Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: älä rakastu huoraan - osa 1  (Luettu 16942 kertaa)

Paikalla Meeme

  • Sr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 1450
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: älä rakastu huoraan - osa 1
« Vastaus #60 : Heinäkuu 17, 2019, 11:23:40 »
No nythän mentiin romantiikan puolelle! Kivaa!
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa Helsingissä pe - ti.

Poissa Vieras0038

  • Full Member
  • Viestejä: 164
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: älä rakastu huoraan - osa 1
« Vastaus #61 : Heinäkuu 19, 2019, 21:41:57 »
Terveiset Porin Jazzeilta! Kohta lavalle nousee Christina Aguilera... Maailman 2. kaunein nainen...

Poissa Joro76

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1939
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: älä rakastu huoraan - osa 1
« Vastaus #62 : Elokuu 04, 2019, 15:32:48 »
Eikös tähän tule enää jatkoa? Kovasti odotellut kun homma jäi kesken :D

Poissa Vieras0038

  • Full Member
  • Viestejä: 164
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: älä rakastu huoraan - osa 1
« Vastaus #63 : Elokuu 06, 2019, 23:03:27 »
Seuraava osa on työn alla. Vähän kiirettä ollut. Osittain "Katerinankin" syytä...  ;D

Eiköhän seuraava osa tule tämän viikon aikana. Siinä on varsin yllättäviä käänteitä luvassa...

Poissa bbwnanna

  • Hero Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 871
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: älä rakastu huoraan - osa 1
« Vastaus #64 : Elokuu 10, 2019, 19:30:10 »
Nyt vähän tsemppiä, Yagge!  8)
Kinky tyttöystäväsi käymässä Turussa 28.-29.2.

Poissa Vieras0038

  • Full Member
  • Viestejä: 164
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: älä rakastu huoraan - osa 1
« Vastaus #65 : Elokuu 12, 2019, 22:44:55 »
OSA 6 - VALKOINEN LAIVA TUKHOLMAAN JA RATAKADUN SALAPERÄINEN ISABELLA

DISCLAIMER: Tässä tarinassa nimet ja ammatit on muutettu yksityisyyden suojan takaamiseksi. Tiedostan, että tästä huolimatta henkilöt saatetaan tunnistaa,
koska Suomi on pieni maa ja me molemmat tunnemme erittäin paljon ihmisiä. Pyrin kaikin mahdollisin tavoin suojaamaan sekä oman että rakkaan hutsuni henkilöllisyyden.
Omistan tarinan oikeudet, jos sitä käytetään hyväksi millään tavoin. Tarinan pääosaa näyttelee 45-vuotias perhe-elämään totaalisen vittuuntunut ydinenergiatekniikaan
diplomi-insinööri Jari sekä pietarilainen 39-vuotias hätäensiavussa työskentelevä lääkäri Yekaterina, joka pelastaa joka päivä työkseen ihmisten henkiä.

Mutta heillä molemmilla on oma likainen salaisuutensa. Jari on nainut viimeisen 10 vuoden aikana yli 500 huoraa ympäri maailman ja Yekaterina on tehnyt keikkahuoran
hommia Helsingissä satunnaisesti oman lääkärintyönsä ohella.

Jari ei voinut koskaan kuvitella rakastuvansa huoraan. Huorat olivat Jarille kuin hampurilaisia. Sä vaan syöt ja lähdet pois. Sä vaan panet ja lähdet pois.
Mikään ei tunnu miltään. Kunnes vastaan tuli Yekaterina... huippuälykäs lääkäri, superkaunis blondi ja täydellinen seksipommi, joka oli jokaisella tapaamisella
aina henkisesti läsnä...

- Huhtikuu 2019, Helsinki ja Tukholma -

Jarin ja Yekaterinan seuraava tapaaminen järjestettiin Olympia-rannasta lähtevällä upealla valkoisella laivalla Tukholmaan. Jari ajatteli, että luksusluokan hytti ja
laivan mainiot ravintolat huippuluokan palveluineen toimisivat paremmin kuin edellisellä kerralla ravintolat Tampereella. Siellä nimittäin oli ollut suuria vaikeuksia palvella
vaativaa venäläistä naista hänen odottamallaan tavalla. Vain yksi ravintola oli siinä Tampereella onnistunut. Mutta se kyseinen ravintola oli tehnyt yhdestä heidän illoistaan
unohtumattoman. Palataanpa vielä tuohon iltaan. Yekaterina halusi hyvään ravintolaan syömään. Jari oli tilannut taksin hotellilta. Oli ollut torstai-ilta ja Jari ajatteli, ettei
pöytävarausta tarvittaisi. Siinä hän oli totaalisen väärässä. Ensin taksilla ajettiin Näsinneulaan. Alakerran portieeri totesi heidän saapuessaan, että jollei pöytävarausta ole
niin tänään ei onnistuisi. Olivat ottaneet juuri 200 hengen ryhmän sisään ja ilta oli sitä myöten buukattu täyteen. Ei muuta kuin uutta taksia alle ja matkalla keskustaan Jari
soitteli ravintoloita läpi. Viisi ravintolaa ja kaikki täynnä. Yekaterinan venäläinen temperamentti alkoi näyttää elon merkkejä. Hän alkoi olla todella kiukkuinen. Taksilla kiertely
kyllästytti häntä, hän oli hieman päissään shampanjasta sekä hänellä oli nälkä. Stefan Steakhouseen ei saatu yhteyttä puhelimitse, joten sinne ajettiin taksilla. Perille saavuttuaan
heille kerrottiin, että ravintola on täyteen buukattu mutta drinkkien kanssa voisi odotella, josko vapaata vielä tulisi. Ravintolan pöydistä yli puolet oli kuitenkin tyhjinä.
Yekaterina oli raivoissaan. Hän malttoi juoda yhden shampanjan kunnes mitta tuli täyteen.

"Me halutaan pöytä nyt aivan välittömästi. Teillä on yli puolet pöydistä vapaana!", Yekaterina vaati lähes täydellisellä englanninkielen taidollaan. Hän oli niin kaunis,
hyvinpukeutunut ja itsevarmanoloinen nainen, että kuka tahansa olisi tässä tilanteessa pyrkinyt täyttämään hänen kaikki toiveensa. Jari pyrki myös. Tarjoilijattaret olivat jo
hihitelleet sivusta, kun olivat huomanneet kuinka suomipoika yritti kaikin mahdollisin tavoin pitää kuumaverisen venäläiskaunottarensa tyytyväisenä. Tosin tarjoilijattaret saivat
kyllä oman osansa tästä draamakuningattaresta mutta he hoisivat työnsä erittäin ammattitaitoisesti.

Pöytä järjestyikin pikimmiten mutta se oli lähellä ulko-ovea. Yekaterina jaksoi jälleen yhden drinkin ajan. Edes alkuruoka ei ehtinyt pöytään kun Yekaterina oli jo ehtinyt huomaamaan
paikan parhaat pöydät aivan Tammerkosken rannassa. Hän kutsui tumman, kauniin ja teräväkatseisen suomalaistarjoilijattaren pöytään ja vaati saada pöydän aivan Tammerkosken vierestä.
Silmääkään räpäyttämättä suomalaistarjoilijatar sanoi selvittävansä asian pikimmiten. Hän palasikin muutaman minuutin kuluttua.

"Onnittelut! Paikan paras pöytä on varattu teille juuri äsken. Toivon, että teille tulee erittäin hauska ilta! Kertokaa vain miten muuten voin auttaa teitä!"

Sen jälkeen tilattiinkin sitten Koben härkää. Parhaat annokset mitä paikasta löytyi. Illasta tuli poikkeuksellinen. Jari ja Yekaterina olivat matkustelleet elämässään erittäin paljon
mutta kumpikaan ei muistanut koskaan syöneensä niin hyviä pihvejä kuin sinä iltana tuossa tamperelaisessa pihviravintolassa. Illan päätteeksi tarjoilijoiden tipit olivat palvelun
mukaisia. Ja sinä iltana myös Jari sai kokea kuinka venäläinen intohimoinen nainen nussii miestään niin, että silmät pyörii päässä ja taju meinaa lähteä...

