Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Huoran tavoitettavuudesta  (Luettu 25834 kertaa)

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #60 : Marraskuu 24, 2020, 08:58:16 »
Nina, me kaikki olemme asiakaspalvelijoita. Mutta meistä kenenkään ei kuitenkaan tarvitsisi olla mieliksi millekään setämiehille kuuntelemalla heidän ummehtunutta naisvihaansa. Toki asiakaskunnan voi rakentaa niistä tyypeistä, jotka ovat aina valittamassa naisista, joiden mielestä naisia saa kritisoida rajatta ja miehistä ei saa sanoa mitään muuta kuin ylistyksiä, joiden mielestä naiset ovat miehille velkaa pelkästä olemassaolostaan, ja joiden mielestä nainen on aina jollain tavalla huonompi eikä voi koskaan osata mitään yhtä hyvin kuin mies.

Mutta Suomessa on myös paljon sellaisia normaaleita, tai jopa hyväntuulisia miehiä, joiden hengissä selviäminen ei perustu toisten ihmisten polkemiseen. Minä otan asiakkaikseni mieluummin heitä, koska elämä on kevyempää kun ei koko ajan tarvitse kuunnella paskaa. Jos myllyssä ei ole tarpeeksi paskaa, niin täydennystä voi tulla hakemaan netistä ilman, että tarvitsee antaa periksi omista rajoistaan.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 24, 2020, 09:01:15 kirjoittanut Kuningatar Perse »
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #61 : Marraskuu 24, 2020, 09:21:01 »
Öö...KP. Minusta vähän vaikuttaa siltä, että siirrät siviilielämän epävarmuuden ulkonäöstä ja muusta tälle maksuseksin puolelle. Minulla on kokemusta naisvihasta ihan isästäni lähtien, mutta se oli sen ja niiden syy; ei minun eikä asiakkaitteni.
Asiakaspalvelijana jos itseäni ajattelen, niin minun pitää olla kaunis, hoikka, blondi, seksihirmu, isotissinen, järkyttävän hyvä owo + cim, pieni ja tiukka pillu, huumorintajuinen, kiva ja kiltti. Ei siihen sen enempää vaadita. No korkkarit saa vaan kun pyytää.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #62 : Marraskuu 24, 2020, 09:28:42 »
Ei naisviha minunkaan asiakkaitteni syy ole, minä kun en ota asiakkaiksi sellaisia tyyppejä, jotka eivät osaa päivää sanoa ilman, että jostain pitää samalla piikitellä.

Minun asiakkaakseni pääsee silloin, jos on normaali ja/tai järkevä, ja toiveet vastaavat minun tarjontaani. Asiakaspalvelijana minä keskityn mieluummin asiakkaaseeni kuin itseeni.
Eläkkeellä.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #63 : Marraskuu 24, 2020, 09:35:40 »
Mulla tulee jotenkin mieleen aiemmat keskustelut, missä esitettiin että turska on transfobinen jos ei pidä transnaista haluttavana jolla on vielä munat.

Mikäli asiakkaalla on toiveita palvelusta ja ulkonäöstä ja vielä tavoista viestiä, se on tässä busineksessa hänen oikeutensa, eikä tee tästä naisvihaajaa. On tietysti oma juttunsa onko niistä omista mieltymyksistä keuhkoaminen oikein fiksua.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #64 : Marraskuu 24, 2020, 10:05:41 »
Ei naisviha minunkaan asiakkaitteni syy ole, minä kun en ota asiakkaiksi sellaisia tyyppejä, jotka eivät osaa päivää sanoa ilman, että jostain pitää samalla piikitellä.

Minun asiakkaakseni pääsee silloin, jos on normaali ja/tai järkevä, ja toiveet vastaavat minun tarjontaani. Asiakaspalvelijana minä keskityn mieluummin asiakkaaseeni kuin itseeni.

