Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Vaihda työsuoritus/tavara/tms seksipalveluun  (Luettu 51163 kertaa)

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Vaihda työsuoritus/tavara/tms seksipalveluun
« Vastaus #60 : Syyskuu 15, 2020, 09:48:47 »
^ Auttaisiko siihen, jos neito pyytäisi vaikkapa heittelemään setelit päälleen yksi kerrallaan..?  ;D

Poissa Mie

  • Full Member
  • Viestejä: 352
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Vaihda työsuoritus/tavara/tms seksipalveluun
« Vastaus #61 : Syyskuu 15, 2020, 09:56:43 »
Joidenkin neitojen kanssa rahan vaihtoa ei edes huomaa... ehkei se tällöinkään tunnu maksuseksiltä.😁
[/quote]

Kyllä minä ainakin olen aina huomannut rahan "vaihdon". Tai no en minä rahaa ole vaihtanut muuhun kuin seksiin.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Vaihda työsuoritus/tavara/tms seksipalveluun
« Vastaus #62 : Syyskuu 15, 2020, 09:59:23 »
^ Auttaisiko siihen, jos neito pyytäisi vaikkapa heittelemään setelit päälleen yksi kerrallaan..?  ;D


Hmm... tuskin, mutta pitäisi varmaan kokeilla jollain isolla summalla.  ;D
Amator

Poissa Nellanoora

  • Hero Member
  • Galleria (15)
  • Viestejä: 533
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Vaihda työsuoritus/tavara/tms seksipalveluun
« Vastaus #63 : Syyskuu 22, 2020, 16:49:52 »
Jos joku hommaisi mulle kivan duunipaikan niin suostuisin kyllä panodiiliin 💪
💋💋 Stadissa sopimuksen mukaan💋 Aktiivinen taas OF:ssa

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Vaihda työsuoritus/tavara/tms seksipalveluun
« Vastaus #64 : Syyskuu 22, 2020, 16:58:40 »
Huora-yhtyeen musta t-paita tai tanktoppi, jossa lukee vain valkoisella "huora" olisi kovaa valuuttaa... :D Ladyfit malli, koko S (M:lläkin voisi jotain saada). Tiedän, että näitä on ollut, mutta nyt en löydä mistään.
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Boleynground

  • Full Member
  • Viestejä: 279
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Vaihda työsuoritus/tavara/tms seksipalveluun
« Vastaus #65 : Syyskuu 22, 2020, 17:17:52 »
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 22, 2020, 17:22:14 kirjoittanut Boleynground »
Rahalla saa onneksi pösilöki

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Vaihda työsuoritus/tavara/tms seksipalveluun
« Vastaus #66 : Syyskuu 22, 2020, 18:14:27 »
^ joo-o, ei ole tuolla sitä paitaa, jota kaipaan, mutta kiitos kuitenkin 😘

Mun olisi ehkä pitänyt korostaa paria yksityiskohtaa, kas näin:
Huora-yhtyeen musta t-paita tai tanktoppi, jossa lukee vain valkoisella "huora" olisi kovaa valuuttaa... :D Ladyfit malli, koko S (M:lläkin voisi jotain saada). Tiedän, että näitä on ollut, mutta nyt en löydä mistään.

🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Vieras0351

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Vaihda työsuoritus/tavara/tms seksipalveluun
« Vastaus #67 : Syyskuu 24, 2020, 14:58:16 »
kenelläkään pks pienille sähkö hommille tarvetta tai muut yleismiehen hommatkin onnistuu

Poissa Helinä

  • Jr. Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 97
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Vaihda työsuoritus/tavara/tms seksipalveluun
« Vastaus #68 : Lokakuu 28, 2020, 14:29:53 »
Autosta pitäis tsekkailla jarruja, ainakin käyttää auki ja putsailla (laahaa jostain), mutta saattaapi joutua vaihtamaan parit palatkin tms.
En vie liikkeeseen koska tuo kottero menee paaliin tammikuussa ;D, mutta Riihimäeltä ja lähistöltä (Hämeenlinna, Hyvinkää jne) saa kotimekaanikot ehdotella diilejä, sen verran alkaa ääni ärsyttää.
Eläköitynyt

