Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Arvoisa turska - joko sinulla on hutsuluuri prepaidilla?  (Luettu 13567 kertaa)

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Arvoisa turska - joko sinulla on hutsuluuri prepaidilla?
« Vastaus #20 : Heinäkuu 20, 2020, 18:13:16 »
Ei ole prepaidia eikä erillistä hutsuluuria koska en ole naimisissa.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5169
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Arvoisa turska - joko sinulla on hutsuluuri prepaidilla?
« Vastaus #21 : Heinäkuu 20, 2020, 18:13:34 »
^^^ Minä en vaadi fonecta numeroa, mutta silti väittäisin, että suurin osa mun asiakkaista on ollut liikkeellä omalla numerolla ja vähemmän prepaidin käyttäjiä.

Et siis varmasti ole väärässä, etkä yksin tuon asian kanssa 😊 Jokaiselle sallittakoon oma ratkaisunsa.

Kuten Ninni sanoikin, on kirjoittamaton sääntö ettei hupakot soittele tai tekstaa perään ellei asiasta ole erikseen jotain sovittu.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Arvoisa turska - joko sinulla on hutsuluuri prepaidilla?
« Vastaus #22 : Heinäkuu 20, 2020, 18:15:32 »
Lähtökohtana on se, että hupakot ei viestittele turskille, se menee toisinpäin. Jos erikseen sovitaan tuosta voidaan poiketa.

Hupakkoluuri ja siihen prepaid kannattaa hankkia mm. ei-toivottujen yhteydenottojen varalle.

Naiset joita olen tavannut ovat reippaita, älykkäitä, järkeviä (sanoisin jopa että keskimääräistä enemmän) tavallisia naisia jotka erottaa muista Tämä ammatti tai harrastus, Joka ei nauti sellaista yhteiskunnan arvostusta jota kuuluisi. Arvostan näitä naisia ja heidän työtään. Siksi en koe tarvetta prepaidiin. Kertokaa jos olen väärässä.

Kaikki tuo voi pitää paikkaansa, tosin se vaatii vain yhden hupakon, joka ei noudata viestittelynormia.

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Arvoisa turska - joko sinulla on hutsuluuri prepaidilla?
« Vastaus #23 : Heinäkuu 20, 2020, 18:35:33 »
En pelkää yhteydenottoja, joten yhden puhelimen taktiikka riittää. Tosin kolme numeroa...

Vähissä on ollut yhteydenotot tähän suuntaan ihan protokollan mukaan. Muutamat ovat laittaneet viestiä kun keikat ovat suuntautuneet mun kulmille ja se on oikein mukavaa.

Yksi neiti mankui kerran rahaa etukäteen, muuten olen kyllä saanut asioida asiansa osaavien ja hyvin hoitavien ihmisten kanssa :)

Poissa andreas

  • Full Member
  • Viestejä: 128
  • * Kelpo kaveri
Vs: Arvoisa turska - joko sinulla on hutsuluuri prepaidilla?
« Vastaus #24 : Heinäkuu 20, 2020, 18:56:50 »
Olen yllättynyt. Tähänastisista vastauksista käy ilmi ettei suurin osa omista edes prepaidia. Hyvin pieni vaiva eikä välttämättä tarvi erillistä hupakkoluuria kun tupla-sim on kaikissa nykyajan puhelimissa :( 5€ on todella halpa vakuutus jos käykin ikävästi. Vaikka ei olisi mitään menetettävää koska ei ole parisuhteessa, niin tulevaisuudessa voi elämäntilanne kuitenkin muuttua, ei sitä koskaan tiedä. Lisäksi pian voi lakiin tulla uudistuksia, jotka myös voivat hankaloittaa turskan elämää. Vain viisi euroa, se ei voi olla rahasta kiinni!

