Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: älä rakastu huoraan - osa 1  (Luettu 16940 kertaa)

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: älä rakastu huoraan - osa 1
« Vastaus #40 : Heinäkuu 11, 2019, 11:52:15 »
Nyt hyppäsin itsekin kyytiin, lisää vain 👍
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa ElinaNeito

  • Jr. Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 58
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: älä rakastu huoraan - osa 1
« Vastaus #41 : Heinäkuu 11, 2019, 13:31:08 »
Lisää! Mahtavaa kerrontaa! :)
Vähän väliä ympäri Suomea, vähän välillä herkkua myös pk-seudulla! ;)

Lisää kuvia: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=profile;area=photos;u=383

Poissa Pekka.Karvo

  • Puudeli
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1414
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: älä rakastu huoraan - osa 1
« Vastaus #42 : Heinäkuu 11, 2019, 13:38:16 »
Jännityksellä odotan mitä tapahtuu eli lisää vaan :)
Sitä saa mitä sattuu tulemaan

Poissa Joro76

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1939
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: älä rakastu huoraan - osa 1
« Vastaus #43 : Heinäkuu 11, 2019, 22:41:03 »
Kyllä Yagge on kynämiehiä. Ei malttais jatkoa odotella.

Poissa Laura Lo

  • Full Member
  • Galleria (19)
  • Viestejä: 284
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: älä rakastu huoraan - osa 1
« Vastaus #44 : Heinäkuu 12, 2019, 14:30:26 »
Siisti tarina ja jatkoa odottelen muiden mukana!

Yksi asia mikä mua ärsyttää (mutta jolla ei ole tarinan kannalta mitään merkitystä), on kolmen pisteen (...) runsas käyttö. Toisaalta ehkä se korostaa Jarin hämmentynyttä olotilaa, joten en valita pidemmälti.

Oon tällainen ärsyttävä pilkunnussija (tai tässä tapauksessa pisteennnussija). On varmaan parempi, että pitäydyn vaan perinteisessä nussimisessa, jolloin en oo yhtään ärsyttävä (yleensä) ;D
Myrskyluodon seikkailijatar

Poissa Vieras0036

  • Hero Member
  • Viestejä: 513
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: älä rakastu huoraan - osa 1
« Vastaus #45 : Heinäkuu 12, 2019, 15:00:05 »
Hyvää settiä. Tätä on kiva lukea  :) Yagge on tosiaan hynä ja kynämiehiä. Muistan tarinan faktat jo wörkistä, mutta silloin oltu vielä näin pitkällä, jota kohtalo mustekynällä kirjoittaa elämän päiväkirjaan. 

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: älä rakastu huoraan - osa 1
« Vastaus #46 : Heinäkuu 12, 2019, 17:00:18 »
Tän tarinan jatkoa odotan! Jos joskus tulee kirjaksi, niin ostan!  ;D
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Maire

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Vs: älä rakastu huoraan - osa 1
« Vastaus #47 : Heinäkuu 12, 2019, 17:50:42 »
Nyt hyppäsin itsekin kyytiin, lisää vain 👍
Mä hyppäsin nyt ja samaa sanon. :D
Harmaa komedia

Poissa Vieras0038

  • Full Member
  • Viestejä: 164
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: älä rakastu huoraan - osa 1
« Vastaus #48 : Heinäkuu 12, 2019, 20:37:25 »
OSA 4 - KOHTALO PUUTTUU PELIIN...

DISCLAIMER: Tässä tarinassa nimet ja ammatit on muutettu yksityisyyden suojan takaamiseksi. Tiedostan, että tästä huolimatta henkilöt saatetaan tunnistaa,
koska Suomi on pieni maa ja me molemmat tunnemme erittäin paljon ihmisiä. Pyrin kaikin mahdollisin tavoin suojaamaan sekä oman että rakkaan hutsuni henkilöllisyyden.
Omistan tarinan oikeudet, jos sitä käytetään hyväksi millään tavoin. Tarinan pääosaa näyttelee 45-vuotias perhe-elämään totaalisen vittuuntunut ydinenergiatekniikaan
diplomi-insinööri Jari sekä pietarilainen 39-vuotias hätäensiavussa työskentelevä lääkäri Yekaterina, joka pelastaa joka päivä työkseen ihmisten henkiä.

