Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Viestittely tapaamisen jälkeen  (Luettu 7670 kertaa)

Poissa Vieras0282

  • Hero Member
  • Viestejä: 736
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Viestittely tapaamisen jälkeen
« Vastaus #20 : Lokakuu 24, 2020, 19:44:56 »
Kiitosviesti tapaamisen jälkeen ilahduttaa aina!  :)
Mihinkään muihin kyselyihin minun on vaikea vastata sillä en suunnittele tulevia keikkapaikkakuntia pitkään etukäteen ja usein "en tiedä" tulkitaan ylimielisyytenä.
Ilmoituksia lukemalla kyllä näkee tulevat keikat.

Poissa Pekka.Karvo

  • Puudeli
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1414
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Viestittely tapaamisen jälkeen
« Vastaus #21 : Lokakuu 24, 2020, 19:45:12 »
Joskus laitan perään kiitos viestin ja saatan kysyä lupaa rapsaamiseen, mutta siihen se sitten jääkin.
Sitä saa mitä sattuu tulemaan

Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1182
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Viestittely tapaamisen jälkeen
« Vastaus #22 : Lokakuu 24, 2020, 20:10:45 »
En yleensä viestittele tapaamisen jälkeen ja etukäteenkin vain sen verran, mitä tarvitsee. Vakkarin kanssa tosin uskallan kommunikoida vähän pakollista enemmän, koska hän kyllä tietää, etten ole yhteydessä turhaan. Kiitokset lausun tapaamisen päätteeksi, mutta joskus sellainenkin saattaa unohtua, kun sitä vaan kiskoo vaatteet niskaan ja painelee ovesta ulos. Sitten jälkeenpäin tulee mieleen, että olisihan sitä tosiaan voinut kiittääkin. Silloin kiitosviesti voi olla paikallaan, mutta ei muuten.

Kerran sain kiitosviestin hupakolta noin vartti tapaamisen jälkeen, mutta näin on tapahtunut muistaakseni vain kerran.

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Viestittely tapaamisen jälkeen
« Vastaus #23 : Lokakuu 24, 2020, 20:40:46 »
Tulihan sitä ennen laiteltua aina kiitosviestejä hyvästä tapaamisesta. Ei ehkä aina muista kiittää tai tapaamisen jälkeen on tietty fiilis että haluaa osoittaa vielä kiitollisuutta mahtavasta tapaamisesta. Vakkarille kyllä tulee jo tapaamisella osoitettua kuinka kiitollinen olen hänen seurastaan joten ei joka kerta tule viestiä laitettua  :)
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Pikkupaavi

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2516
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Viestittely tapaamisen jälkeen
« Vastaus #24 : Lokakuu 24, 2020, 21:31:29 »
Kyllä tulee laitettua kiitos viestiä jos tapaaminen on ollut hyvä. Pyrin myöskin tapaamisella aina kiittämään oven suussa viimeistään, mutta välillä voi ajatuksen juoksu olla aika hidasta. Olen ymmärtänyt, että nämä eivät ainakaan vakkaria ole haitannut 😎
💊

Poissa Jurtaani

  • Jr. Member
  • Viestejä: 67
  • * Kelpo kaveri
Vs: Viestittely tapaamisen jälkeen
« Vastaus #25 : Lokakuu 25, 2020, 05:50:51 »
Totta puhuakseni ei ole kyllä koskaan käynyt mielessäkään että voisi jotain kiitosviestejä yms. lähetellä. Aina kuitenkin tulee kaikki tarpeelliset kiitokset sanottua paikanpäällä.

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Viestittely tapaamisen jälkeen
« Vastaus #26 : Lokakuu 25, 2020, 08:51:28 »
Hei, sun heiluvilles-viestin olen pistänyt, jos pano oli tasoa hyvä, aina en edes sitä.

Muutenkin viestintä liittyi ajan varaamiseen enkä harrastanut koskaan ylimääräistä lirkutellua, jolla KARJU ei tee yhtään mitään.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Viestittely tapaamisen jälkeen
« Vastaus #27 : Lokakuu 25, 2020, 09:13:06 »
Harvemmin mulla on panemisen jälkeen mitään asiaa.
Why so fragile?

