Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Nolottaako sinua nää hommat?  (Luettu 10476 kertaa)

Poissa JTM

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2609
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Nolottaako sinua nää hommat?
« Vastaus #40 : Syyskuu 10, 2019, 17:07:18 »
Ei nolota.
Ehkä muuten olen nolo välillä, mutta en juurikaan selittele tai perustele tekemisiäni. tosin empä monista tekemisistä kenellekkän puhukaan. Tälläiset foorumit ovat hyviä paikkoja puhua näistä asioista, koska kaikki eivät asiaa suvaitse ja osa ei vain ymmärrä/hyväksy. Kaikille parempi silloin keskustella asioista rauhassa ja ilman isompaa palkoa sieraimissa.
100% tyytyväinen kotimaiseen palveluun.

Poissa 007 (oma)lupa naida

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1626
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Nolottaako sinua nää hommat?
« Vastaus #41 : Tammikuu 03, 2020, 20:35:22 »
Ei nolota. Nolottaa etten aloittanut aikaisemmin. Ei tällä kylläkään leuhkimaan voi ruveta. Olen aika kiltin maineessa... Tietäisivätpä 😚.
9 vuotta ikään 69, joka on kivaa :-)

Poissa Vieras0029

  • Full Member
  • Viestejä: 267
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Nolottaako sinua nää hommat?
« Vastaus #42 : Tammikuu 03, 2020, 21:12:57 »
Mä kerron hieman lähipiiriäni laajemmin tästä harrastuksesta. En yksityiskohtia tai rapsojen tyylisesti, murran lähinnä myyttejä / stereotypiota  ja perustelen että miksi maksulliset ovat monesti parempi ratkaisu. Häpeämätön asenne toimii usein tässäkin jos ei parhaana niin ainakin hyvänä päiden kääntäjänä.

Suunnilleen näin. Iso osa kaveripiiristäni on ainakin joskus ostanut seksiä, ja moni muukin on ollut kiinnostunut. Eniten olen muistanut mainostaa (ainakin kotimaisten, joillakin poikkeuksilla) palveluntarjoajien normaaliutta ihmisinä ja tuonut esiin kavereilleni, että mimmeillä seksityö on usei(mmite)n tiettyyn elämänvaiheeseen liittyvä valinta, josta miehet sitten pääsevät nauttimaan :D

Kuopatun parisuhteeni lopussa oli lupa huorissakäyntiin, ja olenpa jopa parille siviilihoidolleni myöhemminkin kertonut näistä touhuista, toki sosiaalista pelisilmää käyttäen. Toinen oli vain kiinnostunut, missä ammattilaiset ovat parempia, toisen kaveri on ollut naapurisivuston tyttöjä itsekin  ::)

Jopa yhden vanhemman, sinkkuna elämänsä eläneen naissukulaisen kanssa olen jutellut maksuseksistä yleisellä tasolla, ja hän totesi, että ”Kyllähän ne naisetkin ostaa” . No sen enempiä en kysellyt enkä retostellut ;D

Mutta ihan ekaksi en näitä touhuja siviilinaisille kerro, koska naisilla on tapana kääntää joskus positiivisessa hengessä kerrotut asiat sosiaalisiksi aseiksi, kun se huono päivä tulee...

Enkä omaa forkkanikkiäni kerro edes parhaille kavereilleni, vaikka ovat samaa hommaa joskus harrastaneet.

Poissa Shemeikka

  • Full Member
  • Viestejä: 168
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nolottaako sinua nää hommat?
« Vastaus #43 : Helmikuu 08, 2020, 13:04:09 »
Eipä nolostuta, mutta ihan jää harrastus palveluntarjoajien ja itseni väliseksi jutuksi.

Poissa anonyytti

  • Newbie
  • Viestejä: 36
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nolottaako sinua nää hommat?
« Vastaus #44 : Helmikuu 10, 2020, 18:39:46 »
Ei nolostuta. Monesti asian ollessa yleisesti puheenaiheena työpaikalla olen kärkkäästi oikonut muiden uhri/säälimispuheita, vaikkei omaa kokemusta vielä edes ollut. En yleensäkkään voi sietää asioiden yksipuolista ja mustavalkoista käsittelyä, joten kukaan ei edes ihmetellyt kannatuspuheitani, eli mitään isoa maineriskiä en siinä voi väittää ottaneeni. Tästäkin paikallisesta mielipidevaikuttamisesta on osin kiittäminen jo tässäkin ketjussa kiiteltyä the_espoolaisrouvaa.

Omana harrastuksena tuskin tästä koskaan puhun, ellei sitten avio-onni karahda karille. Jos näin kävisi, niin voisinpa kuvitella kertovani harrastuksesta julkisestikin - jos tästä semmoinen kehittyy. Eihän parin salikäynnin kerran jälkeen voi vielä sanoa harrastavansa kehonrakennusta.

