Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Minkälaista maksullista seuraa naiset etsivät?  (Luettu 2117 kertaa)

Poissa Mmeoww

• Hero Member
  • Galleria (14)
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Minkälaista maksullista seuraa naiset etsivät?
« Vastaus #40 : eilen kello 19:59:34 »
Satunnaisesti ku oon lukenu onnistuneista kohtaamisista miespuolisen palveluntarjoajan kanssa, ni oon miettiny että tonnilla samaa ja ehkä vääntäny pienet kyyneleet oheen. Monet miespuoliset PT:t palauttaa ihanasti uskoa miehiin, ihan sen takia voisin maksaa hyvän summan, että saisin sellasen draamavapaan ja asiallisen kohtaamisen. Toisaalta oon hyvin vahvasti palveluorientoituneisiin subeihin kallellaan, niin that would do too.

Mutta noin niinkun listattuna

Ulkonäkö ei oo ensisijainen vaan se draamavapaus ja turvallisuus.
En kuitenkaan tykkää mistään sliipatusta ja tönköstä meiningistä, se on aika luontaan työntävää ja mulle niin epäeroottista, vaan pitää olla vähän loco ja pitää pystyy myös irrottelee, mielellään paljon enemmän ku vähemmän, ja turvallisesti tietty.

Mut ulkonäössä haen kuitenkin sporttista miestä, koska mikään ei oo kivempaa ku ratsastaa hyvän pyykkilaudan päällä. Im too soft for us both to be soft.

Meh. Ei tuu oikein muuta mieleen mitä haluisin tänne spesifimmin jakaa.

edit. TRAUMATIETOISUUS. Sen voin huoletta myös jakaa. Naiset ylensäkkin kokee valtavan määrän traumaattisia tilanteita, niin ois kiva jos tyypillä ois ymmärrystä. Joku traumatietoinen miespuolinen alistuva palveluntarjoaja olis jumalan lahja naisille. Ottakaa vinkkiä (:

Ilmasia kursseja traumatietosista kohtaamisista yms psykologiasta on jatkuvasti kaikkialla meneillään.
« Viimeksi muokattu: eilen kello 20:08:06 kirjoittanut Mmeoww »
Pyllyä OF:ssä ja muuta kivaa IG:ssä ♥️

Poissa häkkisen isa

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #41 : eilen kello 20:23:40 »
Vaikka se kuinka hankalalta tuntuisi hyväksyä, niin kykenen ihan takuulla luomaan sen tilan niin Isalle, kuin Annallekin. Maksullista seksiä en tule enää ikinä käyttämään.

mulle tuli tän lauseen luettuani semmoset samanlaiset vilunväreet kuin silloin kun tallaa vahingossa paljaalla jalalla jotakin ällöttävää ja niljakasta.

ps. mun nimi on isa, ei iisa.
oulussa 15.-17.2., nähdään! kosketellen, ihana isa 😘

Poissa häkkisen isa

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #42 : eilen kello 20:36:11 »
mä voisin lisätä noihin aiempiin kriteereihini seksin ostamisesta mieheltä myös sen, että semmonen sopiva nöyryys, tyyneys, asiallisuus ja kohteliaisuus on kans tosi tärkeää.

on nimittäin tosi vähän asioita jotka on miehessä yhtä luotaantyöntävää kuin itseriittoisuus ja usko omaan erinomaisuuteen.

Poissa Mmeoww

• Hero Member
  • Galleria (14)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #43 : eilen kello 20:44:13 »
"the sex is feral because the safety is real" en voi enempää painottaa tätä, on kyse maksuseksistä tai sen ulkopuolisesta seksistä.
Pyllyä OF:ssä ja muuta kivaa IG:ssä ♥️

Poissa Hiljaisempi

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #44 : eilen kello 20:46:09 »
on nimittäin tosi vähän asioita jotka on miehessä yhtä luotaantyöntävää kuin itseriittoisuus ja usko omaan erinomaisuuteen.

Pätee myös naisiin. Ja joihinkin naisiin erityisesti.

Poissa Blue

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #45 : eilen kello 22:14:02 »
Pelkäsinkin että kun silverlight lähti menee että isalla ei ois ketään kenen kanssa vääntää kättä. Onneks joku ystävällinen aina ilmaantuu paikalle. Tylsäähän täällä muuten ois  :sheep:

Poissa häkkisen isa

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #46 : eilen kello 23:11:59 »
Pelkäsinkin että kun silverlight lähti menee että isalla ei ois ketään kenen kanssa vääntää kättä. Onneks joku ystävällinen aina ilmaantuu paikalle. Tylsäähän täällä muuten ois  :sheep:

joo mulla on aina ollut vähän sellanen olemus että se painelee tietynlaisten miesten nappeja, ja mä kun niin tykkään painella niitä lisää :(

Poissa orjamies

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #47 : eilen kello 23:39:07 »
miespuolinen alistuva palveluntarjoaja rahalla.siinä olisi formaatti mitä en ole 40 vuoteen nähnyt syy on tietty päivänselvä kun " 18v " atleetteja on

tarjolla siinä kun 60v käppyrää ilmasiksi niinpaljon kun haluaa ja aika moni maksaakin. sinäänsä uskon että seksialan miehet varmaankin hyväksyy

kevyt bdsm jututkin.
kysyvälle vastataan