Satunnaisesti ku oon lukenu onnistuneista kohtaamisista miespuolisen palveluntarjoajan kanssa, ni oon miettiny että tonnilla samaa ja ehkä vääntäny pienet kyyneleet oheen. Monet miespuoliset PT:t palauttaa ihanasti uskoa miehiin, ihan sen takia voisin maksaa hyvän summan, että saisin sellasen draamavapaan ja asiallisen kohtaamisen. Toisaalta oon hyvin vahvasti palveluorientoituneisiin subeihin kallellaan, niin that would do too.
Mutta noin niinkun listattuna
Ulkonäkö ei oo ensisijainen vaan se draamavapaus ja turvallisuus.
En kuitenkaan tykkää mistään sliipatusta ja tönköstä meiningistä, se on aika luontaan työntävää ja mulle niin epäeroottista, vaan pitää olla vähän loco ja pitää pystyy myös irrottelee, mielellään paljon enemmän ku vähemmän, ja turvallisesti tietty.
Mut ulkonäössä haen kuitenkin sporttista miestä, koska mikään ei oo kivempaa ku ratsastaa hyvän pyykkilaudan päällä. Im too soft for us both to be soft.
Meh. Ei tuu oikein muuta mieleen mitä haluisin tänne spesifimmin jakaa.
edit. TRAUMATIETOISUUS. Sen voin huoletta myös jakaa. Naiset ylensäkkin kokee valtavan määrän traumaattisia tilanteita, niin ois kiva jos tyypillä ois ymmärrystä. Joku traumatietoinen miespuolinen alistuva palveluntarjoaja olis jumalan lahja naisille. Ottakaa vinkkiä (:
Ilmasia kursseja traumatietosista kohtaamisista yms psykologiasta on jatkuvasti kaikkialla meneillään.
Mutta noin niinkun listattuna
Ulkonäkö ei oo ensisijainen vaan se draamavapaus ja turvallisuus.
En kuitenkaan tykkää mistään sliipatusta ja tönköstä meiningistä, se on aika luontaan työntävää ja mulle niin epäeroottista, vaan pitää olla vähän loco ja pitää pystyy myös irrottelee, mielellään paljon enemmän ku vähemmän, ja turvallisesti tietty.
Mut ulkonäössä haen kuitenkin sporttista miestä, koska mikään ei oo kivempaa ku ratsastaa hyvän pyykkilaudan päällä. Im too soft for us both to be soft.
Meh. Ei tuu oikein muuta mieleen mitä haluisin tänne spesifimmin jakaa.
edit. TRAUMATIETOISUUS. Sen voin huoletta myös jakaa. Naiset ylensäkkin kokee valtavan määrän traumaattisia tilanteita, niin ois kiva jos tyypillä ois ymmärrystä. Joku traumatietoinen miespuolinen alistuva palveluntarjoaja olis jumalan lahja naisille. Ottakaa vinkkiä (:
Ilmasia kursseja traumatietosista kohtaamisista yms psykologiasta on jatkuvasti kaikkialla meneillään.