Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Consent

<< < (3/8) > >>

Vieras0395:
Toivottavasti Julian mies lukee tätä foorumia. Emäntä julkisesti antoi sinulle Julian mies luvan käydä käydä huorissa.
Vaikka minun ilmoitus ja numero löytyy tuolta naapurista ghrrrr...
Liftille. Minun valkoinen on ihan sairaan iso kiltti ja kaunis. Mutta kaikki sen kehujat ja rapsuttelijat on vanhempia naisia. Se on oikea mummomagneetti, ei sen varjolla mitään munaa saa.

Lifti:

--- Lainaus käyttäjältä: Julia - Lokakuu 10, 2020, 18:25:17 ---Mitä itse aiheeseen tulee, on suostumuskeskustelua musta ymmärretty tahallaan väärin aika paljon. Ei ole kyse siitä, kysytäänkö tätä sanallisesti jatkuvasti, vaan siitä että jokainen seksin osapuoli havainnoi toista ja toisen reaktioita sen verran, että osaa lopettaa jos toinen vaikuttaa siltä, ettei halua olla tilanteessa mukana.
--- Lainaus päättyy ---

Tämän mukaan koko suostumus keskustelu on sitten valtaosalle täysin turha jolloin edelleen ihmettelen miksi siitä pidetään niin helvetillistä meteliä. Olen ollut siinä käsityksessä että olet sitten mies, nainen tai sukupuoleton ihminen niin ihmiset yleisesti ottaen kohtelevat toisia ihmisiä ihmisinä.

Toisaalta mietityttää että onko kuitenkin aihetta tähän keskusteluun koska naiset siitä haluaa keskustella ja ukot miettii että mistä nyt tuulee.

Sitten omiin kokemuksiini. Minua on kourittu suoraan jalkoväleistä, ILMAN LUPAA ja useamman kerran. Ei, kouria ei ollut mies. Se tuntui kiusalliselta mutta VAIN SEN TAKIA että olin joko parisuhteessa elävä tai kourijana oli nainen josta en ollut seksuaalisesti kiinnostunut.

Tuokin on niin suhteellista että milloin toinen vaikuttaa siltä ettei ole tilanteessa mukana. Jotkut ovat kiihkeitä ja jotkut makaa hissukseen sakset auki. Sanallisesti homma on paljon yksinkertaisempaa "lopeta. toi sattuu" Sen verran muistikapasiteetti tässä virkoaa että näiltä hissukseen sakset auki tapauksilta olen kysynyt "onko kaikki hyvin"

Miten naisilla täällä kylmässä pohjolassa on soidinmenot meidän UkkoMetsojen kanssa menneet? Ptääkö meidän miesten todella parantaa tapamme kuten Gilette mainos (btw 1.6 miljoonaa dislike) antaa ymmärtää. Tämän katsottuani tuli olo että en ansaitse ihmisarvoista elämää - https://www.youtube.com/watch?v=koPmuEyP3a0

Julia:

--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Lokakuu 11, 2020, 11:24:41 ---
Tämän mukaan koko suostumus keskustelu on sitten valtaosalle täysin turha jolloin edelleen ihmettelen miksi siitä pidetään niin helvetillistä meteliä. Olen ollut siinä käsityksessä että olet sitten mies, nainen tai sukupuoleton ihminen niin ihmiset yleisesti ottaen kohtelevat toisia ihmisiä ihmisinä.

Toisaalta mietityttää että onko kuitenkin aihetta tähän keskusteluun koska naiset siitä haluaa keskustella ja ukot miettii että mistä nyt tuulee.

Sitten omiin kokemuksiini. Minua on kourittu suoraan jalkoväleistä, ILMAN LUPAA ja useamman kerran. Ei, kouria ei ollut mies. Se tuntui kiusalliselta mutta VAIN SEN TAKIA että olin joko parisuhteessa elävä tai kourijana oli nainen josta en ollut seksuaalisesti kiinnostunut.

--- Lainaus päättyy ---

Tuo oma kokemuksesi kuulostaa seksuaaliselta ahdistelulta ja häirinnältä.

Voidaan olettaa, että ihmiset kohtelevat toisiaan ihmisinä, mutta näinhän se ei aina kuitenkaan ole kuten oma kokemuksesi jo osoittaa. Enkä ymmärrä, miksi tässä vain miessukupuolen pitäisi uhriutua, mutta jokaisen on mielestäni hyvä miettiä, onko koskaan kohdellut, kommentoinut tai muuten kohdannut jonkun niin, että toinen ei olekaan ihan kanssasi tasa-arvoinen ihminen vaan objekti.

Gillette-mainos kommentoi mielestäni muutakin kuin pelkkää suostumusta.

Jalmari:
Liftin tekstistä muistuu omakohtianen kokemus menneiltä vuosilta, yhdestä tilanteesta.

Olin saanut kimppakyydin yhdestä koulutuksesta kotiin. Auto oli täynnä ja minä olin sijoittunut takapenkillä kahden naisen väliin. Olin tuossa mielelläni ei siinä mitään. Toinen naisista oli vielä jonkin verran humalassa, ehkä jopa nousuhumalassa (olimme tulossa koulutuksesta, mikä pidettiin laivalla).Koska en kooltani ihan pieni ole, jouduin valitettavasti pitämään käteni levitettynä molempien naisten olkapäillä.  :D   Siivellisesti lähes mentiin, mutta kotona tätäkään ei kannata kertoa.

Jossain vaiheessa tämä kännissä oleva nainen päätti, että nyt hän soittaa omalle miehelleen. Soitti, keskustelu alkoi ja tuon keskustelun aikana hän alkoi kourimaan haarojani ja samaan aikaan puhelimeen hän sanoi miehelleen, että heti kun hän on kotona nussitaan. Lupaa ei kysytty, enkä sanallisesti kieltänyt ja käteni ollessa ns. sidottuna en voinut niilla estää kourimista.

Tunnustan, että tämä kouriminen ei tuntunut kiusalliselta. Sitä olen mietinyt huomisivatko muut samassa autossa olleet tämän tapahtuman.

Lifti:

--- Lainaus käyttäjältä: Julia - Lokakuu 11, 2020, 14:07:00 ---Gillette-mainos kommentoi mielestäni muutakin kuin pelkkää suostumusta.

--- Lainaus päättyy ---

Se minua tässä naurattaakin. Valkoihoinen lihaa syövä heteromies ei juurikaan osaa mitään hoitaa maaliin. Siinä viitattiin yhdessä kohtaa että ollaan edelleen luolamiesten tasolla.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta