Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ei enää airnb tapaamisiin  (Luettu 2088 kertaa)

Poissa Ilotikku

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ei enää airnb tapaamisiin
« Vastaus #20 : eilen kello 12:26:45 »
Kannettavia, alle 10-kiloisia hierontatuoleja saa Torista tai kaukomaasta juomarahoilla. Samalla kun poliisi ampuu saranoita auki niin molemmille nopeasti kalsarit jalkaan ja ukko tuoliin.

Poissa häkkisen isa

• Hero Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #21 : eilen kello 13:13:05 »
mä kyllä koen nyt tarpeelliseks sanoa tähän keskusteluun että mun naama ja nimi on suht tunnetut näin seksityöhön liittyen ja mainostan myös omalla etunimelläni (vittu iteppä läksin) ja mulla ei ole koskaan ollut minkäänlaisia ongelmia majoittajien kanssa. mut toivotetaan tervetulleeks ja pyydetään palaamaan uudelleenkin. enemmän vaikeuksia on aiheuttanut se, kun keikkailen koirien kanssa, kerran pyydettiin kahdenkympin lisämaksua kun olin unohtanut ilmoittaa lemmikit etukäteen. moikkailen ihan rehdisti naapureita rapussa, laitan kysymyksiä majoittajille jos kysyttävää on ja joskus oon kiireessä jättänyt täynnä kortsuja ja talouspaperia olleet roskatkin viemättä ja parikymppiä tippiä pöydälle anteeksipyyntönä.

että en tiiä eikö majoittajat todellakaan oo jaksaneet selata ilmoituksia, eivät oo uskaltaneet järjestää kohtausta koska ovat ihan varmoja et soitan saman tien iltalehdelle, vai ovatko sit vaan todenneet että asialla ei oo heille väliä tai oon ollut niin kiva että se ei oo sit osoittautunut ongelmaks vaikka ovat asian päätelleet jälkikäteen.
lappeenranta 3.-5.5. nähdään! kosketellen, ihana isa 😘

Poissa Meaxx

• Hero Member
  • Galleria (13)
« Vastaus #22 : eilen kello 13:16:33 »
^^^^ Nyt ihan vilpittömästä uteliaisuudesta, mitä voi ilmiantaa isännöitsijälle? Joku kertoi isännöitsijälle että asunnossa hupakoidaan (epäilyn, eihän sitä kai todistaa voi) ja isännöitsijä kertoi asunnon omistajalle joka voi siitä syystä irtisanoa asunnon? En oikeasti tiedä koska en ole vuosiin asunut kerrostalossa/vuokralla enkä silloinkaan toiminut hupakkona.
Kuumempaa 🔥 tai pehmeämpää ❤️ menoa Raisiossa arkipäivisin! Ps. 10min Turusta!

Poissa Meaxx

• Hero Member
  • Galleria (13)
« Vastaus #23 : eilen kello 13:19:45 »
Ja isan kommenttiin, olen ihan vakuuttunut että majoittajalle KOIRA on taatusti pahempi asia kuin HUORA. Nimim. viiden koiran omistaja jolla kokemusta.
Kuumempaa 🔥 tai pehmeämpää ❤️ menoa Raisiossa arkipäivisin! Ps. 10min Turusta!

Poissa Viveca

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #24 : eilen kello 13:33:14 »
^^^^ Nyt ihan vilpittömästä uteliaisuudesta, mitä voi ilmiantaa isännöitsijälle? Joku kertoi isännöitsijälle että asunnossa hupakoidaan (epäilyn, eihän sitä kai todistaa voi) ja isännöitsijä kertoi asunnon omistajalle joka voi siitä syystä irtisanoa asunnon? En oikeasti tiedä koska en ole vuosiin asunut kerrostalossa/vuokralla enkä silloinkaan toiminut hupakkona.

Oli soitettu isännöitsijälle, että asunnossa myydään seksiä, porukkaa ravaa rapussa ja ovi käy tiuhaan tahtiin. Tämä ei edennyt pidemmälle, koska olin isännöitsijälle ilmoittanut, että olen puoli vuotta muualla ja siten asunto on tyhjillään. Oli siis puhtaasti kiusantekomielessä tehty ilmianto. Mutta ei ollut mitenkään miellyttävä keskustelu. Isännöitsijä oli päälle 5-kymppinen nainen, eikä jäänyt mitenkään epäselväksi, mitä mieltä hän on seksinmyynnistä.

Mä en ylipäätään ymmärrä, mikä hlvetin tarve blokatuilla asiakkailla on ruveta häiriköimään / kiusaamaan pt:tä. Eikö se nyt ole heidän itsensäkin edun mukaista, jos joku pt ei halua ottaa enää asiakkaaksi syystä tai toisesta, niin sitten ei vaan enää tavata. Siirtyy vaan seuraavaan, kyllä meressä kaloja riittää. Vuosikausia viimeisen päälle herrasmiesmäisesti käyttäytynyt vakkari muuttuu sormia napsauttamalla häiriköksi. Tästä syystä en päästä kotiini enää kuin Fonectanumeron omaavia.
@Jyväskylä

Paikalla Mako75

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #25 : eilen kello 16:01:12 »
Noh aukaisen asiaa puhuin jonkun aikaa taloyhtiön edustajan kanssa ja tosiaan jos kyseisessä paikassa olisi vain suomalaisia toimijoita niinkuin nyt oli hänellä oli Ässät vähissä kun puhui parittamisessa. Mutta kun kyseinen yhtiön usea airnb kämppä on ollut ulkomaisilla toimijoilla ovat saaneet sinne poliisit tekemään ratsiaa parittamiseen liittyen. Samoin jos oikein ymmärsin on ollut välikohtauksia.ja tosiaan kyse ei ollut vuokraajasta vaan taloyhtiön edustaja. Samoin  jossain airn kämpissä on kuulemma valvonta kamerat niistä toki ihan rehellinen kyltti mutta tämä on jäänyt airnb ilmoituksesta pois. Mulle tuli sellainen trauma että ei ainakaan vähään aikaan airn kämppään, ja tiedän minulla ei ollut tuossa tilanteessa lain mukaan mitään uhkaa mutta fiiliksen vie ja tiedä mihin Facebookin vittuuntunut asukas aktivisti laittaa kuvan jne... ja uskon että jos pt olisivat olleet pelkästään suomalaisia niin ei taloyhtiössä oltaisi välttämättä edes havaittu asiaa

Poissa sosialisti

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #26 : eilen kello 16:51:42 »
Jos vain päästäisiin eroon typerästä silari- ja huulitäytebuumista, niin tämäkin asia ratkeasi. Kerrostalojen käytävillä (ja junissa) ei näkyisi enää _tietynnäköisiä_ naisia, vaan viehättäviä nuorehkoja eurooppalaisia neitejä.

Noh, piti nyt hieman purkaa harmitusta tuota surullista ilmiötä kohtaan. Itse aiheesta on tullut juteltua ulkkari-pt:n kanssa. Kertoi kokemuksistaan, kuinka pienemmillä paikkakunnilla voi tosiaan olla hyvin kiusallista majoittua Airbnb:n kautta. Vaikka kukaan ei tule sanomaan. Nykyään Airbnb sisältää myös ammattimaisten yrittäjien vuokraamia asuntoja, jotka löytyvöt myös Bookingissa ja vastaavista välittäjäpalveluista. Noiden kautta vuokrattuna kämppä, joka ei toimi toisen ihmisen kotona, oli tälle henkilölle mieluisin valinta. Samaa valintaperiaatetta olen suosinut itsekin. Joitakin hupaisia tilanteita kerkesi käydä, ennenkuin kotimaan seksisuhde-matkailussa siirryin pois kotina toimivista asunnoista.

Musiikkia äänieristykseen nähden liian kovalla kuuntelevat airbnb-vieraat naapuriasunnossa tai ylhäällä/alhaalla olisi kyllä vittumaisia. Ja jos sieltä kuuluisi toistuvasti, ehkä useamman päivän ajan, ähkimistä, puhkumista ja ulvahtelua, niin ei tarvitsisi toistua kuin kahdesti että veisi havainnot asunnon omistajan tai taloyhtiön tietoon. Vivecan kirjoitus oli selkeä ohje kerrostalokäyttäytymisen perusteisiin (ja ihmettelen, jos lukija ei sitä sellaisena osannut oivaltaa) ja tuollaisella asenteella toimivaa yrittäjyyttä katsoo aiva toisin, kuin tätä mainittua ja esimerkkejäkin kimmoittanutta "minulla on oikeus! (Koska maksoin vuokran)"-persoonallisuuksia kohtaan. Kodit ovat kovin eri asia, kuin bilemökit hiiihtokeskuksissa kesäkaudella. Mutta jos maailmassa on vain minä, mun tutut ja mun pokat, niin ei ihme jos toisten ihmisten huomioiminen tuntuu vieraalta ajatukselta.

Esimerkki Turun ryhmämatkailijoista oli oivallinen. En muista tavanneeni tämänhenkisiä ihmisiä pt:inä, mutta näinpä ne ajat muuttuvat.

Majoituskäytänttöjen helpottuminen taitaa kuitenkin olla olennainen osatekijä siihen, että Etelä-Euroopan neidit (ml.Etelä-Amerikasta Espanjaan tai Portugaliin muuttaneet) löytävät tiensä Suomen perukoille. Toivottavasti eivät ohjaudu ihmisten koteihin vaan näihin majoitusyrittäjien asuntoihin. Alle 10v sitten oli tietyn Oy:n nimi aina asunnon postiluukussa, mutta silloin tsekit maksoivat vuokransa käteisellä ja päivittäin. Saivat samalla puhtaat pyyhkeet ja lakanat. Taisi firman kämpät mennä myyntiin jossain kohtaa - ja hyvä niin.

