Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Arvoisa turska - joko sinulla on hutsuluuri prepaidilla?  (Luettu 13568 kertaa)

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 3999
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Arvoisa turska - joko sinulla on hutsuluuri prepaidilla?
« Vastaus #80 : Heinäkuu 24, 2020, 08:56:02 »
^Asiat voisi tosiaan kertoa lyhyesti ja ytimekkäästi.
Kukaan ei halua lukea 'Alastalon salissa' tällä saitilla.

Itse kysymykseen ei ollut hyvää vastausta tarjolla. Käytän kakkosliittymää, jonka voi tarpeen tullen lopettaa.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 24, 2020, 08:58:44 kirjoittanut Entto »
Saitin Bud Spencer

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Arvoisa turska - joko sinulla on hutsuluuri prepaidilla?
« Vastaus #81 : Heinäkuu 24, 2020, 12:56:32 »
^En osaa sanoa, että oletko ollut täällä vai et, mutta kovasti kikkailet ja harrastat piilomainontaa 😏

Täytyy vielä lisätä että mielikuva sinusta on että mielelläsi selität kuinka asiakkaat tai potentiaaliset asiakkaat ovat väärässä.

Nyt jotakin rajaa tai sitten perustavanlaatuisempia argumentteja noille väitteille, joita tuntuu olevan helppo vain heittää niin kuin se olisi uskottavaa ilman mitään perusteluja.

En ole mielestäni missään selkeästi sanonut tai tuonut tällä foorumilla esiin sellaista käsitystä maalaten, että palveluntarjoajat olisivat asiakkaita parempia muka aina sanomaan asiat miten niiden pitäisi olla. Asiakkaat eivät ole läheskään aina väärässä, vaan joissakin asioissa jopa oikeammassa kuin mitä alan ammattilaiset.

Kumminkaan asiakkaatkaan eivät voi sanella aivan kaikkia asioita, kuten vaikkapa hinnoittelua, jossa ammattilainen nyt vaan tällä alalla on lähtökohtaisesti oikeassa, jos hän rehellisesti ja totuudenmukaisesti on sitä mieltä sekä haluaa selkeästi ilmaista sen ulospäin muillekin. Muutenhan tätä ammattialaa ei olisi olemassa, koska mikään ei maksaisi mitään, jos pelkästään asiakkaita pitäisi 100% ymmärtäen ja toteuttaen kuunnella. Tämä siis vain minun, ammattilaisnaisen näkemys, tähän kohtaan.

Ja joo, lukutaidottomampien ei ole mikään pakko alun pitäenkään edes lukea keskustelua, josta eivät saa älyllisesti selvää, mutta sitäkin selvempää saadaan parin sanan postauksista ja lentävistä lauseista, joissa se älykkyysosamäärä oli luokkaa mikä? Minäkö se muka olin, joka lintsasi peruskoulun ekalla luokalla ne kaikki äikän tunnit? Nyt ei pahaksi onneksi taida tulla oikein muistikuvia mieleeni, pahus sentään... ;D

Kun ei tarvitse rauhassa ajan kanssa perehtyä lukemaan jotakin kannanottoa, pohdintaa tai näkemysten vaihtoa, niin mikäs sen helpompaa kuin pestä kätensä ja näyttää minulle keskaria, koska olen muutenkin aina niin kaikissa asioissa muka hirveän väärässä.

Afrikassa asuvat tummaihoisetkin on kaiketi sitten näiden tämän foorumin muutaman nimimerkkien mukaan väärässä joka asiassa ja vain siksi koska ihon väri on tumma. Taustaltaan transsukupuolisia kohtaan lienee nyt todistettu ainakin tämä, koska vaikka olisin joidenkin tai monien teidän kanssa jostakin asiasta samaakin mieltä, niin tunnun siltikin olevan aina vitun väärässä joka asiassa, vaikka ne ovat omia kannanottoja eikä teidän. Opetelkaa halutessanne lukemaan tätä foorumia ajan kanssa enemmän, jotta hahmotatte paremmin tuon pointtini.