Poissa Vieras0128

  • Hero Member
  • Viestejä: 756
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Vaihda työsuoritus/tavara/tms seksipalveluun
« Vastaus #69 : Lokakuu 28, 2020, 14:48:15 »
Laahaus viittaa jumissa olevaan jarrusatulaan, jos on levyjarrut. Se on yleensä paska rasti korjata ilman uusia osia ja voi vaatia koko jarrusatulan + palojen vaihtoa. Maksaa yleensä n. 100 € ja on vähän kyseenalaista kannattaako paaliin menevään romuun noita tehdä. Ei riitä nyt Metsiksen autopalvelulla aika moiseen, mutta kyllä pillupalkalla pieniä autohommia voi tehdä jos on vähemmän muuta kiirettä :D

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Vaihda työsuoritus/tavara/tms seksipalveluun
« Vastaus #70 : Lokakuu 28, 2020, 15:17:57 »
Laahaus ääni (jos rohina) voi syntyä myös jos hiekkanjyvä siellä välissä. (100e, korjaus noin 1h)
 
Hieman toisenlainen ääni syntyy (jarrutettaessa) jos jarrupalat on kaput ja jarrylevyt osuu toisiinsa. (300e, korjaus noin 2h)

Läähätys ääni on sitten eri, sen voi kuulla makuuhuoneessa. (250e, noin 1h)

 ;D
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 28, 2020, 15:26:26 kirjoittanut Seepeli »
Amator

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Vaihda työsuoritus/tavara/tms seksipalveluun
« Vastaus #71 : Lokakuu 28, 2020, 15:21:52 »
Kokeillaas löytäisinkö täältä sähkömiehen, ilmianna itsesi yksärillä niin katsotaan saataisiinko diili aikaiseksi :) Harrastelijat ei käy tähän hommaan, joten älkää te vaivautuko :) Ainiin ja pk seudulla pitäisi olla mielellään :)


Mä voin tulla työnjohtajaksi. Ja tokihan suunnittelupalaveri pitää pitää, puhumattakaan jälkikatselmuksesta  ;D

Amator

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vaihda työsuoritus/tavara/tms seksipalveluun
« Vastaus #72 : Lokakuu 28, 2020, 16:01:48 »
Audiini pitäisi vaihtaa talvirenkaat. Lupaan seksiä vastineeksi naiselle/naisille, joka/jotka suorituu urakasta kunnialla, ja suvikumit saadaan takaisin odottamaan ensi kessää. 

Poissa kilikello

  • Full Member
  • Galleria (6)
  • Viestejä: 288
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Vaihda työsuoritus/tavara/tms seksipalveluun
« Vastaus #73 : Marraskuu 30, 2020, 23:26:08 »
Oon suuri vaihtotalousfani, ja hyväksyn kaupankäynnin valuuttana eurojen lisäksi tällä hetkellä mm. autonkorjauspalveluita, kokonaan uuden kiesin (tai siis vanha roju tietenkin käy kuha nyt ois semi hiljan katsastettu), asuntovaunun, polkupyörän, sellaisen soutulaitteen jossa on minipelejä, laadukkaan retkeilyteltan tai pienen tontin. Arvokkaampien kohteiden kanssa voidaan sopia joku parin panon sarjakortti  ;D
Hupsu hupakko Turusta

Poissa Vieras0128

  • Hero Member
  • Viestejä: 756
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Vaihda työsuoritus/tavara/tms seksipalveluun
« Vastaus #74 : Joulukuu 01, 2020, 00:05:07 »
^ Onkohan se rahan ja vaihtotavaran arvo sekä kerto- ja etenkin jakolasku nyt neiti Kilkelle ihan selvillä? ;D

