Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: älä rakastu huoraan - osa 1  (Luettu 16941 kertaa)

Poissa Vieras0038

  • Full Member
  • Viestejä: 164
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
älä rakastu huoraan - osa 1
« : Heinäkuu 06, 2019, 02:02:16 »
Aloitan noin 20-osaisen tositarinan aiheesta...
(Omistan oikeudet tarinaan, terveiset Aku Louhimiehelle ja muillekin...)

Tämä tarina saattaa osittain kuullostaa uskomattomalta ja monille vain normaalikauralta...


Uskon että tälle tarinalle - joka on totta - on paikkansa...

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: älä rakastu huoraan - osa 1
« Vastaus #1 : Heinäkuu 06, 2019, 09:24:30 »
Täällä pidetään nyt hulluja seksin ostajia ja myyjiä jännityksessä  ;D

Me odotetaan jo tarinaa! :)
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: älä rakastu huoraan - osa 1
« Vastaus #2 : Heinäkuu 06, 2019, 09:29:19 »
Suurin odotuksin avasin ketjun, mutta pettyä sain. Kirjoittamaan sieltä ja sassiin! 😂
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa bbwnanna

  • Hero Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 871
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: älä rakastu huoraan - osa 1
« Vastaus #3 : Heinäkuu 06, 2019, 09:35:44 »
Tää on ihan paras ketju ikinä! Ennakkomarkkinointi on ainakin kohdallaan! Kerro jo se tarina - tai ainakin sen ensimmäinen osa!!!  :D
Kinky tyttöystäväsi käymässä Turussa 28.-29.2.

Poissa Vieras0036

  • Hero Member
  • Viestejä: 513
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: älä rakastu huoraan - osa 1
« Vastaus #4 : Heinäkuu 06, 2019, 10:07:58 »
Oli synkkä ja myskyinen yö. Ludmilla katseli minua hehkuvin silmin kuun valossa, nauttien adonis-vartalooni miehekkäistä aromeista. Ilmassa oli sähköä. Oli ukonilma. Tänään minua onnistaisi. Tunsin kehoni jokaisen lihaksen jännittyneen, kun Ludmilla kostetti hellästi kehoani ja lihaksikkaita käsivarsiani. Lemmimme kuin villipedot tunti kausia toisiimme kietoutuneena. Lopuksi sanoin rakastan Sinua Ludmilla. Lopeta hupakointi top tykkänään, olenhan elämäsi mies. Aamulla heräsin ja Ludmilla oli poissa. Paikalla viesti, jossa luki: Horario en voi jatkaa suhdettamme. Se eilinen rakkauden tunnustus oli vähän liikaa minulle. Ja halvalla samppanjalla ja pilaantuneilla mansikoilla et minua hurmaa. Murtuneena miehenä lähdin vuosiksi merille. Jokaisessa satamassa toivoin näkeväni rakkaani. Turhaan. Siellä oli vain toisia maksullisia naisia, jotka eivät piitanneet sieluani polttavasta tuskasta mitään. Ehkä siksi etten kertonut heille tuskasta. Toivon heiltä ajatuksen lukijankykyjä, mutta kerta toisen jälkeen sain pettyä kauniimman sukupuolen edustajiin. Toivon että löytäisin toisen runosielun maksullisten joukosta, mutta huomasin ikäväkseni jokaisen kerran jälkeen lompakkoni kevenneen muutaman setelin ja olon hetkellisesti helpottaneen. Ludmilla, jos luet tämän. Ota yhteyttä. Purjehditaan yhteiseen satamaan. Niin ja opettele suomenkieltä, jotta ymmärrät tämän viestin sisällön kunnolla.  :D ;)           
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 06, 2019, 10:13:36 kirjoittanut Lord Nelson »

