Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Viestittely tapaamisen jälkeen  (Luettu 7669 kertaa)

Poissa Helloworld

  • Newbie
  • Viestejä: 30
  • * Kelpo kaveri
Viestittely tapaamisen jälkeen
« : Lokakuu 24, 2020, 00:59:51 »
Useimmat turskat viestittelee hupakon kanssa varatakseen ajan. Tämä tapahtuu yleensä ennen tapaamista. Mutta harvemmat turskat viestittelevät myös tapaamisen jälkeenkin. Tähän voisi olla monia hyviä syitä.

Joskus tapaaminen sujui melko täydellisesti, jolloin turska on todella fiiliksissään. Hän saattaisi purata tai jakaa hyvää oloaan kiittämällä hupakkoa erinomaisesta sessiosta ns. fiilistelyviesteillä tyyliin ”Olit aivan ihana, odotan innolla seuraavaa kertaa :) !”. Jotkut turskat taas haluaisivat tietää esimerkiksi seuraavan tapaamisen mahdollisuutta, jotta osaisivat varautua ajoissa siihen. Toiset taas voivat antaa esimerkiksi henkilökohtaista palautetta jos palvelussa olisi jotain kehitettävää tai jotain toive ideoita seuraavalle kerralle, koska palautteiden antaminen kasvotusten voi olla monelle turskalle turhan kiusallista.

Viestittely tapaamisen jälkimainingeissa voi olla positiivinen juttu. Molemmat saavat siitä iloa, esimerkiksi turskan kehut voivat nostaa hupakon mieltä. Lisäksi tämä voidaan myös mieltää kohteliaisuudeksi. Mitä jos hupakko odottaisi jotain kiitosviestiä, mutta ei saakaan sitä koskaan? Jos turska ei jättäisi mitään viestiä erinomaisen tapaamisen päätteeksi, se olisi antikliimaksista. (Sehän olisi aika sama juttu kuin menisi ystävän kanssa elokuvateatteriin, ja leffan loputtua molemmat lähtisi samantien omiin kotiin juttelematta itse leffasta mitään.)

Toisaalta jälkiviestittelyissä on myös huonoja puoliakin. Yksi huono puoli on se, että hupakolla kuluisi paljon enemmän aikaa tällaiseen jälkiviestittelyyn, jos monet turskat tekevät näin hänelle. Yleensä hupakot hukkuvat viestien määrään muutenkin, ja nämä ekstra viestittelyt ovat myös pois hupakon vapaa-ajasta. Lisäksi puhelimen saldon kannalta tämä olisi hupakolle haastavampaa samasta syystä, erityisesti jos kyseessä ei ole mikään rajoittamaton liittymä.
Toinen huono puoli liittyy siihen, että näihin jälkiviesteihin on hupakon periaatteessa pakko vastata henkilökohtaisen imagonsa säilyttämiseksi. Jos tapaaminen sujui hyvin ja että turska lähettää terveiset jälkikäteen, niin on normaalisti kohteliasta vastata niihin. Mikäli hupakko ei vastaisi turskan fiilistelyviestiin lainkaan, voi kyseinen turska tulkita, ettei hupakko sittenkään nauttinut sessiosta samalla tavalla. Tämä voi vaikuttaa sitten siihen, ettei turska viitsi enää toista kertaa tavata kyseistä hupakkoa.

Mielipiteitä näistä jälkiviestittelyistä? Millaisia viestejä olisi mukava lähettää, tai vastaanottaa? Millaisia kannattaa välttää? Kuinka moni turska tykkää lähetellä niitä? Miten hupakot suhtautuu näihin? Otatteko mielellään vastaan vai olisiko parempi ettei mitään ylimääräistä viestittelyä tulisi enempää? Samaa mieltä vai eri mieltä?

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 3996
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Viestittely tapaamisen jälkeen
« Vastaus #1 : Lokakuu 24, 2020, 06:07:07 »
Hyvistä treffeistä tulee usein kiitettyä.
Usein niihin tulee vastauskin.
Miksikään kirjekaveriksi ei silti kannata alkaa; siitä ei välttämättä vastapuoli pidä.