Mulla ois vanha asuntovaunu, jonka arvo ehkä 2000 euroa. 200 € tuntitaksalla siis 10 krt 1h tai 20 krt 0,5h. No teoriassa voisin myydä metsästä myös mökkitontin, mutta sen käypä arvo olis ehkä 30 000 euroa, eli 150 krt 1h tai 300 krt 0,5 h. Harvoin sitä mies keskimääräisen 5 vuoden avioliitonkaan aikana noin paljoa pillua saa 🤣

Autonraadon jarrut nyt korjaantunee parilla pikaisella, jos neiti maksaa itse varaosat ;D

Poissa kilikello

  • Full Member
  • Galleria (6)
  • Viestejä: 288
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Vaihda työsuoritus/tavara/tms seksipalveluun
« Vastaus #75 : Joulukuu 01, 2020, 08:27:07 »
^ Onkohan se rahan ja vaihtotavaran arvo sekä kerto- ja etenkin jakolasku nyt neiti Kilkelle ihan selvillä? ;D

Mulla ois vanha asuntovaunu, jonka arvo ehkä 2000 euroa. 200 € tuntitaksalla siis 10 krt 1h tai 20 krt 0,5h. No teoriassa voisin myydä metsästä myös mökkitontin, mutta sen käypä arvo olis ehkä 30 000 euroa, eli 150 krt 1h tai 300 krt 0,5 h. Harvoin sitä mies keskimääräisen 5 vuoden avioliitonkaan aikana noin paljoa pillua saa 🤣

Autonraadon jarrut nyt korjaantunee parilla pikaisella, jos neiti maksaa itse varaosat ;D
Hei, annas mun nyt rauhassa kokeilla rajojani tän vetovoiman kanssa! Koska auto on yhä mäsänä, niin ehkä pyyntö universumille ei ollut tarpeeksi kunnianhimoinen  ;)
Hupsu hupakko Turusta

Poissa Vieras0128

  • Hero Member
  • Viestejä: 756
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Vaihda työsuoritus/tavara/tms seksipalveluun
« Vastaus #76 : Joulukuu 01, 2020, 08:45:29 »
^ Juu, tarkoitus ei ollut ilkeillä neidille :-*
Jos asuisit hiukan lähempänä, ne jarrut saatais oikeasti korjattua. Kauppahan se on mikä kannattaa ja vaihtotalous on muotia :)

Poissa tare

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vaihda työsuoritus/tavara/tms seksipalveluun
« Vastaus #77 : Joulukuu 01, 2020, 19:28:00 »
Teen pieniä remppa ja muita palveluja esim. hyllyjen laittoo huonekalujen kokoomista tai mitä keksit. Seksipalvelua vastaan..

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Vaihda työsuoritus/tavara/tms seksipalveluun
« Vastaus #78 : Joulukuu 01, 2020, 20:24:09 »

Tää ei ehkä ole varsinainen työsuoritus mutta eräänlainen temppu ja taidonnäyte. Osaan arvioida silmät suljettuina naisen rintojen koon pelkästään huulilla tunnustelemalla.

Panoa vastaan voin demonstroida. YV:llä yhteydenotot.😁



Amator

Poissa Jaatinen

  • Full Member
  • Viestejä: 162
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Vaihda työsuoritus/tavara/tms seksipalveluun
« Vastaus #79 : Joulukuu 03, 2020, 09:41:01 »
Reistaako lamppu? Eikö patteri lämpiä? Onko nurkat täynnä jatkoroikkia joista haluaisit eroon? Sähköasennukset. Ne kannattaa jättää ammattilaisille. Minulta löytyy tätä osaamista, oikeat työkalut ja testerit ja jopa viralliset luvat tarkastaa muidenkin asennuksia. Uusimaa.