Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Gf-palvelua ilman yhdyntää  (Luettu 1314 kertaa)

Paikalla Morjens

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
Vs: Gf-palvelua ilman yhdyntää
« Vastaus #20 : tänään kello 11:10:08 »
Jos miettii pelkkää hierontaa,niin hinnathan on puoli tuntia satasesta ylöspäin
suomitytöillä ja siinähän vielä monella pysyy alusvaatteet päällä.
En ihmettelisi,jos hintaa vedettäis ylöspäin,koska onhan se aika intiimiä,jos suutelu,
halaaminen ja toisessa kiinnioleminen kuuluu palveluun.
Mites jos kemiat ei toimiskaan,niin olis kaukana miellyttävästä.

Jep, on se noinkin. Varmaan omalla kohdalla tuon suutelun voisi jättää poiskin.
Luulen että löytyy myös todella ammattitaitoisia gfe-palvelun tarjoajia, jotka handlaa tilanteen vaikka on miten kemiat solmussa.
Näillä varmaan taksat on korkeat.
Mitä papimpi, sitä pahempi.

Paikalla Morjens

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #21 : tänään kello 12:35:56 »
Jos miettii pelkkää hierontaa,niin hinnathan on puoli tuntia satasesta ylöspäin
suomitytöillä ja siinähän vielä monella pysyy alusvaatteet päällä.
En ihmettelisi,jos hintaa vedettäis ylöspäin,koska onhan se aika intiimiä,jos suutelu,
halaaminen ja toisessa kiinnioleminen kuuluu palveluun.
Mites jos kemiat ei toimiskaan,niin olis kaukana miellyttävästä.

Ei kun siis hetkinen. Kirjoitit että suomitytöt ottaa yli 100€ pelkästä hieronnasta puolesta tunnista. Sehän on ihan älytön ylihinta.

Poissa orjamies

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #22 : tänään kello 12:46:01 »
Niin ehkä tässä olisi markkinarako  jollekin joka ei suostu yhdyntään, mutta on valmis myymään tyttöystävä palvelua muuten.

Ihan näin mielenkiinnosta, jos läheisyydestä ilman seksiä ei voi maksaa "listahintaa" niin mitä sen sitten pitäisi maksaa?

50e h mikä oli joskus semmonen " ryöstöhinta " juttelusta ulkomailla jos erehdyit seksibaarissa jutulle. tuolla hinnalla moni tekee puolipäivää hommia

" netto " jos tämä toteutetaan tytön paikassa periaatteessa ei tarvitse edes valmistautua " ohari mahku ei niin harmita " jos mennään syömään tms ihan

normi pukeutuminen riittää siitä voi sitten mennä samoilla tulilla vaikka kauppa reisulle. olen edelleenkin sitämieltä että sosiaalliselle ihmiselle

" juttuseura " voisi hyvinkin olla hyvä lisä valikoimaan mutta se kyllä pitää hinnoitella oikein...
kysyvälle vastataan

Poissa Meaxx

• Full Member
  • Galleria (13)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #23 : tänään kello 13:11:43 »
Ei kun siis hetkinen. Kirjoitit että suomitytöt ottaa yli 100€ pelkästä hieronnasta puolesta tunnista. Sehän on ihan älytön ylihinta.

Tämä on yleensä eroottisenpuoleinen hieronta, eli ei tehdä välttämättä pelkillä käsillä ja pt:stä riippuen koskettelua voi olla vaikka minne ja vaatetuskin minimaalinen/olematon. Sekä lopetus on useimmiten ainakin happy endiin. Yli 100€ ei näissä kai usein paljon mennä mutta hintaluokka on tuo kyllä.

Rohkaisen kokeilemaan, varsinkin jos on yhtään suorituspaineinen turska niin näissä tuppaa rentoutumaan ja nauttimaan ihan rauhassa.
Raisio ma-to! ❤️

Paikalla Morjens

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #24 : tänään kello 13:55:36 »

Tämä on yleensä eroottisenpuoleinen hieronta, eli ei tehdä välttämättä pelkillä käsillä ja pt:stä riippuen koskettelua voi olla vaikka minne ja vaatetuskin minimaalinen/olematon. Sekä lopetus on useimmiten ainakin happy endiin. Yli 100€ ei näissä kai usein paljon mennä mutta hintaluokka on tuo kyllä.

