Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Consent
Vieras1703:
^^ Voi kun olisi joku piipitysvilkku-sovellus, jolla valkoiset lihaa syövät heteromiehet voisivat nuo tunnistaa jo etäältä. Onneksi on huoria, maksuseksi pelastaa!
Jalmari:
Piipitysvillkku-sovellus toiminnassa..
Vieras0395:
--- Lainaus käyttäjältä: Julia - Lokakuu 10, 2020, 18:25:17 ---En tiedä, olenko Ninan laskuissa A vai B, mutta piipitän vähän. Itse jos laittaudun, en ajattele niinkään miehiä vaan ensimmäisenä sitä itsevarmaa oloa, jonka siitä saan, toiseksi sitä hauskuutta mitä esimerkiksi meikkaaminen on ja kolmanneksi kaikki ulkomaailman ihmisiä, jotka minut kohtaavat.
--- Lainaus päättyy ---
Et kumpikaan. Olen ymmärtänyt kirjoituksistasi, että elät parisuhteessa ja sinun onkin siitä syystä syytä laittautua, ettei kumppanisi lähde huoriin ;D No vähän huumoria, elä loukkaannu. :-* Minulla itsevarma olo ei kyllä johdu laittautumisesta tai sen puutteesta. Itse asiassa itsevarmin olen yönyli asiakkaan kanssa aamulla, tai edellisenä iltana saunapuhtaana omana itsenäni. Kosmetologina osaan laittaa kunnon meikkinaamion naamaan, mutta en tosiaankaan nauti meikkaamisesta, enkä tykkää muuta kun pyynnöstä olla meikkihirviö.
Meni vähän sivuraiteille.
Asiaan sanoisin, että eläinmaailmassa koiraat liehittelevät naaraita.
Vain ihmisapina naaraat, anteeksi apinat tämä vertaus ihmisiin, on keksineet tehdä siitä rikollista.
Julia:
--- Lainaus käyttäjältä: Nina - Lokakuu 10, 2020, 19:30:40 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Julia - Lokakuu 10, 2020, 18:25:17 ---En tiedä, olenko Ninan laskuissa A vai B, mutta piipitän vähän. Itse jos laittaudun, en ajattele niinkään miehiä vaan ensimmäisenä sitä itsevarmaa oloa, jonka siitä saan, toiseksi sitä hauskuutta mitä esimerkiksi meikkaaminen on ja kolmanneksi kaikki ulkomaailman ihmisiä, jotka minut kohtaavat.
--- Lainaus päättyy ---
Et kumpikaan. Olen ymmärtänyt kirjoituksistasi, että elät parisuhteessa ja sinun onkin siitä syystä syytä laittautua, ettei kumppanisi lähde huoriin ;D No vähän huumoria, elä loukkaannu. :-* Minulla itsevarma olo ei kyllä johdu laittautumisesta tai sen puutteesta. Itse asiassa itsevarmin olen yönyli asiakkaan kanssa aamulla, tai edellisenä iltana saunapuhtaana omana itsenäni. Kosmetologina osaan laittaa kunnon meikkinaamion naamaan, mutta en tosiaankaan nauti meikkaamisesta, enkä tykkää muuta kun pyynnöstä olla meikkihirviö.
Meni vähän sivuraiteille.
Asiaan sanoisin, että eläinmaailmassa koiraat liehittelevät naaraita.
Vain ihmisapina naaraat, anteeksi apinat tämä vertaus ihmisiin, on keksineet tehdä siitä rikollista.
--- Lainaus päättyy ---
En toki loukkaannu ja näinhän se on, että eläinten elämä perustuu pariutumiselle.
Omassa parisuhteessani esiinnyn harvemmin laittautuneena kumppanini seurassa ja hän saa mun puolesta käydä huorissa niin paljon kuin haluaa, kunhan panee muakin välillä.
Lifti:
En kysynyt tänään lupaa tähänkään asiaan enkä tiedä miten siihen reagoitiin kun hihitystä vaan kuului mutta roskapussia viedessäni kehuin erään naaraan koiraa ja sanoin " voi herranjumala sä olet kaunis "
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta