Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Arvoisa turska - joko sinulla on hutsuluuri prepaidilla?  (Luettu 13565 kertaa)

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Arvoisa turska - joko sinulla on hutsuluuri prepaidilla?
« : Heinäkuu 20, 2020, 15:37:45 »
Arvoisa turska - joko sinulla on hutsuluuri prepaidilla? Menee siis tämän kyssärin nimi...

Joskus on tullut sellainen tilanne, että yhteyttä ottanut henkilö on saattanut sanoa jotakin tämäntapaista, ettei hänelle saa laittaa tekstiviestiä, ettei asia paljastu vaimolle. Olisi siinä tilanteessa tehnyt mieli aivan hyvin kysyä:

Kuulkaas nyt, hyvät ihmiset, millä vuosituhannella te oikein elätte? Nykyään kun peruspuhelimiakin saa parilla-kolmellakympillä ja siihen päälle jokin prepaid-liittymä muutamalla eurolla jostain ärrän tiskiltä, niin voiko edes helpompaa tapaa ollakaan aloittaa oma harrastuksensa maksullisissa käymisen osalta... Ja vieläpä niin, ettei se vaimo tosiaan tiedä. Siis sitäkään, että se sinun hutsuluurisi on olemassa, mutta vain omassa tiedossasi jonnekin kätkettynä siten, että vaimo ei sitä löydä, vaikka vaimo salaa stalkkaisikin sinun normiluuria kuin hai laivaa (hyi kauhistus, toisen puhelimen vakoilu on kirjesalaisuuden rikkomista eikä tarvitse siksi sallia).

Hutsuluuri on asia, joka kokeneempi kyntäjä-turska tajuaa hommata itselleen ennemmin tai myöhemmin, ennen kuin on liian myöhäistä kuset housuissa ja eron tullessa, kun avioliittojakin kuulemma särkyy... Älkääkä saatana soikoon tulko sen jälkeen minulle, ammattilaiselle, mussuttamaan, että "Byhyy, se oli sinun vikasi." Vai oliko sittenkään?

Katsokaas, kun minä olen siis se arvon huomiohuora: Minulla on jokaihmisen oikeus kenen tahansa muun tytön ja ammattilaisen tavoin asiakkaan pyynnöstä lähettää tekstareita kenelle tahansa yhteyttä ottaneelle ja asiakkaalle, joka on hetkeä aiemmin minulle soittanut. Osoitteen lähettäminen ja kotisivujen linkittäminen tekstariin ovat aika lailla sellaisia tapaamisen toteutumisen kannalta välttämättömiä asioita, joista turskakunnan osakkaan kuuluukin saada tietää, kuten hinnasto ja osoite. Nämähän eivät todistetusti pysy joka asiakkaalla pääkopassa ulkomuistissa ja varsinkaan osoite ilman kirjoitusvirheitä, sano minun sanoneen, joten siksi ne on hyvä kirjoittaa vaikkapa jollakin tekstarilla ylös, jos sähköpostiosoitettakaan ei tiedossani ole.

Jos siis joku tulee minulle moraalisaarnaamaan ja syyttelemään, kun lähetän tarpeen vaatiessa tekstareita turskille puhelun jälkeen, niin voisit aivan hyvin ottaa sen peilin siihen kauniiseen käteen ja katsoa siis siihen peiliin. Tai jos olet peilinrikkoja omaa sukuasi, niin katsopa edes siihen säröön/sirpaleeseen, jos se vähäsen heijastelisi totuutta. Mitä muita toimintamalleja sinulle arvoisa turska tulee maksullisissa käymistä varten mieleen sen lisäksi, että tytön, palveluntarjoajan, täytyy muuttua toiminnaltaan?

