllä laitetaan nyt aika paljon sanoja KP:n suuhun. Jos KP kertoo millaista on seksuaalinen hyväksikäyttö tai mitä joku mies on joskus tehnyt jollekin, se väännetään muotoon "Kuningas Perse sanoo asiakkaidensa käyttävän häntä hyväkseen" ja "KP:n mielestä KAIKKI miehet..."

En tiedä kuka tässä siis on lapsellinen; aikuiset miehet kilpaa nimittelemässä parikymppistä tyttöä vai KP, jonka älykkään osuvat kommentit ajoittain ärsyttävät itse kutakin...

Tää on tätä amatöörien mansplainingia. Sitten tulee womansplaining ja sitten ukot alikulkutunneliaivoillaan yrittää lukea rivien välistä jotakin sellaista mitä siellä ei ole.
Sinänsä koomista tiettyyn pisteeseen asti.

Mutta kun meillä karjuilla nää aivot ylikuumenee, jos niitä käyttää yli 5minuuttia päivässä, ja tää on aika vaativa ketju, nii kohta joku ukko tilttaa = koska se on butthurt

En tiedä onko tää nyt kehu vai loukkaus joten ole hyvä ja anteeksi. Perseilyn Kuningattarella on perseilyssään sellaista Liftimäisyyttä (paljon älykkäämässä muodossa tosin) ja jännä huomata kuinka rajusti siihen aina reagoidaan. Mun mielestä Liftimäisyys kuuluu kaiken ikäisille, sukupuolesta, sukupuolettomuudesta ja seksuaalisuudesta riippumatta.

Ai mitä? Siis tää ketju ei käsittele minua?
No nyt minä olen mr.Butthurt - pitäkää tunkkinne
Why so fragile?

Poissa Vieras0242

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4103
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #108 : Marraskuu 25, 2020, 10:51:16 »
Ai mitä? Siis tää ketju ei käsittele minua?
No nyt minä olen mr.Butthurt - pitäkää tunkkinne

Erittäin OT, mutta epäilen että suurin osa täällä olevista - ainakaan turkulaisista - kollegoista ei edes omista tunkkia.. Eiköhän ne yhdet jarrut olisi muuten jo korjattu...

Poissa Pukumies40

  • Full Member
  • Viestejä: 132
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #109 : Marraskuu 25, 2020, 11:03:28 »
Mä en ymmärrä tätä takertumista... Siis jos huoralla ei ole aikoja vapaana ja hän kertoo tän potentiaaliselle asiakkaalle liian tylysti (ilman pususydän-hymiöitä ja lupausta, että kyllä joskus toiste varmaan onnistuu) niin mielensäpahoittajan luulisi siirtyvän sitten seuraavaan kohteeseen.

Kauheita herkkiksiä tuntuu olevan huorapukit... 😉 Ja sitten vielä virtuaalimaailmassakin loputon oikeassaolemisen tarve. Ei ole hyvä yhdistelmä.

Haukatkaa happea, menkää lenkille tai hiihtään ja kone kiinni hetkeksi.

Poissa 007 (oma)lupa naida

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1631
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #110 : Marraskuu 25, 2020, 11:47:52 »
^ Täysin samaa mieltä Pukumiehen kanssa.
9 vuotta ikään 69, joka on kivaa :-)

Poissa Vieras0147

  • Full Member
  • Viestejä: 233
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #111 : Marraskuu 25, 2020, 11:58:44 »
Hyvinhän on mennyt näköjään tunteisiin jonkun randomin nettikirjoitukset. Mitäköhän siinä tapauksessa kun joku kääntyy vielä ovelta.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 25, 2020, 12:05:12 kirjoittanut Someone Unknown »

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #112 : Marraskuu 25, 2020, 12:08:05 »
Ei todellakaan haittaa. Tåmä marakattilauma on jatkoa omituisten otusten kerholle ja sulle on aina mesta!

#❤️


Mä en ymmärrä tätä takertumista... Siis jos huoralla ei ole aikoja vapaana ja hän kertoo tän potentiaaliselle asiakkaalle liian tylysti (ilman pususydän-hymiöitä ja lupausta, että kyllä joskus toiste varmaan onnistuu) niin mielensäpahoittajan luulisi siirtyvän sitten seuraavaan kohteeseen.