Mutta heillä molemmilla on oma likainen salaisuutensa. Jari on nainut viimeisen 10 vuoden aikana yli 500 huoraa ympäri maailman ja Yekaterina on tehnyt keikkahuoran
hommia Helsingissä satunnaisesti oman lääkärintyönsä ohella.

Jari ei voinut koskaan kuvitella rakastuvansa huoraan. Huorat olivat Jarille kuin hampurilaisia. Sä vaan syöt ja lähdet pois. Sä vaan panet ja lähdet pois.
Mikään ei tunnu miltään. Kunnes vastaan tuli Yekaterina... huippuälykäs lääkäri, superkaunis blondi ja täydellinen seksipommi, joka oli jokaisella tapaamisella
aina henkisesti läsnä...

- Tammikuun loppu 2019, Turku ja Pietari -

Oli kaksi viikkoa aikaa suunniteltuun Jarin ja Yekaterinan seuraavaan tapaamiseen Jätkäsaaressa. Jarin ja hänen vaimonsa välit olivat niin tulehtuneet että he viettivät harvoin
viikonloppujaan yhteisessä kodissaan Tampereella samanaikaisesti. Tänä viikonloppuna Jari oli sopinut tapaavansa vanhoja kavereitaan Turussa. Tätä varten hän oli buukannut itsensä
kylpylähotelliin lähelle Turun keskustaa. Siellä olisi hyvät puitteet relata tamperelaisen työviikon päätteeksi. Käydä salilla, saunoa ja kylpeä, viettää etkoja ja niin edelleen...
Perjantai-ilta menikin Jarilla tiukasti salilla ja kevyesti syöden - ilman alkoholia. Tämä siksi, koska Jari oli pyhittänyt lauantaiaamupäivän ja osan lauantai-iltapäivää yhdelle
tietylle asialle... matematiikalle... ja tarkemmin sanottuna todennäköisyyslaskennalle. Ja sen hyödyntämiselle käytännössä.

Matematiikka oli aina ollut Jarille helppoa. Jarilla oli valokuvamuisti, mutta sen lisäksi hän tunsi näkevänsä numeeriset asiat hiukan eri tavalla ja nopeammin kuin muut ihmiset.
Sitä oli vaikea selittää mutta Jari tiesi, että se on totta. Ei ihme, että hän valmistui aikanaan Tampereen Teknillisestä Korkeakoulusta huippuarvosanoin neljässä vuodessa. Mutta
mitä siitä. Jarin työ oli kuitenkin tylsää puurtamista pitkien projektien parissa vittumaisten pilkkua viilaavien ihmisten kanssa. Hän tarvitsi enemmän. Vastapainoksi sopi mainiosti
upeat naiset ja helppo raha. Helpompi kuin duunista saatava raha. Jari ei ihmetellyt kuuluisan suomalaisen vedonlyöjän Jorma Vuoksenmaan tarinaa. Jari oli samaa mieltä kaikesta
mitä yliopistossa matematiikkaa opiskellut Vuoksenmaa oli sanonut. Vuoksenmaa oli oikeassa mutta sattumalla oli aina kuitenkin sormensa pelissä jokaisessa pelitapahtumassa.
Pidemmässä juoksussa todennäköisyydet alkavat kuitenkin vaikuttaa ja vääntävät jonkun Jarin peleistä isoon voittoon ennemmin tai myöhemmin, Jari oli laskenut.

Jari tiesi, että pystyy hyödyntämään matemaattista osaamistaan muuallakin kuin töissä. Jari oli erityisen kiinnostunut todennäköisyyslaskennasta. Ja siitä oli erityistä
hyötyä vedonlyönnissä ja vakioveikkauksessa. Jarilla oli takanaan lukemattomia voittoja mutta todellinen jackpot oli jäänyt vielä puuttumaan. Hän oli kuitenkin ollut viisi kertaa
kiinni yli 100 000 euron voitossa vain muutamia minuutteja ennen Englannin Valioliiga-kierroksen loppuvihellystä. Hän oli täysin varma, että osuma tulee ennemmin tai myöhemmin.
Täysosumassa oli tottakai aina kyse myös sattumasta ja Jarin kohdalla se sattuma oli muuttanut viisi kertaa pelien viimeisillä minuuteilla satojen tuhansien voiton vain muutamien
tuhansien tai satasien voitoksi. Mistä hän tiesi tämän? Oululaiset teekkarit olivat kehittäneet nettiin ohjelmiston, jolla pystyi seuraamaan reaaliajassa kännykällä tai tietokoneella
kaikkia vedonlyöntejä ja vakioveikkausta riippumatta siitä kuinka monimutkaista haravaa tai järjestelmää pelaaja oli käyttänyt.

Kohtalo muutti kaiken kaksi viikkoa ennen Jarin ja Yekaterinan toista - jo sovittua tapaamista... Mutta tuona iltana Jari ei ajatellut Yekaterinaa. Ei siksi, ettei Yekaterina olisi
ollut Jarille tärkeä, vaan siksi, että seuratessa suurvoiton toteumista reaaliajassa ihminen ei vain pysty ajattelemaan mitään muuta - tai ainakaan Jari ei pystynyt. Jari muisti
Yekaterinan vasta seuraavana aamuna kännitokkurasta ja Turun villistä illasta seuraavana aamuna herätessään...

Mutta palataanpa lauantai-iltapäivään. Jari oli käyttänyt kaksi tuntia huolelliseen laskentaan hotellihuoneessaan. Jari sai muutaman satasen maksaneen
Vakioveikkaus-järjestelmänsä valmiiksi ja syötti rivin Veikkauksen nettipalvelujärjestelmään. Hänellä oli hyvä fiilis. Hän oli löytänyt sopivan määrän yllättäjäjoukkueita, joilla
oli suuri todennäköisyys voittaa pelinsä mutta hän näki Veikkauksen järjestelmästä, että muut pelaajat olivat arvioineet nämä kohteet väärin. Tämä nosti todennäköisyyttä, että Jarin
osuessa oikeaan muut pelaajat mitä suurimmasssa määrin häviäisivät rahansa ja suurvoiton jakajia olisi vähän. Voittosummat kasvaisivat suuriksi ja muita voiton jakajia ei olisi.

Englannin Valioliigan pelit alkavat lauantaisin kello 17. Kierroksella kaksi peliä alkaisivat poikkeuksellisesti vasta klo 19 ja päättyisivät klo 21 paikkeilla. Ennen kierroksen
alkamista Jari käy salilla, saunassa ja syömässä. Sen jälkeen hän alkaa seuraamaan kierrosta ja ottaa muutaman kuohuviinin. Kello 17 alkaneet pelit osuvat yksi toisensa jälkeen
oikeaan. Jaria tämä ei hätkäytä. 11 oikein tuloksella ei yleensä saa muutamaa kymppiä enempää. Ja sitä paitsi Jarilla oli kovat tulot. Hänellä oli varaa käydä huorissa
palkkatuloillaankin. Hän tiesi, että hän pystyy pelaamaan voitolla ja suurvoiton saaminen on itse asiassa yllättävän helppoa asiantuntijapeleissä, jos tietää mitä tekee. Kaikilta
tämä ei kuitenkaan onnistu. Pitää osata laskea. Ja pitää aina olla myös hiukan onnea. Jari oli kenties saanut itselleen onnettaren - Yekaterinan. Mutta hän ei tiedä vielä, mitä
kaikkea saa kuulla tästäkin asiasta myöhemmin. Kaksi peliä oli jäljellä ja Jari katsoi kännykällään peliseurantajärjestelmästä miten pelien on päätyttävä, jotta täysosuma osuu omaan
lappuun. Hän hätkähtää... Jäljellä olevien pelien pitäisi suurella todennäköisyydellä päättyä juuri niin kuin Jari oli ennakoinut. Eivät ne ole enää yllätyspelejä, yllätyspelit
päättyivät jo kello 19 paikkeilla. Hän alkaa tutkia peliseurantajärjestelmää tarkemmin. Toisessa pelissä suomalaissankari Teemu Pukki tekee hattutempun ja joukkue johtaa jo
puoliajalla omaa peliään 0 - 3. Toinenkin peli asettuu kohdalleen kun Liverpoolin egyptiläisihme Mohammad Salah vie Liverpoolin johtoon puoli tuntia ennen pelin loppumista. Jari
näkee seurantajärjestelmästä, että voittoennuste on 198 702 euroa, koska Suomessa on vain yksi pelaaja joka on pelannut tämän rivin. Jari tietää, että tämä rivi on hänen.