Voisiko missään tapauksessa mieleenkään juolahtaa, ettet vaadi muutosta aina toiselta ja syyttele etunenässä muita, vaan aloitat ne oman toimintamallisi suunnittelun ja toteutuksen ihan itsestäsi, varsinkaan kun siihen ei edes tarvita kovinkaan paljon älyä, kun käyttää omaa järkikultaansa. Minua, kuten muitakaan ammattilaisia, siis niin vain on turha alkaa syyttelemään tekstarien vahingollisuudesta, jos tekstarin vastaanottaja itsekin pystyy tekemään asialle jotakin, jos on arka aihepiiri ja oma vaimo, jolta täytyy nämä asiat salata.

Hutsuluuriin kannattaa prepaid-liittymän ja huolellisen kätkemisen lisäksi myös asentaa pin-koodi tai salasana, jottei kukaan vahingossakaan pääse näkemään erittäin arkaluonteista ja omalta vaimolta salassapidettävää tietoa. Ja hutsuluurin itsessään voi kätkeä mihin mielikuvitus suopi tai suattaapi olla kummin kaiman kalakaverin mökillä, jos omasta takaa ei piilosäilytystilaa löydä...

Oletko Sinä, arvoisa turska, hankkinut jo tuollaisen maksullisissa käyntiä varten ja vaimolta salassapidettävän eli elintärkeän kapistuksen, siis hutsuluurin, vai onko se vielä hankintalistallasi? Kerro se tässä äänestyksessä, niin pääsemme tilastoimaan paremmin turskakunnan keskiarvoa siitä, kuinka monella on tuollainen salainen hutsuluuri olemassa.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 20, 2020, 15:48:30 kirjoittanut SielujenRakastelua »

Poissa 007 (oma)lupa naida

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1626
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Arvoisa turska - joko sinulla on hutsuluuri prepaidilla?
« Vastaus #1 : Heinäkuu 20, 2020, 15:44:12 »
en ole.
enkä hommaa.
9 vuotta ikään 69, joka on kivaa :-)

Poissa Meeme

  • Sr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 1450
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Arvoisa turska - joko sinulla on hutsuluuri prepaidilla?
« Vastaus #2 : Heinäkuu 20, 2020, 15:44:29 »
Mie en koskaan tekstaile kenellekään tietenkään sen takia, koska puhelin voi olla vaikka vaimon näkyvillä.
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa Helsingissä pe - ti.

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Arvoisa turska - joko sinulla on hutsuluuri prepaidilla?
« Vastaus #3 : Heinäkuu 20, 2020, 15:51:24 »
2020-lukua on myös toiminta, jota harrastan: palveluja vain rek nrosta soittaville. (Joskus poikkeus, harvoin.) Enkä soittele kenellekään perään, en edes vastaa tekstiviesteihin.

Olen joko vanhanaikainen tai moderni, mutta kaikki tekee kuten haluaa. Mulla homma rullaaa näin. Kiitos, arvon herrat 🌹

Mutta se, että mies soittaa mistä luurista vaan mulle, ja jättää puhelimen auki, on ongelma. Vaimo soittaa mun numeroon aukinaisesta luurista, silloin ei auta on miehen luuri rek vai prepaid. NÄISTÄ on tullut muutama onglema.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 20, 2020, 15:54:02 kirjoittanut Aurora Mature »

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Arvoisa turska - joko sinulla on hutsuluuri prepaidilla?
« Vastaus #4 : Heinäkuu 20, 2020, 15:52:02 »
Äänestää voit tosiaan tässä langassa ja äänensä voi jättää tuonne yläosan äänestysvalikkoon.

Sainpahan näköjään ainakin tämänpäiväisen juonikuvion perusteella paitsi aihetta hymyyn myös aihetta palata näppiksen äärelle...  ;D

2020-lukua on myös toiminta, jota harrastan: palveluja vain rek nrosta soittaville. (Joskus poikkeus, harvoin.) Enkä soittele kenellekään perään, en edes vastaa tekstiviesteihin.

