Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Huoran tavoitettavuudesta  (Luettu 25803 kertaa)

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Huoran tavoitettavuudesta
« : Marraskuu 21, 2020, 11:30:09 »
Sitten kannattaisi Vikke olla itse aikaisemmin liikkeellä, kun meidän huorienkin vuorokaudessa on vain 24 tuntia.

Jos sinua itseäsi kiinnostaa sopia tapaaminen jonkun kanssa, niin silloin toisiakin kiinnostaa. Tapaamiset pyritään lähtökohtaisesti sopimaan kaikkien asiallisilta vaikuttavien tyyppien kanssa, ja siinä järjestyksessä, missä nämä ottavat yhteyttä. Kun kalenterista loppuu tila, aikaa ei ole enää antaa.

Jos seksityöntekijä on "kiireinen", niin se tarkoittaa, että hän oikeasti palvelee asiakkaitaan, mikä on minusta positiivinen piirre.

Mutta joillekuille mikään ei koskaan ole hyvin. Jos huora antaa aikaa kaikille, keille vain ehtii, niin hän on "kiireinen liukuhihnaaja >:(". Jos hän taas antaa aikaa vain yhdelle tyypille päivässä, niin sitten "häntä ei IKINÄ pääse tapaamaan >:(".
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #1 : Marraskuu 21, 2020, 11:43:04 »
^ Joo ja tähän voisi lisätä myös, että jos aikoja on hyvin tarjolla, niin seksityöntekijässä on oltava jotain vikaa, kun ei kelpaa.  ;D

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #2 : Marraskuu 21, 2020, 11:51:42 »
No ei nyt sentään, jotkut todella ottavat vastaan vain sen yhden tyypin päivässä :) Eihän sitä enempää kannata, jos ei enemmälle rahalle ole tarvetta, ja jos päivän aikana pitäisi muutakin saada tehtyä.

Mutta ihan sama, onko huoran maksimikiintiö 1 vai 20 asiakasta päivässä, se kiintiö täyttyy aina niillä, jotka ensimmäisenä ehtivät paikalle.
Eläkkeellä.

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #3 : Marraskuu 21, 2020, 12:12:50 »
Tavoitettavuus on seksinostajalle aivan olennainen kriteeri palveluntarjoajaa valitessa. Asiakkaille tällaisista ketjuista on hyötyä, joten kiitokset Vikelle informaatiosta.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #4 : Marraskuu 21, 2020, 12:15:30 »
Vikkehän oli tavoittanut palveluntarjoajan, ja palveluntarjoaja oli kertonut, että aikaa ei ole enää jäljellä. Hyvää asiakaspalvelua.
Eläkkeellä.

Poissa thorath

  • Full Member
  • Viestejä: 301
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #5 : Marraskuu 21, 2020, 15:20:49 »
Vikkehän oli tavoittanut palveluntarjoajan, ja palveluntarjoaja oli kertonut, että aikaa ei ole enää jäljellä. Hyvää asiakaspalvelua.

Hyvää asiakaspalvelua tuossa tilanteessa olisi ollut kertoa milloin sitä aikaa sitten seuraavaksi on tarjolla.
Itse en ainakaan ala uudestaan soittamaan, jos ei osata muuta sanoa kuin, että ota myöhemmin yhteyttä uudestaan.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 21, 2020, 15:24:08 kirjoittanut thorath »

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15187
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #6 : Marraskuu 21, 2020, 15:30:03 »
^
Taidan olla samaa mieltä kanssasi. Töksäyttely kun ei lisää asiakkaita.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #7 : Marraskuu 21, 2020, 16:20:32 »
Hyvää asiakaspalvelua tuossa tilanteessa olisi ollut kertoa milloin sitä aikaa sitten seuraavaksi on tarjolla.
Itse en ainakaan ala uudestaan soittamaan, jos ei osata muuta sanoa kuin, että ota myöhemmin yhteyttä uudestaan.

Aikaa oli kysytty viikonlopulle. Viikonlopulle ei ollut aikaa vapaana.

Jos asiakas kysyy aikaa varta vasten viikonlopulle, niin häntä ei varmaan hirveästi lämmitä kuulla, että keskiviikolle olisi vapaata aikaa. Ja sitä paitsi Viken sanamuodosta ei selviä, että oliko palveluntarjoaja kertonut seuraavista vapaista ajoistaan, vaan vain se, että viikonlopulle sitä aikaa ei enää ollut.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 21, 2020, 16:22:32 kirjoittanut Kuningatar Perse »
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0282

  • Hero Member
  • Viestejä: 736
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #8 : Marraskuu 21, 2020, 16:31:13 »
Minustakin tuntuu että nyt halutaan vetää mutkat suoriksi tietämättä miten koko tapaus edes meni.

Aihetta sivuten, minultakin kysytään usein tapaamista tyyliin moi olen tiistaina työmatkalla hotellissa X, olisin kiinnostunut tunnin tapaamisesta. Ellen ole tiistaina lainkaan vapaa niin en nyt ehdota torstaitakaan vaan ilmoitan mahdollisimman nopeasti että valitettavasti en ole tiistaina vapaa. Ja perään toivottavasti tapaamme toiste..
Ihme tyyli täällä töksäytellä välillä!

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #9 : Marraskuu 21, 2020, 16:50:55 »
Tässä ketjussa tuntuu nyt muutamiltakin herroilta unohtuvan, että tässä on kyse maksullisesta seksistä.

"Miinusta siitä, että ei saa panna paljaalla, aikaa ei saa hetken varoitusajalla kun tyttö kehtaa pitää elämässään muutakin sisältöä kuin minun panhemiseni, eikä hän edes yritä oma-aloitteisesti sopia tapaamista kanssani, vaan minun täytyy itse vaivautua kysymään, että mitkä kaikki minulle sopivista ajoista sopivat myös hänelle."

Eikö maailmassa oikeasti ole enää mitään paikkaa siviilisäätöjen etsimiseen, kun niitä pitää tulla täältä rääppimään?
Eläkkeellä.

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 772
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #10 : Marraskuu 21, 2020, 16:56:15 »
Varasin neitosen mökkireissulle huomenna,saas nähä onko rahoille vastinetta.

Yritä päästä alennusportaalle :D
Ite jyystin lähes puoltoistatuntia taukoomatta viegran voimalla ja en saanut häntä tulemaan :'(
Olisi kannattanut jyystää voimalla vielä tunti. Olen huomannut, että moni hupakko saa siinä 2,5 tunnin kohdalla voimakkaan huuto-orgasmin, johon liittyy hallitsemattomia lihaskramppeja. Yksi mm. huusi ja kirkui, että "nyt loppuu se nylkytys" ja lihaskouristelujen takia potkaisi minua vahingossa päähän.

Poissa Vikke1967

  • Full Member
  • Viestejä: 164
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #11 : Marraskuu 21, 2020, 17:23:42 »
Otin lähinnä siksi yhteyttä koska näytti olevan ilmo hetken.
Kertoi kyllä että ensiviikonloppuna aikoja jos nyt heti varaan ja varasin.
Tekee vain 2-3vrk viikossa ja pitkää vähintään 6h tapaamista joten pieni osa varmaan pääsee halumanaan ajankohtana tapaan.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #12 : Marraskuu 21, 2020, 18:36:08 »
Maksuseksiin valitettavasti kuuluu myös se, että palveluntarjoaja palvelee useampia kuin yhtä asiakasta, ja että kaikille halukkaille ei aina riitä aikaa. Ja varsinkin se, että sitä kondomia käytetään. Siviilisuhteissa voi sitten omistautua yhdelle ihmiselle ja harrastaa suojaamatonta seksiä, jos haluaa. Näitä asioita te yllä olevat herrat ette tänään tienneet, mutta ei se mitään, aina voi oppia uutta!
Eläkkeellä.

Poissa thorath

  • Full Member
  • Viestejä: 301
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #13 : Marraskuu 21, 2020, 18:42:51 »
Maksuseksiin valitettavasti kuuluu myös se, että palveluntarjoaja palvelee useampia kuin yhtä asiakasta, ja että kaikille halukkaille ei aina riitä aikaa. Ja varsinkin se, että sitä kondomia käytetään. Siviilisuhteissa voi sitten omistautua yhdelle ihmiselle ja harrastaa suojaamatonta seksiä, jos haluaa. Näitä asioita te yllä olevat herrat ette tänään tienneet, mutta ei se mitään, aina voi oppia uutta!

Älä yleistä.

Olen ihmetellyt vain, että mikä on siinä on hankalaa, että kirjoittaa muutaman lauseen vastaukseen.
Jos ei esimerkiksi aika onnistu tulevana sunnuntaina, niin ei voi olla hankala kirjoitaa, että seuraavana viikonloppuna on tavattavissa.

Sen sijaan että tähän yksinkertaiseen kysymykseen saisi vastauksen, saakin vain haukkuja sellaisestakin mihin ei ole edes osallinen. ;D >:(

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #14 : Marraskuu 21, 2020, 19:03:10 »
Sinä itse olet nyt ainoa, joka tässä on yleistänyt ja haukkunut.

Viken kertoman mukaan ajanvaraus ei ollut onnistunut nyt hänen toivomanaan viikonloppuna, mutta palveluntarjoaja oli ehdottanut sen sijaan seuraavaa viikonloppua, ja tapaaminen oli saatu sovittua. Sinä rupeat raivoamaan, että ihan hirveän tyhmää ja huonoa kun tytöt vain kieltäytyvät ajoista eivätkä ehdota uusia aikoja tilalle.

Minusta tuntuu tosi pahalta kollegan puolesta, kun häntä paheksutaan täällä asioista, jotka ovat aivan neutraaleita tai jopa positiivisia piirteitä asiakaspalvelijassa, tai peräti asioista, joita hän ei ole edes tehnyt.

Kondomin käyttö on maksullisessa seksissä erittäin hyvä asia, mutta täällä se esitetään hänen palvelussaan miinuksena.

