Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Gf-palvelua ilman yhdyntää  (Luettu 1201 kertaa)

Paikalla Morjens

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
Gf-palvelua ilman yhdyntää
« : eilen kello 15:23:20 »
Varmaan on väärä palsta, mutta annan itselleni anteeksi.
Onko kukaan täällä sellaista halipusupalvelua myynyt/ostanut? Minkälaisia kustannuksia?
Tytöt usein sanoo että he myyvät aikaa ja se hinta on mikä on.
Mitä papimpi, sitä pahempi.

Poissa Teroterava

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Gf-palvelua ilman yhdyntää
« Vastaus #1 : eilen kello 15:29:05 »
Joskus olen kotimaisilla hupakoilla nähnyt ilmossa tälläistä palvelua mainostettavan. Itse en ole sellaista pelkästään ostanut, mutta kannattaa kysäistä jos löydät jonkun josta olet kiinnostunut.

Jos en nyt IHAN väärässä ole, niin ainakin SonjaSisulla taisi olla jotain tälläistä palvelua tarjolla.
woke, suvakki, antifa, intersektionaalisuus

Poissa ThomasDundee

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #2 : eilen kello 16:07:17 »
Ihan oikea palsta minun nähdäkseni, ja asiallinen kysymys.
Muistaakseni ainakin AnnaVonB on tällaista palvelua ilmoittanut tarjoavansa erillisellä hinnoittelulla, ja jos en nyt ihan väärin muista niin hänen rapsaketjustaan tällä saitilla löytyy ainakin yksi juuri tätä palvelua koskeva rapsa. Haulla varmaan löytyy.

Poissa Meaxx

• Full Member
  • Galleria (13)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #3 : eilen kello 16:52:15 »
Kyllähän GF-palvelua on, mutta harvemmin hintaa erotellaan siinä sen mukaan onko yhdyntää vai ei. Eli juuri kuten aloituksessa mainittiin, GF:ää ihan puhtaasti kyllä, mutta ajan perusteella. (Löytyy vaikkapa allekirjoittaneelta.) Itse mietin tätä siltä kantilta, että se yhdyntä/ei tässä tapauksessa ei ole hupakolle merkitsevä tekijä. Eli esimerkiksi valmistautumiseen menee sama aika. Verraten vaikka joihinkin palveluihin joista tyypillisesti laskutetaan ekstraa, niissä usein tarvitaan lisäaikaa valmistautumiseen, jolloin seuraa ekstra-laskuakin.
Raisio ma-to! ❤️

Paikalla Morjens

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #4 : eilen kello 16:57:50 »
Siis AnnaVonB sanoi minua setämiesselittäjäksi :laught:
Siitä on jo aika vaikea päästä yli.
Mutta jos hänellä kokemuksia on aiheesta niin mieluusti niitä kuuntelen.

Poissa Viveca

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Viimeksi muokattu: eilen kello 17:08:17 kirjoittanut Viveca »
@Kuusamo

Paikalla Morjens

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #6 : eilen kello 17:23:29 »
Kyllähän GF-palvelua on, mutta harvemmin hintaa erotellaan siinä sen mukaan onko yhdyntää vai ei. Eli juuri kuten aloituksessa mainittiin, GF:ää ihan puhtaasti kyllä, mutta ajan perusteella. (Löytyy vaikkapa allekirjoittaneelta.) Itse mietin tätä siltä kantilta, että se yhdyntä/ei tässä tapauksessa ei ole hupakolle merkitsevä tekijä. Eli esimerkiksi valmistautumiseen menee sama aika. Verraten vaikka joihinkin palveluihin joista tyypillisesti laskutetaan ekstraa, niissä usein tarvitaan lisäaikaa valmistautumiseen, jolloin seuraa ekstra-laskuakin.

Just noin olen käsittänyt ja jossain tapauksessa ja joidenkin osalta saattaa jopa päästä helpommallakin niin.

Poissa BrockLanders

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #7 : eilen kello 17:36:00 »
Hupakoille maksetaan ajasta (45, 60, 90 min jne) ja seksipalvelut kuuluvat hintaan. On sitten asiakkaan valittavissa mitä seksityöläisen tarjoamia palveluita käyttää. Jos yhteinen kieli löytyy ja maksaa normaalisti ajasta, niin harva horo kai kieltäytyy pelkästä juttelusta*, mutta vielä harvempi antaa siitä jotain alennusta.

Olin itsekin tapaamisessa, missä sanoin varatessa, ettei seksi ole tällä kertaa välttämätöntä, mutta maksan  tietysti normitaksan oli seksiä tai ei. Koska juttelu ei kuitenkaan paikan päällä oikein luistanut kunnolla, niin samalla hinnalla tuli sittenkin pantua.

*) Tai ehkä joku PT saattaa loukkaantua, jos seksiä ei halua, mutta se on vain arvaus.