"Nyt saatanan Liverpool!!! Te että menetä tätä johtoa viimeisen 30 minuutin aikana!!", Jari miettii ja yrittää olla kuulina kuin kuka tahansa hotellin aulabaarissa. Kukaan baarissa
ei voi tietää Jarin tilannetta. He voivat ainoastaan havaita, että Jari on aika hermostunut. Jarin selässä menee kylmät väreet, koska hän aavistaa jo, että nyt se napsahtaa...
Kaikki Jarin matemaattiset laskelmat toteutuisi tänä iltana. Todennäköisyydet alkoivat napsahtaa kohdilleen...

Alkaa piinaava odotus hotellin baaritiskillä. Jari tilaa kuohuviinilasillisen. Minuutit kuluvat hitaasti. Peli näkyy myös aulabaarin useissa televisioissa. Kymmenen minuuttia
ennen pelien loppua Mohammad Salah vie Liverpoolin 2 - 0 johtoon ja Teemu Pukin Norwich johtaa edelleen omaa peliään 1 - 3. Ja seurantajärjestelmä näyttää edelleen, että Suomessa
on vain yksi täysosuma. Seurantajärjestelmä näyttää myös, että se on Jarin oma järjestelmä, koska hän on kirjautunut siihen omalla tunnuksellaan. 10 minuuttia jäljellä ja molemmissa
peleissä on turvallinen johto. Jari soittaa parhaalle kaverilleen, joka tietää Jarista ihan kaiken... myös kaikista niistä Jarin huorista, joita hän on nainut...

"Mitäs runkkari-Sami? Lähekkö baariin, mulla on 13-oikein kiinni ja 5 minsaa pelejä jäljellä. Jos Liverpool ja Norwich voittaa niin saan 198 tonnia. Jos natsaa niin maksan sun
illan ja saat käydä huorissakin... mä maksan sulle kauneimman huoran mitä Turusta tänään löytyy...", Jari kuittailee.

"Mitä vittua?", Sami ihmettelee. Sami tietää myös Valioliigasta kaiken oleellisen ja tokaisee. "Ton pitäis olla varma keissi! Vitun jätkä! Sä saat maksaa mulle kunnon turkulaisen
huoran. Varaa taksi ja aja tänne. Me tiedetään lopputulos varmaksi, kun sä oot pihassa. Meikä panee tänään, tää on varma keissi. Vittu meikä panee...", Sami iloitsee.

Sami iloitsee jo valmiiksi vaikka pelejä on muutama minuutti jäljellä. He molemmat tietävät, että pelit teorissa voisivat vielä kääntyä väärään lopputulokseen ja voitto-osuudet
pudota muutamiin satasiin mutta tällä kertaa se olisi erittäin epätodennäköistä, koska jäljellä olevat pelit olivat suurien suosikkien pelejä ja tilanne oli suosikeille edullinen.
Kuluu ne viimeiset minuutit kun Jari on jo taksilla matkalla Hirvensaloon. Rivi napsahtaa kiinni. Seuraavaksi on vielä odotettava, että voitto näkyy Veikkauksen pelitilillä.
Siihen voi kulua tunteja.

"Toivottavasti en kuohuviinien takia katsonut jotain asiaa väärin", Jari miettii.

Hän on kuitenkin 99 % varma, että kaikki meni niinkuin hän ajatteli ja miten oululaisteekkarien järjestelmä näytti.

"Se on näyttänyt aina oikein. Se näyttäisi tälläkin kertaa oikein.", Jari mietti. "Hyvä jätkät, teillä on hieno softa!", Jari jatkoi ajatuksissaan.

Taksi kaartaa hienon merenrantakerrostalon pihaan ja Sami harppoo taksiin.