...

Sitten vihdoin koitti se huhtikuun perjantai, jolloin Jari ja Yekaterina tapasivat kolmatta kertaa. Vaimolleen Jari oli sanonut menevänsä laivalle mutta parhaan kaverinsa kanssa.
Tähän Jarin vaimo olikin pisteliääseen tyyliinsä sanonut epäilevänsä, että Jari olisi homo. Tähän provokaatioon Jari ei viitsinyt takertua vaan totesi vain, ettei se pidä
paikkaansa. He kumpikin matkustelivat tahoillaan omia aikojaan eikä ollut mitään tarvetta lähteä rakentamaan elämää suurempaa riitaa yhdestä laivareissusta. He molemmat tiesivät,
että suhteen loppu oli käsillä.

Jari oli varannut upealla kauppakadulla varustetusta laivasta parhaan mahdollisen vapaana olevan hytin. Se löytyi Commodore-luokasta ja merenpuoleisella parvekkeella varustettuna.
He viettäisivät päivän Tukholmassa kävellen vanhassa kaupungissa, ravintoissa poikkeillen ja kenties shoppaillen Yekaterinalle jotakin mukavaa. Yekaterinan piti saapua
Allegrolla Helsinkiin perjantaina noin klo 15. Laiva lähtisi Tukholmaan jo klo 16.30, joten junan pitäisi olla aikataulussa ja siltikään ylimääräistä aikaa ei juuri olisi. Jaria
hermostutti. Hän ei pitänyt tiukoista aikatauluista vaikka olikin matkustanut paljon. Kaikki oli maksettu etukäteen, joten tunnelma olisi pilalla, jos jotakin yllättävää sattuisi.
Allegro tuli kuitenkin ajoissa eikä Stadin keskustassakaan ollut vielä tuohon aikaan sanottavampaa ruuhkaa. Jarin kultaisella asiakaskortilla he ohittivat 100 metriä pitkän jonon
laivaan, joka koostui lähinnä lapsiperheistä. Jaria nolotti, koska Yekaterina ehti menemään jonon hännille ja hän joutui hakemaan Yekaterinan jonon päästä ohituskaistalle. Hänestä
tuntui, että koko jono tuijotti heitä, kun suomipoika vei venäläiskaunottarensa jonon ohi 15 minuuttia ennen muita laivaan. Se ei jäänyt jonolta huomaamatta. Kukaan muu ei
käyttänyt ohituskaistaa...

Suljettuun luksushyttikerrokseen ja omaan hyttiin päästyä tunnelma kuitenkin nousi kertaheitolla. Yekaterina ei ollut koskaan ollut näillä laivoilla ja parveke merelle kuten itse
hyttikin teki häneen vaikutuksen. Ennen lähtöä juotiin lasit shampanjaa parvekkeella. Yekaterina otti itsestään upean selfien, joka koristaa tänäkin päivänä hänen Facebook-profiiliaan.
Sen jälkeen kiirehdittiin peräkannelle ihailemaan taaksejäävää Helsinkiä. Maisema peräkannelta Helsingin keskustaan oli upea pilvettömänä perjantai-iltapäivänä. Laivan peräkannen
baarissa kaikilla oli mahtava tunnelma.

