Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ukkomies ja omatunto  (Luettu 531 kertaa)

Paikalla Morjens

• Sr. Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Ukkomies ja omatunto
« : eilen kello 23:17:34 »
Tänään kuuntelin kun vaimo laskeskeli kuinka voi säästää euron tai kaksi, kun ostaa jostain tarjouksesta jotain.
Minä maksan yhdestä panosta 100-250 euroa, mikä tekee siitä parin euron säästöstä absurdia.

En siis petä pelkästään tunnepuolella, vaan myös rahallisesti. Käytän meidän yhteisiä rahoja toisen selän takana, tyydyttääkseni omia mielihalujani.

No omalla kohdalla olen ajatellut, että tämä on vaan yksi vaihe elämässä.

Mitenkäs muut ukkomiehet näiden syyllisyyden tunteiden kanssa pärjää?

Anna tulla kaikki paha olo pois.

Poissa Meaxx

• Hero Member
  • Galleria (13)
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ukkomies ja omatunto
« Vastaus #1 : tänään kello 04:08:35 »
Sanon täältä sivusta, kun en ole ukkomies mutta siinä aidan toisella puolella. Satuin ihan juuri kirjoittamaan tästä aiheesta blogitekstin, koska kuulen tästä ja lisäksi tuli ajatuksia siitä Ylen pikkarit-hyi-yäk-jutusta. En saa linkata mutta etsivä löytää.
Kuumempaa 🔥 tai pehmeämpää ❤️ menoa Raisiossa arkipäivisin!

Poissa Kätevä Emäntä

• Newbie
  • Galleria (7)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #2 : tänään kello 10:54:55 »
Minäkään en ole ukkomies, mutta parisuhteessa kuitenkin, joten on kyllä sanottavaa aiheesta. Omassa parisuhteessani meillä on yhteinen talous, mihin kerätään yhteinen potti talouden hoitoon, tähän menee omasta palkasta sanotaan 75%. Yhteisen talouden lisäksi on kuitenkin omat rahat, joilla tehdään juuri niitä asioista, mistä itse nauttii: omia vaatteita, harrastukset ja menot. Omien rahojen käytöstä ei ole tilitysvelvollisuutta toiselle. Pidän itse tästä mallista ja suosittelen sinullekin :)
Liikun pääkaupunkiseudulla 😘
Oma pesä Hyvinkäällä
23.-25.4. Mikkeli

Poissa Pertti Ström

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #3 : tänään kello 13:43:10 »
Vahva epäilys ettei valtaosa naisista hyväksy äijän huorissa käyntiä.
Hyvää pohdintaa aloittajalta ja kertoi sen, että toipuminen on vielä mahdollista.
Svobodná republika Žižkov

Poissa antero pee

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #4 : tänään kello 14:12:16 »
Mielestäni raha on melkeinpä tärkeämpi tekijä kuin omatunnon soimaukset. Jos rahaa on niin paljon käytettävissä, että omalle kullalle ostetaan spontaanisti lahjoja ja toteutetaan matkoja etc. niin en oikeastaan näe tässä isoa ongelmaa, vaikka sitten mies kävisi kikkeliä välillä ulkoiluttamassa omaan piikkiin.

Mutta jos tilanne onkin se, että ukon taskusta vähät ylimääräiset rahat valuu seksin ostamiseen ja sitten kotona onkin kaikesta kivasta tiukkaa, remontteja ei pysty tekemään tai lomia järjestämään, niin käytännöllisesti katsoen silloin homma ei toimi, parisuhde ei ole hyvällä pohjalla.

Poissa JämeräpartainenInsinööri

• Hero Member
  • Galleria (2)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #5 : tänään kello 18:11:06 »
Maksetaan yhteisiä menoja omistamme, suunnilleen puoliksi. On myös yhteinen tili, jonne kerrytetään hissukseen isompia hankintoja varten. Tarkkaan ei lasketa kuka maksaa mitäkin tai säästää tilille, vaan fiiliksellä.

Mutta, käytännössä siis lähes erilliset taloudet. Omilla rahoillaan saa tehdä mitä vaan, myös esimerkiksi "huorissa käynti" on sallittua.

Paikalla Morjens

• Sr. Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #6 : tänään kello 18:58:08 »
Joo, noinhan sen pitäisi mennä, että on yhteiset rahat ja omat rahat erikseen.
Eikä minua haittaa jos vaimo käyttää rahaa mihin haluaa. Hyväksyisin senkin jos kävisi jossain eroottisessa hieronnassa tai missä hyvänsä, jos siitä tykkäisi.
Nuorempana en olisi hyväksynyt.
Se on kuitenkin päivän selvää, ettei tätä minun harrastusta tulisi hyväksymään ikipäivänä.

Ja kiitos  vaan Meaxx blogista. :)
Anna tulla kaikki paha olo pois.