Poissa Dizfunction

  • Newbie
  • Viestejä: 7
  • * Kelpo kaveri
Vs: Viestittely tapaamisen jälkeen
« Vastaus #28 : Lokakuu 25, 2020, 12:45:42 »
Tietenkin jokainen palveluntarjoaja näkee tämän asian omalla tavallaan.
Tunnen varsin hyvin erään maksullisen naisen, joka oli minulla pitkään "sponssityttönä" ja olemme ystäviä edelleen.
Hän ei mitään vihannut niin paljon kuin sitä, että joku kiimainen vajakki laitteli jälkeenpäin viestejä. Erityisen oksettavia olivat treffipyyntöjen ohella hyvän joulun tai vaikkapa juhannuksen toivotukset. Hän ei koskaan vastannut näille yhtään mitään.

En henkilökohtaisesti ole ikinä ottanut minkäänlaista yhteyttä jälkeenpäin yhteenkään maksulliseen naiseen. Pari kertaa on käynyt niin, että useamman kerran tavattuamme, on palveluntarjoaja itse ehdotellut uutta tapaamista tai kysellyt kuulumisia.
Tästä on tullut hyvä fiilis, kun tietää että on ollut hyvä asiakas, ja tottakai olen heille vastannut ja tavannutkin pian uudelleen :)

Poissa sannahunaja

  • Full Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 145
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Viestittely tapaamisen jälkeen
« Vastaus #29 : Lokakuu 25, 2020, 13:28:02 »
Kiitosviesteistä tulee hyvä mieli ja hymy kasvoille :) En ainakaan itse koe, että niihin vastaamiseen menisi
paljoa aikaa tai että se olisi turhaa. Kiitoksella harvemmin saa aikaan mitään pahaa – emmekä me suomalaiset mielestäni liiaksi sitä käytä.
Hunajata sulle! Ks. kalenterista missä ja milloin 💋

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Viestittely tapaamisen jälkeen
« Vastaus #30 : Lokakuu 25, 2020, 13:32:38 »
^Nii sitä mää pohdin, onko se- kiitti vitusta! kovin kohtelias viesti sitteskään.

Poissa Helloworld

  • Newbie
  • Viestejä: 30
  • * Kelpo kaveri
Vs: Viestittely tapaamisen jälkeen
« Vastaus #31 : Lokakuu 25, 2020, 14:12:07 »
Hyviä pointteja ja ideoita on tullut, joista voisi ottaa opiksi. Esimerkiksi jonkun juhlapäivän kunniaksi lähetetty viesti kuten jouluna voisi olla tehokas tapa erottautua massan joukosta ja saada siten rispektiä hupakolta. Juhlapäiviä on kuitenkin harvoin, minkä vuoksi näitä toivotuksia ei tulisi joka päivä. Tämä voisi erityisesti tepsiä parhaiten ulkkareille, jotka eivät ole tietoisia jostain juhlapäivästä kuten juhannuksesta. Tällöin he oppisivat myös hieman hyödyllistä meidän kulttuurista, mistä voisi olla hyötyä esimerkiksi keikkasuunnitelman optimoinnin suhteen kuten pitämällä välipäivän näinä aikoina. Toki tämä riippuu tosiaan miten hupakko suhtautuu näihin toivotuksiin, kuten tuossa yllä kävi ilmi niin ei ihan kaikki kaipaa sellaista.

Vaikuttaa siltä että ainakin kiitosviestit ovat aina hyväksyttäviä. On kuitenkin hyvä pitää mielessä, milloin se seinä tai raja tulee vastaan. Mikäli jälkiviestittely jatkuu hieman pidemmälle, alkaa se jossain vaiheessa tulla rupatteluksi, mitä ei varmaan moni hupakko enää nauti? Kun pienet asiat kertyvät, alkaa niillä olla massiivisia vaikutuksia, jotka voivat heikentää asiakassuhteen laatua pitkällä tähtäimellä.

Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1182
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Viestittely tapaamisen jälkeen
« Vastaus #32 : Lokakuu 26, 2020, 22:42:48 »
Tietenkin jokainen palveluntarjoaja näkee tämän asian omalla tavallaan.
Tunnen varsin hyvin erään maksullisen naisen, joka oli minulla pitkään "sponssityttönä" ja olemme ystäviä edelleen.
Hän ei mitään vihannut niin paljon kuin sitä, että joku kiimainen vajakki laitteli jälkeenpäin viestejä. Erityisen oksettavia olivat treffipyyntöjen ohella hyvän joulun tai vaikkapa juhannuksen toivotukset. Hän ei koskaan vastannut näille yhtään mitään.

