Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Huoran tavoitettavuudesta  (Luettu 25598 kertaa)

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #40 : Marraskuu 23, 2020, 10:50:01 »
Itse valitettavasti todella harvoin pystyn vastaamaan viesteihin, ymmärrys olisi ihan jees.

Olen perheellinen ja työssäkäyvä, lisäksi on harrastuksia ja joskus muutakin menoa. En lue sähköposteja joka päivä, voi mennä viikkokin ennen kun avaan sähköpostin. Less is more, on lempimottoni siten pystyn paneutumaan ja palvelemaan asiakkaita paremmin. Turhat ylimääräiset viestit on pois oikeasti tapaamaan haluavilta ja maksukykyisiltä asiakkailta.
Kullitieteen maisteri

The trouble is, you think you have time
-Buddha

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #41 : Marraskuu 23, 2020, 11:03:20 »
Mitä tähän nyt sanoisi.
Joskus huoran tavoittaa ja joskus ei.

Toki joillakin on sellainen (mun mielestä) ihmeellinen tyyli et ne rupeaa niin loppumetreillä vastailemaan että olen omat panorundini lyönyt lukkoon jo päiviä sitten.

Anyway, jos jotain en tavoita tai se säätää aina loppumetreillä niin turhaan täällä siitä itkee kuin joku helvetin simppi. Ei tää homma yhden pillun varassa koskaan ole.

NEXT!
Why so fragile?

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #42 : Marraskuu 23, 2020, 12:48:49 »
Pääsääntöisesti tavoitettavuus on ollut melko korkea ja tapaamisen sopiminen on onnistunut. Oon itse aika suora viestinnässä ja tähän asti se on toiminut. Aina välillä toki tulee ei oota, mut sille ei vaan voi mitään. Sama asia kun kaupasta on haluamani tuote loppunut, niin ei myyjä sitä voi tyhjästä taikoa. Jotkut antavat vaihtoehtoiset tapaamisen ajat ja toisiin otan sitten yhteyttä seuraavalla kerralla uudestaan.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #43 : Marraskuu 23, 2020, 13:10:24 »
^ suoruus on hyvä asia! Säästyy aikaa, kun tietää kuka on tosissaan eikä tarvitse viestiä sellaisten ilmaseksi kyselijöiden ja kuvien ruikuttajien kanssa.
💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #44 : Marraskuu 23, 2020, 13:17:00 »
Samaa mieltä kuin Lifti ja Gentti tuossa, pidän viestinnän ytimekkään ja kohteliaana, jos ei natsaa niin siirryn seuraavaan. Mutta ymmärrän hyvin että kaikki eivät ole samanlaisia kuin minä ja nämä kollegat, jokainen tavallaan ja kaikilla meillä omanlaiset odotuksemme.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #45 : Marraskuu 23, 2020, 13:18:57 »
^^Näin olen kanssa ymmärtänyt. Tässä skenessä ei lisäpisteitä saa turhasta liirumlaarumista. Noi kuvien ruinaajat on omasta mielestä ihan pelkkiä runkkareita. Suurimmalla osalla hupakoista, kuvat löytyy ilmoituksesta joten mitä muutakaan niillä kuvilla tekee?
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #46 : Marraskuu 23, 2020, 13:22:34 »
^ Yhdyn edelliseen kirjoittajaan. Just yhdeltä kysyin, et eikö ilmon kuvat riitä. Vastaus oli, et ”no lisäkuva ois kiva”. Ja keskustelu loppui mun osalta siihen. Runkkari mikä runkkari.

Ytimekäs, kohtelias viesti, josta käy ilmi millä asioilla liikutaan toimii varmasti!
💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #47 : Marraskuu 23, 2020, 13:40:14 »
Tämän ketjun eripuraisuudet ei itse asiassa ole edes eripuraa, vaan jotain muuta; no en ota kantaa niihin.
Olen hieman saanut henkilökohtaista palautetta, kun vastaan niin pitkällä viiveellä välillä.
Mutta kun vastaan, niin joskus pyydän sorry anteeksi, kun nyt vasta luin viestisi, joskus kerron, milloin taas olen tavattavissa tai milloin on vapaata tai milloin pystyn vastaamaan puheluun. En ole mikään organisonnin esimerkkitapaus, jutut menee vähän miten menee.
Slloinkin kun vastaan, vaikka viestiin, mikä koskee sellaisia palveluja mitä en tarjoa, niin pyrin olemaan ystävällinen ja kohtelias.
Kiire ja muut jutut voi olla syy vastauksen viipymiseen, mutta ei ne ole syy töksöön vastaukseen, jos yleensä jotain vastaa.
Töksö tai ystävällinen vastaus vie varmaan saman verran aikaa. Mutta toiset meistä sihteereistäkin ovat kiltimpiä ihmisiä kun toiset.
No sitten tuo kirjeenvaihto ja kyselyt tai kuvien lähettämiset asiakkaalle.
Toisten kanssa vaihdan montakin viestiä ennen tapaamista tai juttelen useasti puhelimessa, vaikka kaikki yhteydenotot ei edes johda tapaamiseen. Ei se ole niin justiinsa, jos minulla vaan sattuu olemaan aikaa, niin monet hauskat jutut on vaihdettu. Nykyään kun esiinnyn ilman päätä, niin joillekin olen myös e-mailina lähettänyt pään kuvan mukana.
Olen ehkä pikkasen suuripiirteinen sihteeri joissan asioissa, mutta munakellosta pidän kyllä kiinni kynsin ja hampain ;D

Poissa thorath

  • Full Member
  • Viestejä: 287
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #48 : Marraskuu 24, 2020, 00:33:05 »

En bruukaa jäädä tähän kotkylille huoraamaan, vaan olen käytännössä sellai keikkatyttö. Ja kalenterin orjana suosin kyllä ennakkovaraajaa.

Onko sinulla paljonkin kokemusta huoraamisesta, kun vasta ensimmäinen asiakas kirjoitti raportin?  ;D

Poissa thorath

  • Full Member
  • Viestejä: 287
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #49 : Marraskuu 24, 2020, 00:34:59 »
Kuningatar perse.

En missään vaiheessa kirjoittanut, että Jennasi olisi syyllistynyt huonoon asiakaspalveluun.
Sinä kirjoitit, että hyvää asiakaspalvelua on jos vastaa pelkästään että ei käy.
Tähän vastasin, että parempaa asiakaspalvelua on kirjoittaa vastaus niin, että myös myöhemmin tulee halu ottaa yhteyttä, vaikka ehdotettu aika ei sillä kertaa sovikaan.


Ketjussa sinä aloitit tämän jälkeen paskamyrskyn, jolla syyllistit täysin syyttömät.
Paljaalla panemiseen
Maksamattomuuteen
Seuran hakemiseen

Mikään ei auttanut. Aina vain hirveän lapsellista mesoamista ja syytöksiä.
Et onnistunut edes lukemaan muutamaa lausetta vaikka miten moni tavaa.

Jos vaatii hyvää käytöstä edes mahdollisiin yhteydenottoihin ja ilmoituksen lukemista, niin sinun kannattaa katsoa peiliin.
Tosin tilanteesi kohdalla taitaa olla liian myöhäistä.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 24, 2020, 10:37:45 kirjoittanut VanDamme »

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #50 : Marraskuu 24, 2020, 04:05:36 »
Rauhoitu thorath.

Minä sanoin, että on hyvää asiakaspalvelua, kun kyseessä ollut palveluntarjoaja oli ollut tavoitettavissa ja vastasi yhteydenottoon silloinkin, kun tapaamista ei ollut saatu aikaiseksi.

Ja se oli Vikke, joka naukui päästä panemaan paljaalla, etkä sinä. Miten et pysy kärryillä siitä, kumpi teistä on sanonut ja mitä?

Ei tarvitse ottaa noin kovaa lämpöä siitä, ettet ymmärtänyt lukemaasi ensiyrittämällä. Rauhoitu vähän, niin ehkä sinäkin pääset sitten kokeilemaan maksullisia mukavuuksia :) Tuollaista raivokohtausta ei kukaan uskalla ottaa paikan päälle katsottavakseen.
Eläkkeellä.

Poissa thorath

  • Full Member
  • Viestejä: 287
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #51 : Marraskuu 24, 2020, 07:05:51 »
Rauhoitu thorath.

Minä sanoin, että on hyvää asiakaspalvelua, kun kyseessä ollut palveluntarjoaja oli ollut tavoitettavissa ja vastasi yhteydenottoon silloinkin, kun tapaamista ei ollut saatu aikaiseksi.

Ja se oli Vikke, joka naukui päästä panemaan paljaalla, etkä sinä. Miten et pysy kärryillä siitä, kumpi teistä on sanonut ja mitä?

Ei tarvitse ottaa noin kovaa lämpöä siitä, ettet ymmärtänyt lukemaasi ensiyrittämällä. Rauhoitu vähän, niin ehkä sinäkin pääset sitten kokeilemaan maksullisia mukavuuksia :) Tuollaista raivokohtausta ei kukaan uskalla ottaa paikan päälle katsottavakseen.

Et edes itse muista mitä olet kirjoittanut?
Tämän lainauksen kirjoitit lähes heti muiden räyhäämisesi ohessa heti minun kirjoitusten jälkeen.

Osa kirjoituksistasi vielä moderoitiin pois.