Muistakaa nyt tämänkin kommentin jälkeen mahdollisimman huolella vääntää jokaista asiaani rautalangasta ja trollata minut suohon. SeksiSaitin tapa: Jos ei tykätä, niin lynkataan. Love and peace for all kind of human souls. <3 :-*

Vielä palatakseni aiheeseen eli siitä tekstariasiasta, että lähestyväthän jotkut asiakkaat nimenomaan pelkästään tekstiviestitse. Heillekäänkö "ei saisi missään nimessä" vastata yhtään mitään tekstarilla tai linkittää mainossivulle, jottei se alakerran vaimo vaan olkansa yli näkisi ja pääsisi kaulimella yllättämään? Voihan se mustasukkainen vaimo lukea vaikkapa teidän WhatsAppia, Kik-messengeriä tai jopa sähköpostia, jos onnistuu oveluudellaan ja missaat itse tietoturvan huolehtimisen.

Kännykkäkin on tietoturvasta huolehtimisen piirissä oleva asia samaan tapaan kuin kotitietokone tai vaikka yritysten palvelimet konesaleineen, ja kaikissa niissä on samanlaisia perusperiaatteita: Yksityiseen henk.kohtaiseen tai pienen piirin käyttöön. Jonkinlainen suojaus eli pin-koodi, salasana tai esim. sormenjälki yhdessä sun toisessa laitteessa toimii nykyään. Nettikin yleensä nykyään toimii näissä aika monissa jollei jopa lähes kaikissa laitteissa. Sekä sovelluksia, jotka perustuvat yksityisten viestien vaihdolle.

Siis näin ollen haluankin kysyä, että siitä kännykästäkö ja sen tietoturvasta ei tarvitse huolehtia? Eli annetaan puolisoiden jatkossakin lukea päivällispöydässä toisen intiimimmätkin tekstarit ilman mitään sanktiota ja rajoitteita sekä ilman puhelimen salasanaa? :D

Joten jos sinulla on vaimo, joka kurkkii aina kännykkääsi etkä ole hutsuluuria onnannut vielä löytämään itsellesi, kannattaa opetella säännöllisesti piilottamaan kännykkä näkyviltä tai ainakin lukitsemaan salasanalla/sormenjäljellä tuo näyttö, niin ei kukaan mustis-vaimo pääse yllättämään. Jos hän nostaa asiasta metelin, niin silloin nostat sinäkin ja vastaat, että se on yksityiselämääsi ja piste, ja tekstiviestien lukeminen on kirjesalaisuuden rikkomista aina enkä muista oliko rangaistavaakin kuinka. Ja jos toinen ei edelleenkään ala uskoa, niin parisuhdeterapian tai eron paikka sitten kenties...?

Sitten tuli mieleeni tuosta kirjoittamattomasta "säännöstä", että sitähän eivät kaikki edes tiedä eikä varsinkaan alalle tulleet uudet tulokkaat. Mikä laki sitä paitsi edes keneltäkään kieltää mainostekstiviestin tai osoitteen tekstarilla lähettämisen ja varsinkin jos olet oma itsenäinen yrittäjä, jolla on firma, joka saa mainostaa? Ja aina kun joku turska ottaa johonkuhun meistä tytöistä yhteyttä, niin hän ottaa silloin aina joka tapauksessa sen riskin, että hän saattaa saada myöhemmin jonkin tekstarin, jota ei odottanut, sen vuoksi että jotkut muutamat eivät tienneet kirjoittamatonta sääntöä. Ja pahin riskikin voi toteutua huonolla tuurilla eli vaimo saattaa tietää jo ilman mitään tekstariakin, kun seurasi tarkasti muuten tekemisiäsi. Mitenkäs silloin suu pannaan?
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 24, 2020, 13:41:47 kirjoittanut Shark »

Poissa Gentleman Tampere

  • Full Member
  • Viestejä: 498
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Arvoisa turska - joko sinulla on hutsuluuri prepaidilla?
« Vastaus #82 : Heinäkuu 24, 2020, 13:31:35 »


Sitten tuli mieleeni tuosta kirjoittamattomasta "säännöstä", että sitähän eivät kaikki edes tiedä eikä varsinkaan alalle tulleet uudet tulokkaat. Mikä laki sitä paitsi edes keneltäkään kieltää mainostekstiviestin tai osoitteen tekstarilla lähettämisen ja varsinkin jos olet oma itsenäinen yrittäjä, jolla on firma, joka saa mainostaa? Ja aina kun joku turska ottaa johonkuhun meistä tytöistä yhteyttä, niin hän ottaa silloin aina joka tapauksessa sen riskin, että hän saattaa saada myöhemmin jonkin tekstarin, jota ei odottanut, tai pahin riskikin voi toteutua huonolla tuurilla eli vaimo saattaa tietää jo ilman mitään tekstariakin. Mitenkäs silloin suu pannaan?