Ymmärrän, ettei kaikkia huvita kuluttaa aikaa treffien jälkeiseen viestittelyyn. Mutta jos suorastaan loukkaantuu ja pahoittaa mielensä jostain viattomasta kiitollisuuden osoituksesta, niin ei sekään aivan terveeltä kuulosta. En toki tiedä tarkemmin, millaisen tapauksen kanssa olet ollut tekemisissä. Varmaan ihan mukava nainen lopulta, jos ehdit sponsoroimaan häntä pitkäänkin.

Poissa Pukumies40

  • Full Member
  • Viestejä: 132
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Viestittely tapaamisen jälkeen
« Vastaus #33 : Lokakuu 26, 2020, 23:16:53 »
Hyviä pointteja ja ideoita on tullut, joista voisi ottaa opiksi. Esimerkiksi jonkun juhlapäivän kunniaksi lähetetty viesti kuten jouluna voisi olla tehokas tapa erottautua massan joukosta ja saada siten rispektiä hupakolta. Juhlapäiviä on kuitenkin harvoin, minkä vuoksi näitä toivotuksia ei tulisi joka päivä. Tämä voisi erityisesti tepsiä parhaiten ulkkareille, jotka eivät ole tietoisia jostain juhlapäivästä kuten juhannuksesta.

😂😂
Rispektiä hupakolta juhlapäivän toivotuksilla... Vielä ulkkareilta.. 🤣
Voi sitä ressukkaa joka tsekeistä asti on tullut suomeen tekeen keikkaa keskikesällä ja asiakkaiden sijaan saakin juhannuksena kymmenittäin kännisiä viestejä jossain Saimaalla mökkeileviltä turskilta.. "hey sexy lady! Vi have this thing called juhannus now. Soon want to meet u. Kippis!"

Järki käteen...
Parhaiten hupakon mieltä ilostutatte laukeamalla nopeasti, tippaamalla reilusti ja sitten kiitokset. Suklaata, kukkia tai koiralle puruluu voi toimia myös.


Poissa Jansku72

  • Hero Member
  • Viestejä: 551
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Viestittely tapaamisen jälkeen
« Vastaus #34 : Lokakuu 27, 2020, 05:23:47 »
Alkuun Sexworkin aikana viestittely tapaamisten jälkeen oli mulle ehdoton ei, koska pelkäsin naisten pitävän sellaista jonain ihme stalkkaamisena. Sittemmin uskaltauduin lähettämäään kiitosviestin parille suomalaisnaiselle ja ihan ystävällisesti he siihen vastasivat :)
Niitä kehuja ja kiitoksiahan voi kumminkin laittaa rapsaketjuissa näillä saiteilla.

Poissa mika45v

  • Full Member
  • Viestejä: 153
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Viestittely tapaamisen jälkeen
« Vastaus #35 : Lokakuu 27, 2020, 15:18:10 »
Ehkä oikeassa maailmassa kiitos on ihan hyvien tapojen mukaista mutta tässä scenessä ei ehkä ole oikein häiritä sihteeriä millään ylimääräisellä heillä kuitenkin on omakin elämä

Poissa 111222

  • Newbie
  • Viestejä: 27
  • * Kelpo kaveri
Vs: Viestittely tapaamisen jälkeen
« Vastaus #36 : Lokakuu 27, 2020, 15:35:27 »
Ehkä oikeassa maailmassa kiitos on ihan hyvien tapojen mukaista mutta tässä scenessä ei ehkä ole oikein häiritä sihteeriä millään ylimääräisellä heillä kuitenkin on omakin elämä

Samaa mieltä! Kiitän ja halaan kun lähden ovesta ulos

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Viestittely tapaamisen jälkeen
« Vastaus #37 : Lokakuu 27, 2020, 15:57:07 »
Kiitosviesti on aina mukava saada. Minä vastailen aika paljon muutenkin viesteihin ennen ja jälkeen tapaamisen ja joskus viestitellään ihan muuten vaan. Jouluna, Juhannuksena ja Uutena vuotena puhelin täyttyy toivotuksista, mutta minusta on kiva huomata, että joku kauankin sitten tapaamani asiakas muistaa minua silloin.
Runkkuviesteihin en vastaa, muuten viestit on pelkästään positiivinen asia.

Poissa Jamppa

  • Jr. Member
  • Viestejä: 73
  • * Kelpo kaveri
Vs: Viestittely tapaamisen jälkeen
« Vastaus #38 : Lokakuu 27, 2020, 16:27:58 »
Tämä on omalla kohdallani hyvin paljon tytöstä kiinni.

Jos hupakko on raudanluja ammattilainen ja aistin ettei häntä kiitosviestit kiinnosta, niin en minä sellaista lähetä. Se vain tuhlaa hänen aikaansa ja kenties käy jopa tytön hermoille. Ja sitähän minä en halua.