Haluaisin nyt levittää tätä prepaid-myönteistä propagandaa kaikille, joten totelkaa nyt mars hankkimaan jossei sitä nyt omista >:(

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Arvoisa turska - joko sinulla on hutsuluuri prepaidilla?
« Vastaus #25 : Heinäkuu 20, 2020, 19:20:43 »
Lakimuutoksen kannalta prepaid, joka samassa luurissa kuin normiliittymä, ei auta mitään. Edes erillinen luuri jos käyttää sitä normipuhelimen kanssa, ei suojaa täysin. Toivottavasti tähän ei kuitenkaan mennä.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Jalmari

  • Hero Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 542
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Arvoisa turska - joko sinulla on hutsuluuri prepaidilla?
« Vastaus #26 : Heinäkuu 20, 2020, 19:34:36 »
Prepaidillä ja erillisellä luurilla, soitellaan ja viestitään.
Satunnainen matkailija mutkaisilla poluilla, kokemuksia etsimässä

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Arvoisa turska - joko sinulla on hutsuluuri prepaidilla?
« Vastaus #27 : Heinäkuu 20, 2020, 19:38:26 »
Voi olla että olen sitten liian sinisilmäinen. Naiset joita olen tavannut ovat reippaita, älykkäitä, järkeviä (sanoisin jopa että keskimääräistä enemmän) tavallisia naisia jotka erottaa muista Tämä ammatti tai harrastus, Joka ei nauti sellaista yhteiskunnan arvostusta jota kuuluisi. Arvostan näitä naisia ja heidän työtään. Siksi en koe tarvetta prepaidiin. Kertokaa jos olen väärässä.

Oikeastaan, jos suosit vakituisia palveluntarjoajia, jotka tunnet, ja välillänne vallitsee hyvä luottamussuhde, ehkei silloin mitään prepaidia välttämättä tarvitse. Mutta jos lentää kukasta toiseen kuin kevät pörriäinen. silloin prepaid on paikallaan. Ei koskaan voi olla varma, varsinkaan, jos touhuaa ulkomaalaisten palveluntarjojien kanssa, että kaikki menee aina alkuperäisen käsikirjoituksen mukaan. Varovaisuus on viisautta.   

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Arvoisa turska - joko sinulla on hutsuluuri prepaidilla?
« Vastaus #28 : Heinäkuu 20, 2020, 19:55:28 »
Olen yllättynyt. Tähänastisista vastauksista käy ilmi ettei suurin osa omista edes prepaidia. Hyvin pieni vaiva eikä välttämättä tarvi erillistä hupakkoluuria kun tupla-sim on kaikissa nykyajan puhelimissa :( 5€ on todella halpa vakuutus jos käykin ikävästi. Vaikka ei olisi mitään menetettävää koska ei ole parisuhteessa, niin tulevaisuudessa voi elämäntilanne kuitenkin muuttua, ei sitä koskaan tiedä. Lisäksi pian voi lakiin tulla uudistuksia, jotka myös voivat hankaloittaa turskan elämää. Vain viisi euroa, se ei voi olla rahasta kiinni!

Haluaisin nyt levittää tätä prepaid-myönteistä propagandaa kaikille, joten totelkaa nyt mars hankkimaan jossei sitä nyt omista >:(

Missä kaikissa luureissa on tupla-SIM?

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Arvoisa turska - joko sinulla on hutsuluuri prepaidilla?
« Vastaus #29 : Heinäkuu 20, 2020, 20:05:00 »

Missä kaikissa luureissa on tupla-SIM?

Mutulla sanoisin että valtaosassa uusissa Samsung-merkkisissä on...🤔
Amator

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Arvoisa turska - joko sinulla on hutsuluuri prepaidilla?
« Vastaus #30 : Heinäkuu 20, 2020, 20:05:17 »
Missä kaikissa luureissa on tupla-SIM?