Paikalla Morjens

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #8 : eilen kello 17:52:01 »
Niin ehkä tässä olisi markkinarako  jollekin joka ei suostu yhdyntään, mutta on valmis myymään tyttöystävä palvelua muuten.

Poissa PrettyHorny

• Full Member
  • Galleria (7)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #9 : eilen kello 20:07:58 »
Niin ehkä tässä olisi markkinarako  jollekin joka ei suostu yhdyntään, mutta on valmis myymään tyttöystävä palvelua muuten.

Ihan näin mielenkiinnosta, jos läheisyydestä ilman seksiä ei voi maksaa "listahintaa" niin mitä sen sitten pitäisi maksaa?
Hip hei hutsu! ❤️
Hämeenlinna 30.-31.12. ❤️

Poissa Liliyana

• Full Member
  • Galleria (3)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #10 : eilen kello 20:28:47 »
Sekin miulla tuli tässä mieleen, että mitä se siun mielestä pitäisi sisällään? Pelkkää halittelua/pusuttelua vaatteet päällä? Periaatteessa hinta voisi olla edullisempi, mut  mitäs siinä kohtaa ko alakaaki himottaa ja tekis mieli vähä jo mennä vaatteitten alle, räpeltää pilluu ja tissii imasta. Muna oliskii kiva työntää suuhu jne. Siinä voi sitten tulla kiusallinen tilanne ko joutuu alakaa kieltelee ettei saa koskee sinne ja tänne mistä ei olla sovittu. Se ainakii hyvä tehhä seleväks ensi, että mitä kaikkee siihe sitte kuuluu. Muutenha tuommone gfe kiehnäämine on tosi kuumaa  :inlove:
Hutsuilee Lappeenrannassa ja Onlyfanssissa

Poissa Pataässä

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #11 : eilen kello 20:31:16 »
Oliko tässä kyse palvelusta vaatteet päällä vai ilman vaatteita?

Molemmista on kokemusta, vaikka tarjonta (ja ilmeisesti myös kysyntä) onkin aika paljon vähäisempää kuin full servicen. Vaatteet päällä palveluista kokemukseni ovat enemmän erilaisista läheisyyshoidoista kuin "tyttöystäväpalveluista". Ilman vaatteita oli sitten enemmän "tyttöystäväpalvelua". Varsinkin vaatteet päällä hinnat olivat selvästi fusea edullisempia, mutta ilman vaatteita hinta alkoi olla samaa luokkaa fusen kanssa.
Ässä hihassa. Vai oliko se housuissa?

Paikalla Morjens

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #12 : eilen kello 21:31:50 »

Ihan näin mielenkiinnosta, jos läheisyydestä ilman seksiä ei voi maksaa "listahintaa" niin mitä sen sitten pitäisi maksaa?

Siis voi maksaa, jos se niin menee. Kyselin vaan, että onko hinnassa eroa. Jokainen arvioi itse oman hintansa.

Paikalla Morjens

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #13 : eilen kello 21:50:17 »
Sekin miulla tuli tässä mieleen, että mitä se siun mielestä pitäisi sisällään? Pelkkää halittelua/pusuttelua vaatteet päällä? Periaatteessa hinta voisi olla edullisempi, mut  mitäs siinä kohtaa ko alakaaki himottaa ja tekis mieli vähä jo mennä vaatteitten alle, räpeltää pilluu ja tissii imasta. Muna oliskii kiva työntää suuhu jne. Siinä voi sitten tulla kiusallinen tilanne ko joutuu alakaa kieltelee ettei saa koskee sinne ja tänne mistä ei olla sovittu. Se ainakii hyvä tehhä seleväks ensi, että mitä kaikkee siihe sitte kuuluu. Muutenha tuommone gfe kiehnäämine on tosi kuumaa  :inlove:

Wau ja huhhuh, siis tottakai selvät sävelet pitää olla missä menee rajat.  :inlove:

Poissa velihopea

• Hero Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #14 : eilen kello 22:00:08 »
Hupakoille maksetaan ajasta (45, 60, 90 min jne) ja seksipalvelut kuuluvat hintaan. On sitten asiakkaan valittavissa mitä seksityöläisen tarjoamia palveluita käyttää. Jos yhteinen kieli löytyy ja maksaa normaalisti ajasta, niin harva horo kai kieltäytyy pelkästä juttelusta*, mutta vielä harvempi antaa siitä jotain alennusta.

Olin itsekin tapaamisessa, missä sanoin varatessa, ettei seksi ole tällä kertaa välttämätöntä, mutta maksan  tietysti normitaksan oli seksiä tai ei. Koska juttelu ei kuitenkaan paikan päällä oikein luistanut kunnolla, niin samalla hinnalla tuli sittenkin pantua.

*) Tai ehkä joku PT saattaa loukkaantua, jos seksiä ei halua, mutta se on vain arvaus.

