Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Vaihda työsuoritus/tavara/tms seksipalveluun  (Luettu 51033 kertaa)

Poissa GalMister

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vaihda työsuoritus/tavara/tms seksipalveluun
« Vastaus #80 : Joulukuu 04, 2020, 16:09:44 »
kokeillaas! Koulutettu 30v putkimies täällä. Työkseni en nyt putkihommia tee mutta iltapäivisin voin tulla tekeen kyseisiä hommia mm. hanan vaihdot, astian/pyykkikoneen kytkentä ym. Naiset selviää luontokortilla ja miehet rahalla:) Tampereen seutu

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5168
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Vaihda työsuoritus/tavara/tms seksipalveluun
« Vastaus #81 : Joulukuu 04, 2020, 16:26:23 »
Vitsi kun joku mies opettelis sokeroinnin! Siis ihan kunnolla ja ammattitaitoisesti Hetvield! 😁

Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Vieras0105

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1010
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Vaihda työsuoritus/tavara/tms seksipalveluun
« Vastaus #82 : Joulukuu 05, 2020, 07:07:49 »
Vitsi kun joku mies opettelis sokeroinnin! Siis ihan kunnolla ja ammattitaitoisesti Hetvield! 😁

Mut siis hei, mähän osaan sen jo! Ensin levitetään pimpulaan tomusokeria tasainen kerros ja sitten nuollaan se pois. Voilà, sokerointi valmis.


« Viimeksi muokattu: Joulukuu 05, 2020, 07:10:16 kirjoittanut Hetvield »

Poissa Vieras0159

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vaihda työsuoritus/tavara/tms seksipalveluun
« Vastaus #83 : Joulukuu 05, 2020, 08:15:11 »
Moron nääs!

Tietokoneiden korjaus onnistuu. Kulukorvaus sitten sovitusti, kuluneen ajan mukaan.

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 3997
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Vaihda työsuoritus/tavara/tms seksipalveluun
« Vastaus #84 : Joulukuu 05, 2020, 08:55:42 »
Muuttoavuksi:
Mies, jolla on kestävyyttä, nokkakärryt ja pakettiauto.
Saitin Bud Spencer

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vaihda työsuoritus/tavara/tms seksipalveluun
« Vastaus #85 : Joulukuu 05, 2020, 09:04:14 »
Otsikon mukaisesti oon kyl niin sika huora ja hyväksikäyttäjä, että ensin asiakas maksaa varatusta paneskeluajasta ja sen jälkeen hän ilmaisajalla tekee kaikkia miestenaskareita, mitä vaan keksin pyytää. Joskus asiakas on maksanut myös siitä ilosta, että saa maksetun ajan puitteissa tehdä Ikea palapeliä ;D

Poissa Vieras0128

  • Hero Member
  • Viestejä: 756
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Vaihda työsuoritus/tavara/tms seksipalveluun
« Vastaus #86 : Joulukuu 05, 2020, 09:48:00 »
Joskus asiakas on maksanut myös siitä ilosta, että saa maksetun ajan puitteissa tehdä Ikea palapeliä ;D

Ei oo tainnu olla koskaan naimisissa tämä asiakas? Nimittäin avioliitoltahan tuo kuulostaa. Maksaa ensin muikkelille sen Ikean palapelin ja sit joutuu sen vielä kasaamaan ;D Tällä koulutuksella laittaisin kyllä laskun perään ainakin Y-tunnuksen omistaville huorille... ;D

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vaihda työsuoritus/tavara/tms seksipalveluun
« Vastaus #87 : Joulukuu 05, 2020, 09:57:17 »
^
Kyllä hän on varattu mies ja ihan ite maksoin Ikea ostokset. Ei vaan jaksettu enää pannakaan, tai hän ei jaksanut.

Poissa PekkaLahti

  • Newbie
  • Viestejä: 12
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vaihda työsuoritus/tavara/tms seksipalveluun
« Vastaus #88 : Joulukuu 08, 2020, 17:53:52 »
Renkaiden vaihtoa, pieniä autoremontteja, lamppujen asentamista/vaihtoa kotona ja muita hommia mihin ei omat työkalut/taidot riitä. 30v moniosaaja, kiva mies valmiina tekemään vaihtokauppaa Tre/ympäristö.

