Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mikä on liukuhihnaa?  (Luettu 2116 kertaa)

Poissa tunnuksena Sinatra

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä on liukuhihnaa?
« Vastaus #60 : tänään kello 07:48:37 »

no toimii se toiseenkin suuntaan, mä en koskaan laita liukkaria etukäteen siltä varalta että asiakas haluaa nuolla, mutta laitan liukkaria kesken tapaamisen, ja ilmeisesti tehny sen tarpeeks huomaamattomasti, että turska on muutamankin kerran työntänyt sormensa pilluun ja huokaissut syvään kun oon niin ihanan märkänä. no ei kai siinä sit, kiva että kelepaa

Tämän soisi olevan yleinen käytäntö, liukkarin nuoleminen ei ole todellakaan mukavaa.

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä on liukuhihnaa?
« Vastaus #61 : tänään kello 09:18:02 »

no toimii se toiseenkin suuntaan, mä en koskaan laita liukkaria etukäteen siltä varalta että asiakas haluaa nuolla, mutta laitan liukkaria kesken tapaamisen, ja ilmeisesti tehny sen tarpeeks huomaamattomasti, että turska on muutamankin kerran työntänyt sormensa pilluun ja huokaissut syvään kun oon niin ihanan märkänä. no ei kai siinä sit, kiva että kelepaa

Tämän soisi olevan yleinen käytäntö, liukkarin nuoleminen ei ole todellakaan mukavaa.
Ei ole ei....mutta kun on niin paljon näitä raudankovia panomiehiä ja kielikeisareita jotka eivät erota märkää kiimapillua liukkaripillusta, sillä elämässä ei ole muuta ollut kuin liukkaripillua.

Taitava huora runttaa sitä liukkaria sinne pillunsa perukoille josta se hiljalleen 10min jälkeen valuu ja Pena nuolee into piukeana "nyt on märkää pillua, huora aivan kiimassa"
”this one has enkindled multiple females across the galaxy”