Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mikä on liukuhihnaa?  (Luettu 2176 kertaa)

Poissa tunnuksena Sinatra

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä on liukuhihnaa?
« Vastaus #60 : tänään kello 07:48:37 »

no toimii se toiseenkin suuntaan, mä en koskaan laita liukkaria etukäteen siltä varalta että asiakas haluaa nuolla, mutta laitan liukkaria kesken tapaamisen, ja ilmeisesti tehny sen tarpeeks huomaamattomasti, että turska on muutamankin kerran työntänyt sormensa pilluun ja huokaissut syvään kun oon niin ihanan märkänä. no ei kai siinä sit, kiva että kelepaa

Tämän soisi olevan yleinen käytäntö, liukkarin nuoleminen ei ole todellakaan mukavaa.

Paikalla Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #61 : tänään kello 09:18:02 »

no toimii se toiseenkin suuntaan, mä en koskaan laita liukkaria etukäteen siltä varalta että asiakas haluaa nuolla, mutta laitan liukkaria kesken tapaamisen, ja ilmeisesti tehny sen tarpeeks huomaamattomasti, että turska on muutamankin kerran työntänyt sormensa pilluun ja huokaissut syvään kun oon niin ihanan märkänä. no ei kai siinä sit, kiva että kelepaa

Tämän soisi olevan yleinen käytäntö, liukkarin nuoleminen ei ole todellakaan mukavaa.
Ei ole ei....mutta kun on niin paljon näitä raudankovia panomiehiä ja kielikeisareita jotka eivät erota märkää kiimapillua liukkaripillusta, sillä elämässä ei ole muuta ollut kuin liukkaripillua.

Taitava huora runttaa sitä liukkaria sinne pillunsa perukoille josta se hiljalleen 10min jälkeen valuu ja Pena nuolee into piukeana "nyt on märkää pillua, huora aivan kiimassa"
”this one has enkindled multiple females across the galaxy”

Poissa antero pee

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #62 : tänään kello 10:02:44 »
Liukkaria liukuhihnalle niin luistaa mukavammin!

Paikalla Herra_Hoo

• Jr. Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #63 : tänään kello 10:50:07 »
Hitto mulle tuli melko raffi mielikuva tyyliin:  "itäsaksalainen gerthrude" sontanen persepystyssä, likaisessa asunnossa, jossa on parhaatpäivänsä nähnyt patja lattialla ja poplari ukkoa siellä täällä nurkissa pyörimässä. Jostain kauhtuneen samenttiverhon raosta kuuluu tupakan ja viinan polttama ääni, joka kehuu millainen sonni pukilla oleva turska on. Ja aaagghh kurkun pohjasta tuleva urahdus ja muutama askel linttaan astuneista lantsareista ja beessin väriseen poplariin sonnustautunut ukko pälvikaljussaan porhaltaa samenttiverhon välistä porraskäytävään vielä vetäen sepalustaan kiinni. Samalla kuuluu NEEEXT tuolla jo tutuksi tulleella tupakan ja viinanpolttamalla äänellä.

Siinä olisi liukuhihnaa...

Mutta omakohtaista kokemusta tuollaisesta ei ole. Joku hupakko on ollut poissaoleva, teeskentely seksinaikana on ollut ilmiselvää, hupakon kosketuksen puute tai välttelee ja rajaa turskan kosketuksia. Tuossa ehkä ne isoimmat hupakon tekemät asiat. Sitten tietysti huoneen tai huoneiston epäsiisteys, roskisnurkassa jossa edellisen turskan spärdäri ja kosteuspyyhkeet koristavat nuhjuisuudellaan.

Jos hupakko pääseen omaan liukuhihnatilaansa (voineen kuvata myös jonkin sortin Zen tilana), että siinä on omankaltaista kiehnäystä, viettelyä - tapahtui se sitten liukuhihnalta tai ei, niin en koe sitä liukuhihnaksi, jos siis illuusio nautittavuudesta säilyy.