Aloittaja ilmeisesti käyttää perinteistä tekstiviestiä, kun viestien maksullisuus on mielessä.
Nykyään on monia vaihtoehtoja maksuttomaan viestittelyyn.
Itse olen käyttänyt Whatsappia.
Saitin Bud Spencer

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Viestittely tapaamisen jälkeen
« Vastaus #2 : Lokakuu 24, 2020, 09:30:20 »
Useimmiten olen viestin kiitosviestin laittanut ja lähes aina siihen on tullut kiva vastaus.  En usko että tuo nyt ketään on liikaa päässyt rasittamaan, vaan on just ilahduttanut palveluntarjoajaa.

Poissa Helinä

  • Jr. Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 97
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Viestittely tapaamisen jälkeen
« Vastaus #3 : Lokakuu 24, 2020, 13:29:27 »
Ainakaan minua ei ole koskaan haitannut tapaamisesta jälkikäteen kiittäminen.

Yleensä vastaaminen on kuitenkin melko nopeaa, varsinkin kun iso osa turskista kuitenkin ajattelee ajankäytön kannalta järkevästi ja muotoilee samaan viestiin sekä kiitoksen että kyselyn seuraavasta reissusta (ellei jälkimmäistä ole ehditty tuumailla jo siinä pukeutuessa taikka ovenkahvapuheina).
Itsellä on ainakin älypuhelinten aikakaudella kasvaneena niin vikkelät sormet ettei montaa sekuntia kulu näpytellä 'kiitos itsellesi, oli kiva tavata ja toivottavasti aikataulut kohtaavat toistekin'. Eihän sitä kuitenkaan romaania tarvitse alkaa vääntämään, eikä jälkikäteen viestittelevien määrä kuitenkaan yli viidesosaa asiakkaista ole.

En tiedä sitten että minkä verran vaikuttaa se että miulla ensisijainen viestikanava on kuitenkin sähköposti joista tulee ilmoitukset omaan (valitettavasti käteen kiinni kasvaneeseen) puhelimeen, muuttuisiko jos pitäisi päivystää erikseen hutsuluuria ja vastailla tekstarilla? En näe että häiriintyisin siitä kymmenen sentin panostuksesta, varsinkin kun tapaamisesta yleensä kiittävät juuri ne asiakkaat joiden kanssa on kemiat kohdanneet ja ollut myös minulle ihanat treffit.

Enempi häiritsee satunnaisten asiakkaiden harrastama kuulumisten kysely. Tulee tyly olo jättää vastaamatta, mutta en myöskään haluaisi ruokkia täysin turhaa viestittelyä..
Eläköitynyt

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2195
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Viestittely tapaamisen jälkeen
« Vastaus #4 : Lokakuu 24, 2020, 13:59:52 »
On tosi kiva saada viesti tapaamisen jälkeen, jos asiakkaalle on jäänyt hyvä mieli, ja tahtoo sen kertoa.  :) Kyllä noi viestit ainakin mua ihan aidosti ilahduttaa ja tulee hyvä mieli, enkä koe vaivaksi niihin vastata.
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5168
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Viestittely tapaamisen jälkeen
« Vastaus #5 : Lokakuu 24, 2020, 14:13:13 »
Sama juttu. Kiitos viestit tapaamisen jälkeen on mukavia 😊
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Viestittely tapaamisen jälkeen
« Vastaus #6 : Lokakuu 24, 2020, 14:18:14 »
On tullut laitettua kiitos viesti jälkeen jos on ollut hyvä tapaaminen   ;)

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Viestittely tapaamisen jälkeen
« Vastaus #7 : Lokakuu 24, 2020, 14:22:22 »
Laitan kiitosviestin, jos käynti on ollut uusinnan arvoinen. Muuten en.

Poissa Prophat

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 6338
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Viestittely tapaamisen jälkeen
« Vastaus #8 : Lokakuu 24, 2020, 14:38:19 »
Kiittänyt f2f...
Shikita ga nai

Poissa Vieras0242

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4103
  • * Kelpo kaveri
Vs: Viestittely tapaamisen jälkeen
« Vastaus #9 : Lokakuu 24, 2020, 14:40:49 »
Usein laitan kiitosviestiä, mutta joskus saattaa kiireessä unohtua varsinkin jos olemme tavanneet jo useammin (pahoittelut!😘 Pitäisi aina muistaa..). Nämäkin ”vakkari” tapaamiset ovat silti olleet loistavia.😍😘 Jos tapaaminen on ollut mukava, olen yleensä tainnut jo lähtiessäni todeta, että voisi olla kiva tavata uudestaankin.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Viestittely tapaamisen jälkeen
« Vastaus #10 : Lokakuu 24, 2020, 14:59:44 »
Kiitos viesti tulee laitettua ;D
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Viestittely tapaamisen jälkeen
« Vastaus #11 : Lokakuu 24, 2020, 15:12:31 »
Hupakoiden viestikanavat ovat ymmärtääkseni aika kuormitettuja joten viestittely minimiin.