Harvoja kertoja kun olen toisen turskan nähnyt, oli erään suomihupakon vastaanotolla, kun edellinen juuri häipyi taksiin ja lähti kiireellä. Itse olin omalla autolla liikkeellä ja pääsin samantien sisään asumukseen, joka oli PK-seudulla, mutta kuitenkin hieman syrjäisessä sijainnissa.

Hupsukka oli kuitenkin täysin freesinä ottamassa vastaan, ei märkää pesuhuonetta tms. ja ihmettelinkin hänelle, että olipas nopea vaihto, neidillä meikit ja hiukset kuosissaan jne. No, se edellinen asiakas oli halunnut vain halihoitoa eikä lainkaan seksiä. Minähän olin tästä sangen tyytyväinen, sillä jäin yöksikin ja palveluvalikoima oli fuse owo-69:llä yms., ei tarvinnut kuvitella edellisen turskan munan uponneen jonnekin, minne kieleni työnsin ::)

Meillä asiakkaillakin on eri tarpeet ja ne saattavat vaihdella jopa samalla asiakkaalla päivästä ja tilanteesta riippuen. Paras olis tietty tyttöystävä, jonka tunnetiloja ja kiiman astetta voisi jotenkin säädellä. Ehkä semmosella pitäis olla jokin AI- ja hormoninsäätelysiru päässä, jota vois sitten ohjata känny-äpsistä jo etukäteen kotiin tullessaan ;D
« Viimeksi muokattu: eilen kello 22:05:07 kirjoittanut velihopea »

Paikalla Morjens

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #15 : eilen kello 22:06:45 »
Oliko tässä kyse palvelusta vaatteet päällä vai ilman vaatteita?

Molemmista on kokemusta, vaikka tarjonta (ja ilmeisesti myös kysyntä) onkin aika paljon vähäisempää kuin full servicen. Vaatteet päällä palveluista kokemukseni ovat enemmän erilaisista läheisyyshoidoista kuin "tyttöystäväpalveluista". Ilman vaatteita oli sitten enemmän "tyttöystäväpalvelua". Varsinkin vaatteet päällä hinnat olivat selvästi fusea edullisempia, mutta ilman vaatteita hinta alkoi olla samaa luokkaa fusen kanssa.

Kiitos vastauksesta. Oliko vaatteet päällä kuitenkin myös halailua vai pelkästään hoito suhde? Mistä päin Suomea löysit palvelut?

Poissa PrettyHorny

• Full Member
  • Galleria (7)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #16 : eilen kello 22:36:04 »

Siis voi maksaa, jos se niin menee. Kyselin vaan, että onko hinnassa eroa. Jokainen arvioi itse oman hintansa.

Tottakai arvioi, mutta tarkoitin tässä ihan oikeasti kysyä sitä sinun näkemystäsi kyseisen palvelun hinnasta
Hip hei hutsu! ❤️
Hämeenlinna 30.-31.12. ❤️

Paikalla Morjens

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #17 : tänään kello 09:16:14 »

Tottakai arvioi, mutta tarkoitin tässä ihan oikeasti kysyä sitä sinun näkemystäsi kyseisen palvelun hinnasta

Jos nyt jotain hintoja alan arvioimaan niin joku loukkaantuu.
Voin tietysti sanoa mitä itse olisin valmis maksamaan.
Jos ihan vaan vaatteet päällä kainalossa lähellä oloa/halaamista. Ei koskettelus intiimialueille, niin puoli tuntia  70€ tunti max.100€
Alusvaatteissa tai ilman halailua koskettelua, ei intiimialueille, niin ehkä pari kymppiä lisää noihin.

Paikalla Morjens

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #18 : tänään kello 10:05:00 »

Niim piti vielä jatkaa että jos ne himot ei millään pysy pöksyissä, niin sitten se on kaivettava lompakko uudelleen esiin, jos siis tämä pt on siihen valmis. Muussa tapauksessa mennään kiltisti sopimuksen mukaan.
Itse ainakin meinasin ihan vaan sitä kiehnäyshommaa. Mulla on kaksi juttua mitä haluan kokea, just tämä gfe-juttu ja toinen on ehdottomasti squirtaava ja herkästi laukeava nainen. Nämä aion vielä yrittää toteuttaa kunhan palailen suomeen alkuvuodesta.

Poissa wiseguy78

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #19 : tänään kello 10:43:14 »
 Jos miettii pelkkää hierontaa,niin hinnathan on puoli tuntia satasesta ylöspäin
suomitytöillä ja siinähän vielä monella pysyy alusvaatteet päällä.
En ihmettelisi,jos hintaa vedettäis ylöspäin,koska onhan se aika intiimiä,jos suutelu,
halaaminen ja toisessa kiinnioleminen kuuluu palveluun.
Mites jos kemiat ei toimiskaan,niin olis kaukana miellyttävästä.