Muutaman shampanjan jälkeen himot alkoivat heräämään Jarin tuijottaessa nappisilmäistä blondiaan. He vetäytyivät hyttiin. Paineet piti purkaa ennen illallista. Yekaterina oli aiemmin
kertonut Jarille, ettei hänellä ollut koskaan ollut seksitauteja eikä antaisi kenenkään nuolla itseään. Hän sanoi lääkärinä olevansa erittäin tarkka turvaseksin suhteen.
Jari ei ollut myöskään koskaan nuollut ensimmäistäkään maksullista naista. Mutta nyt hänen itsehillintänsä petti. Shampanjapäissään hän hivuttautui alemmas ja alemmas... Hän halusi
nähdä kuinka tuo superkaunis blondi kiihottuisi kun Jari työntäisi kielensä tuon kaunottaren märkään ja ihanaan pilluun. Yekaterina ei vastustellut... Hänen huulensa menivät siihen
kiihottuneeseen asentoon, jota Jari rakasti. Yekaterina voihki ja hänen ilmeestään näki, että hän oli aivan kiimassa. Hän halusi Jarin sisäänsä. Jari nuoli Yekaterinan pillua
täydellisessä kiimassa. Yekaterinan pillu maistui juuri niin ihanalta kuin Jari oli kuvitellutkin. Yekaterina oli niin kaunis nainen, että hänen sheivattu posliinipillunsakin oli
pakko olla täydellinen. Ja se oli täydellinen. Viimein Jari ei voinut enää vastustella Yekaterinan panemista. Yekaterina oli alkanut puhua venäjää kiimoissaan. Jari työnsi jäykän
kullinsa Yekaterinan tiukkaan pilluun. Jari oli päällä, Yekaterina alla. Yekaterina voihki venäjäksi ja Jari huusi Katerinaa lauetessaan upean blondinsa sisään...

"Mä tykkään siitä, kun sä huudat mun nimeä kun sä laukeat...", Yekaterina sirkutti panon jälkeen onnellisena.

"Musta todella tuntuu siltä, että sä rakastat mun panemista. Se on ihanaa.", Yekaterina kujersi.

Matka jatkui illallisella buffetissa. Ruoka ja juoma oli hyvää niinkuin aina laivalla. Erikoisaamiainen shampanskajan kera kelpasi venäläiskaunottarelle erittäin hyvin. Tarjoilijatkin
osasivat sujuvaa Venäjää. Jari oli ollut oikeassa laivan suhteen. Siellä osattiin pitää venäläiskaunottaretkin tyytyväisinä.

Laivan saavuttua Tukholmaan Jari ja Yekaterina ajoivat taksilla vanhaan kaupunkiin. Siellä käveltiin romanttisissa tunnelmissa. Hieman ennen kello 11 aamupäivällä he halusivat poiketa
baariin ottamaan drinkit. He tilasivat Jägerit sekä oluen ja siiderin. Turkkilainen tarjoilija otti tilauksen.

"Ruotsissa on laki, ettei alkoholia tarjoilla ennen kello yhtätoista. Joudutte valitettavasti odottamaan 5 minuuttia mutta tuon drinkinne sitten pöytäänne.", tarjoilja valitteli.

Pöydässä Jari huomasi seinällä olevan Kummisetä-elokuvan julisteen ja otti siitä kuvan kännykällään. Julisteessa oli Marlon Brando ja teksti : "Some day - and that day may never come,
I'll call upon you to return that favor, but until that day accept this as a gift."

"Miksi sä otit kuvan tuosta julisteesta?", Yekaterina uteli.

"Lähetän sen ehkä yhdelle kaverilleni. Se on vaan sellainen meidänvälinen juttu. Vitsi.", Jari selitti.

"Tiedätkö mitä Jari... Mun aviomies kuului Pietarin mafiaan mutta se on kuollut...", Yekaterina pamautti.

Mitä vittua. Oli taas Jarin hetki pyöritellä silmiä päässään ja miettiä mihinköhän vittuun sitä on päänsä työntänyt. Onko kaikki venäläiset naiset huoria ja kaikki miehet rikollisia
mafiamiehiä. Ja mikä oli Yekaterinan ja mafian suhde tänä päivänä. Jarin pitäisi saada ehdottomasti selkoa asiasta. Jari ei kaivannut minkäänlaisia rikollisia elämäänsä. Jari tiesi,
ettei kaikki venäläiset naiset olleet huoria eikä kaikki miehet rikollisia. Hänellä oli ollut paljon venäläisiä työkavereita. He olivat välillä hieman outoja mutta siinä kaikki.

"Tapettiinko se?", Jari meni suoraan asiaan.

"Ei. Hän sai sairaskohtauksen jalkapallopelissä.", Yekaterina kertoi. Yekaterina kertoi myös, ettei hän tiennyt mafian asioista sen enempää. Hänet pidettiin sen piirin ulkopuolella.
Suurimman osan avioliitostaan mafiamies oli istunut vankilassa. Ja sitten kuollut. Tarina vaikutti latteammalta kun Jari oli ehtinyt toipua alkujärkytyksestään.

