Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Vaihda työsuoritus/tavara/tms seksipalveluun  (Luettu 51049 kertaa)

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1537
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Vaihda työsuoritus/tavara/tms seksipalveluun
« Vastaus #100 : Joulukuu 22, 2020, 11:56:45 »
Vaihdetaan 1h GFE maailmanrauhaan.
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Vaihda työsuoritus/tavara/tms seksipalveluun
« Vastaus #101 : Joulukuu 22, 2020, 12:51:48 »
Vaihdetaan 1h GFE maailmanrauhaan.

Mulla olis noin 5ml maailmanrauhaa annosteluvalmiina. Saako sillä esim puolentuntia..? 😁
Amator

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Vaihda työsuoritus/tavara/tms seksipalveluun
« Vastaus #102 : Joulukuu 22, 2020, 14:43:25 »
Vaihdetaan 1h GFE maailmanrauhaan.

Missiainesta ;D

Mulla olis maailmanrauhan siemeniä sisällä. Mitenköhän ne sais ulos? :P
#maksuseksionihanaa

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1537
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Vaihda työsuoritus/tavara/tms seksipalveluun
« Vastaus #103 : Joulukuu 22, 2020, 20:04:03 »
Vaihdetaan 1h GFE maailmanrauhaan.

Missiainesta ;D

Mulla olis maailmanrauhan siemeniä sisällä. Mitenköhän ne sais ulos? :P

Välineurheilulla;)
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa Vieras0105

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1010
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Vaihda työsuoritus/tavara/tms seksipalveluun
« Vastaus #104 : Joulukuu 23, 2020, 14:14:47 »
Ettei menis ihan OT, niin pistä YV jos osaat vaihtaa polkypyörän vaihdevaijerin - voin vaikka näyttää tissit sit vaihdossa jos joku näyttää miten toi käytännössä tehdään ;D

Kuinka kauan niitä tissejä saisi katsoa ja onhan kyse siis molemmista tisseistä, eikä vain yhdestä?
Ei voi lähteä ihan soitellen sotaan jos ei tiedä strategisia suunnitelmia...

Poissa STT

  • Full Member
  • Viestejä: 406
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Vaihda työsuoritus/tavara/tms seksipalveluun
« Vastaus #105 : Joulukuu 23, 2020, 14:27:03 »
Ettei menis ihan OT, niin pistä YV jos osaat vaihtaa polkypyörän vaihdevaijerin - voin vaikka näyttää tissit sit vaihdossa jos joku näyttää miten toi käytännössä tehdään ;D

Kuinka kauan niitä tissejä saisi katsoa ja onhan kyse siis molemmista tisseistä, eikä vain yhdestä?
Ei voi lähteä ihan soitellen sotaan jos ei tiedä strategisia suunnitelmia...

Vaijerinvaihto on sen verta helppo homma, että valokuva tisseistä pitäisi riittää.

Poissa Vieras0105

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1010
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Vaihda työsuoritus/tavara/tms seksipalveluun
« Vastaus #106 : Joulukuu 23, 2020, 14:29:52 »
Ettei menis ihan OT, niin pistä YV jos osaat vaihtaa polkypyörän vaihdevaijerin - voin vaikka näyttää tissit sit vaihdossa jos joku näyttää miten toi käytännössä tehdään ;D

Kuinka kauan niitä tissejä saisi katsoa ja onhan kyse siis molemmista tisseistä, eikä vain yhdestä?
Ei voi lähteä ihan soitellen sotaan jos ei tiedä strategisia suunnitelmia...

Vaijerinvaihto on sen verta helppo homma, että valokuva tisseistä pitäisi riittää.

Mut pitäähän ne säätääkkin, ettei Kilikello halaile koivua ensimmäisen alamäen jälkeen, siihen ei pelkkä tissien tuijottelu riitäkkään, tarvitaan jotain kouriintuntuvaa...

Poissa kilikello

  • Full Member
  • Galleria (6)
  • Viestejä: 288
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Vaihda työsuoritus/tavara/tms seksipalveluun
« Vastaus #107 : Joulukuu 23, 2020, 18:41:12 »
Ettei menis ihan OT, niin pistä YV jos osaat vaihtaa polkypyörän vaihdevaijerin - voin vaikka näyttää tissit sit vaihdossa jos joku näyttää miten toi käytännössä tehdään ;D

Kuinka kauan niitä tissejä saisi katsoa ja onhan kyse siis molemmista tisseistä, eikä vain yhdestä?
Ei voi lähteä ihan soitellen sotaan jos ei tiedä strategisia suunnitelmia...