Kauheita herkkiksiä tuntuu olevan huorapukit... 😉 Ja sitten vielä virtuaalimaailmassakin loputon oikeassaolemisen tarve. Ei ole hyvä yhdistelmä.

Haukatkaa happea, menkää lenkille tai hiihtään ja kone kiinni hetkeksi.

Näin se tuntuu nykyään menevän. Kuten eräs palveluntarjoaja mainitsikin toisaalla, niin kaikenlainen turha viestittely, kuvien pyytely ja lähettely ynnä muu lirkuttelu asiakkaiden suunnalta on lisääntynyt. Sitten kun tuleekin vastaan sellainen hupakko joka pitää viestittelyn selkeänä tai ei vastaa "mitä kuuluu" tyyppisiin turhuuksiin, leimataan heti kylmäksi ja huonoksi asiakaspalvelijaksi.
Pitäisi muistaa pitää mielessä, että kyseessä on maksullinen seksi. Maksat, panet ja poistut.


𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7811
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #113 : Marraskuu 25, 2020, 12:19:14 »
^Kyllä. Mutta kaikki ei saa rahallakaan ja purkavat sitten energiaansa forkalla kirjoitteluun.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #114 : Marraskuu 25, 2020, 12:20:42 »
^Siinä tapauksessa pitäisi tehdä jotain muuta.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Minttu

  • Newbie
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 20
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #115 : Marraskuu 25, 2020, 12:55:33 »
En jaksanut lukea koko ketjua,ku tuntuu taas homma lähteneen vähän lapasesta..

Otsikoon otan kantaa omalta osaltani,että minä saatan olla se huonosti tavoitettava huora 🙊 Riippuu kenen kannalta asiaa katsoo.
Kun ilmoituksessa lukee,että puhelin on päällä vain ilmoitettuna päivänä,se on päällä vain silloin. Ei edellisenä eikä seuraavana päivänä.
Siihen luuriin vastaan,jos ehdin. Jollen ehdi,olen varattu.
Yhteyden ennen keikkapäivää saa s.postilla(lukee myös ilmoituksessa). Minä en voi sille mitään,jos asiakkaalla ei ole anonyymiä s.postia eikä halua henk.koht.s.postista sitä lähettää(eikä tehdä anonyymiä).. patti tilanne.. silloin minua ei tavoita. :)
Omalta kohdalta suosin ennakkovaraajia,joten joskus sitä aikaa ei vaan löydy samalle päivälle.
Hellä luonnonlapsi <3

Poissa Alice

  • Newbie
  • Galleria (14)
  • Viestejä: 15
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #116 : Marraskuu 25, 2020, 15:00:25 »
Minttu, mie on ihan  sama mieltä. Vaikka  itse  aloittaan vastaamista muutamia  päivää  aikaisemmin  jo viestijä koska  tykkään  organisoimisesta, mutta silloinkin oman  aikataulujen  mukaan. tietty  sitten mainitussa päivillä  olen  ennemaan kiinni  puhelimessa. Raja on  hyvää  olla selkeät. Minulla taas  isompaa osa on just tuo spotissa  viestittelyä vaikka puhelimella  toki  vastaan. muut se on  helpompaa  vaikka jos olisin  julkisella paikoilla on  mukavampaa  kirjoita kun puhua.

Joidenkin asiakkaiden kanssa  viestiteleen mainittujen  päivien ulkopuolella mutta se on asia erikseen
 :) :) :)

Poissa kilikello

  • Full Member
  • Galleria (6)
  • Viestejä: 288
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #117 : Marraskuu 25, 2020, 16:10:54 »
Mut on valitettavasti usein vähintäänkin haasteellista tavoittaa. Puhelimeen en vastaa käytännössä ikinä koska yhtenään soittelevat runkkarit loputtomine kysymyksineen ajavat mut ihan hermoromahduksen partaalle, sähköpostitsekin lähestyessä joutuu ensin lukemaan kylmän automatisoidun viestin ja vahvistamaan sen sanelemat ehdot jonka jälkeen hyvällä tuurilla luen ja vastaan henkilökohtaisesti yhteydenottoon. Aika usein jää kuitenkin viestejä lukematta ja vastaamatta  :-\

