Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Nolottaako sinua nää hommat?  (Luettu 10472 kertaa)

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Nolottaako sinua nää hommat?
« : Heinäkuu 08, 2019, 10:12:58 »
Telkussa oli keskustelua häpeästä. Pohdittiin että onko häpeä ihmiselle synnyinäinen ominaisuus vai kasvatuksen ja ympäristön syy. Mun nuoruudessa nolaamista ja syyllistämistä käytettiin laajasti kasvatusmenetelmänä. Juniorina kummisetä raivosi mulle aina tilaisuuden tullen että olen häpeämätön nulikka. Mitäköhän se olis sanonu kun oisin kertonut seikkailustani maksullisen seksin maailmassa? Jos se vielä eläisi. Tai miten vaikuttaisi ihmisten suhtaumiseen kun kertoisin muissa sosiaalisissa verkostoissa avoimesti huorissa käynnistä.

Vaikuttaako sinuun mitä ihmiset ajattelevat sinusta? Pukeudutko ja yritätkö olla ulkoiselta habitukseltasi sellainen että sulautuisit mahdollisimman hyvin työ- tai muuhun ympäristöösi? Kerrotko tästä harrastuksesta avoimesti vai pidätkö tämän pienessä piirissä? Yritätkö käyttää tästä siloiteltuja nimityksiä ja termejä vähentääksesi mielessäsi kolkuttelevaa nolouden tunnetta?

Kysyin itseltäni joskus että mitä vitun virkaa tällaisilla foorumeilla on. Mitä virkaa on retostella maksullisen seksin kokemuksilla, kehuskella käynneistä hupakoilla ja bordelleista? Vastaus on, että samanhenkisten kanssa kirjoittelu vaikka mistä diipa daabasta auttaa varmaan sitä hyväksytyksi tuntemisen kokemusta.

Siis kiertotien kautta ilmaisin tässä samalla, että on ihan vitun hienoa, että meillä taas on foorumi missä voi kirjoitella vapaasti omia juttujaan.

Älä häpeä!!

 

 
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Caravaani Timo

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1044
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Nolottaako sinua nää hommat?
« Vastaus #1 : Heinäkuu 08, 2019, 10:32:28 »
Miksi ihmeessä nimittäisi?
Ei siis nolota :)

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7772
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Nolottaako sinua nää hommat?
« Vastaus #2 : Heinäkuu 08, 2019, 10:41:55 »
Yksi henkilö tietää harrastuksestani. En mainosta kenellekään, mennään vain tämän maan enemmistön moraalin mukaisesti. Ilmapiiri esimerkiksi tietyissä Keski-Euroopan maissa on huomattavasti suvaitsevaisempi kuin Härmässä.

Itse en harrastustani lainkaan häpeä. Ei nolota yhtään.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Nolottaako sinua nää hommat?
« Vastaus #3 : Heinäkuu 08, 2019, 10:47:57 »
Hyvä avaus. Olen aina pyrkinyt tekemään sitä mitä olen halunnut. Siihen ei vaikuta se, mitä ihmiset mahdollisesti ajattelevat tai sanovat. Mielipiteitä arvostan kuitenkin silloin, kun ne ovat hyvin perusteluja.

Sama pätee hupakointiskeneen ja foorumikeskusteluihin.

Poissa Rene

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3566
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Nolottaako sinua nää hommat?
« Vastaus #4 : Heinäkuu 08, 2019, 10:55:07 »
Ei nolota. Ei se silti tarkoita että kertoisin tästä edes parhaille kavereille. Tälläiset foorumit on ainoa paiķka mistä näistä asioista voin keskustella vakavasti.
"Puolivallaton Leskimies"

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Nolottaako sinua nää hommat?
« Vastaus #5 : Heinäkuu 08, 2019, 11:18:41 »
Ei minua hävetä. Monet miehet haluaisivat tehdä samaa, mutta sosiaalinen paine estää heitä. Silti en suosittele tällä retostelua. Parempi keskustella vain alan harrastajien kesken.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Vieras0036

  • Hero Member
  • Viestejä: 513
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Nolottaako sinua nää hommat?
« Vastaus #6 : Heinäkuu 08, 2019, 11:58:18 »
Susikoirani Igor tietää, mutta hän luvannut pitää suunsa kiinni visusti. Ei nolota. Moni mies, joka ei uskalla kokeilla tätä olisi kateellinen, jos tietäisi, miten upeiden ja fiksujen naisten kanssa minä ja forkan muut hamesankarit ollaan peittoa heiluteltu.   

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Nolottaako sinua nää hommat?
« Vastaus #7 : Heinäkuu 08, 2019, 13:37:59 »

Aika pitkälle samoilla linjoilla edellisten kanssa. Ei näistä seikkailuista voi käytännössä kertoa kuin nimimerkin takaa vaikka sinällään ei hävetä eikä kaduta nämä retket.
 
Hyvä juttu että on foorumi, jossa on enemmän tai vähemmän samanhenkisiä muitakin. Osa meistä on palveluntarjoajia ja osa ostajia mutta samassa veneessä ollaan. Yhdessä eteenpäin ja nautitaan matkasta. 😊

Amator

Poissa Trampas

  • Full Member
  • Viestejä: 315
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Nolottaako sinua nää hommat?
« Vastaus #8 : Heinäkuu 08, 2019, 13:45:12 »
Eipä tämä harrastus juuri hävetä, koska juuri kukaan ei siitä tiedä. Olen kertonut asiasta vain yhdelle kaverilleni, joka kertoi ensin harrastavansa tätä samaa. Muutenkaan en tunne huonoa omaatuntoa, koska en tällä toiminnalla ketään loukkaa. Tämä on mukava harrastus, joka pitää mielen virkeänä ja olon nuorekkaana ja joka heijastuu positiivisesti muillekin elämän osa-alueille. Muille kertomisessa kannattaa joka tapauksessa olla tarkka, koska yleinen asenneilmasto on varsin negatiivinen ja leimaava seksin oston suhteen.
Asialliset hommat suoritetaan, muuten pannaan kuin Ellun kanit.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Nolottaako sinua nää hommat?
« Vastaus #9 : Heinäkuu 08, 2019, 13:48:16 »
On murheellista, miten paljon lasten kasvatus perustuu häpäisemiseen ja nolaamiseen. Siitä jää aivoihin ikuiset jäljet, jotka vaikuttavat koko loppuelämän ajan siihen, miten ihminen pystyy käsittelemään hyväksytyksi tulemista ja hyväksymisen puutetta.

Ja huoraahan yrittämällä yritetään häpäistä. Olen yrittänyt saada yhteiskunnalta sellaista apua, jota kenelle tahansa muulle yrittäjälle tai kansalaiselle annettaisiin kyselemättä. Minulle vastattiin, että huoria eivät palvele. Tällaisissa tilanteissa tulee aika ikävä olo.

Ja työssähän minua vasta yritetäänkin häpäistä. Oikeiden, paikalla käyvien asiakkaiden kanssa tätä ongelmaa ei ole melkein ollenkaan, mutta vastaanotan paljon sellaisia yhteydenottoja, jotka eivät johda asiakkuuteen, ja niiden joukossa on välillä aika karuakin luettavaa. Saan usein kuulla olevani liian läski ollakseni kaunis, ja että pyydän liikaa hintaa "laatuuni" nähden. Olen ahne nirppanokka, kun en anna ilmaiseksi vaan välitän vain kultasydämisten herrasmiesten lompakoista, ja olen yksiselitteisesti paha ihminen, kun en huomioi pienituloisten rahavaikeuksia. Olen typerä bimbo, kun antaudun vain haluilleni ja tyydyn levittelemään jalkojani kaikille vastaantulijoille sen sijaan, että opiskelisin itselleni pätevyyden johonkin oikeaan ammattiin. Olen kaikin puolin epäonnistunut yksilö, vanhempani ovat minusta varmaan ylpeitä, ja minun pitäisi tappaa itseni.

Mutta ei se loppujenlopuksi saa minua häpeämään, se vain saa minut tuntemaan sääliä toisia kohtaan. Miten vähä-älyinen ihmisen täytyykään olla kuvitellakseen, että joku on huonompi vain siksi, koska tekee elämässään erilaisia valintoja. Miten masentava elämä ihmisellä onkaan oltava, jos hän kokee saavuttavansa jotain häpäisemällä toisia, eli "rankaisemalla" toisia heidän "huonoudestaan". Ja miten ahdistunut ihmisen onkaan oltava, jos hänen ajatuksensa seksistä ja seksuaalisuudesta kumpuavat niistä lähtökohdista, että mikä on häpeällistä ja mikä ei.