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: älä rakastu huoraan - osa 1
« Vastaus #5 : Heinäkuu 06, 2019, 10:15:17 »
Oli synkkä ja myskyinen yö. Ludmilla katseli minua hehkuvin silmin kuun valossa, nauttien adonis-vartalooni miehekkäistä aromeista. Ilmassa oli sähköä. Oli ukonilma. Tänään minua onnestaisi. Tunsin kehoni jokaisen lihaksen jännittyneen, kun Ludmilla kostetti hellästi kehoani. Lemmimme kuin villipedot tunti kausia toisiimme kietoutuneena. Lopuksi sanoin rakastan Sinua Ludmilla. Lopeta hupakointi top tykkänään, olenhan elämäsi mies. Aamulla heräsin ja Ludmilla oli poissa. Paikalla viesti, jossa luki: Horario en voi jatkaa suhdettamme. Se eilinen rakkauden tunnustus oli vähän liikaa minulle. Ja halvalla samppanjalla ja pilaantuneilla mansikoilla et minua hurmaa. Murtuneena miehenä lähdin vuosiksi merille. Jokaisessa satamassa toivoin näkeväni rakkaani. Turhaan. Siellä oli vain toisia maksullisia naisia, jotka eivät piitanneet sieluani polttavasta tuskasta mitään. Ehkä siksi etten kertonut heille tuskasta. Toivon heiltä ajatuksen lukijankykyjä, mutta kerta toisen jälkeen sain pettyä kauniimman sukupuolen edustajiin. Toivon että löytäisin toisen runosielun maksullisten joukosta, mutta huomasin ikäväkseni jokaisen kerran jälkeen lompakkoni kevenneen muutaman setelin ja olon hetkellisesti helpottaneen. Ludmilla, jos luet tämän. Ota yhteyttä. Purjehditaan yhteiseen satamaan. Niin ja opettele suomenkieltä, jotta ymmärrät tämän viestin sisällön kunnolla.  :D ;)         

 ;D ;D ;D
Voi Horario...
Mutta nyt sit tarvitaan tällekin jatkoa!

Saiko Ludmilla viestin?
Loppuivatko Horarion rahat ennen kuin etsintä?
Oppiko Ludmilla suomenkielen?
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: älä rakastu huoraan - osa 1
« Vastaus #6 : Heinäkuu 06, 2019, 11:15:36 »
Jos palvelu on ollut hyvää ja tyttö hurmaava, niin miksei voisi sillai terveellä tavalla rakastua? Itse ainankin rakastunut useamman kerran, mutta ei ne sitä tiedä 8)
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0021

  • Full Member
  • Viestejä: 139
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: älä rakastu huoraan - osa 1
« Vastaus #7 : Heinäkuu 06, 2019, 15:22:03 »
Eikös tuo ole turskanpennun käsikrjassakin tyyliin ensimmäisen kymmenen säännön joukossa. Ja taitaa palveluntarjoajillakin olla tuo älä rakastu asiakkaaseen muodossa.

Vaan mikäpä tässä, yksipuolisia tositarinoita on aina mukava lueskella...

Poissa Vieras0036

  • Hero Member
  • Viestejä: 513
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: älä rakastu huoraan - osa 1
« Vastaus #8 : Heinäkuu 06, 2019, 16:16:31 »
 ;D ;D ;D
Voi Horario...
Mutta nyt sit tarvitaan tällekin jatkoa!

Saiko Ludmilla viestin?
Loppuivatko Horarion rahat ennen kuin etsintä?
Oppiko Ludmilla suomenkielen?


Ei ollut enää synkkä ja myrskyinen yö…vaan kaunis kesäilta. Lord Nelsonin laiva oli pysähtynyt muutamaksi päiväksi Sisilian Messinan satamaan. Miehistö oli haajaantunut rilluttelemaan ympäri kaupunkia.  Horario oli löytänyt mukavan rantakävelykadulta mukavan ulkoilmaravintolan Il De Villen, jonka kokki oli maailman kuuluu pohjoinen viikinki.  Ravintolassa Horario nautti parhaillaan lämpöisestä kesäillasta siemaillen paikallista valkoviiniä ja odotellessa ruoka-annoksen saapumista.