Poissa kilikello

  • Full Member
  • Galleria (6)
  • Viestejä: 288
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Vaihda työsuoritus/tavara/tms seksipalveluun
« Vastaus #89 : Joulukuu 09, 2020, 02:57:44 »
Olen miettinyt tarpeitani, ja auton sekä edellä mainittujen muiden asioiden lisäksi pillua irtoaisi ilomielin myös esimerkiksi läppäristä (ei tarvii olla kovin moderni, vanhat ja painavat sopii mulle yleensä paremmin), levypaino/-tankoharjoittelusetistä ja laadukkaasta retkiteltasta. PS2-ohjaimia vastaan taasen saisi hävitä mulle mun lempipeleissä  :-*
Hupsu hupakko Turusta

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1537
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Vaihda työsuoritus/tavara/tms seksipalveluun
« Vastaus #90 : Joulukuu 09, 2020, 15:32:58 »
Vaihdetaan maailmanrauha 30 min tapaamiseen GFE:llä.
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa Vieras0242

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4103
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vaihda työsuoritus/tavara/tms seksipalveluun
« Vastaus #91 : Joulukuu 09, 2020, 15:43:24 »
^ mulla on tossa yksi nurkassa. Tosin ei se oo oikein ikinä toiminut niinkuin pakkauksessa luvattiin ja viimeinen käyttöpäiväkin on ehkä jo mennyt.. Mutta mielellään vaihdan kun se vie vaan turhaa tilaa. 😁

Poissa Ppelto

  • Sr. Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 2443
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Vaihda työsuoritus/tavara/tms seksipalveluun
« Vastaus #92 : Joulukuu 17, 2020, 19:51:09 »
Erinäiset maalaustyöt sujuu ja jotain remonttitöitä pystyisin suorittamaan.  :weightlifting: :whipping: :xmas: :xmas:
Feel so good...

Poissa Vieras0105

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1010
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Vaihda työsuoritus/tavara/tms seksipalveluun
« Vastaus #93 : Joulukuu 17, 2020, 20:07:10 »
Olen miettinyt tarpeitani, ja auton sekä edellä mainittujen muiden asioiden lisäksi pillua irtoaisi ilomielin myös esimerkiksi läppäristä (ei tarvii olla kovin moderni, vanhat ja painavat sopii mulle yleensä paremmin), levypaino/-tankoharjoittelusetistä ja laadukkaasta retkiteltasta. PS2-ohjaimia vastaan taasen saisi hävitä mulle mun lempipeleissä  :-*

Pengoin just hulluna kaappia etsien retkitelttaa ja ps2 ohjaimia, mutta löysin vain vanhan X-boxin ja Ninja Gaidenin, mutta saahan niilläkin jo jotain....?!?

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Vaihda työsuoritus/tavara/tms seksipalveluun
« Vastaus #94 : Joulukuu 17, 2020, 20:29:23 »
Olen miettinyt tarpeitani, ja auton sekä edellä mainittujen muiden asioiden lisäksi pillua irtoaisi ilomielin myös esimerkiksi läppäristä (ei tarvii olla kovin moderni, vanhat ja painavat sopii mulle yleensä paremmin), levypaino/-tankoharjoittelusetistä ja laadukkaasta retkiteltasta. PS2-ohjaimia vastaan taasen saisi hävitä mulle mun lempipeleissä  :-*

Vanha läppäri ja kevyt Haltin retkiteltta löytyy, jossain vintillä on myös joku 70-luvun iso teltta painaa varmaan yli 10 kiloa  :D Levytangoista en luovu edes pimpsan edessä  ;D
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 17, 2020, 20:32:52 kirjoittanut Jepe »
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Jalmari

  • Hero Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 542
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Vaihda työsuoritus/tavara/tms seksipalveluun
« Vastaus #95 : Joulukuu 17, 2020, 22:10:37 »
Olen miettinyt tarpeitani, ja auton sekä edellä mainittujen muiden asioiden lisäksi pillua irtoaisi ilomielin myös esimerkiksi läppäristä (ei tarvii olla kovin moderni, vanhat ja painavat sopii mulle yleensä paremmin), levypaino/-tankoharjoittelusetistä ja laadukkaasta retkiteltasta. PS2-ohjaimia vastaan taasen saisi hävitä mulle mun lempipeleissä  :-*