Ylistävät kiitokset olen laittanut kun on fiilikset ihan tapissa, ihmiset jakaa liian vähän hyvää ja liian paljon pahaa.

Tätäkään en lähetä normihyvistä tapaamisista, kärsii inflaation. Silloin kun kiitos lähtee, niin se todella tarkoittaa sitä isosti.
#maksuseksionihanaa

Poissa Cece

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 2635
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Viestittely tapaamisen jälkeen
« Vastaus #12 : Lokakuu 24, 2020, 15:21:15 »
Todella harvoin on tullut kiitosviestiä laitettua. Yleensä pyrin tapaamisen lopussa kiittämään, jos on ollut kivaa ja muutenkin jotain palautetta antamaan.
Helläkätinen herrasmies lassie

Poissa Palkokasvi

  • Full Member
  • Viestejä: 362
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Viestittely tapaamisen jälkeen
« Vastaus #13 : Lokakuu 24, 2020, 15:23:31 »
Tapaamisten jälkeen kirjoitan yhdistetyn kiitos- ja palauteviestin, missä on lyhyesti käsitelty mieleen parhaiten jääneitä asioita ja muita havaintoja. Mahdollinen kritiikki ja sen sellainen on vaihtoehtoja pohtivasti ja rakentavasti ilmaistu. :)

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Viestittely tapaamisen jälkeen
« Vastaus #14 : Lokakuu 24, 2020, 16:03:05 »
Jos on tuntunut hyvältä idealta laittaa vielä tapaamisen jälkeen viestiä niin olen laittanut. ...aika usein on kyllä tuntunut hyvältä   :) :)
Amator

Poissa Julia

  • Hero Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 685
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Viestittely tapaamisen jälkeen
« Vastaus #15 : Lokakuu 24, 2020, 18:07:06 »
Kiitos-viestit on mukavia ja niihin vastaa mielellään. Eri tavalla suhtaudun kuulumiskyselyihin ja muihin, jotka ei tähtää tapaamiseen vaan pyrkii pitämään keskustelua yllä viestimessä. Siihen ei ole aikaa eikä energiaa asiakkaiden kanssa, vaikka moni niistä vallan ihana onkin.
Helsingissä <3

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15196
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Viestittely tapaamisen jälkeen
« Vastaus #16 : Lokakuu 24, 2020, 18:30:48 »
Joskus lähetän, varsinkin kun kyseessä on minulle uusi hupakko.
Sen jälkeen en katso sen olevan kovin tarpeellista, koska jos ja todennäköisesti kun otan uudelleen yhteyttä tapaamisen varaamisen muodossa, olen ollut tyytyväinen saamaani palveluun.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Kunigazz

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3242
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Viestittely tapaamisen jälkeen
« Vastaus #17 : Lokakuu 24, 2020, 19:20:33 »
Tulee viikottain vaihettua viestejä vakkarin kanssa, muitten kanssa on tullu niin vähän tavattua, niin korkeintaan kiitos viestit tai hyvät joulut yms.
Rakastettava rahtari.Kokemuksen karismaa ja suorituskykyistä kalustoa!!

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6686
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Viestittely tapaamisen jälkeen
« Vastaus #18 : Lokakuu 24, 2020, 19:30:24 »
^ Sama täällä, vakkarin kanssa tulee oltua yhteydessä muutenkin kuin ajanvarauksen tiimoilta, toki suostumus tähän kysytty ja saatu. Muita kiitän tapaamisesta lyhyellä viestillä ja saatan samalla esittää toiveen uudestakin kerrasta :)
Pörrö on aina plussaa

Poissa Rene

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3566
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Viestittely tapaamisen jälkeen
« Vastaus #19 : Lokakuu 24, 2020, 19:44:21 »
mieluummin kerron tunnelmat ja kiittelen kasvotusten, kuin viesteillä. mutta olen
viestejä vaihtanut muissa merkeissä, jos olen tavannut jonkun extra kivan vosun.
ja onhan näitä ollut ilo kohdata.
"Puolivallaton Leskimies"