 Horario vaipui syviin ajatuksiin ja kaivoi taskustaan Ludmillan jättämän viestin. Kierros muistojen bulevardilla alkoi, kun aivojen kelanauhuri alkoi toistaa kohtalokkaan illan tapahtumia. Nelson kirosi mielessään petollisen naisen, joka oli vienyt miehen järjen, sydämen ja vähäiset rahat. Kesken noitumisen tarjoilija toi ruoka-annoksen, joka keskeytti synkkiin ajatuksiin vaipuneen tarinan sankarimme. Pihvi näytti herkulliselta ja Horario keskittyi siihen ja viiniin. Ruokaillessaan Lordi katsahti rannalle päin tunnisti tutun hahmon kävelytyylin. Se oli Ludmilla! Tuosta tallinalaisen plastikkakirurgin Igor Ilveksen mestariteoksesta ei voinut erehtyä: leikattu nenä,täytetyt törröhuulet, korkeat poskipäät ja isot siilarit. Horarion sydän pamppailu villisti. Mutta pian Horario huomasi, että Ludmilla ei ollut yksin. Hänen takamustaan kädellä hiveli joku toinen henkilö. Horario raivostui silmittömästi ja alkoi miettiä päässään millä isku sarjalla tyrmäisi kilpakosijansa. Mennessään lähemmäksi rakastavaisi Horario huomaisi hänen sydämensä prisessaa piti kädessä nainen!  Ludmilla loi ivallisen katseen amiraaliin päin, joka ei saanut hämmennykseltään sanaa suustaan. Ludmilla olikin lesbo! Miten en osannut tätä vaihtoehtoa ajatella, toisteli Nelssoni mielessään. Hetken tuumittuaan Lordi piti Ludmillan ammatin valintaa järkevänä. Ei ole pelkoa, että rakastuu asiakkaaseen ja tienaa hyvin.  Jätämme tarinan sankarimme tähän ravintolaan päivittelemään yllätystäkäännettä. Uskon että hän lähtee ravintolan mestarikokin kanssa illemmalla bordelliin. 
 
Viesti oli näin ollen turha.
Tavallaan, jo aikaisemmin.
Valitettavasti ei.   
           
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 06, 2019, 16:26:13 kirjoittanut Lord Nelson »

Poissa Vieras0036

  • Hero Member
  • Viestejä: 513
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: älä rakastu huoraan - osa 1
« Vastaus #9 : Heinäkuu 06, 2019, 16:27:56 »
Rattolehden toimitus pahoittelee: tarinassa pitäisi lukea rakastavaisia..rakastavi..
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 06, 2019, 16:29:30 kirjoittanut Lord Nelson »

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: älä rakastu huoraan - osa 1
« Vastaus #10 : Heinäkuu 06, 2019, 16:29:57 »
Rakastumisesta on kiva kirjoittaa tarinoita, alla mun korteni kekoon...  :)

Muistan elävästi kun tapasin Hänet ensimmäisen kerran. Miten voisin unohtaa? Hän katsoi minuun ja minä unohdin kaiken. Arki jäi, huolet jäi, kiire jäi. Hän suuteli minua tuhmasti ja viekottelevasti. Olin myyty. Menetetty sielu. Mutta onnesta sekaisin. Tapasin Hänet heti uudestaan. Ja uudestaan. Ja uudestaan. Olen sekaisin laskuissa miten monta kertaa olenkaan Hänet tavannut. En enää muista aikaa ennen Häntä.
Silloin kun en ole Hänen vieressään muistelen Hänen tuoksuaan, tuota huumaavaa tuoksua, josta en saa kyllikseni. Hänen pehmeää ihoaan. Hänen hiuksiaan. Muistelen kuinka kauniilta Hän näytti iloisena, kuinka ihanalta suuttuneena, ja mitenkä seksikkäänä posket punaisena rakastelumme aikana. Hän on kauniimpi kuin itse tajuaakaan.
Katson Häntä ja tajuan että Hänen vierestä haluaisin herätä joka aamu. Silittää Häntä. Herätellä Hänet ujoilla suudelmilla uuteen päivään. Miten kaunis onkaan maailma, miten ihana onkaan elämä. Haluan jättää kaiken taakse ja matkustaa Hänen kanssaan maailman ääriin. Sitten kello soi, aikamme on taas kulunut ja arjen harmaus odottaa minua ulkona.
Amator

Poissa AliciaI

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: älä rakastu huoraan - osa 1
« Vastaus #11 : Heinäkuu 06, 2019, 18:39:39 »
Tenavien Ressun aloitus .Ihan parasta.pisteet jo siitä