Samassa baarissa Yekaterina kertoi rahantarpeestaan kesällä. Hänellä oli sijoitusasunto, josta piti maksaa isompi lyhennys. Tuhansia euroja. Jari ei kiinnittänyt asiaan sen kummempaa
huomiota. Totesi vain, että nythän Yekaterina saa pari tonnia tästä heidän reissustaan. Baarista lähdettyään he suuntasivat keskustaan ostoksille. Välillä poikettiin syömään jotain
pientä. Kävelykadulla he huomasivat laadukkaan seksivälineliikkeen. Jari rakasti latexia ja nahkaa. Ei ollut vaikeaa suostutella Yekaterinaa testaamaan latex-vaatteita. Yekaterinalle
ostettiin upea latex-toppi ja upeat mustat latex-pintaiset korkkarit. Yekaterina näytti niin upealta uudessa hutsun uniformussaan, että Jarin kulli alkoi seisomaan jo sovituskopissa.

Paluumatka Tukholmasta Helsinkiin sujui samoissa merkeissä kuin tulomatkakin. Villiä seksiä - nyt tosin latex-vaatteisssa, alkoholia, ruokaa... villiä seksiä, juomaa, ruokaa...
villiä seksiä, juomaa, ruokaa...

Kun vihdoin palattiin Helsinkiin niin Yekaterina poistui rautatieasemalla yllättävän vaisusti vaikka matka oli onnistunut erittäin hyvin. Yekaterinalla oli tunteja aikaa mutta
hän ei halunnut viettää niitä kuitenkaan Jarin kanssa vaan sanoi tapaavansa venäläisen kaverinsa. Tämä jäi vaivaamaan Jaria. Yekaterinan saateltuaan Jari lähetti WhatsApp-viestin
entiselle Ratakadun vakkarihuoralleen Isabellalle. Kukaan ei tiennyt Isabellasta. Ei edes Jarin parhaat kaverit. Jarilla oli ollut pitkään valkovenäläinen vakkarihuora Ratakadulla
ennen Yekaterinaa mutta naiset eivät tunteneet toisiaan. Isabella asui Helsingissä ja puhui täydellistä suomea.

"Moikka Isabella! Oon Helsingissä, mennään kahville?", Jari aloitti.

"Haluutko seksiä kulta?", Isabella laittoi bisnesvaihteen heti silmään.

"En. Mennään vaan kahville. Haluan jutella sun kanssa.", Jari kommentoi.

Jari ajoi bemarinsa suoraan Isabellan etuovelle Kamppiin. Tumma kaunotar nahkahousuissaan hyppäsi bemarin kyytiin ja suunnattiin Eiraan merenrantakahvilaan.

"Mä oon rakastunut yhteen Ratakadun tyttöön. Tultiin just laivalta... Tukholmasta.", Jari aloitti.

"Ja nyt mä haluan nähdä kuvan. Tää on mielenkiintoista. Mä tunnen suurimman osan niistä tytöistä. Mahtaakohan olla joku mun tuttu.", Isabella innostui.
"Näytä se kuva nyt heti Mä todella haluan tietää kuka se on!", Isabella oli todella innoissaan. Hän rakasti tällaista draamaa.

Jari kaivoi kännykän ja näytti kuvan latex-toppiin pukeutuneesta superblondistaan.

"Vau!! Tosi kuumannäköinen mimmi! Mä en oo koskaan nähnyt tota... Aika jännä juttu... Ilmeisesti se käy aika harvoin, koska kyllä mä kaikki sieltä tiedän. Tai ainakin
90 prosenttia.", Isabella selitti.

"No joka tapauksessa joulukuussa sen sieltä bongasin ja heti halusi koko yöksi mun hotellihuoneeseen. Siitä se lähti. Ja nyt ollaan sovittu, että hän ei käy enää Ratakadulla.
Maksan hänelle sen verran, ettei hänen tarvitse käydä siellä.", Jari selitti.

"Joo samanlaisia tarinoita kuulee aina silloin tällöin. Et ole ainoa, joka on tuolla kaavalla liikkeellä. Tytöllekin se on kiva diili. Tai riippuu tytöstä", Isabella kommentoi.

Kahvit juotiin, Isabella sai kyydin takaisin kotiinsa ja Jari suuntasi Tampereelle. Päiviä kului. Jari viestitteli päivittäin normaaliin tapaan Yekaterinan kanssa.
Viestit oli tavanomaiseen tapaan varsin kiihkeitä. Ja suunniteltiin seuraavaa tapaamista...

...Mutta sitten tuli perjantai. Oli alkuiltapäivä ja Jari oli töissä ja palaverissa. Ja sitten tuli POMMI. Jari huomasi, että Isabella lähetti hänelle WhatsApp-viestin. Miksi
Isabella lähetti hänelle keskellä päivää viestin. Isabella ei koskaan lähettänyt viestejä päivisin. Muutenkin harvoin... Ja vain iltaisin ja viikonloppuisin. Mistä oli kysymys.
Palaverista päästyään Jari otti Isabellan viestin esiin ja järkyttyi...

"Se sun rakas blondisi oli eilen Ratakadulla myymässä pillua. Mä olen tosi pahoillani sun puolesta. Se muija kusettaa sua! Mä tykkään susta ja mä haluan, että sä tiedät kulta.",
Isabella räjäytti pommin.

"Ei voi olla totta! Ehkä sä erehdyit!", Jari yritti.

"Ei. En erehtynyt. Mä olen täysin varma", Isabella vakuutti.

Jarin maailma romahti. Vitutus oli niin armotonta, että työnteko loppuiltapäivästä kävi mahdottomaksi. Jari aloitti armottoman tykityksen WhatsAppissa Yekaterinalle.

"Tiedän, että olet Helsingissä ja olit eilen illalla Ratakadun baarissa myymässä itseäsi. Miksi sä teit tän mulle? Vitun idiootti. Mä vihaan sua!", Jari aloitti.

"Miten sä voit tietää? Tuu Helsinkiin kulta. Älä ole vihainen. Jos tuut niin en enää mene sinne.", Yekaterina yritti.

"Mulla on paljon ystäviä ja tuttuja. Ja osa heistä arvostaa mua niin paljon, etteivät halua, että mua kusetetaan!", Jari raivosi.

Niinpä niin... Maailmassa on kaksi asiaa, joihin ei voi luottaa. Poliisin ystävyys ja huoran rakkaus. Selän kun kääntää niin molemmilla menee virkamoodi päälle...

Mutta Jari ei voinut lähteä Helsinkiin. Oli hänen vuoronsa olla lasten kanssa. Toki hän olisi pystynyt järjestämään asian mutta hän ei halunnut. Sen sijaan alkoi lähes koko
perjantaiyön kestävä sota WhatsAppissa. Yön mittaan Yekaterinan viestit alkoivat käydä todella sekaviksi ja jälkeenpäin Jari saikin kuulla, että Yekaterina oli ollut niin humalassa
ettei päässyt Ratakadun baariin sisään. Saman illan aikana Yekaterina hukkasi myös kellonsa. Riitaisan illan jälkeen viestejä ei lähetelty viiteen päivään. Mutta sitten tuli
itkuinen viesti Yekaterinalta...

"Anna mulle anteeksi rakas... Mä olen täysi idiootti... Mä en halua menettää sua...", Yekaterina sopersi ääniviestiin itkuisena. Tätä Jari ei ollut odottanut. Jari vastaili
viestiin jotakin sovittelevaa mutta hän ei voinut unohtaa asiaa näin vähällä.