Puolustuksekseni teen tätä työtä osin sen yritysluontoisuuden suoman vapauden vuoksi, mulla on aika paljon muutakin elämässä ja etenkin koulu tekee sen että välillä esimerkiksi tenttiviikolla saatan vaan olla parikin viikkoa koskemattakaan sähköposteihin ja sitten poistaa kaikki sadat saapuneet viestit että saan viestilaatikon tukoksen avattua. En tiedota tai tiedä edes itse näistä omista lomistani ennakkoon, ja moni asiakas ymmärrettävästi ottaa vastaamattomuuden henkilökohtaisesti niin etten haluaisi tavata juuri heitä eivätkä sitten vaivaudu enää laittamaan uutta viestiä. Tapani toimia on kieltämättä kaukana optimista, mutta ihan itselleni riittävästi olen töitä silti mielestäni päässyt tekemään  ::)

Hupsu hupakko Turusta

Poissa sannahunaja

  • Full Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 145
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #118 : Marraskuu 25, 2020, 17:45:12 »
Sama homma, ei kiinnosta lueskella väärinkäsityksistä, tahallisista tai tahattomista, johtuvia forkkatappeluita.

Itse otsikkoon sekä aloittajan omaan alustukseen kommentoiden. Komppailen – kalenterissani on tälle harrastukselle rajattu aika. En ole tavattavissa joka päivä ja niinäkin päivinä, kun putiikki on auki, en tee hommia 24h. Jos siis mielii päästä hunajapurkille, onni suosii ajoissa liikkeellä olevia. Toki joskus voi käydä munkki ja tapaaminen onnistuu vartin varoajalla, mutta noin yleisesti suosittelisin hieman suunnitelmallisempaa lähestymistapaa. Niin että varmaan minäkin olen ajoittain huonosti tavoitettavissa :P Ymmärrän totta kai asiakkaan harmituksen jollei pääsekään haluamalleen tytölle, ja ymmärrän myös sen, etteivät kaikki syystä tai toisesta halua/pysty tehdä ennakkovarauksia. Mutten kuitenkaan hyväksy tästä seuraavaa palveluntarjoajan syyllistämistä tai haukkumista.

Tavoitettavuuteen liittyen. Joskus asiakas voi tulla paikalle sovittua huomattavasti aiemmin. Itse en yleensä vastaa puhelimeen kuin vasta sovittuna aikana. Vartin tai jopa puolikin tuntia aiemmin paikalle tullut asiakas ehtii autossa istuessaan pommittamaan soittoja aika monta kertaa, kasvattaen samalla turhautumistaan. Ainakin itselleni tauot ovat elintärkeitä. Haluan levätä ja syödä, käydä pesulla ja laittautua rauhassa. Vastaanottopaikan siisteyskin on minulle tärkeää. Tauoilla hoidetaan usein myös siviilityöasioita tai muita henk.koht. juttuja. Olenko huono palveluntarjoaja, jos en olekaan tavoitettavissa heti asiakkaan saavuttua paikalle, vaikka hän olisi etuajassa? Omasta mielestäni en, mutta kiinnostaisi toki kuulla muidenkin mielipiteitä :)
Hunajata sulle! Ks. kalenterista missä ja milloin 💋

Poissa 007 (oma)lupa naida

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1631
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #119 : Marraskuu 25, 2020, 18:22:22 »
Ymmärrän täysin Sannan pointit. Itsellä tilanne että tulen tapaamiseen reilun matkan päästä. Eikä todellakaan tarkoita mitään vartin matkaa. Sitten haluan ehdottomasti olla ajoissa paikalla. Ja paikan ja parkkipaikan löytämiseenkin on varattava aikaa. Eli tulen reilusti etuajassa. En tiedä hupakon tilannetta, voisi vaikka olla siellä valmiina ja odotella ajan kulumista. Siksi lähetän viestin ja kerron olevani paikalla että ilmoita kun voi tulla. En sen enempää pommita. Ymmärräkään Tämäkin puoli asiasta.
9 vuotta ikään 69, joka on kivaa :-)