Minun asiakkaaksi pääsee, jos on valkoinen lihaa syövä heteromies. Asiakaspalvelijana keskityn asiakkaan lisäksi myös itseeni, että sen verran vedän kotiopäin. En tee mitään mistä en itse tykkää, se on minusta asiakaspalvelun ja ptkäaikaisen yrittämisen punainen lanka. Kaikille se ei sovi ja silloin kantsii...no tehdä jotain muuta.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #65 : Marraskuu 24, 2020, 10:19:52 »
Vaihdan tuon pääsee sanan johonkin muuhun, kun loppupelissä ostaja on se, mikä pääsee tyhjentämään rahapussia.
Jos Mars ja Venus ovat suotuisassa asennossa toisiinsa nähden, niin silloin ehkä on mahdollsuus saada tai joutua paneskelemaan.
Eli sana pääsee vaihtuu saada tai joutua.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #66 : Marraskuu 24, 2020, 10:28:02 »
Hohhoijaa.....se mihin tämän kohdennan on tarina toinen.

Pääsee elämässä helpommalla kun ymmärtää olevansa tyhmä.
Tietysti aina voi luulla olevansa viisas.

-Pohdintaa paskahuussissa vol.1-
Why so fragile?

Poissa Vieras0147

  • Full Member
  • Viestejä: 233
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #67 : Marraskuu 24, 2020, 10:43:17 »
Lukiessaan näitä aloittelijan viestejä jää kyllä sellainen käsitys, ettei hänellä ole ihan täysin hallussaan tämä maksuseksin meno. Jos kerran miehet käyttävät hyväkseen omiin seksuaalisten fantasioiden toteuttamiseen. Siitähän tässä juuri on kysymys. Maksetaan sovittu summa, jotta saataisiin fantasiat toteutettua. Jos siitä kerran jää Hyväksikäytetty olo on jokin pielessä. Jos itse ei halua/kykenee toteuttamaan jonkun fantasioitaan on melko turha haukkua miehiä naisvihaajaksi kun valitsevat jonkun toisen PT. Toki varmasti löytyy niitä naisten vihaajaa. Mutta se, että valitsen Mustatukkaisen Vähän reeniä tehneen laajalla palveluvalikoimalla enkä ylipainoista blondia, jolla hintapyyntö tuotteen nähden on omasta mielestäni liikaa ei tee minusta naisten vihaajaa. Eikä mulla ole ollut tavoitettavuuden kanssa juurikaan ongelmia. Lähes kaikki ketä halunnut tavata on myös tavattu.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #68 : Marraskuu 24, 2020, 11:20:15 »
Aika eeppinen keskustelu ;D
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0094

  • Newbie
  • Viestejä: 9
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #69 : Marraskuu 24, 2020, 11:21:41 »
Kyllähän tässäkin keskustelussa on havaittavissa misandrisia -naispiirteitä muutamalla, mutta silti huorataan!
Onkohan se psykologista vai miehistä hyötymistä - Molempia? Älytön tarve vihata miehiä yleensäkin, mutta kun rahaa niiltä saa, niin homma on ok.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #70 : Marraskuu 24, 2020, 11:22:11 »
Asiakkuuden ja seksuaalisen hyväksikäytön välillä on selkeä ero.

Asiakas kertoo, mitä haluaa, ja jos se sopii, niin maksaa siitä. Toisaalta asiakas voi myös todeta hinnan olevan liian kova, ja siirtyä rahoineen muualle. Tämä on normaalia ja järkevää.

Hyväksikäyttäjä tietää, mitä haluaa, eikä kaihda epärehellisiä keinoja saadakseen sen. Jos myyjä kieltäytyy hänen pyynnöistään, hän yrittää manipuloida myyjän kuvittelemaan, että myyjä on huono asiakaspalvelija, jos ei jousta omista rajoistaan asiakkaan mieliksi. Hyväksikäyttäjä saalistaa kokemattomuutta ja epävarmuutta, ja pyrkii aina murtamaan myyjien kokemusta ja itsevarmuutta milloin naureskelemalla, milloin suoraan haukkumalla, ja milloin peräti häiriköimällä. Hyväksikäyttäjä halveksii naisia, koska hänen mielestään hänen oma mukavuutensa ja nautintonsa on tärkeämpää kuin naisen itsemääräämisoikeus ja työn arvon mukainen palkka.
Eläkkeellä.