Olen joko vanhanaikainen tai moderni, mutta kaikki tekee kuten haluaa. Mulla homma rullaaa näin. Kiitos, arvon herrat 🌹

Tosiaan, kaikki eivät toimi samalla tavalla ja jos jonkun mielestä jokin jonkun toiminnassa mättää, niin minun puolestani saa vittuilla ja aukoa vapaasti päätä, mutta kannattaa kysyä itseltä ensin, onko se aina palveluntarjoajan vika, jos asiakkaalla jokin menee pieleen, vaimo jättää yms.? Vai olisiko asiakkaanakin ollut mahdollisuutta toimia tuollaisessa tekstarinvaihtotilanteessa toisin ja varsinkin, jos se on nykyäänkin noin helppoa, nopeaa, huomaamatonta ja edullista oikeastaan ympäri Suomea ja vain muutamalla kympillä. Ja jos tällaista käytäntöä ei ole ottanut vielä käyttöön, niin ainahan sen hutsuluurin ehtii myöhemminkin hommaamaan. Tulee itse asiassa keskimäärin halvemmaksi ostokseksi kuin käydä jonkun maksullisen lyhimmällä pikahelpotuksella, eli siis rahaa tähän pikku käytäntöön ja toimintatavan omaksumiseen ei liene tarpeellista kovinkaan kauan säästää, koska tämän kumminkin saa järjestymään jokainen halutessaan jo pikku rahalla...
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 20, 2020, 16:00:21 kirjoittanut SielujenRakastelua »

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Arvoisa turska - joko sinulla on hutsuluuri prepaidilla?
« Vastaus #5 : Heinäkuu 20, 2020, 15:55:13 »
No jaa, en taida vastata kyssäriin kun en ole turska.

Ja luettavuuden kannalta kannatan lyhyempiä postauksia, ytimekkäämpää ilmaisua.

Poissa Kunigazz

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3242
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Arvoisa turska - joko sinulla on hutsuluuri prepaidilla?
« Vastaus #6 : Heinäkuu 20, 2020, 15:56:09 »
Ei ole eikä tule. Omalla numerolla mennään.
Rakastettava rahtari.Kokemuksen karismaa ja suorituskykyistä kalustoa!!

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Arvoisa turska - joko sinulla on hutsuluuri prepaidilla?
« Vastaus #7 : Heinäkuu 20, 2020, 16:02:49 »
No jaa, en taida vastata kyssäriin kun en ole turska.

Ja luettavuuden kannalta kannatan lyhyempiä postauksia, ytimekkäämpää ilmaisua.

Ei pysty enää lyhentämään eikä tiivistämään, koska muokkausaika tuli ja meni näköjään jo. Silmät sen sijaan voivat kasvattaa päähänsä sellaiset, joilla niitä ei vielä joko ole tai sitten ovat lukutaidoltaan vielä pahemmin keskeneräisessä vaiheessa (enkä nyt siis todellakaan tarkoita sinua).

EDIT: Meitä ihmisiä opetettiin muistaakseni jo peruskouluaikana lukemaan paljon pidempiäkin tekstejä kuin mitä omat postaukseni edes yhteensä tällä foorumilla, joten syntipukkeja voi joskus tihrustella muualtakin kuin täältä pimeän ja ilkeän näköisestä Noitametsästä, vaikka joo, tiedän, että välillä osaankin olla yhtä ja toista... ;D
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 20, 2020, 16:08:12 kirjoittanut SielujenRakastelua »

Poissa 007 (oma)lupa naida

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1626
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Arvoisa turska - joko sinulla on hutsuluuri prepaidilla?
« Vastaus #8 : Heinäkuu 20, 2020, 16:05:12 »
Josko minua tarkoitat.
Pahoittelen, näillä avuilla toimin mitä minulle on annettu.....
9 vuotta ikään 69, joka on kivaa :-)