Vaijerinvaihto on sen verta helppo homma, että valokuva tisseistä pitäisi riittää.
Kuules mä oon katsonut nyt ainakin kolme youtube-videota enkä silti onnistu operoimaan tota vaijeria tohon, joten oon valmis antamaan jo ihan kähmäistä jos joku näyttää käytännössä mitä teen väärin  ;D Molempia tissejä! Nyt pelataan kovilla kun koulumatkoihin tarvis taas keväällä fillaria..
Hupsu hupakko Turusta

Poissa Vieras0105

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1010
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Vaihda työsuoritus/tavara/tms seksipalveluun
« Vastaus #108 : Joulukuu 23, 2020, 18:59:20 »
Ettei menis ihan OT, niin pistä YV jos osaat vaihtaa polkypyörän vaihdevaijerin - voin vaikka näyttää tissit sit vaihdossa jos joku näyttää miten toi käytännössä tehdään ;D

Kuinka kauan niitä tissejä saisi katsoa ja onhan kyse siis molemmista tisseistä, eikä vain yhdestä?
Ei voi lähteä ihan soitellen sotaan jos ei tiedä strategisia suunnitelmia...

Vaijerinvaihto on sen verta helppo homma, että valokuva tisseistä pitäisi riittää.
Kuules mä oon katsonut nyt ainakin kolme youtube-videota enkä silti onnistu operoimaan tota vaijeria tohon, joten oon valmis antamaan jo ihan kähmäistä jos joku näyttää käytännössä mitä teen väärin  ;D Molempia tissejä! Nyt pelataan kovilla kun koulumatkoihin tarvis taas keväällä fillaria..

kyllä nyt vaijerit kuntoon laitettaan molempia tissejä vastaan. Tuut vaan tänne, niin voit heittää Tour de Francen seuraavana päivänä. Hieron sun pohkeet kisakuntoonkin..

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Vaihda työsuoritus/tavara/tms seksipalveluun
« Vastaus #109 : Joulukuu 25, 2020, 23:55:08 »
Olen miettinyt tarpeitani, ja auton sekä edellä mainittujen muiden asioiden lisäksi pillua irtoaisi ilomielin myös esimerkiksi läppäristä (ei tarvii olla kovin moderni, vanhat ja painavat sopii mulle yleensä paremmin), levypaino/-tankoharjoittelusetistä ja laadukkaasta retkiteltasta. PS2-ohjaimia vastaan taasen saisi hävitä mulle mun lempipeleissä  :-*

Vanha läppäri ja kevyt Haltin retkiteltta löytyy, jossain vintillä on myös joku 70-luvun iso teltta painaa varmaan yli 10 kiloa  :D Levytangoista en luovu edes pimpsan edessä  ;D
Noni, tulkaas jo kylään sit! PS2-ohjainmiehet ja läpppärilliset samoin  :xmas: Ollut toisaalta kyllä ihan virkistävääkin totutella käyttämään yli 20v vanhaa varaläppäriä, oon oppinut miten käytännössä nettiselaamiseen vaikuttaa tietokoneen muisti, miten optimoida käyttöjärjestelmä mahdollisimman kevyeksi ja mitkä nettisivut on raskaita pyörittää ja saa koneen kyykkäämään  ::)
Juuh täytyy rehellisyyden nimissä todeta ettei tuo omani ole ainakaan parempi  ;D Mutta tuota teltan pystytystä voitaissin harjoitella ja sehän on ihan kahden hengen teltta  :xmas: Mutta on kyllä tuo Turku kaukana...
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Henkka-boy

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vaihda työsuoritus/tavara/tms seksipalveluun
« Vastaus #110 : Tammikuu 04, 2021, 17:06:08 »
Tampereen alueelta löytyisi asiallinen apumies pieniin remppoihin pyörät, autot, kuljetusapu, kodinkoneet otsikon mukaisella diilillä... Ota yhteyttä jos tarve.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Vaihda työsuoritus/tavara/tms seksipalveluun
« Vastaus #111 : Tammikuu 04, 2021, 18:36:05 »

Voin tulla makutuomariksi alusvaateostoksille. Normipakettiin kuuluu myös avustaminen niiden pukemisessa ja riisumisessa. 😊

Amator

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Vaihda työsuoritus/tavara/tms seksipalveluun
« Vastaus #112 : Tammikuu 08, 2021, 16:56:30 »
Letunpaistotaitoinen henkilö saa paikan kodinhoitajana.  :P Kermavaahdon vatkaamisen on myös luonnistuttava.