Seuraavana viikonloppuna hän matkusti yksin Tallinnaan nollaamaan tilannetta ja laittoi asian tiedoksi varsin selväsanaisesti myös Yekaterinalle. Jari kertoi, että mieluummin olisi
ottanut Yekaterinan mukaan Tallinnaan mutta edellisen viikon tempauksen jälkeen se ei ollut Jarille vaihtoehto. Jari meni Viru-hotellin Cafe Amigoon. Hän pokasi kahtena iltana
peräjälkeen neljä virolaishuoraa ja pani heitä Viru-hotellissa sviitissään. Se ei kuitenkaan poistanut Jarin tuskaa. Yksikään näistä naisista ei ollut läheskään Yekaterinan veroinen.
Ehkä se johtui siitä, että Jari rakasti Yekaterinaa. Ja nyt hän myös vihasi Yekaterinaa. Mutta kylmäksi ei tuo venäläiskaunotar häntä jättänyt. Seksi tuntui niin paljon paremmalta
kun pelissä oli oikeat tunteet. Tallinnan-reissunsa jälkeen Jari lähetti Yekaterinalle viestin.

"Rakas Yekaterina! Mä en halua menettää sua... Mä haluan, että sä olet mun rakastajatar koko mun loppuelämän! Vaikka mä en voisi saada sua mun ikiomaksi niin mä haluan aina olla
sun suomalainen boyfriend... Mä rakastan sua... ja mä vihaan sua!", Jari oli päätöksensä tehnyt. Yekaterinasta tulisi - jos ei muuta - niin ainakin Jarin pitkäaikainen vakkarihuora.

Viikkoa myöhemmin he tapasivat Jätkäsaaressa ja panivat koko viikonlopun ehkä kiihkeämmin kuin koskaan. Yekaterinasta oli tullut Jarin rakas vakkarihuora ja Jari lupasi kohdella
Yekaterinaa niinkuin prinsessaa tai kuningatarta. Se kelpasi Yekaterinalle. Ja he tekivät uuden sopimuksen. 1500 euroa kuussa yhtenä viikonloppuna ja Yekaterinan ei omien sanojensa
mukaan tarvitsisi käydä enää Ratakadulla, hän oli käynyt siellä nyt yhden kerran sen sijoitusasuntolyhennyksen takia... Ja hän jäi välittömästi kiinni.

Useammin hän ei ehtisi Suomessa lääkärintöiltään edes käydä...

OSAN I LOPPU

Poissa Joro76

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1939
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: älä rakastu huoraan - osa 1
« Vastaus #66 : Elokuu 12, 2019, 23:21:02 »
Aivan huippua iltalukemista.

Poissa bbwnanna

  • Hero Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 871
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: älä rakastu huoraan - osa 1
« Vastaus #67 : Elokuu 15, 2019, 21:21:23 »
Osan I loppu... No huh huh! Osa II tänne niin kuin olisi jo!  :D
Kinky tyttöystäväsi käymässä Turussa 28.-29.2.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: älä rakastu huoraan - osa 1
« Vastaus #68 : Elokuu 15, 2019, 22:06:09 »

Tosiaan joo, osa 1 oli vasta tässä. Onkohan ihan trilogia tulossa... Mukaansatempaavaa, toivottavasti jatkuu pian.
Amator

Poissa Vieras0038

  • Full Member
  • Viestejä: 164
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: älä rakastu huoraan - osa 1
« Vastaus #69 : Elokuu 17, 2019, 00:40:27 »
Jotta jatkoa tulisi niin tarvitaan enemmän palautetta. Myös kitkerää ja rakentavaa, jos sellaiseen on tarvetta.
Moni on lukenut mutta harva kommentoinut.

Joka tapauksessa tarina on suoraan kirjoitettu tosimaailmasta ja vain välttämättömät asiat on muutettu -
Rööperistä ei löydy Isabellaa eikä Katerinaa - eikä siellä käy Jarikaan... ja ehkä ne ammatitkaan ei olleet ihan
kohdillaan...

Poissa Joro76

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1939
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: älä rakastu huoraan - osa 1
« Vastaus #70 : Elokuu 17, 2019, 08:47:59 »
Noniin palautteen kirjoittamiseen arvon lukiat että saadaan lisää tätä mahtavaa luettavaa.

Poissa Vieras0023

  • Newbie
  • Viestejä: 49
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: älä rakastu huoraan - osa 1
« Vastaus #71 : Elokuu 31, 2019, 15:25:54 »
Jotta jatkoa tulisi niin tarvitaan enemmän palautetta. Myös kitkerää ja rakentavaa, jos sellaiseen on tarvetta.
Moni on lukenut mutta harva kommentoinut.