Et kai oikeasti ole noin pihalla? Ensinnäkin turska on kuluttaja, riippumatta millä oikeushenkilön statuksella hutsu toimii. Toiseksi, olisiko hutsulla moraalinen velvollisuus suojata asiakastaan kiusallisilta tilanteilta? He joiden kanssa puuhailen, onneksi ymmärtävät.

Poissa Mie

  • Full Member
  • Viestejä: 352
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Arvoisa turska - joko sinulla on hutsuluuri prepaidilla?
« Vastaus #83 : Heinäkuu 24, 2020, 13:41:09 »
^^Voi heleve...i tuota jankkausta!! Lopeta jo!  Mikä ihmeen päähänpinttymä tuo sinulla oikein on , että pitää saada lähettää niitä tekstareita asiakkaille väkisin jos niin ei ole sovittu, että niin voi tehdä!??  Olen itse harrastanut hupakoissa käyntiä n.20 vuoden ajan ja sinä aikana on tasan yhden kerran hupakko tilaamatta ja pyytämättä lähettänyt "mainostekstarin" olevansa paikkakunnalla. Itselläni on hupakkoluuri käytössä, mutta joskus saatan ottaa yhteyttä myös normi puhelimestakin. Eikö ole tarpeeksi asiakkaita sinulla, kun pitää väkisin mainostaa viesteillä?
Alkaa jo pikkuhiljaa ottamaan hermoon tuollainen jankkaaminen pitkä hermoistakin ihmistä . Olet kuin naarmuinen vinyylilevy joka jää yhteen kohtaan jankkaaminen!

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Arvoisa turska - joko sinulla on hutsuluuri prepaidilla?
« Vastaus #84 : Heinäkuu 24, 2020, 13:48:12 »
Et kai oikeasti ole noin pihalla? Ensinnäkin turska on kuluttaja, riippumatta millä oikeushenkilön statuksella hutsu toimii. Toiseksi, olisiko hutsulla moraalinen velvollisuus suojata asiakastaan kiusallisilta tilanteilta? He joiden kanssa puuhailen, onneksi ymmärtävät.

Kiitos kysymästä, en ole tuolla ulkona viileässä sadesäässä eli pihalla, vaan aivan täällä lämpimällä kotisohvalla pohdiskellen asiaa, eli kuluttajalainsäädäntöihin ja muihin asiakkaan ja palveluntarjoajan oikeusturviin liittyviä perimmäisiä kysymyksiä, vaikken olekaan mitään yliopistojen oikeustieteitä läpikäynyt. Hehän taitavat paremmin olla perillä juridisista velvoitteista. Kuinka moni on lukenut lakiasioita ja oikeustieteitä, jotta voi tällä tavoin, kuten sinä, oikeasti ymmärtää näitä asioita?

Minullakin on oma asiakaskuntansa, jonka edustajat osoittavat ymmärrystään silloin, kun joku heistä käy paikan päällä toteamassa tilanteen, etten olekaan mikään kahelein tapaus jostakin mielisairaalasta karanneena, vaan sille asiakaskunnalle se heidän toivoma hyvä ihminen. Tietenkään pahimmille kinaajille ja mustamaalaajille ym. foobikoille en taida olla se hyvä ihminen, hyvä nainen ja ennen kaikkea ammattilainen, joten jatkakaa nyt hyvät ihmiset hyvänen aika sitä minun haukkumista ja porukalla polkemista, niin kenties kyllästytte joskus siihen ja toivossa on hyvä elää. 8)

^^Voi heleve...i tuota jankkausta!! Lopeta jo!  Mikä ihmeen päähänpinttymä tuo sinulla oikein on , että pitää saada lähettää niitä tekstareita asiakkaille väkisin jos niin ei ole sovittu, että niin voi tehdä!??  Olen itse harrastanut hupakoissa käyntiä n.20 vuoden ajan ja sinä aikana on tasan yhden kerran hupakko tilaamatta ja pyytämättä lähettänyt "mainostekstarin" olevansa paikkakunnalla. Itselläni on hupakkoluuri käytössä, mutta joskus saatan ottaa yhteyttä myös normi puhelimestakin. Eikö ole tarpeeksi asiakkaita sinulla, kun pitää väkisin mainostaa viesteillä?
Alkaa jo pikkuhiljaa ottamaan hermoon tuollainen jankkaaminen pitkä hermoistakin ihmistä . Olet kuin naarmuinen vinyylilevy joka jää yhteen kohtaan jankkaaminen!