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: älä rakastu huoraan - osa 1
« Vastaus #12 : Heinäkuu 07, 2019, 00:04:50 »
Amiraalille lähtee kyllä taas runoilusta vihreä kuula  ;D

Poissa Vieras0036

  • Hero Member
  • Viestejä: 513
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: älä rakastu huoraan - osa 1
« Vastaus #13 : Heinäkuu 07, 2019, 08:02:49 »
^Kiitos Nezztori.  8)

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7766
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: älä rakastu huoraan - osa 1
« Vastaus #14 : Heinäkuu 07, 2019, 08:56:36 »
Kiitokset Nelsonnille! Ludmillasta Gracielaan löytyy mielenkiintoisia tapauksia.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Vieras0036

  • Hero Member
  • Viestejä: 513
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: älä rakastu huoraan - osa 1
« Vastaus #15 : Heinäkuu 07, 2019, 12:37:45 »
Kiitokset Nelsonnille! Ludmillasta Gracielaan löytyy mielenkiintoisia tapauksia.

Amiraali kiittää Kapua. :P  Tarinan päähenkilö käski korjata etunimekseen Horatio. Vaikka horo mikä horo mieheksi.   

Poissa Vieras0038

  • Full Member
  • Viestejä: 164
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: älä rakastu huoraan - osa 1
« Vastaus #16 : Heinäkuu 07, 2019, 13:04:13 »
Vau olen hiukan yllättynyt mielenkiinnostanne... Tänään annan palaa kirjoittamalla ensimmäisen osan kunhan pääsen takaisin Stadiin...

Terveiset vaan Pietarista. Lähdön tunnelmissa ollaan mutta olen aivan vitun onnellinen...

Tällä tarinalla on onnellinen loppu... tai siis se ei vieläkään ole loppu...

Poissa bbwnanna

  • Hero Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 871
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: älä rakastu huoraan - osa 1
« Vastaus #17 : Heinäkuu 07, 2019, 15:24:29 »
Vau olen hiukan yllättynyt mielenkiinnostanne... Tänään annan palaa kirjoittamalla ensimmäisen osan kunhan pääsen takaisin Stadiin...

Terveiset vaan Pietarista. Lähdön tunnelmissa ollaan mutta olen aivan vitun onnellinen...

Tällä tarinalla on onnellinen loppu... tai siis se ei vieläkään ole loppu...

SÄ ET VOI TEHDÄ MEILLE TÄTÄ TAAS!!!!!!  :D :D :D
Kinky tyttöystäväsi käymässä Turussa 28.-29.2.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: älä rakastu huoraan - osa 1
« Vastaus #18 : Heinäkuu 07, 2019, 17:12:47 »
Ei ollut enää synkkä ja myrskyinen yö…vaan kaunis kesäilta. Lord Nelsonin laiva oli pysähtynyt muutamaksi päiväksi Sisilian Messinan satamaan. Miehistö oli haajaantunut rilluttelemaan ympäri kaupunkia...

Ei hitto. Ihan loistavaa.
Horation ja Ludmillan seikkailuistahan tulis hyvä kesäpokkari ;D

Vau olen hiukan yllättynyt mielenkiinnostanne... Tänään annan palaa kirjoittamalla ensimmäisen osan kunhan pääsen takaisin Stadiin...

Terveiset vaan Pietarista. Lähdön tunnelmissa ollaan mutta olen aivan vitun onnellinen...

Tällä tarinalla on onnellinen loppu... tai siis se ei vieläkään ole loppu...

