Mun mielestä pahimmat liukuhihnan merkit ovat liukkari valmiiksi laitettuna pilluun
Mielenkiintoinen näkemys.
Uutiset:
MariaEnkeli

Lähellä täydellisyyttä
Mun mielestä pahimmat liukuhihnan merkit ovat liukkari valmiiksi laitettuna pilluun
mattssonni

Rakastajien aatelia
Ja hyviä monipuolisia näkökulmia jo esitettykin. Se mitä kukin liukuhihnalla tarkoittaa, tuntuu saitilla vaihtelevan aika paljon. Saitin kirjoituksista päätelleen se ei tarkoita kaikille samaa. Siksi ihan hyvä vaihtaa näkökulmia tästäkin aiheesta 
Mulla on liukkarit ollut joka parisuhteessa jossakin sängyn vieressä. Ihan vaan jos haluan ilahduttaa kultsun 5min raivoisalla nylkytyksellä ja säästää hänet onnettomalta pillun lirputtelulta.Itselle sen tekee mielikuva, minkä palveluntarjoajan luona saa. Onko palvelu yksilöllistä vai vai ei.
Liukuhihnamielikuvan oli se sitten todellista tai ei esimerkiksi valtavilla kortsulaareilla ja liukuvoidetuubeilla yöpöydällä.
Ei itse varsinaisessa toiminnassa niinkään eroa ole tai sitä huomaa tai siihen kiinnitä huomiota
missä niiden kortsujen ja liukkareiden pitäis olla, jos ei yöpöydällä? parantaisko sekään tunnelmaa jos ne haettais kainosti kaapista jokaisen asiakkaan kohdalla erikseen
Julle95

Piristää muiden päivää
Meaxx

Rakastajien aatelia
Ja paikan päälle on myös tultava minuutilleen, ei viittä minuuttia etuajassa eikä viittä minuuttia myöhemmin. (tämä on muuten välillä paikasta riippuen yksi stressaavimpia kohtia ostotapahtumassa, kun tuloaika pitäisi saada osumaan niin kohdilleen)
Iina

Saisi mikroaaltouunilla pillua
palvelunostaja

Huikea tyyppi
MariaEnkeli

Lähellä täydellisyyttä
Entto

Lähellä täydellisyyttä