Rohkaisen kokeilemaan, varsinkin jos on yhtään suorituspaineinen turska niin näissä tuppaa rentoutumaan ja nauttimaan ihan rauhassa.

Joo, tuo muuttaa tilanteen ja kyseistä palvelua on tullut käytettyä. Siinä on hinta kohdillaan.

Poissa Viola

• Sr. Member
  • Galleria (57)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #25 : tänään kello 16:16:54 »
Minulla tämäntyyppisen housut pysyy jalassa-tapaamisen hinnat ovat,
30 min 80e
45 min 120e
60 min 150e

kuvagalleria
*** Helsingissä****

Paikalla Morjens

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #26 : tänään kello 19:40:57 »
Minulla tämäntyyppisen housut pysyy jalassa-tapaamisen hinnat ovat,
30 min 80e
45 min 120e
60 min 150e

Kiitos kun laitoit. Ihan kohtuulliset hinnat minusta.
Siis jos tämä käsittää halailut sängyssä.

Poissa Viola

• Sr. Member
  • Galleria (57)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #27 : tänään kello 19:58:02 »
Kyllä, halailu, hipsuttelu, keskustelua, sylissäoleminen, silittelyä.

Jos jossain vaiheessa alkaa tekemään mieli enemmän, silloin hinnat ovat korkeammat. Tosin en tykkää siitä jos kesken tapaamisen mies haluaakin siirtyä seksin puolelle. Jotenkin se tunnelma menee pilalle kun pitää nousta sängystä, etsiä lompakkoa, laskea lisää rahaa pöydälle ja tulla takaisin sänkyyn syliini.
Ei se kiellettyä ole mutta en tykkää.

Vaatetukseni gfe ilman seksiä tapaamisessa on arkinen.
Stayupit ja sukkanauhaliivit ym babydollia ja avorintaliivia sekä korkkarit puen päälle silloin kun ostetaan eroottinen tapaaminen missä genitaaleihin koskeminen molemmin puolin on tarkoituksena.

Sanoisin että jos haluaa tutustua palveluntarjoajaan rauhassa ennenkuin ostaa eroottisemman session, silloin tämänkaltainen gfe ilman seksiä-tapaaminen on aika hyvä tapa.
kuvagalleria
*** Helsingissä****

Poissa IlonaTequila

• Sr. Member
  • Galleria (19)
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #28 : tänään kello 20:35:04 »
Luulen että löytyy myös todella ammattitaitoisia gfe-palvelun tarjoajia, jotka handlaa tilanteen vaikka on miten kemiat solmussa.

Ja vaikka kemiat olisi kuinka hyvät ja asiakas mukava ihminen (kuten 99% on), niin silti koko sen tapaamisen kannattelu, asiakkaan toiveille ja fiiliksille herkkänä olo, kaiken ihanasti ja hyvin menemisen varmistaminen, jne jne on sen gfe:tä tarjoavan ihmisen vastuulla.

Mulla käy asiakkaita, joiden kanssa ei panna ollenkaan koskaan, joiden kanssa pannaan silloin tällöin, tai joiden kanssa pitkällä tapaamisella pääasiassa tehdään muuta kuin pannaan, ja nämä tapaamiset ovat usein juurikin tällaisia halailu/suukottelu/hipsuttelu/juttelu/silittely/lähekkäin olo -hetkiä. Veloitan silti ajasta, eli hinta on sama, mutta ilmeisesti sen väärtti, koska nimenomaan vakkareissa on heitä, jotka palaavat tätä kokemusta hakemaan.

Mun mielestä tällaisten hipsuttelu-hetkien tarjoaminen on ihanaa (kuten toki se paneminenkin 😁), mutta en itse ajattele tai koe, että se olisi "kevyempää" tai "arvottomampaa" kuin tapaaminen, joka sisältää seksiä.
🍑 keikat kalenterissa
~baby mä oon rock'n'roll~