Aikalailla kaikilla valmistajilla ja uudemmissa älyluureissa on dual-sim mahfollisuus. Jos jättää sd-kortin pois niin siihen saa tilalle toisen sim-kortin monissa malleissa.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 3999
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Arvoisa turska - joko sinulla on hutsuluuri prepaidilla?
« Vastaus #31 : Heinäkuu 20, 2020, 20:06:36 »
Whatsapp ym. toimii vain yhdellä simmillä, koten kahdella luurilla itse toimin.
Saitin Bud Spencer

Poissa Rene

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3566
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Arvoisa turska - joko sinulla on hutsuluuri prepaidilla?
« Vastaus #32 : Heinäkuu 20, 2020, 20:13:32 »
alussa tuli käytettyä omaa luuria ja se on kaduttanut eniten tässä harrastuksessa. ukkomiehen
sääntö numero yksi on aina prepaid eri luurissa. siinä voi jäädä muutama hyvä pano väliin, mutta jos
prepaid ei käy, "pitäköön tunkkinsa". totta kai vakkari suhteessa oma luuri käy hyvin, ja sitä
olen aina käyttänytkin..

"Puolivallaton Leskimies"

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Arvoisa turska - joko sinulla on hutsuluuri prepaidilla?
« Vastaus #33 : Heinäkuu 20, 2020, 21:01:33 »
Erillinen pilluluuri prepaidilla, ei kahta sanaa. Se ei ole kunnon hupakoille epäluottamuslause, en halua levitellä henkilöllisyyttäni enkä aina tiedä että kuka tai ketkä mainoksen takana on. Pilluluurin käyttö ja tiedoistaan huolehtiminen on luotettavuuden osoitus hupakoille ketkä eivät osaltaan halua tietojaan leviteltävän, kun asiakas osaa pitää omista tiedoistaan huolta, tämä varmasti osaa pitää hupakonkin tiedot omana tietonaan.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Arvoisa turska - joko sinulla on hutsuluuri prepaidilla?
« Vastaus #34 : Heinäkuu 20, 2020, 21:10:40 »
Heti ostin kun aloittelin eli 10 vuotta sitten.

Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1187
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Arvoisa turska - joko sinulla on hutsuluuri prepaidilla?
« Vastaus #35 : Heinäkuu 20, 2020, 22:04:58 »
En omista hutsuluuria. Hoidan kaikki puheluni samalla puhelimella ja aion toimia niin jatkossakin.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Arvoisa turska - joko sinulla on hutsuluuri prepaidilla?
« Vastaus #36 : Heinäkuu 20, 2020, 22:09:38 »

Yhden luurin mies olen. Jotenkin tuntuu helpommalta näin. 🤔
...ehkä mä en osaa vielä kaikkia sääntöjä 😊
Amator

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Arvoisa turska - joko sinulla on hutsuluuri prepaidilla?
« Vastaus #37 : Heinäkuu 20, 2020, 22:38:27 »
Jokasella on omat huolet ja tavat :)
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Arvoisa turska - joko sinulla on hutsuluuri prepaidilla?
« Vastaus #38 : Heinäkuu 20, 2020, 22:42:44 »
^Seepelin kun ottaa pyyhkeen pois ja kaataa kivennäisvettä Adoniksen vartaloon, ei siin mitään prepaideja tarvita. ::) Viranomaisetki katsovat läpi sormien, mitä ikinä näkevätkään.  :D

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Arvoisa turska - joko sinulla on hutsuluuri prepaidilla?
« Vastaus #39 : Heinäkuu 20, 2020, 23:01:43 »
Erillinen pilluluuri prepaidilla, ei kahta sanaa. Se ei ole kunnon hupakoille epäluottamuslause, en halua levitellä henkilöllisyyttäni enkä aina tiedä että kuka tai ketkä mainoksen takana on. Pilluluurin käyttö ja tiedoistaan huolehtiminen on luotettavuuden osoitus hupakoille ketkä eivät osaltaan halua tietojaan leviteltävän, kun asiakas osaa pitää omista tiedoistaan huolta, tämä varmasti osaa pitää hupakonkin tiedot omana tietonaan.

Tämä järjenjuoksu vaatisi pientä logiikka-ruotimista  ::) :o