Onko sinulla siis todistusaineistoa, että näin olisin toiminut ja lähetellyt kaikille summanmutikassa tekstareita vaan tulemaan ilman lupia? Anna tänne, niin näen.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 24, 2020, 13:50:24 kirjoittanut SielujenRakastelua »

Poissa Mie

  • Full Member
  • Viestejä: 352
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Arvoisa turska - joko sinulla on hutsuluuri prepaidilla?
« Vastaus #85 : Heinäkuu 24, 2020, 13:54:44 »
No sellaisen käsityksen tuosta sinun jankkauksesta saa! 
Näyttää olevan asia kuin asia niin sinulla jää se neula hyppimään yhteen kohtaan. Ei kukaan jaksa lukea nuita sinun sadannen kerran samaa asiaa jankkaavia kirjoituksia jotka ovat melkein aina vähintään romaanin pituisia! (enkä tarkoita mustalaisia romaani sanalla) 😂


En enää jatka tämän aiheen tiimoilta kommentointia ja samaa suosittelen sinullekin Johanna rakas! Tulee varmasti uusia aiheita joihin voit taas jankata omia käsityksiäsi.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 24, 2020, 13:57:22 kirjoittanut Mie »

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Arvoisa turska - joko sinulla on hutsuluuri prepaidilla?
« Vastaus #86 : Heinäkuu 24, 2020, 14:11:20 »
No sellaisen käsityksen tuosta sinun jankkauksesta saa! 
Näyttää olevan asia kuin asia niin sinulla jää se neula hyppimään yhteen kohtaan. Ei kukaan jaksa lukea nuita sinun sadannen kerran samaa asiaa jankkaavia kirjoituksia jotka ovat melkein aina vähintään romaanin pituisia! (enkä tarkoita mustalaisia romaani sanalla) 😂


En enää jatka tämän aiheen tiimoilta kommentointia ja samaa suosittelen sinullekin Johanna rakas! Tulee varmasti uusia aiheita joihin voit taas jankata omia käsityksiäsi.

Enpä jaksa itsekään liioin jatkaa tällaista, joten parempi myöhään kuin ei milloinkaan jättää tämä sikseen ja voidaan nyt hei kumpikin keskittyä ainakin johonkin aivan muuhun kuin jankkaamiseen. :-*

Voihan tuonne luontoonkin lähteä kävelemään ajankuluksi, jos haluaa olla tarpeeksi pihalla. Minä ainakin ajattelin sanoa nätit tervehdykseni Maan Ystävänä Nuuksiolle nyt lähiaikoina ja voi kai sitä puitakin halailla sitten, kun kokee olevansa jo riittävän pihalla. ;)

Johanna pussaa ja kiittää! <3

Poissa Gentleman Tampere

  • Full Member
  • Viestejä: 498
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Arvoisa turska - joko sinulla on hutsuluuri prepaidilla?
« Vastaus #87 : Heinäkuu 24, 2020, 14:14:00 »
Mainostekstareiden laillisuus selviää linkin takaa helposti.

https://www.kkv.fi/Tietoa-ja-ohjeita/markkinointi-ja-menettely-asiakassuhteessa/suoramarkkinoinnin-kieltaminen/

Oikeustiede ei sitäpaitsi kaikilta osin ole vain alaa opiskelleiden yksinoikeus. Yleissivistyksen piiriin siitä kuuluu monenlaisia juttuja.

Takaisinsoittoihin en keksi juridista estettä. Moraalisia senkin edestä.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Arvoisa turska - joko sinulla on hutsuluuri prepaidilla?
« Vastaus #88 : Heinäkuu 24, 2020, 14:20:42 »
Mä huomaan että tämän ”yhteisön” vanhin ja nuorin maksullisen seksin myyntiä edustavat jäsenet alkavat muistuttaa toisiaan. Ihminen oppii apinoimalla toisia ihmisiä, siksi tämäkin foorumi on kaikille hyvä, mutta ihan kaikista ei kannattaisi ottaa malllia.

Kun nyt puhutaan ammattimaisesta seksin myynnistä, siihen kannattaisi ottaa se ammattimainen ote. Kuten aiemmin mainitsin, tekstiviestin lähettäminen pyytämättä on asiakkaalle riski, minä en missään nimessä tekisi omista lähtökohdistani sellaista mikä riskeeraisi omalla alallani omia asiakkaitani. Vaikka mikään laki ei sitä kieltäisi tekemästä. Asiakkaani luottavat tapoihini ja ammattietiikkaani ja minun ei täydy mainostaa eikä edes lähettää tarjousta, vaan asiakkaani tekevät tilauksen ihmeemmin kyselemättä.

