Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Viestittely tapaamisen jälkeen  (Luettu 7670 kertaa)

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Viestittely tapaamisen jälkeen
« Vastaus #40 : Lokakuu 27, 2020, 17:01:03 »
Hyviä pointteja ja ideoita on tullut, joista voisi ottaa opiksi. Esimerkiksi jonkun juhlapäivän kunniaksi lähetetty viesti kuten jouluna voisi olla tehokas tapa erottautua massan joukosta ja saada siten rispektiä hupakolta. Juhlapäiviä on kuitenkin harvoin, minkä vuoksi näitä toivotuksia ei tulisi joka päivä. Tämä voisi erityisesti tepsiä parhaiten ulkkareille, jotka eivät ole tietoisia jostain juhlapäivästä kuten juhannuksesta.

😂😂
Rispektiä hupakolta juhlapäivän toivotuksilla... Vielä ulkkareilta.. 🤣
Voi sitä ressukkaa joka tsekeistä asti on tullut suomeen tekeen keikkaa keskikesällä ja asiakkaiden sijaan saakin juhannuksena kymmenittäin kännisiä viestejä jossain Saimaalla mökkeileviltä turskilta.. "hey sexy lady! Vi have this thing called juhannus now. Soon want to meet u. Kippis!"


Onhan Saimaan viikon luontoääniä, jotka ovat laulaneet terveiset perille puhelinlankoja pitkin, kuten laulussa konsanaan, vaikka se ei ole herättänyt haluttua vastakaikua.

Pieni jouluterveydys tsekeille:

Hai Bits.
 
Rimompö mii Timppa. Gai wit ei bierd.

Ai vas tinkin say hi bikoos vi häv tis Krismas, jyy nöy,

and ten komes tis Joulupukki-Fätö Kristmäs huu kiv presents ty ool not nooti piipol.

And in te iivining vi ool iit lots ov kinkku änt trink a lots of älköhol

Änt hole fämili sings songs laik: Wii häv bild a-xristmas trii, Santa´s adjutants tsump and balls(kulkuset).

Sii juu äfter kristmäs, änt bai te vei, hier ool piipol gou to tsym to luus veit.

tont bi fat, i laik fit göörls.

griitins your Timppa     

« Viimeksi muokattu: Lokakuu 27, 2020, 17:08:45 kirjoittanut Hese69 »

Poissa Vieras0424

  • Full Member
  • Viestejä: 195
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Viestittely tapaamisen jälkeen
« Vastaus #41 : Lokakuu 27, 2020, 18:16:14 »
Kiitos viestin saa laittaa, vaikka olenkin todella huono niihin vastaamaan. Olen huono tekstailija, en tekstaile edes läheisille juhlapyhinä.

Poissa AAANNIKA

  • Newbie
  • Viestejä: 18
  • * Kelpo kaveri
Vs: Viestittely tapaamisen jälkeen
« Vastaus #42 : Marraskuu 12, 2020, 02:41:27 »
Mä oon pari vuotta jo saanut eräältä vakkarilta maailman ihanimmat kiitokset tapaamisen jälkeen. Lämmittää mieltä 😊
Itse en lähde kiittelemään viestitse enää tapaamisen jälkeen kun koen että mun tehtävä on olla se hiljainen salaisuus 😁

Poissa Sihteerijulia

  • Newbie
  • Viestejä: 16
  • * Kelpo kaveri
Vs: Viestittely tapaamisen jälkeen
« Vastaus #43 : Joulukuu 21, 2020, 10:16:51 »
Vilpittömät kiitosviestit on ihania, mä tykkään  :inlove:

Mulle on aika paljon vaan osunut sellaisiakin joiden kiitosviesti ei ihan jää siihen pelkkään kiitokseen, sisältäen toiveita että voisi saada oman hinnan että olis varaa tapailla useammin kun meillä on niin erityisen ihanaa yhdessä tai että voitaisiinko tutustua ihan muutenkin kun synkkaa niin hyvin.

Niistä tulee itselle kurja olo kun joutuu torppaamaan toisen huikeen fiiliksen. Totuus kun on se että mä olen ihan täysillä sulle maailman kivoin ja huomaavaisin gfe mutta vain kun siitä maksetaan täysi hinta.

Joskus oon miettinyt että olis helpompaa jättää se gfe lupaus tästä pois ja tehdä vähän 'viileämmin' jolloin niitä turhia haaveita ei ehkä heräisi mutta kun se vaan on itselle aika helppoa ottaa se rooli ja monesti asiakkaalle hirveän tärkeetä niin jatketaan näin.
Pus💋
HML

Poissa Vieras0105

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1010
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Viestittely tapaamisen jälkeen
« Vastaus #44 : Joulukuu 22, 2020, 15:26:30 »
Mä tykkään kanssa kun saan kiitos viestin hupakolta tapaamisen jälkeen. Jos tulee ihan suoria treffi pyyntöjä, niin ne yleensä torppaan ihan heti kättelyssä, mutta muuten  “Bring it on, baby”

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Viestittely tapaamisen jälkeen
« Vastaus #45 : Joulukuu 22, 2020, 16:17:30 »
Jos kyseessä liukuhihna, mitä sitä viestittelemään. Se häiritsee vaan seuraavan asiakkaan tapaamista kun puhelin piippailee.

Jos taas huora vaivautuu pariksi tunniksi hotellihuoneeseeni, kiitän jos aihetta. Välillä olen saanut myös huoralta kiitosviestin ja hyvältähän se tuntuu vaikka ilmankin pärjään.

Oma lukunsa on sitten Venäjällä toimiston tytöt. He kovin usein jättelevät numeroaan, jotta tekisin uusinnan suoraan heidän kanssaan. En viestittele jos epäilen, että en halua uusintaa ja melko usein on näin. Jos taas tuntuu, että haluan uusinnan, täytyyhän numero testata.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 22, 2020, 16:28:12 kirjoittanut Turskapappa »
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4