Poissa Pekka.Karvo

  • Puudeli
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1414
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Vaihda työsuoritus/tavara/tms seksipalveluun
« Vastaus #113 : Tammikuu 08, 2021, 17:08:19 »
^
Lättyviikari ilmottautuu palvelukseen. Vatkaaminen luonnistuu myös 🙋‍♂️
Sitä saa mitä sattuu tulemaan

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Vaihda työsuoritus/tavara/tms seksipalveluun
« Vastaus #114 : Tammikuu 08, 2021, 17:19:02 »
^ Letunpaistotaidot aion testata huolellisesti. Lettujen tulee olla mahdollisimman ohuita, ruskeapilkullisia ja reunoiltaan rapeita. Myös käytettyihin raaka-aineisiin kiinnitän huomiota.  ;D

Poissa Pekka.Karvo

  • Puudeli
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1414
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Vaihda työsuoritus/tavara/tms seksipalveluun
« Vastaus #115 : Tammikuu 08, 2021, 17:29:39 »
^ Letunpaistotaidot aion testata huolellisesti. Lettujen tulee olla mahdollisimman ohuita, ruskeapilkullisia ja reunoiltaan rapeita. Myös käytettyihin raaka-aineisiin kiinnitän huomiota.  ;D

Selvähän se  :weightlifting: Saako extraa jos käännän heittämällä  :kiss:
Sitä saa mitä sattuu tulemaan

Poissa Stan

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5344
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Vaihda työsuoritus/tavara/tms seksipalveluun
« Vastaus #116 : Tammikuu 08, 2021, 17:35:14 »
Letunpaistotaitoinen henkilö saa paikan kodinhoitajana.  :P Kermavaahdon vatkaamisen on myös luonnistuttava.

Onko letun tai vatkaimen koolla väliä ::) Ja haluutko kermavaahdot vatkattuna suoraan siihen letun päälle?
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 08, 2021, 17:43:14 kirjoittanut Stan »

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Vaihda työsuoritus/tavara/tms seksipalveluun
« Vastaus #117 : Tammikuu 08, 2021, 18:29:01 »
Onko letun tai vatkaimen koolla väliä ::) Ja haluutko kermavaahdot vatkattuna suoraan siihen letun päälle?

Stan, ei. EI!

Mulla oli nälkä ja mielikuva pitsireunuksisesta letusta... ei oo enää! :'(
#maksuseksionihanaa

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Vaihda työsuoritus/tavara/tms seksipalveluun
« Vastaus #118 : Tammikuu 08, 2021, 18:49:31 »
Letunpaistotaitoinen henkilö saa paikan kodinhoitajana.  :P Kermavaahdon vatkaamisen on myös luonnistuttava.

Onko letun tai vatkaimen koolla väliä ::) Ja haluutko kermavaahdot vatkattuna suoraan siihen letun päälle?

Lettujen koolla ei ole niin väliä, ne peruskokoiset on hyviä. En ole koskaan kuullut, että vatkaimen koolla olisi siihen lopputulokseen, eli kermavaahtoon jotain vaikutusta... Pääasia tietty, että se vatkain sopii sinne käytettävään kulhoon eikä pidä niin kovaa ääntä, että naapuritkin heräävät lettukesteihin.

Kermavaahdot voi laittaa siihen letun päälle ja mansikat samoin.

Heittämällä letun kääntäminen on tietenkin kiva lisä.

Poissa Velmu

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vaihda työsuoritus/tavara/tms seksipalveluun
« Vastaus #119 : Tammikuu 08, 2021, 22:24:11 »
niin heittämällä käännetty ei ole lettu vaan räiskäle.
lettutieteen tohtori