Niissä tilanteissa, kun joku suoraan paheksuu minua, kieltää minulta asioita, vetää vääriä johtopäätöksiä minusta ja pakottaa minut selittelemään tilannettani siitä syystä, että olen huora, niin kyllä se meinaa minussa hetkellistä häpeää nostattaa. Mutta tilanteen loppuessa loppuu häpeäkin, ja tilalle tulee sääli tuota ihmistä kohtaan. Ajatuksen tasolla olen erittäin ylpeä itsestäni. Tiedän tasan tarkkaan, mitä olen tekemässä ja miksi, ja osaan tehdä sen ihan tarpeeksi hyvin. Seksityö saa minut tuntemaan, että hallitsen omaa elämääni, ja saa arkeni tuntumaan mielekkäältä. Seksityö saa minut tuntemaan oloni vahvaksi, aikuiseksi ihmiseksi, joka omalla työnteollaan ja vaivannäöllään hankkii itselleen sen, mitä tarvitsee. Minulla ei ole mitään omaan järkeeni käypää perustetta hävetä sitä, mitä teen.
Eläkkeellä.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15214
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Nolottaako sinua nää hommat?
« Vastaus #10 : Heinäkuu 08, 2019, 13:54:24 »
Eipä tää harrastus mua nolota.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Nolottaako sinua nää hommat?
« Vastaus #11 : Heinäkuu 08, 2019, 14:00:32 »
Nuoruudessa oli tärkeää miten muut näkevät minut ja millaisen kuvan annan itsestäni. Vähän sellaista miellyttämisen tarvetta joka suuntaan. Jossain vaiheessa kuitenkin heräsin siihen, miksi minun pitäisi miellyttää muita olemalla joku muu kuin minä? Vei jonkun verran aikaa, ennen kuin täysin pääsin sinuiksi itseni kanssa ja opein olemaan oma itseni. Kaikki mitä teen, teen hyvällä omallatunnolla, enkä mieti mitä mieltä muut ovat. Nykyään koen olevani vaikeasti loukattavissa tai nolattavissa. Oikeastaan terveellä tavalla mulle on ihan sama mitä muut ajattelevat minusta ja miten muut asian tekisivät.

Käytännön syistä en ole tästä kertonut kuin muutomalle, luotetulle ystävälle (yksi jopa rohkastui itse kokeilemaan huorissa käyntiä:)) lähinnä siitä syystä etten jaksa kuunnella sitä moraali saarnaa ja kuinka käytän hupakkoa hyväkseni. Yhteiskunnalla ikävä kyllä on liikaa stigmoja tätä skeneä kohtaan. Täällä foorumilla on hyvä höpötellä samanmielisten kanssa, saada näkökulmaa asioihin ja ymmärtää asiaa pintaa syvemmältä.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Pekka.Karvo

  • Puudeli
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1414
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Nolottaako sinua nää hommat?
« Vastaus #12 : Heinäkuu 08, 2019, 14:19:40 »
Aivan loistava aloitus Azazellolta. Tuo entisaikainen kasvatustyyli on aivan perseestä ja toivonkin, että kyseisiä kasvatus metodeja ei kukaan enään nykyaikana käyttäisi. Itse ainakin suosin kannustavaa ja rohkaisevaa kasvatus tyyliä ja niin ainakin omia lapsiani pyrin kasvattamaan.
Tuohon, että vaikuttaako minuun mitä ihmiset minusta ajattelevat vastaan yhdellä sanalla EI. Minä elän omaa elämääni ja teen sen just niinkuin itse haluan.
Minua ei nolota nää hommat yhtään, mutta siinä se juttu onkin kun näistä hommista ei pysty puhumaan kenellekkään. Olen vahvasti sitä mieltä, että aika ei ole vielä ihan kypsä, että näistä voisi ihan vapautuneesti puhua yleisesti, siksi onkin aivan mahtavaa että on tämmöinen foorumi, jossa voi keskustella samanhenkisten ja samalla asialla olevien ihmisten kanssa. Tottakai tapaamisilla hupakoiden kanssa saa kans "vertaistukea" eli puhua näistä asioista.
Sitä saa mitä sattuu tulemaan

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nolottaako sinua nää hommat?
« Vastaus #13 : Heinäkuu 08, 2019, 17:28:46 »
Ei ole nolottanut missään vaiheessa ,eikä tule jatkossakaan.Ei ole tullut edes mieleen vaikka kasvatuksen puolesta kuuluisi,halut vie eikä toisten höpinät ;D
En retostele tällä harrastuksella siviilissä ainoastaa paras kaveri tietää tästä.

Poissa Juutas

  • Hero Member
  • Viestejä: 644
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Nolottaako sinua nää hommat?
« Vastaus #14 : Heinäkuu 08, 2019, 17:46:44 »
Eipä nolostuta, tosin komppaan veljiäni synnissä siinä ettei näistä harrastuksista kylillä huudella. Omasssa lähipiirissäni voisi tulla ihmetteleviä ja paheksuvia kommentteja liikaa. Onneksi täällä voi aiheesta ja sen vierestä keskustella kaltaisten kanssa.
Lempeä mies, lämpöä vailla.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Nolottaako sinua nää hommat?
« Vastaus #15 : Heinäkuu 08, 2019, 18:09:36 »
Mä kerron hieman lähipiiriäni laajemmin tästä harrastuksesta. En yksityiskohtia tai rapsojen tyylisesti, murran lähinnä myyttejä / stereotypiota  ja perustelen että miksi maksulliset ovat monesti parempi ratkaisu. Häpeämätön asenne toimii usein tässäkin jos ei parhaana niin ainakin hyvänä päiden kääntäjänä.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Kunigazz

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3242
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Nolottaako sinua nää hommat?
« Vastaus #16 : Heinäkuu 08, 2019, 18:14:57 »
Ei hävetä yhtään, mulle on yksi ja sama kuka tietää mun harrastuksista ja aika moni lähipiirissä tietääkin ja työantajakin on luvannu mut maksaa maksulliseen, sitä lupausta ootellessä :D
Rakastettava rahtari.Kokemuksen karismaa ja suorituskykyistä kalustoa!!

Poissa bbwnanna

  • Hero Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 871
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Nolottaako sinua nää hommat?
« Vastaus #17 : Heinäkuu 08, 2019, 18:17:53 »
Mä kerron hieman lähipiiriäni laajemmin tästä harrastuksesta. En yksityiskohtia tai rapsojen tyylisesti, murran lähinnä myyttejä / stereotypiota  ja perustelen että miksi maksulliset ovat monesti parempi ratkaisu. Häpeämätön asenne toimii usein tässäkin jos ei parhaana niin ainakin hyvänä päiden kääntäjänä.

Tää on musta tosi tärkeää ja hienoa. Kunnioitan suuresti sua ja muita näin toimivia, kuten myös julkisuudessa seksityöstä puhuvia henkilöitä.

Nämä hommat eivät nolota, vaan tunnen suurta ammattiylpeyttä hyvintehdystä työstä ja tyytyväiseksi saaduista asiakkaista. Kuitenkin saan itseni toisinaan kiinni ajatusmalleista, jotka heijastavat sisäistettyä stigmaa.
Kinky tyttöystäväsi käymässä Turussa 28.-29.2.

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Nolottaako sinua nää hommat?
« Vastaus #18 : Heinäkuu 08, 2019, 18:22:32 »
Itse en koskaan ota maksullista seksiä puheenaiheeksi, mutta tuon kyllä hyväksyvän kantani esille, jos joku muu sen tekee. Tarvittaessa mainitsen lainsäädännölliset ongelmat, tiettyjen erityisryhmien hankaluudet saada seksiä muuten jne. Omista seikkailuistani en kerro, ellei suoraan kysytä. Pari työkaveria löytyy, joiden kanssa myös harrastetaan yhdessä ulkomailla.

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1097
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Nolottaako sinua nää hommat?
« Vastaus #19 : Heinäkuu 08, 2019, 19:43:10 »
Mä kerron hieman lähipiiriäni laajemmin tästä harrastuksesta. En yksityiskohtia tai rapsojen tyylisesti, murran lähinnä myyttejä / stereotypiota  ja perustelen että miksi maksulliset ovat monesti parempi ratkaisu.

Hear hear! Ja täältä pöydän toiselta puolelta löytyy tuota samaa kokemusta: kun ei itse noloile, kuulijakaan ei yleensä jää pahasti köhimään. Luontevuus tarttuu. Ja toisinpäin, eli myös häpeily tarttuu.
Helsingissä 7.-8.5. 🌺🐝


Uusimpia kuvia