Karkoittaisin asiakkaani keuhkoamalla diipadaapaa alan julkaisuissa ja osoittaisin jutuillani että en ymmärrä heidän tarpeitaan ja kyseenalaistaisin heidän käsityksensä omista ostokriteereistään.

Ei mitään, Johanna ja Paulatar voivat tehdä miten lystäävät, mutta mikään laki ei kiellä meitä kommentoimasta sitä. Mode tosin voi taas poistella näitä kirjoituksia jos kirpaisee liikaa.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 24, 2020, 14:22:16 kirjoittanut Azazello »
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Arvoisa turska - joko sinulla on hutsuluuri prepaidilla?
« Vastaus #89 : Heinäkuu 24, 2020, 14:35:55 »
Mä huomaan että tämän ”yhteisön” vanhin ja nuorin maksullisen seksin myyntiä edustavat jäsenet alkavat muistuttaa toisiaan. Ihminen oppii apinoimalla toisia ihmisiä, siksi tämäkin foorumi on kaikille hyvä, mutta ihan kaikista ei kannattaisi ottaa malllia.

Kun nyt puhutaan ammattimaisesta seksin myynnistä, siihen kannattaisi ottaa se ammattimainen ote. Kuten aiemmin mainitsin, tekstiviestin lähettäminen pyytämättä on asiakkaalle riski, minä en missään nimessä tekisi omista lähtökohdistani sellaista mikä riskeeraisi omalla alallani omia asiakkaitani. Vaikka mikään laki ei sitä kieltäisi tekemästä. Asiakkaani luottavat tapoihini ja ammattietiikkaani ja minun ei täydy mainostaa eikä edes lähettää tarjousta, vaan asiakkaani tekevät tilauksen ihmeemmin kyselemättä.

Karkoittaisin asiakkaani keuhkoamalla diipadaapaa alan julkaisuissa ja osoittaisin jutuillani että en ymmärrä heidän tarpeitaan ja kyseenalaistaisin heidän käsityksensä omista ostokriteereistään.

Ei mitään, Johanna ja Paulatar voivat tehdä miten lystäävät, mutta mikään laki ei kiellä meitä kommentoimasta sitä. Mode tosin voi taas poistella näitä kirjoituksia jos kirpaisee liikaa.

Ymmärrän, että asiakkaita täytyy suojella, enkä ole keskustelussa halunnut mielestäni asiakkaidenkin omaa vastuunottamisen meininkiä korostaen kannustamalla luoda sellaista mielikuvaa, että minä en välittäisi asiakkaista ja heidän muusta elämästään puoliakaan.

Eli mikä tämän homman nimi oikein olikaan? Eikä millään pahalla, kun kysyn, että koitetaanko käymäni keskustelun perusteella minusta tehdä syntipukki (jälleen kerran, sama foorumi, melkolailla samat nimimerkit?) ja syypää sille, etten olisi itse osoittanut kunnioittavani alaan liittyviä kirjoittamattomia sääntöjä? Halusin vain pohtia asioita erityisesti muiden, eli uusien tulokkaiden, alavalintaa silmällä pitäen, että tekevätkö he varmasti kaiken oikein. Voisiko jonkinlaisesta tiedotustoiminnasta olla jotakin apua niille, jotka eivät kovinkaan paljon vielä yleisiä asioita tällä alalla ymmärrä eivätkä tiedosta?

Ja toimiiko siis Azazello tuon sinun edellisen kommenttisi pohjalta kysyttynä: Siis mainonnan suhteen eettisesti oikein esimerkiksi Elisa tai Helsingin sanomat, jotka tuolla kauppakeskuksissa ja vilkkaammilla kaduilla ja asemilla joka helvetin päivä koittavat väkisin tyrkyttää päivän hesariaan tai muuta ilmaismainontaansa ei-asiakkaillekin, joita ei kiinnosta kuin kulkea ohi, mietin vain...?
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 24, 2020, 14:41:43 kirjoittanut SielujenRakastelua »

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Arvoisa turska - joko sinulla on hutsuluuri prepaidilla?
« Vastaus #90 : Heinäkuu 24, 2020, 14:44:44 »
Puhutaan luottamuksesta ja asiakkaan ymmärtämisestä.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa andreas

  • Full Member
  • Viestejä: 128
  • * Kelpo kaveri
Vs: Arvoisa turska - joko sinulla on hutsuluuri prepaidilla?
« Vastaus #91 : Heinäkuu 24, 2020, 14:50:44 »
Omasta mielestäni se ei haittaa lainkaan jos hupakko lähettelee tekstareita omaan hupakkoluuriin. Luulen että porukka on turhaan huolissaan tästä, koska käytännössä ei siitä seuraa mitään jos on huolehtinut puhelimen yksityisasetuksista.