Poissa Anniina

• Jr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #27 : eilen kello 17:26:18 »
Tällaiset tilanteet majoitusten kanssa on silti äärimmäisen harvinaisia, vaikka tietysti hyvin ikäviä omalle kohdalle osuessaan. Mä olen käyttänyt kohta 7 vuotta airbnb-asuntoja ja mulle ei ole koskaan sattunut vastaavaa. Pitkä työkokemus auttaa varmasti valkkaamaan paremmin työhön soveltuvia kämppiä sekä toimimaan huomiota herättämättä. Tuollaiset kämpät, joissa pitää hakea asiakas alaovelta on esimerkiksi mulle no-no.

Mitenkään osoittelematta ketään, osa kollegoista toimii liiankin huolettomasti ja siitä saa muutkin sitten kärsiä. En usko onlyfansilla olevan mitään tekemistä asian kanssa, vaan juurikin sillä, että jätetään selviä merkkejä työstä asuntoon, kuten öljyiset lakanat tai haetaan ulko-ovelta minihame päällä kymmenen papparaista päivän aikana.
Onlyfans. Tampere 19.4. ja muut keikat kalenterissa.

Poissa Katariinas

• Jr. Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #28 : eilen kello 21:50:34 »
Niin kauan kun käy suomalaisilla ja itsenäisesti toimivilla horoilla, ei tarvitse kuumotella poliisia. Onhan se melko tunnelman tappaja kun naapuri hakkaa ovea huutaen poliisia ja paritusta. Turska voi vetää hupun päähänsä ja poistua paikalta, ellei sitten kantti kestä jatkaa hommia kaikesta huolimatta🤣

Eräs tuttu poliisi puhui, että ei ne airbnb- majoittajia kyttää ja vie oikeuteen, jos vuokraa (tietämättään tai tiedostaen) satunnaisesti asuntoa itsenäisille seksityöntekijöille. Lisämaksua ei saa pyytää seksityöntekijältä, pelkästään seksityön vuoksi. Toki ylimääräisistä liinavaatteista tms voi velottaa, mutta lähtökohtaisesti jos vuokra on kaikille sama, ei ongelmia tule.

Naapureita kannattaa kunnioittaa varsinkin hiljaisuuden ajan, mieluusti ihan päivälläkin. Varmasti osa majoittajista tietää mitä tuun sinne tekemään, mutta koitan olla mahdollisimman mukava asiakas ja majoittuja. Olen jopa hiton siisti, jätän asunnon aivan todella kauhistuttavan siistiin kuntoon (kuten Venla tuossa mainitsikin).😅
Jos siellä rapussa haisee suitsukkeet, rööki ja hierontaöljy, niin taatusti herättää naapureissa + majoittajassa vittuuntuneisuutta.

Tasan kerran olen lentänyt pihalle kesken keikan ja sekin oli hotelli. Päivän eka poka tuli kääntymään ovella, tästä noin 5min niin huoneen puhelin soi ja respa kehotti pakkaamaan kamat. Se oli kyllä ikimuistonen Jyväskylän reissu.
Olen sitä ennen ja sen jälkeen majoittunut hotelleissa onnistuneesti. Siellä kannattaa myös huomioida naapurit, eikä viilettää pitkin käytäviä stay upit vilkkuen tai vastailla pokille puhelimeen keskellä käytävää. Vaikka henkilökuntaa asia ei lähtökohtaisesti kiinnostaisi, saattaa naapurihuoneen lapsiperhettä kiinnostaa.
En pidä respojakaan tyhminä, taatusti mun hommat on joskus tajuttu, mutta aina olen päässyt kirjautumaan samoihin hotelleihin vuodesta toiseen ilman ongelmia.

Vaikka hommassa ei ole mitään laitonta, niin pyrin itse olemaan mukava, huomaamaton, en valita mistään ja huomioin naapurit. Näillä eväillä on pärjätty tähän asti. 😊👍🏾
📍Joensuu 20.-21.4.
Ihan Horona paikalla.

Paikalla Mako75

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #29 : tänään kello 01:16:29 »
Joo tässä syy ei ollut juuri tämä kyseinen suomalainen pt vaan varmasti aikaisempi jumppa.  Mutta tuo oli hyvä huomio että tuo alhaalta ovelta haku oli se mikä tämän episodin aloitti. Oli 1 kerta hänelläkin kun käytti tätä kämppää ja tosiaan hänen k9llegaat oli (ehkä joku tästäkin ketjusta) jälkeenpäin sanoneet että tätä paikkaa kannattaa välttää.