Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Minkälaista maksullista seuraa naiset etsivät?  (Luettu 424 kertaa)

Poissa Aleksi90

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Minkälaista maksullista seuraa naiset etsivät?
« : tänään kello 11:50:23 »
Jutun otsikko on hieman yleistävä, mutta olisi kiva kuulla muilta kokemuksia. Onko suositumpaa, että mies olisi jotenkin timmissä kunnossa ja treenattu. Onko varustuksen koolla yleensä väliä? Mitä yleensä naiset hakevat maksullisista miehistä? Monesti miehet ovat hyvin paljon (taas yleistän, mutta kirjoitan miehenä :D) fyysisen kontaktin tarpeessa. Pelkkä henkinen kontakti tai muu tuntuu olevan toisarvoinen seikka monessakin väliä.

Pidän tämän lyhyenä, sillä en halua alkaa analysoimaan miksi maksullisia palveluita käytetään. Enemmänkin pohdituttaa naisten näkökulma asiaan, joka yleensä jyrääntyy alle kun tämä ala tuntuu olevan asiakasnäkökulmasta hyvin miesvoittoinen ala. :D

Poissa Regina

• Newbie
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Minkälaista maksullista seuraa naiset etsivät?
« Vastaus #1 : tänään kello 12:04:23 »
Ei tarvi olla viimeisen päälle tikissä, mutta pelkkä kullikuva hakemassa seuraa on jotain niin luotaantyöntävää, etten heti toista keksi. En todellakaan edes avaa mitään yksittäisen, suttusen karvatatin seuranhakuilmoitusta.

Mieheltä odotan sujuvaa kirjoitustaitoa, kohteliaisuutta ja siistejä kuvia siistit vaatteet päällä. Viettele minut ennemmin älyllä ja korrektilla käytöksellä, kuin tatti tanassa -kuvalla.

Jotain olisi kuitenkin hyvä näkyäkin ilmoituksessa. Käsivarret, peppu tai reidet.

Lisäksi minulle ei saa yhtään tulla tunne, että mies on vain toteuttamassa omaa fantasiaansa.
Hymyilen myös jalkapäivän jälkeen.😻🏋🏼‍♀️
Keikkatauolla 3.2.alkaen. Sillä välin löydät minut Onlyfansista. 😽💋

Poissa Meaxx

• Full Member
  • Galleria (13)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #2 : tänään kello 13:43:25 »
Mielenkiintoinen kysymys teoriassa! En ole katsonut miesten ilmoituksia, mutta samaa mieltä edellisen kanssa, kullikuva olisi no-go.

Pt jonka luokse menisin olisi pitkä, ehkä yli 185cm, ja ehdottomasti jaksaisi nostaa minut. (Sen on tehnyt muutama omakin asiakas, ja voi pojat!) Lihaksikas, mutta ei mikään hirveä karju. Ei partaa eikä viiksiä! Ei sen kummempia ulkoisia vaatimuksia. 😁

Kirjoitustaito olisi tärkeä viestitellessä. Ei yh dys sa na vir hei tä! En tiedä miksi mutta ne vain ovat turn-off. Semmoinen tietty fiksuus paistaisi.

Ajatuksena voisi olla hauska ihan koko illan treffit. Syömään, baaritiskin kautta hotelliin? Seksiä jossa pt olisi kunnolla aloitteellinen. Ja voisi lähteä sen jälkeen kotiin. Ehkä minulla olisi tässä ajatuksena sama kuin miehilläkin, pääsisin haluamilleni treffeille muutamalla viestillä ilman ihme tinderöintiä ja ehkä sellaisen miehen kanssa joka ei normielämässä minusta kiinnostuisi.

Ei helkkari, pitäisikö tätä ruveta harkitsemaan?
Kuumempaa 🔥 tai pehmeämpää ❤️ menoa Raisiossa arkipäivisin!

Poissa häkkisen isa

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #3 : tänään kello 15:12:21 »
jos mä ostaisin mieheltä seksiä niin mun odotukset ja vaatimukset ois ehottomasti että sillä pitäis olla semmonen seksuaaliterapeutin, fyssarin ja hierojan yhteenlaskettu ammattitaito siitä miten pillu toimii ja miten sitä kuuluu käsitellä. kulli pysyis housuissa koko tapaamisen ajan, joten aivan sama onko se halko vai katkarapu. lihaksien osalta kiinnostaa lähinnä käsien ja suun kestävyyskunto. hyvä hygienia ja perusnormaali ulkonäkö, muuten aivan se ja sama.
oulussa 15.-17.2., nähdään! kosketellen, ihana isa 😘

Poissa HuliVili

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #4 : tänään kello 15:40:13 »
Mieheltä odotan sujuvaa kirjoitustaitoa

Kirjoitustaito olisi tärkeä viestitellessä. Ei yh dys sa na vir hei tä! En tiedä miksi mutta ne vain ovat turn-off.

Tämä on aika paljon vaadittu mieheltä, ainakin mitä olen tämän foorumin postauksia seurannut. Ei millään pahalla ketään kohtaan. 😁
Livekonsertit 2025: 31  (2024:20)

Poissa Viveca

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
@Kuusamo

Poissa Klikklak

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #6 : tänään kello 17:06:50 »
^ Et kuule uskokaan miten moni poka tekee täsmälleen tuon.

"Olen paikalla perjantaina ja lauantaina."
"Voinko tulla maanantaina?"

Näitä kertaa noin sata.

"Tulen iltapäivällä, koska saan asunnon avaimet vasta klo15"

"Kai sä voisit mut tavata jo siellä aamupäivällä?"

Mieheltä odotan sujuvaa kirjoitustaitoa

Kirjoitustaito olisi tärkeä viestitellessä. Ei yh dys sa na vir hei tä! En tiedä miksi mutta ne vain ovat turn-off.

Tämä on aika paljon vaadittu mieheltä, ainakin mitä olen tämän foorumin postauksia seurannut. Ei millään pahalla ketään kohtaan. 😁

Niin ja lukemisen ymmärtäminenkin on vaikeaa joillakin miehillä foorumin postauksia seuratessa
« Viimeksi muokattu: tänään kello 17:09:53 kirjoittanut Klikklak »

Poissa Viveca

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #7 : tänään kello 17:22:36 »
En saanut enää edellistä muokattua, joten uusi linkki..
Jo pelkkä video saa hengityksen salpautumaan  :inlove:
https://www.perthsensualmassage.com.au/erotic-massage-options
@Kuusamo