Nykyään kaikkien kännykkä on lukittuna joko sormenjäljillä tai pin-koodilla, joten sen sisältöön pääsee yleensä vain käyttäjä itse. (Jos ei ole lukittuna, korjatkaa asia nyt heti koska se on välttämättömyys oli hupakkoluuri tai ei.) Joissakin kännyköissä voi näkyä oletuksena viestin sisältö vaikka näyttö ei olisi lukittu, ns. ”message preview”. Näissä tapauksessa sen voi asetuksista kuitenkin pistää pois päältä, esim. Whatsapissa Settings > Notifications > Don’t show preview. Nyt vaikka tulisi uusia viestejä, niin sen sisältö ei voi nähdä kuin avaamalla näytön lukituksen.

Jos hupakko soittaa väärään aikaan (mitä yleensä tapahtuu harvemmin tai ei koskaan), niin sen kuin vaan painaa punaista luuria ja vaikka valehdella jotakin, jos on joku tuttu lähettyvillä. Ei kukaan ensisijaisesti kuvittele sen olevan mikään hupakko, yleensä ei kukaan edes välitä jos ei vastaa puhelimeen.

Mielestäni siksi ihan hyvä jos joku tuttu hupakko mainostelee tulevansa pian paikkakunnalle, olettaen että on itse pitänyt puhelimen yksityisasetukset kunnossa. Saa ainakin sellaisen kivan illuusion, että on itse jotenkin spesiaali vakkari hänelle  ;)

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Arvoisa turska - joko sinulla on hutsuluuri prepaidilla?
« Vastaus #92 : Heinäkuu 24, 2020, 18:12:51 »
Tää keskustelu on tainnut mennä nyt enemmän siihen että onko ok lähettää asiakkaille viestejä, mutta liittyy tietysti aloitukseen.

No itse en lähettele asiakkaille viestejä kuin muutamille harvoille jotka erikseen ovat pyytäneet ilmoittamaan kun keikka tiedossa heidän paikkakunnalleen, ja niistäkin taitaa melkein kaikki olla sähköpostiosoitteita.
Muuten en, koska

a) monet eivät mitään viestejä hutsun suunnasta halua
b) en jaksa käyttää aikaani moiseen
c) se ei ole alan yleinen tapa

Joillekin varmasti on yksi ja sama tulisiko viestiä vai ei, jotkut saattaa tykätäkin, mutta monia se ei miellytä, niin tän voi ajatella et aiheutetaan mieluummin mahdollisimman vähän harmia.

SR, ilmeisesti olet huolissasi löytääkö asiakkaat sinut jos yhteystiedot muuttuneet tms. mikä sinällään ymmärrettävää - mutta en olisi tuosta niin huolissaan. Täähän testattiin käytännössä non 1,5 vuotta sitten kun opisto lähti alta, mullakin oli sitä kautta sovittuna sillä hetkellä kymmeniä tapaamisia, missä ei oltu vielä vaihdettu mitään muuta yhteystietoa. Viikon sisään yhtä lukuunottamatta kaikki olivat mut onnistuneet löytämään muualta ja saamaan yhteyden. Kun ne asiakkaat tosissaan haluaa olla yhteydessä, niin kyllä ne todistettavasti on valmiita aikamoiseen etsivätyöhönkin tavoittaakseen haluamansa palveluntarjoajan :)
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Kunigazz

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3242
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Arvoisa turska - joko sinulla on hutsuluuri prepaidilla?
« Vastaus #93 : Heinäkuu 24, 2020, 19:30:17 »
Mulle saa lähettää viestejä ja jos on huolia ja murheita saa soittaakki jos siltä tuntuu mulla ei oo vaimoja eikä tyttöystäviä, joilta pitää tämä harrastus salassa. Ja kyllä minä viestiä laitan jos haluan tavata, jos se on vaan mahdollista molempien puolelta.
Rakastettava rahtari.Kokemuksen karismaa ja suorituskykyistä kalustoa!!