Sitten taas jos jonkun, vaikka sitten raudanlujan ammattilaisenkin kanssa, synkkaa tosi hyvin ja jos siinä itse asian hoitamisen jälkeen rupatellaan niitä näitä pidempäänkin, voin hyvin lähettää viestin ja kertoa että minulla oli kivaa hänen kanssaan.

Ja kun kyseessä on "amatööri", silloin tällöin lisätienestejä hakeva, kenties aloittelevakin tyttö, hyvin mielelläni laitan hänelle "rohkaisevan" viestin kiitokseksi kaikesta. Jos siis tapaaminen on ollut kiva. En minä sitten laita, jos ei ollut kivaa  ;D

Tässähän nyt syksyllä kävi niin, että kävin tapaamassa yhtä ihanaa neitosta, jota ei kai voi ihan raudanlujaksi ammattilaiseksi sanoa, mutta joka kuitenkin on hyvän aikaa tehnyt hommia sivuduunikseen aina toisinaan. Hänelle en edes kiitosviestiä ehtinyt laittaa, kun sieltä päästä alkoi tulla viestiä minulle, joissa kehuttiin ja kiiteltiin vuolaasti tapaamisesta.

Ja siitä lähtien ollaankin viestitelty monta kertaa päivässä ja juteltu kaikesta maan ja taivaan välillä. On tavattukin pari kertaa. Myönnän että tämä ei tunnu enää siltä, että olemme palveluntarjoaja ja asiakas, vaan "suhde" on kieltämättä hieman syventynyt siitä. Mutta täytyy koittaa pitää järki päässä, etten sentään ihan kosimaan ala  :D Vaan en voi kieltää sitä, etteikö tyttö olisi muutenkin kivaa ja hyvää seuraa. Joten ehkäpä tässä on kyse siitä, että ollaan nyt "vakkareita" puolin ja toisin. Eikä minulla ole mitään sitä vastaan.

Pidetään hauskaa niin kauan kuin se on hauskaa. Siinä vaiheessa jos mennään sille asteelle, että tyttö alkaa motkottamaan menoistani ja vaikka dokaamisestani, on aika nostaa kytkintä  ;D

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Viestittely tapaamisen jälkeen
« Vastaus #39 : Lokakuu 27, 2020, 17:01:03 »
Hyviä pointteja ja ideoita on tullut, joista voisi ottaa opiksi. Esimerkiksi jonkun juhlapäivän kunniaksi lähetetty viesti kuten jouluna voisi olla tehokas tapa erottautua massan joukosta ja saada siten rispektiä hupakolta. Juhlapäiviä on kuitenkin harvoin, minkä vuoksi näitä toivotuksia ei tulisi joka päivä. Tämä voisi erityisesti tepsiä parhaiten ulkkareille, jotka eivät ole tietoisia jostain juhlapäivästä kuten juhannuksesta.

😂😂
Rispektiä hupakolta juhlapäivän toivotuksilla... Vielä ulkkareilta.. 🤣
Voi sitä ressukkaa joka tsekeistä asti on tullut suomeen tekeen keikkaa keskikesällä ja asiakkaiden sijaan saakin juhannuksena kymmenittäin kännisiä viestejä jossain Saimaalla mökkeileviltä turskilta.. "hey sexy lady! Vi have this thing called juhannus now. Soon want to meet u. Kippis!"


Onhan Saimaan viikon luontoääniä, jotka ovat laulaneet terveiset perille puhelinlankoja pitkin, kuten laulussa konsanaan, vaikka se ei ole herättänyt haluttua vastakaikua.

Pieni jouluterveydys tsekeille:

Hai Bits.
 
Rimompö mii Timppa. Gai wit ei bierd.

Ai vas tinkin say hi bikoos vi häv tis Krismas, jyy nöy,

and ten komes tis Joulupukki-Fätö Kristmäs huu kiv presents ty ool not nooti piipol.

And in te iivining vi ool iit lots ov kinkku änt trink a lots of älköhol

Änt hole fämili sings songs laik: Wii häv bild a-xristmas trii, Santa´s adjutants tsump and balls(kulkuset).

Sii juu äfter kristmäs, änt bai te vei, hier ool piipol gou to tsym to luus veit.

tont bi fat, i laik fit göörls.

griitins your Timppa     

« Viimeksi muokattu: Lokakuu 27, 2020, 17:08:45 kirjoittanut Hese69 »