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #71 : Marraskuu 24, 2020, 11:34:16 »
Lukiessaan näitä aloittelijan viestejä jää kyllä sellainen käsitys, ettei hänellä ole ihan täysin hallussaan tämä maksuseksin meno. Jos kerran miehet käyttävät hyväkseen omiin seksuaalisten fantasioiden toteuttamiseen. Siitähän tässä juuri on kysymys. Maksetaan sovittu summa, jotta saataisiin fantasiat toteutettua. Jos siitä kerran jää Hyväksikäytetty olo on jokin pielessä. Jos itse ei halua/kykenee toteuttamaan jonkun fantasioitaan on melko turha haukkua miehiä naisvihaajaksi kun valitsevat jonkun toisen PT. Toki varmasti löytyy niitä naisten vihaajaa. Mutta se, että valitsen Mustatukkaisen Vähän reeniä tehneen laajalla palveluvalikoimalla enkä ylipainoista blondia, jolla hintapyyntö tuotteen nähden on omasta mielestäni liikaa ei tee minusta naisten vihaajaa. Eikä mulla ole ollut tavoitettavuuden kanssa juurikaan ongelmia. Lähes kaikki ketä halunnut tavata on myös tavattu.

Meneeköhän tässä vähän puurot ja vellit sekaisin? Luokittelisin itseni tässä ainoaksi aloittelijaksi...
💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #72 : Marraskuu 24, 2020, 11:34:42 »
Kaikkeni yritin ja heti perään tuli kaksi karvapallia jotka luuli olevansa viisaita. (a. tässä ei ole kyse hyväksikäytöstä, ellet sitten käytä noita huoraksi pakotettuja. b. nyt en löydä sitä kohtaa jossa miesviha puhkeaa kukkaan)

-Pohdintaa paskahuussissa vol.2-
Why so fragile?

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7772
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #73 : Marraskuu 24, 2020, 11:52:30 »
En oikein vieläkään löydä ongelmaa.

Asioinnissa pyrin etsimään kuvat ja yhteystiedot:
Saako pillua?
Paljo maksaa?
Koska nähdään?
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5169
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #74 : Marraskuu 24, 2020, 12:10:53 »
Tää on hyvä ketju! En vaan tajua tästä mitään 😁
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #75 : Marraskuu 24, 2020, 12:13:37 »
Popcornit esiin.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #76 : Marraskuu 24, 2020, 12:21:41 »
Tää on hyvä ketju! En vaan tajua tästä mitään 😁

Ei hätää. En minäkään :( Oon sivistänyt itteäni ennemmin tuolla kuva ketjujen puolella kuolaten :D
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Johannyton

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1833
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #77 : Marraskuu 24, 2020, 12:22:35 »
Asiakkuuden ja seksuaalisen hyväksikäytön välillä on selkeä ero.

Asiakas kertoo, mitä haluaa, ja jos se sopii, niin maksaa siitä. Toisaalta asiakas voi myös todeta hinnan olevan liian kova, ja siirtyä rahoineen muualle. Tämä on normaalia ja järkevää.

Hyväksikäyttäjä tietää, mitä haluaa, eikä kaihda epärehellisiä keinoja saadakseen sen. Jos myyjä kieltäytyy hänen pyynnöistään, hän yrittää manipuloida myyjän kuvittelemaan, että myyjä on huono asiakaspalvelija, jos ei jousta omista rajoistaan asiakkaan mieliksi. Hyväksikäyttäjä saalistaa kokemattomuutta ja epävarmuutta, ja pyrkii aina murtamaan myyjien kokemusta ja itsevarmuutta milloin naureskelemalla, milloin suoraan haukkumalla, ja milloin peräti häiriköimällä. Hyväksikäyttäjä halveksii naisia, koska hänen mielestään hänen oma mukavuutensa ja nautintonsa on tärkeämpää kuin naisen itsemääräämisoikeus ja työn arvon mukainen palkka.
Tämä on niin hyvin selitetty, että jopa minä ymmärrän mistä oli kyse.

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 3999
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #78 : Marraskuu 24, 2020, 12:26:21 »
Eipä täällä varmaan enää ole mitään nähtävää.
Saitin Bud Spencer

Poissa 007 (oma)lupa naida

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1626
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #79 : Marraskuu 24, 2020, 12:40:19 »
huoah
9 vuotta ikään 69, joka on kivaa :-)