Kukaan ihminen ei voi omaa hyvinvointiaan uhraamatta olla jatkuvasti valmiina palvelemaan kaikkia halukkaita asiakkaita. Jos asiakaspalvelijalle ei joku aika sovi, niin hänellä on luultavasti jo jotain muuta sovittuna sille ajalle. Ehkä toinen asiakas, ehkä vanhasta äitimuorista huolehtiminen, tai ehkä oma rentoutuminen ja lepääminen niin, että hän jaksaisi palvella seuraavia asiakkaita pirteästi.

Jos jollakulla ei ole aikaa pitkälle tapaamiselle lyhyellä varoitusajalla, niin ei se tee hänestä huonoa asiakaspalvelijaa.

Tosi ristiriitaista, miten täällä seksinostajat pitävät seksinmyyjille tällaisia yli-inhimillisen korkeita standardeja, että kaikkeen pitää aina ehtiä ja pystyä juuri seksinostajan mielen mukaisesti, ja sitten toisissa ketjuissa harmitellaan, kun joku tyttö ei jaksa hymyillä ja keskustella tapaamisen aikana.
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0164

  • Full Member
  • Viestejä: 284
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #15 : Marraskuu 21, 2020, 19:36:58 »
Olen aina pitänyt tässä hommassa de factona, että aikataulut ei aina kohtaa ja joskus tapaaminen jää totetumatta. Se nyt vaan on elämää ja sen kanssa voi oppia elämään. Oma käsi sentään hätätilanteissa sentään tuottaa sen tuloksen mitä toivottiin ja silloin kun toivottiin.

Hienona esimerkkinä tässä taannoin onnistuin itse kuhnimaan ajanvarauksen kanssa niin kauan, ettei vapaata aikaa eräältä upealta palveluntarjoajalta enää löytynyt. Tyydyin jo kohtalooni ja melkein anatuduin onanian syntiinkin, mutta sitten löytyi minulle peruutusaika. Happy end,

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #16 : Marraskuu 21, 2020, 19:54:55 »
^ Minä en pysty juuri koskaan tarjoamaan vaihtoehtoista aikaa, kun olen myynyt ne vähäiset aikani loppuun. Joskus tulee toki peruutusaikoja. Käyn paikkakunnalla yleensä kerran kuussa tai harvemmin, enkä koskaan tiedä seuraavan keikan ajankohtaa kyseiselle paikkakunnalle. Tämä voi olla jonkun mielestä huonoa asiakaspalvelua, mutta en sille mitään mahda. En vain ehdi ottamaan kaikkia asiakkaita vastaan muutenkaan. Joskus minulla myös jää viestejä vastaamatta.

Tästä ei välttämättä ollut kyse Jennan tapauksessa, mutta ajattelin tuoda kuitenkin esille tällaisen vaihtoehdon.

Poissa thorath

  • Full Member
  • Viestejä: 301
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #17 : Marraskuu 21, 2020, 19:57:43 »
^ Minä en pysty juuri koskaan tarjoamaan vaihtoehtoista aikaa, kun olen myynyt ne vähäiset aikani loppuun. Joskus tulee toki peruutusaikoja. Käyn paikkakunnalla yleensä kerran kuussa tai harvemmin, enkä koskaan tiedä seuraavan keikan ajankohtaa kyseiselle paikkakunnalle. Tämä voi olla jonkun mielestä huonoa asiakaspalvelua, mutta en sille mitään mahda. En vain ehdi ottamaan kaikkia asiakkaita vastaan muutenkaan. Joskus minulla myös jää viestejä vastaamatta.

Tästä ei välttämättä ollut kyse Jennan tapauksessa, mutta ajattelin tuoda kuitenkin esille tällaisen vaihtoehdon.

Kiitän asiallisesta vastauksesta.

edit viittaus edellisiin kommentteihin jotka poistettiin, poistettu.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 21, 2020, 21:11:15 kirjoittanut Mummo »

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15187
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #18 : Marraskuu 21, 2020, 20:02:38 »
^^
Keikkatytöillä monasti näin on ja sen itsekin olen jo vuosia tiennyt. Toisenlainen tilanne on monilla, joskaan ei kaikilla niillä tytöillä, jotka tarjoavat palveluitaan samassa paikassa tai edes saman kaupungin alueella. Näillä tietyst voi olla mahdollista tietää vapaita aikoja pidemmällekin.
Mutta kuten kaikki varmasti sen tiedämme, siviilielämä menee kaiken edelle tytöilläkin. Ymmärrän hyvin kärsimättömän turskan kannalta sen, että sitä pillua pitää saada juuri silloin kun sitä haluaa, eikä 15. päivä, mutta tää homma ei vaan mene näin.

Mitä taas tulee palveluun ja siihen mitä odottaa on taas eri asia. Jokaisella palveluntarjoajalla kun on hieman erilaiset käsitykset siitä. mikä on ymmärrettävää.

Itse kysyn, sopiiko silloin tai silloin ja ellei se oli sitten siinä ja odotellaa seuraavaa kertaa. Ei tää rakettitiedettä ole.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15187
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #19 : Marraskuu 21, 2020, 20:04:16 »
^^
Ulosanti monasti kertoo myös muusta, vaikka sinällään ei hän mitään väärää sanonut.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant