Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Nolottaako sinua nää hommat?  (Luettu 10473 kertaa)

Poissa Vieras0006

  • Newbie
  • Viestejä: 33
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Nolottaako sinua nää hommat?
« Vastaus #20 : Heinäkuu 08, 2019, 20:39:38 »
Ei, ei ja vielä kerran ei.

Harrastukseni on oma henkilökohtainen asiani, joka ei kuulu kenellekään ulkopuoliselle. Miksi? Kateus, ymmärtämättömyys ja paheksunta ovat suurimpia syitä vaikenemiselle. Kohtaamisista 99 % ovat olleet myönteisiä niin ulkomailla kuin kotimaassa, enkä vaihtaisi näitä hommia mihinkään. Jokaisellahan meistä on omia paheita. Jotkut käyttävät aineita, uhkapelaavat tai juovat. Olemmeko me sen erilaisempia tai oudompia kuin mukamas annetaan olettaa? Onko maksullisissa käynti niin suuri synti tai rikos kuin annetaan olettaa?

Yleisellä asennoitumisella ja ilmapiirillä on merkittävä vaikutus siihen, kuinka suhtaudutaan maksulliseen seksiin. Ihmettelen vain itse suuresti, miksi maksullisessa käyntiä pidetään valtavana tabuna vielä 2020-luvulla, vaikka monet taustoista riippumatta harrastavat kyseistä asiaa. Miksi tavallisia syrjähyppyjä ei paheksuta samalla tavalla esimerkiksi mediassa kuin maksullista seksiä? Mikä ero on normaalilla syrjähypyllä ja maksullisella seksillä? Vastaus on ei mikään.

Kumminkin on muistettava, että reilu satavuotta maksullinen seksi oli hyväksyttävää ja täysin laillista. On mielenkiintoista nähdä, milloin vanhoilliset asenteet muuttuvat vapaamielisemmäksi ja eurooppalaisemmaksi.

Ohimennen suurkiitos the_espoolaisrouvalle, joka on rohkeasti puhunut mediassa maksullisesta seksistä taviksille.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 08, 2019, 20:41:13 kirjoittanut Ennaltanäkijä »

Poissa Ilotikku

  • Full Member
  • Viestejä: 478
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Nolottaako sinua nää hommat?
« Vastaus #21 : Heinäkuu 08, 2019, 21:20:49 »
Harrastus ei ole koskaan nolottanut, mutta useita noloja tilanteita on kyllä harrastuksen tiimoilta tullut kahlattua läpi. ;D

Poissa Vieras0164

  • Full Member
  • Viestejä: 284
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Nolottaako sinua nää hommat?
« Vastaus #22 : Heinäkuu 08, 2019, 21:22:06 »
the_espoolaisrouva saa minultakin kyllä hatunnoston aiheen tuomisesta esille fiksulla tavalla mediassa.

En nyt omalla kohdallanikaan harrastuksesta huutele kylillä, mutta en muutenkaan juuri puhu yksityisistä asioista edes parhaiden kavereiden kanssa. Eräälle vanhalle tyttöystävälle tekisi mieli joskus asiasta kertoa ihan nähdäkseni miten hän asiaan reagoisi, mutta taidan jättää tämän sosiaalisen kokeen tekemättä.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Nolottaako sinua nää hommat?
« Vastaus #23 : Heinäkuu 08, 2019, 23:04:31 »
Mä kerron hieman lähipiiriäni laajemmin tästä harrastuksesta. En yksityiskohtia tai rapsojen tyylisesti, murran lähinnä myyttejä / stereotypiota  ja perustelen että miksi maksulliset ovat monesti parempi ratkaisu.

Hear hear! Ja täältä pöydän toiselta puolelta löytyy tuota samaa kokemusta: kun ei itse noloile, kuulijakaan ei yleensä jää pahasti köhimään. Luontevuus tarttuu. Ja toisinpäin, eli myös häpeily tarttuu.