Maksuseksiin valitettavasti kuuluu myös se, että palveluntarjoaja palvelee useampia kuin yhtä asiakasta, ja että kaikille halukkaille ei aina riitä aikaa. Ja varsinkin se, että sitä kondomia käytetään. Siviilisuhteissa voi sitten omistautua yhdelle ihmiselle ja harrastaa suojaamatonta seksiä, jos haluaa. Näitä asioita te yllä olevat herrat ette tänään tienneet, mutta ei se mitään, aina voi oppia uutta!


Aika suoraan kohdistit kaikki väitteet suoraan minua kohtaan.
Kirjotin myös, että älä yleistä, mutta tähän jatkoit edelleen räyhäämällä vain itse.


Huvittavaa sinänsä, että foorumin suurin räyhääjä alkaa kirjoittamaan, että muiden kannattaisi rauhoittua.  ;D ;D ;D ;D
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 24, 2020, 07:14:33 kirjoittanut thorath »

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #52 : Marraskuu 24, 2020, 07:11:13 »
En sano pahalla KP ja luulen että tiedätkin sen.
Sinulla on vissiin omista kokemuksistasi johtuen tällaisia kesto riemastumisen aiheita kuten toimiminen aikaa varatessa, luoksesi saapuminen, salaa ilman kumia paneminen, itse asiassa koko asiakaspalvelu prosessi alusta loppuun asti.
Joskus olen ihmetellyt, kun olen sinuun verrattuna huorannut x 100, että miksi sinulla on noin vaikeaa.
Noita omia huonoja kokemuksiasi vasten sitten ehkä tietämättäsi vänkäät milloin kenenkin kanssa.
Vänkääminen eli eri mieltä olevien keskustelu on tosin mielenkiintosta seurattavaa ja jos on tylsää, niin itsekin siihen aina välillä tahallaan syyllistyn. Mutta mutta...ota jokunen sexy kuva, osallistu nainen ja naiseus ketjuun ja ole hiljaa :-*

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #53 : Marraskuu 24, 2020, 07:18:15 »
No et sitten thorath näköjään ymmärtänyt toisellakaan yrittämällä. Toivottavasti kolmannella yrityksellä viimein onnistaa :) Yritä pitää mielessä, että kohdensin sanani yleisesti kolmelle eri nimimerkille, enkä ainoastaan nimimerkille thorath. En nähnyt mitään järkeä puhua henkilökohtaisesti sinulle ennen, kuin nyt vedit nämä punanaamaiset paskaraivarit.

Pääasia on, että täällä lopetetaan se SEKSUAALINEN HYVÄKSIKÄYTTÖ, joka perustuu toisen ihmisen kokemattomuuden hyödyntämiseen.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 24, 2020, 07:21:17 kirjoittanut Kuningatar Perse »
Eläkkeellä.

Poissa thorath

  • Full Member
  • Viestejä: 287
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #54 : Marraskuu 24, 2020, 07:23:23 »
No et sitten thorath näköjään ymmärtänyt toisellakaan yrittämällä. Toivottavasti kolmannella yrityksellä viimein onnistaa :)

Pääasia on, että täällä lopetetaan se SEKSUAALINEN HYVÄKSIKÄYTTÖ, joka perustuu toisen ihmisen kokemattomuuden hyödyntämiseen.

Siitä olen samaa mieltä. Erittäin ikävää, että olet joutunut kokemaan sitä.
Kirjoituksista on suoraan aistittavissa, että purat pahaa oloasi jokaiseen foorumilla.

En itse kirjoittanut muuta kuin, että olisi parempaa asiakaspalvelua viestintään.
Tästä vedit mutkat suoriksi, ja aloit kyllä suoraan syyttämään minuakin kaikesta mitä itse olet ilmeisesti saanut joskus kokea.

Se, että sinulla on paha olla, ei kuitenkaan ole kaikkien maailman ihmisten syy.
Ei varsinkaan niiden jotka eivät ole ja eivät tule ikinä sinua tapaamaan.

« Viimeksi muokattu: Marraskuu 24, 2020, 07:29:31 kirjoittanut thorath »

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #55 : Marraskuu 24, 2020, 07:27:19 »
Hei KP, mee nukkumaan. Katsoin vaan noita sun kirjoitusten kellonaikoja.

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #56 : Marraskuu 24, 2020, 07:53:51 »

En bruukaa jäädä tähän kotkylille huoraamaan, vaan olen käytännössä sellai keikkatyttö. Ja kalenterin orjana suosin kyllä ennakkovaraajaa.

Onko sinulla paljonkin kokemusta huoraamisesta, kun vasta ensimmäinen asiakas kirjoitti raportin?  ;D

Meinasin jättää sulle tähän kokonaan vastaamatta, mutta vastaanpahan nyt.