Johonkin nurkkaan on tullut jemmattua PS2-ohjaimia (en vielä etsinyt). Läppäri tai pari on myös jäänyt nurkkiin asumaan.
Satunnainen matkailija mutkaisilla poluilla, kokemuksia etsimässä

Poissa Myllyr

  • Newbie
  • Viestejä: 12
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vaihda työsuoritus/tavara/tms seksipalveluun
« Vastaus #96 : Joulukuu 17, 2020, 23:41:32 »
Morjensta pöytään täältä tarvikkeet löytää.....
Meikäpoika se kyllä vois kaikenmoista talo/mökkitalkkari hommaa pientä hellyyttä vasta tehdäkkin. Autorempatkin onnistuu hommasta ja paikasta vähän riippuen. Kysyppä rohkeesti,väitän olevani suht monipuolinen.

Satakunta/Varsinais-suomi

« Viimeksi muokattu: Joulukuu 18, 2020, 00:05:41 kirjoittanut VanDamme »

Poissa kilikello

  • Full Member
  • Galleria (6)
  • Viestejä: 288
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Vaihda työsuoritus/tavara/tms seksipalveluun
« Vastaus #97 : Joulukuu 21, 2020, 14:59:22 »
Olen miettinyt tarpeitani, ja auton sekä edellä mainittujen muiden asioiden lisäksi pillua irtoaisi ilomielin myös esimerkiksi läppäristä (ei tarvii olla kovin moderni, vanhat ja painavat sopii mulle yleensä paremmin), levypaino/-tankoharjoittelusetistä ja laadukkaasta retkiteltasta. PS2-ohjaimia vastaan taasen saisi hävitä mulle mun lempipeleissä  :-*

Vanha läppäri ja kevyt Haltin retkiteltta löytyy, jossain vintillä on myös joku 70-luvun iso teltta painaa varmaan yli 10 kiloa  :D Levytangoista en luovu edes pimpsan edessä  ;D
Noni, tulkaas jo kylään sit! PS2-ohjainmiehet ja läpppärilliset samoin  :xmas: Ollut toisaalta kyllä ihan virkistävääkin totutella käyttämään yli 20v vanhaa varaläppäriä, oon oppinut miten käytännössä nettiselaamiseen vaikuttaa tietokoneen muisti, miten optimoida käyttöjärjestelmä mahdollisimman kevyeksi ja mitkä nettisivut on raskaita pyörittää ja saa koneen kyykkäämään  ::)
Hupsu hupakko Turusta

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Vaihda työsuoritus/tavara/tms seksipalveluun
« Vastaus #98 : Joulukuu 21, 2020, 18:04:08 »
.. Ollut toisaalta kyllä ihan virkistävääkin totutella käyttämään yli 20v vanhaa varaläppäriä, ...


Oho, siinä on kyllä vanha läppäri!!
Amator

Poissa kilikello

  • Full Member
  • Galleria (6)
  • Viestejä: 288
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Vaihda työsuoritus/tavara/tms seksipalveluun
« Vastaus #99 : Joulukuu 22, 2020, 09:36:20 »
.. Ollut toisaalta kyllä ihan virkistävääkin totutella käyttämään yli 20v vanhaa varaläppäriä, ...


Oho, siinä on kyllä vanha läppäri!!
Oho, sanomani piti yli 10v mutta tarkemmin tarkasteltuna eihän tää oo ees sakkolihaa enää, että pyöristyy kyllä 20v!! Tiputin aamulla taas ohi kulkiessani pöydältä kun kompastelin johtoon, eikä edes ärähtänyt - ihana tietokone  :stiletto:

Ettei menis ihan OT, niin pistä YV jos osaat vaihtaa polkypyörän vaihdevaijerin - voin vaikka näyttää tissit sit vaihdossa jos joku näyttää miten toi käytännössä tehdään ;D
Hupsu hupakko Turusta