"Moro mitä äijä! Sä teit sen saatana! Nyt lähetään bilettämään! Ooks varmistanu jo pelitililtä et Veikkaus on samaa mieltä sun kanssa?", Sami kysyy.

"En vielä. Kohta katotaan! ", Jari tokaisee.

Jari ja Sami räpläävät puhelimiaan ja alkaa huuto... Yessssss!!!!! Se saatana osui... 198 kiloeuroa... se saatana osui... Turkkilainen taksikuski katsoo epäuskoisena kahta ystävystä
ja kysyy: "Mitä vittua te jätkät duunaatte...?"

Taksi ajaa Turun keskustaan ja alkaa armoton biletys. Mutta sinä iltana ei pantu. Kaksi puku päällä olevaa parasta kaverusta vetävät täydellisen kännin ja jahtaavat ajoittain
siviilipillua... Mutta heillä ei ollut mitään tarkoitusta panna. Kierrokset olivat niin tapissa että he keskittyivät pelkkään tunnelman ylläpitoon voitosta. Ja sen voi tuntea vain
kun se osuu kohdalle...

Seuraavana aamuna Jari herää...

"Missä mä oon, tää näyttää tutulta... Hotellihuone, ei seuraa, mä oon yksin... missä mä oon...", Jari miettii.

Jari herää omasta hotellihuoneessaan yksin. Luottokortit on tallella. Puku on henkarissa. Kaikki on ok. Jari miettii kuumeisesti viisi minuuttia kunnes kaikki alkaa edellisestä
illasta valjeta. Jari laittaa musiikin soimaan. Aika kovalle. Ja kirjoittaa Yekaterinalle viestin...

"Rakas Yekaterina! Elämässä tapahtuu monia ihmeellisiä asiota... Mä varaan meille Tampereen parhaimman hotellin ja sen parhaimman huoneen. Sä tulet silloin helmikuussa mun luokse
Tampereelle... Ja mä maksan sulle tuplahinnan siitä mitä saat Helsingissä... Sä saat 4000 euroa... Ja sä olet mun yksityishuora. Mä lupaan kohdella sua niinkuin prinsessaa tai
kuningatarta... Kumpi sä haluat olla...? Tuletko?"

Yekaterina vastaa aika lailla välittömästi vaikka on sunnuntaiaamu ja kello 07.

"Olen katsonut netistä. Tampere on aika pieni kaupunki. Joku voi tunnistaa meidät. Sä olet naimisissa...", Yekaterina vastaa.

"Mä olen päättänyt erota jo kauan sitten. Mulla ei ole mitään menetettävää. Jos joku kysyy meiltä jotain niin mä sanon, että sä olet mun tyttöystävä ja että mä rakastan sua.",
Jari vastaa.

"Yesss! Toi kuulostaa ihan hyvältä! Mä tulen sun luokse Jari! Sä tiedät miten venäläistä naista käsitellään!", Yekaterina vastaa innoissaan.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: älä rakastu huoraan - osa 1
« Vastaus #49 : Heinäkuu 12, 2019, 20:52:06 »

Mainiota! Kreisii!
Amator

Poissa Crashtestdummy

  • Full Member
  • Viestejä: 259
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: älä rakastu huoraan - osa 1
« Vastaus #50 : Heinäkuu 14, 2019, 22:33:57 »
Mä luulin tämän olevan tosi tarina en usko lottovoittoon :(

Poissa Vieras0036

  • Hero Member
  • Viestejä: 513
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: älä rakastu huoraan - osa 1
« Vastaus #51 : Heinäkuu 14, 2019, 22:45:59 »
^Prahalla saa ja hevosella pääsee. Mielenkiintoinen tarina jatkukoon.  :)

Poissa Crashtestdummy

  • Full Member
  • Viestejä: 259
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: älä rakastu huoraan - osa 1
« Vastaus #52 : Heinäkuu 14, 2019, 22:51:24 »
Hyvä tarina sitä en kielä

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: älä rakastu huoraan - osa 1
« Vastaus #53 : Heinäkuu 15, 2019, 17:28:45 »
No ei kai sillä nyt oo tässä niin väliä mikä on totta ja mikä ei - kunhan on hyvä tarina - lisää! :)
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Meeme

  • Sr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 1450
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: älä rakastu huoraan - osa 1
« Vastaus #54 : Heinäkuu 15, 2019, 17:47:42 »
Oon niin koukussa tähän tarinaan, anna tulla lisää vaan!
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa Helsingissä pe - ti.