Kysyt onko mulla paljonkin kokemusta. Ei ole. Ja tiedät sen itsekin, joten en oikein näe poittia mihin kysymykselläsi pyrit. Tosin en myöskään missään ole kirjoittanut, että mulla kokemusta olisi, ainakaan rahasta huoraamisesta. Mutta se on fakta, että tälle kylälle en jää.
Tuli näemmä käytettyä väärää verbiä, niin siitä on sun hyvä alkaa tökkimään. Piste sulle. Oot kyllä kova jätkä.

Mitä kirjoitin kalenterin orjuudesta. Kalenterin orjahan voi varmasti tehdä muutakin kuin huorata? Siviilityöni vaatii aikatauluttamista, suunnittelua jne. Kalenteri on kuin mun raamattu. Kalenterin orjana, suosin siis ennakkovarajaa, suunnittelen reissuni ajoissa.

Lähenkö ettii sulle ratakiskon pätkää, vai menikö tää tällä?
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 24, 2020, 08:00:16 kirjoittanut Ronja »
💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2184
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #57 : Marraskuu 24, 2020, 08:25:27 »

En bruukaa jäädä tähän kotkylille huoraamaan, vaan olen käytännössä sellai keikkatyttö. Ja kalenterin orjana suosin kyllä ennakkovaraajaa.

Onko sinulla paljonkin kokemusta huoraamisesta, kun vasta ensimmäinen asiakas kirjoitti raportin?  ;D

Aina pitää samaa asiaa vääntää.  ::)

Ronjalla on enemmän kokemusta huoraamisesta kuin sinulla (vai oletko jo ryhtynyy huoraamaan?). Ja lisäksi itselleen sopivista toimintatavoista hän tietää enemmän kuin kukaan muu.

Aina sinä (ja sun kaltaiset) ryömii jostain selittämään "ettet sinä tyttö näistä vielä ymmärrä", ja yrittävät sohia aloittelijan epävarmuuksia esiin.

Onneksi Ronjalla tuntuu olevan ratakiskoa jakaa sinullekin 👍
🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #58 : Marraskuu 24, 2020, 08:47:03 »
Tytöt hei. Ei unohdeta sitä faktaa, että asiakas ei etsi täältä kiukkuista toista akkaa itselleen edes hetkeksi.
Teitin pitää olla sellasia kilttejä, herttaisia seksipetoja niinkuin minä ;D
Seuraava vakkari kun tulee, niin ilmaiseksi hän sohvalla pötköttää puolituntia, katsoo urhelua, syö kylmää sinistä ja juo yhden keppanan. Sitten otan suihin ilman kumia ja hätäisesti ruiskauttaa nieluun. Kun olen niellyt ja väännän munakellon päälle, niin  kysyn mitä hani muuta haluat.
Ajoitus on tärkeä, kesken maalintekotilanteen ei kantsi mennä lutkuttamaan heppiä.
Ai miten niin minulla on paljon vakkareita ;D

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1188
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Huoran tavoitettavuudesta
« Vastaus #59 : Marraskuu 24, 2020, 08:50:52 »

Pääasia on, että täällä lopetetaan se SEKSUAALINEN HYVÄKSIKÄYTTÖ, joka perustuu toisen ihmisen kokemattomuuden hyödyntämiseen.

Siitä olen samaa mieltä. Erittäin ikävää, että olet joutunut kokemaan sitä.


Throatilla jonkinlainen lukemisen ymmärtämisongelma.
Eikö kommenttiisi että-sanan tilalle pitäisi laittaa sana jos.
KP ei sanonut hänen kokeneen seksuaalista hyväksikäyttöä.

Siinä on kyllä oikeassa. On niitä miehiä jotka etsivät vain uusia alalle tulleita kokemattomia ilman turvaverkkoja olevia naisia.
Minkä takia?
Tuskin vain siksi kun he ovat vielä alussa niin ”viattomia”.
Mutta myös siksi koska uusien naisten kanssa aikaa voi venyttää miten paljon tahansa, ajan varauksen yhteydessä kirjoitellaan sivukaupalla asian vierestä eikä sittenkään varata aikaa, kondomit voi jättää pois, hintaa tingitään, tullaan myöhässä tapaamiseen, saatetaan jopa kuvata sessio ja tottakai nainen suostuu rajattomasti mihin tahansa vaikka ei haluaisi, koska hänelle ei ole kukaan vielä sanonut että hei, missä sun rajat. Älä suostu. Miehiltä sitä ei kuule.
Miehet päinvastoin viestittelevät, susta ei koskaan tule hyvää huoraa jos et anna paljaalla, tai anna mulle kahta tuntia puolen tunnin hinnalla.

Toivoisin, että kaikki alalle tulevat löytäisivät oman turvaverkoston, vaikka vain yhden kokeneen joka opettaa näkemään mihin on syytä vetää rajat. Koska jos palveluntarjoaja ei opi sanomaan ei, hän menee rikki helposti.

Niinan kommentti...  ;D
kuvagalleria

**** Helsingissä****