(lue syvän kunnioituksen äänellä)

On tullut kyllä huomattua. Kaikkia niitä haastatteluja ja muita seuranneena huomaa kuinka luontevasti ja ylpeästi tuot itseäsi ja muita ammatti naisia esiin ja rikot tabuja maksullisen seksin ympäriltä, niin että kilinä vaan kuuluu. Malli esimerkki siitä miten asioista voi ja kuuluu keskustella luontevasti ja saada kuulijakin vakuuttuneeksi sanomastaan!Jos käyttäisin hattua, nostaisin sen korkealle ;D
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Nolottaako sinua nää hommat?
« Vastaus #24 : Heinäkuu 09, 2019, 07:29:16 »
The espoolaisrouva on erinomainen esimerkki häpeämättömyyden voimasta. Pää pystyssä, suora katsekontakti ja takeltelematon puhe hyvillä argumenteilla. Eikä parane unohtaa Tiian miestä. Nämä ovat hyvät kasvot edustamaan alaa ajankohtaisohjelmien keskusteluissa.

Vielä yksi jota ei parane unohtaa on Lothar joka on ainakin muutamassa ohjelmassa puolustanut hienosti maksullista seksiä kokonaisuutena.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Nolottaako sinua nää hommat?
« Vastaus #25 : Heinäkuu 09, 2019, 15:08:19 »
Tapahtuukohan koskaan että voi ylpeästi sanoa käyvänsä maksullisissa ja tämä olisi hyväksyttävää. Minua ei nolota vaan tuntuu ihan luonnolliselta käyttää palveluita. Toistaiseksi kun näistä ei voi ääneen puhua, niin tämä foorumi on loistava paikka siihen.
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Nolottaako sinua nää hommat?
« Vastaus #26 : Heinäkuu 10, 2019, 13:07:28 »
Kaikilla on oikeus hävetä ja kyllä minua moni häpeää. Onneksi olen enkeleiden koskettama ja en moisesta mitään ymmärrä.
Why so fragile?

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1097
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Nolottaako sinua nää hommat?
« Vastaus #27 : Heinäkuu 10, 2019, 18:18:49 »
Voi ihanat, nyt mua melkein jo nolottaa nää (huomiohuora)hommat kun te noin kiittelette. Mutta vain melkein.  8)
Helsingissä 7.-8.5. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Nolottaako sinua nää hommat?
« Vastaus #28 : Heinäkuu 11, 2019, 09:05:59 »
En todellakaan häpeä.
Seksuaalisuus on jatkuvan hämmästelyn ja tutkimisen aihe. Se on luonnollista kaikilta osin. Niin itse hyvänä huorana kuin Dominoivana naisenakin. Sekä siviiliseksin saralla. Mistä muuten välillä löytyy aika uskomattomia kokeiluja.
 Olen joskus ajatellut, leikkimielisyys ei lopu lapsuuden loputtua. Se jatkuu muuttaen muotoaan. Aikuisten välinen leikki on erotiikkaa.

kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Laura Lo

  • Full Member
  • Galleria (19)
  • Viestejä: 284
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Nolottaako sinua nää hommat?
« Vastaus #29 : Heinäkuu 12, 2019, 14:24:57 »
Loistava avaus ja hienoa keskustelua!

Jokusen kerran on tullut vastaan asiakas, joka selvästi kokee, että minun on ihan pakko tuntue häpeää siitä, että huoraan. Se tulee ilmi sanavalinnoista ja keskustelunavauksista. Se on asia, joka raivostuttaa mua melkein enemmän kuin mikään muu. Kerron kyllä kuinka ylpeä olen, että olen päättänyt alalle lähteä, ja kuinka voimaannuttavaa tämä mulle omalla tavallaan on. Ja sitten huomaan, että se toinen on hämmentynyt taibei ymmärrä, koska on niin omien stereotypioidensa ja ajatusmalliensa vanki. Näistä jää jotenkin huono olo, jota pitää tietoisesti pyyhliä pois iholtaan jonkun aikaa. Enkä tosiaan tapaa uudestaan.