Poissa Vieras0038

  • Full Member
  • Viestejä: 164
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: älä rakastu huoraan - osa 1
« Vastaus #55 : Heinäkuu 15, 2019, 19:07:29 »
Seuraava osa tulee huomenna. Tosi tää on mutta voittosummat on muutettu yksityisyyden suojan vuoksi.

Poissa bbwnanna

  • Hero Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 871
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: älä rakastu huoraan - osa 1
« Vastaus #56 : Heinäkuu 15, 2019, 19:12:58 »
Seuraava osa tulee huomenna. --

Ihanaa! Huomenna(kin) on siis hyvä päivä!  :) :-*
Kinky tyttöystäväsi käymässä Turussa 28.-29.2.

Poissa Vieras0038

  • Full Member
  • Viestejä: 164
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: älä rakastu huoraan - osa 1
« Vastaus #57 : Heinäkuu 16, 2019, 18:34:34 »
OSA 5 - YEKATERINAN ELÄMÄN ENSIMMÄINEN MATKA TAMPEREELLE

DISCLAIMER: Tässä tarinassa nimet ja ammatit on muutettu yksityisyyden suojan takaamiseksi. Tiedostan, että tästä huolimatta henkilöt saatetaan tunnistaa,
koska Suomi on pieni maa ja me molemmat tunnemme erittäin paljon ihmisiä. Pyrin kaikin mahdollisin tavoin suojaamaan sekä oman että rakkaan hutsuni henkilöllisyyden.
Omistan tarinan oikeudet, jos sitä käytetään hyväksi millään tavoin. Tarinan pääosaa näyttelee 45-vuotias perhe-elämään totaalisen vittuuntunut ydinenergiatekniikaan
diplomi-insinööri Jari sekä pietarilainen 39-vuotias hätäensiavussa työskentelevä lääkäri Yekaterina, joka pelastaa joka päivä työkseen ihmisten henkiä.

Mutta heillä molemmilla on oma likainen salaisuutensa. Jari on nainut viimeisen 10 vuoden aikana yli 500 huoraa ympäri maailman ja Yekaterina on tehnyt keikkahuoran
hommia Helsingissä satunnaisesti oman lääkärintyönsä ohella.

Jari ei voinut koskaan kuvitella rakastuvansa huoraan. Huorat olivat Jarille kuin hampurilaisia. Sä vaan syöt ja lähdet pois. Sä vaan panet ja lähdet pois.
Mikään ei tunnu miltään. Kunnes vastaan tuli Yekaterina... huippuälykäs lääkäri, superkaunis blondi ja täydellinen seksipommi, joka oli jokaisella tapaamisella
aina henkisesti läsnä...

- Helmikuu 2019, Tampere -

Jari oli rakastunut ferrariluokan superblondiin. Jari piti itseään bemariluokan miehenä. Hän tiesi, että saattaa saada sormilleen Yekaterinan kanssa ja rikkoa itsensä pahasti.
Hän oli päättänyt kuitenkin katsoa mihin asti Yekaterinan kanssa voisi päästä. Yekaterinan älykkyys oli se asia, joka sai Jarin ajattelemaan, ettei Yekaterina voinut
olla täysin paatunut lutka vaan voisi olla mahdollista rakentaa hänen kanssaan ihan oikea parisuhde. Ja sitäpaitsi Yekaterina myi seksiä vain satunnaisesti. Välillä hänellä saattoi
olla puolenkin vuoden taukoja. Ja kaiken lisäksi hän oli lääkäri. Hän eli aivan normaalia elämää. Ehkä siihen voisi mahtua suomalainen fiksu ja hyvätuloinen mies. Mutta Yekaterinan
pitäisi lopettaa seksin myynti. Sitä Jari ei voisi parisuhteessa hyväksyä. Mutta Yekaterinan menneisyys ei häntä haittaisi. Päin vastoin. Seksi Yekaterinan kanssa oli taivaallista.
Jari oli päättänyt laittaa kaiken peliin Yekaterinan kanssa ja katsoa miten pitkälle se riittäisi.