Mutta sinä...senkin...
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Vieras0038

  • Full Member
  • Viestejä: 164
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: älä rakastu huoraan - osa 1
« Vastaus #19 : Heinäkuu 07, 2019, 21:26:40 »
OSA 1 - ENSITAPAAMINEN

DISCLAIMER: Tässä tarinassa nimet ja ammatit on muutettu yksityisyyden suojan takaamiseksi. Tiedostan, että tästä huolimatta henkilöt saatetaan tunnistaa, koska Suomi on pieni maa ja me molemmat tunnemme erittäin paljon ihmisiä. Pyrin kaikin mahdollisin tavoin suojaamaan sekä oman että rakkaan hutsuni henkilöllisyyden. Omistan tarinan oikeudet, jos sitä käytetään hyväksi millään tavoin. Tarinan pääosaa näyttelee 45-vuotias perhe-elämään totaalisen vittuuntunut ydinenergiatekniikaan diplomi-insinööri Jari sekä pietarilainen 39-vuotias hätäensiavussa työskentelevä lääkäri Yekaterina, joka pelastaa joka päivä työkseen ihmisten henkiä...

Mutta heillä molemmilla on oma likainen salaisuutensa... Jari on nainut viimeisen 10 vuoden aikana yli 500 huoraa ympäri maailman ja Yekaterina on tehnyt keikkahuoran hommia Helsingissä satunnaisesti oman lääkärintyönsä ohella...

Jari ei voinut koskaan kuvitella rakastuvansa huoraan. Huorat olivat Jarille kuin hampurilaisia. Sä vaan syöt ja lähdet pois. Sä vaan panet ja lähdet pois. Mikään ei tunnu miltään... Kunnes vastaan tuli Yekaterina... huippuälykäs lääkäri, superkaunis blondi ja täydellinen seksipommi, joka oli jokaisella tapaamisella aina henkisesti läsnä...

- Joulukuu 2018 Helsinki, Tampere ja Turku... -

Jarin vaimo: "Jos tänä jouluna haluat joulun niin sä teet sen kokonaan itse. Teet kaikki ruoat, hankit kuusen, ostat lahjat, olet joulupukki lapsille... mä en tee mitään..."

Ok... no näinhän se oli mennyt aika pitkälle tähänkin asti... Mutta tällä kertaa pelissä oli enemmän... Joulu vietettiin ja Jari teki joulun koko perheelle itse ilman vaimon apua. Vaimo sai nauttia... Tietenkin illan päätteeksi Jari oli vetänyt riittävän määrän konjakkia... ei mitenkään liikaa mutta riittävän määrän siihen, että kieli alkoi kulkea ja pari vittuilevaa kommenttia saatiin aikaiseksi kaikista niistä asioista mistä ongelmia nyt sattui olemaan... puhumattakaan siitä että vaimo sattui olemaan narsisti, jolle kaikki oli tullut vähän liian helpolla aina... vika ei ollut koskaan hänessä vaan aina jossain muussa ihmisessä. Ymmärtäisin tämän, jos olisi täydellinen nainen... mutta kun ei ollut... siitä alkoi olemaan 15 vuotta aikaa... silloin kun tavattiin...

Joulukriisin jälkeen Jari suuntasi Turkuun tapaamaan muutamia tärkeitä ihmisiä. Oli mukava tavata heitä mutta henkinen tuska ei helpottanut... Tarvittiin kunnollista irtiottoa... Jari päätti yhden Turku-päivän jälkeen startata 500-sarjan mustan bemarinsa ja ajaa Helsinkiin panemaan...

Ykköstietä ajaessaan Jari tsekkaili kännykällään tarjontaa... Espoossa näytti olevan tarjolla todella hotin näköinen venäläisnainen... Mutta Jari tiesi työmatkoiltaan, ettei kannata sortua kiertelemään autolla pääkaupunkiseutua. Aikaa palaa liikaa... Ei muuta kuin suoraan Jätkäsaaren pilvenpiirtäjähotelliin kuntosalille ja valmistautumaan kunnolla iltaan... Jari kävi salilla, saunassa, syömässä kevyesti, vetäisi Armanin puvun päälleen ja lähti baanalle...

...Ratakadun karkkikauppaan...

...ja siellä ilta oli hiljainen... ...kunnes paikalle kopsutteli korkkareillaan täydellinen superblondi Yekaterina... kauniimpi kuin yksikään Jarin aiemmin tapaamista naisista... heti Jari ei tätä tajunnut, koska huorat oli Jarille kuin hampurilaisia... mutta toki Yekaterina sai heti istuutua pöytään... tällä kertaa Jari ei blokannut naista heti vaan antoi tälle mahdollisuuden...