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Arvoisa turska - joko sinulla on hutsuluuri prepaidilla?
« Vastaus #9 : Heinäkuu 20, 2020, 16:10:51 »
Erillinen prepaid-huoraluuri on ollut itsestäänselvyys jo kauan.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Arvoisa turska - joko sinulla on hutsuluuri prepaidilla?
« Vastaus #10 : Heinäkuu 20, 2020, 16:13:41 »
Huomatkaa, että jättämäänsä äänestysvaihtoehtoa voi myös myöhemminkin muokata tässä äänestyksessä, jos tilanne myöhemmin muuttuukin.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Arvoisa turska - joko sinulla on hutsuluuri prepaidilla?
« Vastaus #11 : Heinäkuu 20, 2020, 16:24:38 »
On se tuolla kaapin perällä pölyttymässä. Mulle ei ole mikään ihme soitella ihan omasta luurista. En usko salaliittoteorioihin jossa turskien tiedot syntymä painosta lähtien kiertäisivät hupakoiden keskuudessa ;D Tekstiviestejä tulee välillä jos neito on saapumassa ulottuville ja siitä on sovittu aina etukäteen.

Ymmärrän helvetin hyvin herroja jotka eivät odota illallis pöytään yllätyspuhelua hupakolla. Oikeat ammattilaiset ymmärtävät olla soittamatta. Siihen miksi sitä ei odoteta on saatu hyvin informaatiota aikaisemmissa ketjuissa.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5290
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Arvoisa turska - joko sinulla on hutsuluuri prepaidilla?
« Vastaus #12 : Heinäkuu 20, 2020, 16:33:20 »
Minua ei haittaa vaikka hupakko laittaisi viestiä.
Mutten ajattele asiaa nyt omalta kannaltani vaan yleisiä käyttäytymissääntöjä. Hupakko ei ikinä tekstaa asiakkaalle (ellei siitä ole erikseen sovittu) ja asiakas ei laita dickpicejä hupakolle. Tietenkään kaikki eivät piittaa näistä ohjeista ja keksivät perusteluita miksi ei edes tarvitse. Minä välttelen tätä porukkaa koska luottamus ja huomaavaisuus on keskeisiä juttuja alalla joita arvostan.

Poissa NinniNeiti

  • Full Member
  • Viestejä: 316
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Arvoisa turska - joko sinulla on hutsuluuri prepaidilla?
« Vastaus #13 : Heinäkuu 20, 2020, 16:38:11 »
Minua ei haittaa vaikka hupakko laittaisi viestiä.
Mutten ajattele asiaa nyt omalta kannaltani vaan yleisiä käyttäytymissääntöjä. Hupakko ei ikinä tekstaa asiakkaalle (ellei siitä ole erikseen sovittu) ja asiakas ei laita dickpicejä hupakolle. Tietenkään kaikki eivät piittaa näistä ohjeista ja keksivät perusteluita miksi ei edes tarvitse. Minä välttelen tätä porukkaa koska luottamus ja huomaavaisuus on keskeisiä juttuja alalla joita arvostan.

Sä ehditkin sanomaan tuon ensin eli on siis ollut hyvien tapojen mukaista ja oletusarvo ettei maksulliset soittele/txt perään.

Jokainen saa toki toimia niinkuin haluaa, mut tuo voipi olla se syy miksei kaikki erillistä numeroa/puhelinta oo hankkineet. On luotettu tohon yleiseen käytäntöön. Hyvä varmasti ilmaista jossain ilmossa/nettisivuilla mistä ikinä asiakkaat sun bongaakin, että  sun toimintamalli poikkeaa normista niin osaavat huomioida. :)

Itsellä ollut myös se tyyli et vaikka sovitusti oltaisiin yhteydessä niin viestintä on niin neutraalia ettei ulkopuolinen edes tietäisi mistä on kyse. Mun näkemyksen mukaan kumpikin voi huomioida toista näissä hommissa ja pyrkiä siihen et tapaaminen pysyy vain kahden ihmisen välisenä.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 20, 2020, 16:41:42 kirjoittanut NinniNeiti »
Thank you 🙏🕊️

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Arvoisa turska - joko sinulla on hutsuluuri prepaidilla?
« Vastaus #14 : Heinäkuu 20, 2020, 16:40:50 »
Tietysti on. Koskaan tiedä ketä sekopäitä siellä ilmoittelee, niin säästyy paljolta vaivalta.