Joka tapauksessa tarina on suoraan kirjoitettu tosimaailmasta

Olen jännityksellä odottanut, milloin tarina etenee otsikon mukaiseen tilanteeseen, eli ei olisi pitänyt rakastua huoraan. Miksi ei?

Poissa bbwnanna

  • Hero Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 871
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: älä rakastu huoraan - osa 1
« Vastaus #72 : Elokuu 31, 2019, 15:47:49 »
Jotta jatkoa tulisi niin tarvitaan enemmän palautetta. Myös kitkerää ja rakentavaa, jos sellaiseen on tarvetta.
Moni on lukenut mutta harva kommentoinut.

Joka tapauksessa tarina on suoraan kirjoitettu tosimaailmasta

Olen jännityksellä odottanut, milloin tarina etenee otsikon mukaiseen tilanteeseen, eli ei olisi pitänyt rakastua huoraan. Miksi ei?

Älähän nyt mies hyvä hätäile. Ollaan vasta ensimmäisen osan lopussa... Kaikki selviää aikanaan. 8)

Ps. Olen valmis toisen osan alkuun. Saat postata sen.  ;D ;)
Kinky tyttöystäväsi käymässä Turussa 28.-29.2.

Poissa tane

  • Full Member
  • Viestejä: 113
  • * Kelpo kaveri
Vs: älä rakastu huoraan - osa 1
« Vastaus #73 : Elokuu 31, 2019, 22:46:01 »
Tämä kuvaus avio-onnesta tässä tarinassa on mitä parhain ja uskottava. Muilta osin sitten vähän sellainen missä setämiestä taas viedään, vaikka samahan se jos on varaa..

Poissa Vieras0009

  • Full Member
  • Viestejä: 496
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: älä rakastu huoraan - osa 1
« Vastaus #74 : Elokuu 31, 2019, 22:51:52 »
Mä voin suoraan sanoa, että yritin, mutta ei tämmöistä paskaa vain voi lukea.
Tää on kuin jostain naisten seksi pokkarista.

Poissa Vieras0038

  • Full Member
  • Viestejä: 164
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: älä rakastu huoraan - osa 1
« Vastaus #75 : Syyskuu 13, 2019, 21:34:03 »
Jotta jatkoa tulisi niin tarvitaan enemmän palautetta. Myös kitkerää ja rakentavaa, jos sellaiseen on tarvetta.
Moni on lukenut mutta harva kommentoinut.

Joka tapauksessa tarina on suoraan kirjoitettu tosimaailmasta

Olen jännityksellä odottanut, milloin tarina etenee otsikon mukaiseen tilanteeseen, eli ei olisi pitänyt rakastua huoraan. Miksi ei?

Tää on helvetin hyvä kysymys. En oo itsekään keksinyt siihen vielä vastausta. Edustan sitä koulukuntaa tällä saitilla joka ajattelee, että huorasta saa helvetin hyvän vaimon. Mutta tämä jonka haluan - ei ole vielä suostunut :D

Poissa Vieras0036

  • Hero Member
  • Viestejä: 513
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: älä rakastu huoraan - osa 1
« Vastaus #76 : Syyskuu 16, 2019, 16:15:59 »
Amiraali otti hatun pois päästään: olipa mielenkiintoinen jatko-osa tosielämän stooriin. Yagge on todella hyvä tarinankertoja ja kirjoittaja. Toivottavasti hieno tarina saa jatkoa. Iso plussa siitä, että myös ei-nappiin menneet asiat kerrotaan brutaalin rehellisesti. Tempauduin tarinan mukaan vahvasti, jotenkin muistui omista kokemuksista slaavilaisten naisten tempperamentti ja vaatimustaso asioiden suhteen.

Miksi ei saa rakastua huoraan?

Saahan sitä, jos kasetti kestää. Kyllä vakkariin pitää vähäsen olla ihastunut, että jaksaa naida samaa naista uudelleen ja uudelleen.