"Moikka kuuma suomalainen rakastajani... Tulen ensi keskiviikkona Tampereelle. Allegro on Helsingissä noin kello 17. Jatkan siitä Tampereelle sitten. Eli oon varmaan kello 20
paikkeilla Tampereella. Sopiiko?" , Yekaterina viestittää WhatsAppissa.

"Hienoa! Mutta ei sun kannata Helsinkiin asti matkustaa. Jää pois Lahdessa niin pääset nopeammin Tampereelle.", Jari ehdottaa. He eivät kuitenkaan heti huomaa, ettei Lahdesta
pääse Tampereelle junalla. Insinöörit harvemmin käyttävät julkisia kulkuneuvoja. Kun he vihdoin huomaavat tämän alkaakin olla kiire miettiä uusi suunnitelma. Jari haluaa
nähdä Yekaterinan mahdollisimman pian ja viettää hänen kanssaan mahdollisimman paljon aikaa.

"Ei hitto! Lahdesta ei kulje junia Tampereelle. Mutta jää pois Lahdessa niin mä tuun hakemaan sut mun Bemarilla. Mä saan enemmän aikaa sun kanssa ja voidaan jutella kaikenlaista
siinä matkalla. ", Jari ehdottaa.

"Ok sopii! Mitä sä sanot sun vaimolle? Ja onko sulla töitä tuolloin? ", Yekaterina utelee.

"Vaimolle sanon, että olen työmatkalla Helsingissä ja töistä otan kolme päivää vapaata. Ei ongelmaa.", Jari vastaa.

"Mut tossahan on sit riski, että joku näkee meidät.", Yekaterina pelkää.

"Mun tutut on arkena töissä ja arki-iltaisin kotona tai harrastuksissa. Ei ne keskustan hotelleissa ja ravintoloissa arkisin pyöri. ", Jari toppuuttelee.

Jarilla oli noina päivinä muutamia tärkeitä tapaamisia, joten siksi Yekaterinan ja Jarin tapaaminen järjestettiin Tampereella eikä Helsingissä. Jari oli varannut sviitin
Tampereen rautatieaseman lähellä sijaitsevasta pilvenpiirtäjähotellista. Sviitistä oli upeat näköalat moneen suuntaan. Ikkunat oli lattiasta kattoon. Sieltä näkisi upeasti
yli Tampereen keskustan.

Keskiviikkona Allegro saapui kello 18 paikkeilla Lahteen. Jari oli vastassa laiturilla kaunotartaan. Yekaterina oli lähettänyt hermostuneita viestejä matkaltaan.

"Mä oon todella hermostunut... Mun on pakko juoda vähän viiniä junassa.", Yekaterina valittelee.

"Mä en oo koskaan käynyt Tampereella ja me ollaan tavattu vain kerran. Mä oon todella hermona... Lupaa mulle, että mä oon 100-prosenttisen tyytyväinen sunnuntaina kun lähden
takaisin Pietariin.", Yekaterina pyytää.

"Mä lupaan sen sulle kaunottareni.", Jari lupaa.

Allegro saapuu Lahden asemalle ja junasta nousee venälainen pitkähiuksinen Christina Aguileraa muistuttava blondi mustissa yli polven yltävissä saapikkaissaan ja
sähkönsinisessä kiiltävässä talvitakissaan. Hän näytti suorastaan pornolta. Ja oli aika humalassa. Nyt alkoi Jariakin hermostuttaa.

"Mitäköhän vittua mä oon tekemässä...", Jari miettii. Mutta se olo menee nopeasti ohi, kun hän saa superblondinsa Bemarin etupenkille. Yekaterina sopi oikein hyvin Bemarin
mustalle nahkapenkille. Kaunista. Suorastaan pornoa...

Lähdetään kohti Tamperetta. Matkalla Yekaterina sanoo haluavansa lisää viiniä. Poiketaan Hämeenlinnan keskustassa.