Ja puhumaton sääntöhän on tässä skenessä, ettei huora viestittele tai soittele, jos ei ole erikseen sovittu vaikka nyt esim. vakkarin kanssa.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 20, 2020, 16:42:37 kirjoittanut dude »

Poissa Jurtaani

  • Jr. Member
  • Viestejä: 67
  • * Kelpo kaveri
Vs: Arvoisa turska - joko sinulla on hutsuluuri prepaidilla?
« Vastaus #15 : Heinäkuu 20, 2020, 17:16:45 »
Äänestyksessä ei ikävä kyllä ole itselleni sopivaa vaihtoehtoa. Ei ole, eikä oikeastaan ole sellaista henkilökohtaista syytä pelätä että joku puhelimestani bongaisi viestittelyn. En ole naimisissa, en ole parisuhteessa, en häpeä tätä harrastusta niin paljon että harmittaisi jos kaverit saisivat tietää. Mutta oli miten oli, puhelin nyt noin yleensäkin on itselleni niin pyhä että ei sitä kukaan käsiinsä saa ainakaan jos se minusta on kiinni. Ainoa mikä ehkä saattaisi olla vaakalaudalla on työ koska en tiedä miten esim. pomoni suhtautuisi tällaiseen tietoon. Kuitenkin näen aika pienenä todennäköisyytenä että hänkään tästä saisi tietää. Ja nyt kun harrastus on jo saatu käyntiin, se on vain helpompaa käyttää samaa numeroa jos ottaa vielä yhteyttä sellaisiin joiden luona on jo käynyt vierailemassa niin tunnistavat hekin ilman esittelyjä mikäli turskien numeroita tallessa pitävät.

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Arvoisa turska - joko sinulla on hutsuluuri prepaidilla?
« Vastaus #16 : Heinäkuu 20, 2020, 17:22:16 »
Mie en koskaan tekstaile kenellekään tietenkään sen takia, koska puhelin voi olla vaikka vaimon näkyvillä.

Voit sää tekstata tai soittaaki, jos huvittaa. Mä sanon vaimolle, että siellä on joku puhelinmyyjä, joka yrittää myydä Seuraa kestotilauksella. Kesken puhelun annan puhelimen vaimolle ja sanon, että kieltäytyy kohteliaasti, eikä sitten ota mitään lahjatilausta anopille. 
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 20, 2020, 17:23:48 kirjoittanut Hese69 »

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Arvoisa turska - joko sinulla on hutsuluuri prepaidilla?
« Vastaus #17 : Heinäkuu 20, 2020, 17:38:08 »
Minulla on prepaidluuri, mutta se vaimo puuttuu.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa 007 (oma)lupa naida

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1626
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Arvoisa turska - joko sinulla on hutsuluuri prepaidilla?
« Vastaus #18 : Heinäkuu 20, 2020, 17:53:55 »
Voi olla että olen sitten liian sinisilmäinen. Naiset joita olen tavannut ovat reippaita, älykkäitä, järkeviä (sanoisin jopa että keskimääräistä enemmän) tavallisia naisia jotka erottaa muista Tämä ammatti tai harrastus, Joka ei nauti sellaista yhteiskunnan arvostusta jota kuuluisi. Arvostan näitä naisia ja heidän työtään. Siksi en koe tarvetta prepaidiin. Kertokaa jos olen väärässä.
9 vuotta ikään 69, joka on kivaa :-)

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Arvoisa turska - joko sinulla on hutsuluuri prepaidilla?
« Vastaus #19 : Heinäkuu 20, 2020, 17:59:04 »
^
Tarviiko autossa käyttää turvavöitä tai veneessä pelastus liivejä🙂.