Siksipä kaikki seksityöpositiivinen juttu julkisuudessa ilahduttaa aina. Ajaytelen, et jos yksikin ihminen lakkaa ajattelemasta, että huora häpeää automaattisesti huoraamistaan, niin ollaan taas yks pieni askel parempaa.
Myrskyluodon seikkailijatar

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5047
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Nolottaako sinua nää hommat?
« Vastaus #30 : Syyskuu 05, 2019, 10:18:46 »
Ei nolota. Mutta en ole näistä hommista kenellekään kyllä kertonutkaan. Ystäväni, jonka kanssa olemme tunteneet yli kolmekymmentä vuotta on ainoa joka tästä harrastuksestani tietää jotain (ihme ellei tietäisi) mutta on pitänyt suunsa kiinni koska järkevän ihmisen tavoin ymmärtää asettaa omat kuvionsa ja niiden sujuvuden ensisijaisesti itselleen tärkeimmiksi. Asiasta on joskus ollut hänen kanssaan jotain ylimalkaista puhetta mutta ei sen enempää.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 05, 2019, 10:23:02 kirjoittanut RobertLey »

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Nolottaako sinua nää hommat?
« Vastaus #31 : Syyskuu 05, 2019, 11:01:27 »
Ei nolota, miksi nolottaisi?  :)
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa invisible

  • Newbie
  • Viestejä: 35
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nolottaako sinua nää hommat?
« Vastaus #32 : Syyskuu 05, 2019, 19:36:22 »
En ymmärrä miksi pitäisi nolottaa? Ennemminkin olen ylpeä itsestäni, että ole löytänyt tämänkin harrastuksen. Mukavaa tavata kauniita tyttöjä ja nauttia kiihkeistä hetkestä. Elämä on nyt!  ;) 8) ;)
Näkymätön mies 8)

Poissa Wanha Turska

  • Hero Member
  • Viestejä: 941
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Nolottaako sinua nää hommat?
« Vastaus #33 : Syyskuu 09, 2019, 04:58:26 »
Ei nolota.Olen jo niinkauan harrastanut tätä että sanoisin olevani paatunut huoripukki.

Poissa Vieras0020

  • Jr. Member
  • Viestejä: 52
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Nolottaako sinua nää hommat?
« Vastaus #34 : Syyskuu 09, 2019, 06:20:04 »
No ei nolota! En edes osaa nolostua  :P

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Nolottaako sinua nää hommat?
« Vastaus #35 : Syyskuu 09, 2019, 12:19:26 »
Ei nolota, mutta en kyllä tästä huutelekaan pitkin kyliä vaan pidän tämän omana tietonani.

Poissa Vieras0016

  • Newbie
  • Viestejä: 20
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Nolottaako sinua nää hommat?
« Vastaus #36 : Syyskuu 09, 2019, 15:32:11 »
En häpeä seikkailujani vaikka en ole kertonut tästä ystävilleni tai perheelleni. Parhaimmat kokemukset ihmisten ja seksin kautta olen saanut tältä alalta:)

Poissa Vieras0041

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1564
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Nolottaako sinua nää hommat?
« Vastaus #37 : Syyskuu 09, 2019, 22:43:37 »
Joidenkin puolesta nolottaa.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15214
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Nolottaako sinua nää hommat?
« Vastaus #38 : Syyskuu 10, 2019, 07:01:38 »
^
Ei täällä toisten puolesta pidä mikään nolottaa, paitsi ehkä siinä tapauksessa, että itsellä on jotain osaa asiaan...
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa JTM

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2609
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Nolottaako sinua nää hommat?
« Vastaus #39 : Syyskuu 10, 2019, 17:07:18 »
Ei nolota.
Ehkä muuten olen nolo välillä, mutta en juurikaan selittele tai perustele tekemisiäni. tosin empä monista tekemisistä kenellekkän puhukaan. Tälläiset foorumit ovat hyviä paikkoja puhua näistä asioista, koska kaikki eivät asiaa suvaitse ja osa ei vain ymmärrä/hyväksy. Kaikille parempi silloin keskustella asioista rauhassa ja ilman isompaa palkoa sieraimissa.
100% tyytyväinen kotimaiseen palveluun.