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6707
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Nolottaako sinua nää hommat?
« Vastaus #45 : Lokakuu 18, 2020, 22:41:06 »
Ei nolota. Harmittaa etten aloittanut aikaisemmin, niin upeita palveluntarjoajia olen tässä päässyt tapaamaan. Harkitsin tämän harrastuksen aloittamista pitkään ja tällä forkalla ja täällä vaikuttavien kirjoituksilla oli iso rooli kun lopulta päätin kokeilla ja lähteä mukaan. Myös ensimmäiset tapaamiset sovin täältä "tutuiksi" tulleiden sihteereiden kanssa. :)

Myös se harmittaa, että yleinen asenne maksullista seksiä kohtaan on mitä on, negatiivista ja ennakkoluulojen värittämää. Todellisuus kun on kuitenkin aivan toista. Itse tykkään tästä harrastuksesta ja onneksi lähdin mukaan, varmastikin yksi parhaista päätöksistä koskaan! Suosittelisin lämpimästi muillekin, jos se olisi mahdollista. Toivottavasti joku päivä näin on. En ole tästä kenellekään kertonut ainakaan toistaiseksi.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 18, 2020, 22:50:01 kirjoittanut HuliVili »
Pörrö on aina plussaa

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nolottaako sinua nää hommat?
« Vastaus #46 : Lokakuu 18, 2020, 23:02:29 »
joo.siksi en enää nolaa itseäni.

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nolottaako sinua nää hommat?
« Vastaus #47 : Lokakuu 18, 2020, 23:50:16 »
Kyllä minua aina vähän nolottaa sen jälkeen kun olen käynyt hierojattarella mutta kummasti aina palaan takaisin kun paikat ovat jäykkiä.

Poissa Vieras0185

  • Full Member
  • Viestejä: 416
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Nolottaako sinua nää hommat?
« Vastaus #48 : Heinäkuu 09, 2021, 23:36:53 »
Täällähän on niin mintti aiheita, että harran lettas sentään😁.

Ei nolota. Panen huoria ylpeänä, lompakko levällään :behind:

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Nolottaako sinua nää hommat?
« Vastaus #49 : Heinäkuu 09, 2021, 23:39:39 »
Eipä kyllä nolota.

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1537
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Nolottaako sinua nää hommat?
« Vastaus #50 : Heinäkuu 10, 2021, 20:33:20 »
Ei, seksissä ei oo mitään noloa tai hävettävää.
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Nolottaako sinua nää hommat?
« Vastaus #51 : Heinäkuu 10, 2021, 20:58:43 »
Huorien panemisessa ja kyrvän myymisessä ei ole mitään noloa.
Vähän joskus korvaan särähtää kun sanotaan ettei yhtään hävetä MUTTA yksikään lähiomainen ei tiedä että isin pikku jesse myy kullia tai isin pikku lissu myy pillua. Jos ei hävetä niin silloin pitäisi asiasta pystyä puhumaan lähiomaisten kanssa. Vai hävettääkö?
Why so fragile?

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5169
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Nolottaako sinua nää hommat?
« Vastaus #52 : Heinäkuu 10, 2021, 21:00:07 »
Hävettää niin saatanasti! Eiku...
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa 007 (oma)lupa naida

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1626
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Nolottaako sinua nää hommat?
« Vastaus #53 : Heinäkuu 10, 2021, 21:18:32 »
En minä kavereille tai läheisille kerro että minäpä poika eilen runkkasin. Nää on nyt vaan enemmän yksityisjuttuja.
9 vuotta ikään 69, joka on kivaa :-)

Poissa Ppelto

  • Sr. Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 2443
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Nolottaako sinua nää hommat?
« Vastaus #54 : Heinäkuu 10, 2021, 21:34:21 »
Hävettää jos jää tutuille kiinni, mutta nauttii sitäkin enemmän, kun valitsee ne itselle ihanimmat sihteerit
Feel so good...

Poissa Eerikamikaela

  • Full Member
  • Galleria (11)
  • Viestejä: 143
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Nolottaako sinua nää hommat?
« Vastaus #55 : Heinäkuu 10, 2021, 21:55:49 »
Huorien panemisessa ja kyrvän myymisessä ei ole mitään noloa.
Vähän joskus korvaan särähtää kun sanotaan ettei yhtään hävetä MUTTA yksikään lähiomainen ei tiedä että isin pikku jesse myy kullia tai isin pikku lissu myy pillua. Jos ei hävetä niin silloin pitäisi asiasta pystyä puhumaan lähiomaisten kanssa. Vai hävettääkö?

Ei mua hävetä, mutta silti en oo kertonu porukoille. (Kavereille ja eri medioiden edustajille toki senkin edestä :D) mutta joo. Vaikka myyminen on mulle työ siinä missä muutkin ammatit, ni en mä ole tyhmä. Mä tiedostan sen, ettei yhteiskuntanormit kohtaa mun ajatusten kanssa, joten mielummin on aiheuttamatta turhaa järkytystä ja mielipahaa.
Mammaloma, "tavattavissa" vain OnlyFansissa!

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Nolottaako sinua nää hommat?
« Vastaus #56 : Heinäkuu 10, 2021, 22:02:07 »
^ Hyvä kommentti, vaikka ei ole iltapäivälehtien kannessa naamallaan ei tarkoita että häpeäisi.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