"Mua hermostuttaa todella paljon. Mitä jos sä olet joku hullu... Haluan lisää viiniä!", Yekaterina vaatii.

"Tottakai rakkaani. Mä toteutan sun kaikki toiveet. Älä huolehdi. Sunnuntaina sä olet 100-prosenttisen tyytyväinen.", Jari kuittaa.

Tampereelle saavuttuaan pari rekisteröityy hotelliin. He keräävät katseita. He ovat näyttävä pari ja heidän välillään kipinöi, koska he haluavat naida toisiaan. Kovaa.
Ja he haluvat tehdä sen uudestaan ja uudestaan. Sitä himoa ei voi olla huomaamatta heistä. Mennessään hissiin he alkavat suudella kiihkeästi ja kädet kiertelevät siellä
ja täällä. Yhtäkkiä hissi pysähtyy ja sisään tulee jakkupukuinen nuori bisnesnainen. Hän alkaa nauramaan Jarin ja Yekaterinan säpsähtäessä erilleen tullessaan yllätetyiksi.

Hotellihuoneessa jatketaan viinin parissa ja vähennetään vaatetusta. Yekaterina hyppää Jarin päälle ja alkaa imeä hänen jäykkää kaluaan. Christina Aguileraa muistuttava
superblondi imee Jarin jäykkää kalua eikä kumpikaan ole enää hermostunut. He ovat kiimassa. Yekaterina hyppää ratsastamaan Jari kovan kullin päälle ja Jari katsoo tuota
uskomatonta naista suoraan silmiin. Miten se voi olla noin kaunis. Ja ne rinnat... Ne eivät ole liian suuret. Ne eivät ole liian pienet. Ne on täydelliset. Todelliset
Porche-rinnat. Jari kellauttaa Yekaterinan alleen ja panee häntä päältä. Kovaa. Tähän olisi helppo laueta.

"Oh yes yes yes... fuck my pussy... fuck it... fuck your whore... Oh yes yes yes...", Yekaterina huutaa.

Jari alkaa panemaan Yekaterinaa takaapäin. Yekaterinan tiukka vartalo on upeaa katsottavaa takaapäin naidessa. Yhtäkkiä Yekaterina hyppää sängystä ikkunaa vasten ja komentaa.

"Nyt sä panet mua tätä ikkunaa vasten ja koko Tampere saa nähdä sen. Sä et pane vain mua vaan sä panet koko Tamperetta.", Yekaterina komentaa.

"Oh yes yes yes... fuck your whore... fuck my pussy... I'm your dirty whore and you fuck me... fuck me... yes yes yes...", Yekaterina huutaa.

"Oh my god... I'm coming now... I love you Katerina... Katerina I love you...", Jari laukeaa naidessaan tuota kaunotarta ikkunaa vasten ja heidän katsoessaan samalla kohti
Tampereen keskustan iltavalaistusta. Mahtoikohan joku nähdä sen. Tai kuulla.

Neljän seksintäyteisen päivän aikana yhtenä iltana he istuvat hotellin skybaarissa hempeinä ja kaulailevat toisiaan. Yekaterinan luottamus on voitettu ja hän on silminnähden
onnellinen. Ja sitten hän sanoo jotain yllättävää...

"Jari... Sä olet ihana mies. Tehdään sopimus. Kumpikaan meistä ei seuraavan kahden kuukauden aikana tapaa ketään muuta. Sopiiko? Katsotaan mitä meistä tulee...", Yekaterina
kysyy kauniisti ja onnellisen näköisenä hymyillen.

"Yekaterina... Mä olen palavasti rakastunut suhun. Mä suostun.", Jari vastaa ja suutelee kaunotartaan intohimoisesti.

Poissa Joro76

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1939
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: älä rakastu huoraan - osa 1
« Vastaus #58 : Heinäkuu 16, 2019, 20:25:02 »
Ja milloin tulee jatkoa :D

Poissa Vieras0036

  • Hero Member
  • Viestejä: 513
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: älä rakastu huoraan - osa 1
« Vastaus #59 : Heinäkuu 16, 2019, 22:57:34 »
Tätä herkkua lisää kiitos Yagge! :)