Kannettavia, alle 10-kiloisia hierontatuoleja saa Torista tai kaukomaasta juomarahoilla. Samalla kun poliisi ampuu saranoita auki niin molemmille nopeasti kalsarit jalkaan ja ukko tuoliin.
Uutiset:
Meaxx

Rakastajien aatelia
Meaxx

Rakastajien aatelia
^^^^ Nyt ihan vilpittömästä uteliaisuudesta, mitä voi ilmiantaa isännöitsijälle? Joku kertoi isännöitsijälle että asunnossa hupakoidaan (epäilyn, eihän sitä kai todistaa voi) ja isännöitsijä kertoi asunnon omistajalle joka voi siitä syystä irtisanoa asunnon? En oikeasti tiedä koska en ole vuosiin asunut kerrostalossa/vuokralla enkä silloinkaan toiminut hupakkona.
Mako75
Kelpo kaveri
sosialisti

Piristää muiden päivää
Katariinas

Nauttii muiden arvostusta
Mako75
Kelpo kaveri
Vaikka henkilökuntaa asia ei lähtökohtaisesti kiinnostaisi, saattaa naapurihuoneen lapsiperhettä kiinnostaa.
Viola

Saisi mikroaaltouunilla pillua
Perheen iskä lopettaa sen tossun alle piileskelyn ja toteaa kylmän viileästi "iskä lähtee nyt Peran kanssa kaljalle ja ottaa pari erää bilistä."Vaikka henkilökuntaa asia ei lähtökohtaisesti kiinnostaisi, saattaa naapurihuoneen lapsiperhettä kiinnostaa.
Kyllä, perheen iskä kuumeisesti miettii koko reissun miten saa selitettyä että pillimehun hakemisessa respasta menee kokonainen tunti
riippi
Kelpo kaveri
sosialisti

Piristää muiden päivää
Toinen sivuosuma keskieuroopan lomakohteessa, silloisen tyttöystävän kanssa hiippailtiin hotelliin, niin reipasta säntäsi joku karpaasi ja repi tyttöystävän niskaperseotteella hissistä kadulle.
Katariinas

Nauttii muiden arvostusta
Perheen iskä lopettaa sen tossun alle piileskelyn ja toteaa kylmän viileästi "iskä lähtee nyt Peran kanssa kaljalle ja ottaa pari erää bilistä."Vaikka henkilökuntaa asia ei lähtökohtaisesti kiinnostaisi, saattaa naapurihuoneen lapsiperhettä kiinnostaa.
Kyllä, perheen iskä kuumeisesti miettii koko reissun miten saa selitettyä että pillimehun hakemisessa respasta menee kokonainen tunti
Mulla oli exän kanssa sellainen sopimus että jos se heitetään ulos hotellista, minä soitan sinne ja tulppa punaisena rähjään tyyliin "Mitä helvetin KINK shame paskaa tämä on. Lähetän silloin tällöin avovaimoni hotelliin naimaan kunnolla kun se sellainen meidän yhteinen perverssio, että eikö teidän hotellissa saa jumalauta edes naida kunnolla."Perheen iskä lopettaa sen tossun alle piileskelyn ja toteaa kylmän viileästi "iskä lähtee nyt Peran kanssa kaljalle ja ottaa pari erää bilistä."Vaikka henkilökuntaa asia ei lähtökohtaisesti kiinnostaisi, saattaa naapurihuoneen lapsiperhettä kiinnostaa.
Koen, että mua nyt tahallaan väärinymmärretään.🤣🤣 Vaikka ajatus naapurihuoneen isän panemisesta kyl kiinnostaisi🤔🤔
Lähinnä oikeasti tarkoitin sitä, että jos muut hotellivieraat valittaa tästä siveettömästä toiminnasta, on henkilökunnan pakko puuttua tähän moraalittomaan liiketoimintaan.
Haluaisin lisätä vielä, että yritän toki aina olla niin mukavan tavallinen hotellivieras, että kukaan ei tajua minkä vuoksi siellä majotun. Hotelliöitä on kuitenkin tullut niin paljon, että taatusti mun puuhat on joskus tajuttu, mutta en ole saanut porttikieltoa 😁
En kyllä ikinä kokeillut mennä uudestaan siihen hotelliin josta lensin pihalle, siellä olisi jossain epävirallisessa listassa voinut olla mun nimi punakynällä merkattuna.