Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ihastuminen PT:hen  (Luettu 2685 kertaa)

Poissa Weird Knight

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ihastuminen PT:hen
« Vastaus #20 : Joulukuu 23, 2025, 22:57:54 »
En sitten tiie, onko kyseinen tapaus ihastunut tai jtn, ku lähettelee itsestään selfieitä ja kyselee omatoimisesti näkemistä. Sitku käy näkemässä, kokkailee sun muuta.

Poissa Pikkulerssi

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #21 : Joulukuu 23, 2025, 23:06:20 »
^ Kyse on oletettavasti lähinnä hyvästä asiakaspalvelusta. Olet miellyttävä asiakas, josta lortto mielellään haluaa pitää kiinni. Ja voi toki olla että ilmassa on myös hiukan aitoa romantiikkaa. 
B-luokan panomees

Poissa Hämäläinen

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #22 : Joulukuu 23, 2025, 23:13:47 »
Hienointahan tässä on kun saa hetken hupia ja dopamiinia. Tutustuu uusiin ihmisiin ja ainakin omalla kohdallani teidän kanssa yhdessä olo on nostanut omaa itseluottamusta ja rohkeutta.
Aamen.

Paikalla äRHäkkä

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #23 : Joulukuu 24, 2025, 01:02:41 »
Peetu pitkälti naulasi asian. Varsinkin tälläisen tyypin vinkkelistä, jolle nosto-pisto-ravistus ei riitä. Enotionaalinen sidos, vaikkakin teennäinen, voi olla tärkeä kokemuksessa.

Itse olen edelleen ihastunut vakkariini. Se ei ole keltään pois, mutta minulle lisää. Vakkarini toimii siinä määrin eettisesti, että hetkittäin varmistelee ettei rahankäyttöni häneen ole mistään tärkeämmästä pois. Olen vuosikymmenet sijoittanut kaikkeen muuhun kuin itseeni, en näe syytä, miksi en voisi käyttää rahaa siihen mikä tekee minulle hyvää. Toistuvasti. Tapaamme muutoinkin, kuin seksin merkeissä. Emme parisuhteile, eikä siitä ole kummallakaan ajatuksia. Viihdymme hyvin yhteisten mielenkiinnonkohteiden parissa. Vähän kuin ystävät, mutta viikoittain paneskelemme rahasta. Mulle sopii, hälle sopii, kuinka väärin tää voi olla ketään kohtaan?
Päivän moka vielä tekemättä?

Poissa Kiimatar

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #24 : Joulukuu 24, 2025, 03:20:24 »
Lienee normaalia ihastua ihmisiin. Jotkut ihastuu päivittäin. Palvelusuhteen ( eli ostat henkilöltä x seksiä) kautta tulleet ihastumiset ei koskaan a) etene, B) toimi.

Joten unohda.

Poissa Tekoaly007

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #25 : Joulukuu 24, 2025, 08:02:43 »
PT:n tapaaminen on kuin menisi teatteriin  katsomaan näytelmää. Aluksi kuulutetaan, että näytelmää ei saa kuvata tai äänittää. Siellä viihdytään. On puoliaika. Kenties tarjoilua. Lopussa suosion osoitukset ja kun näytelmä on ohi, niin lähdetään kotiin oman puolison luokse. Jos näytelmä oli hyvä,niin sitä kehutaan kavereille. Jos taas näytelmä oli ns. ” uutta teatteria” tai kokeilevaa,jopa vieraalla kielellä näyteltyä, niin se jäi siihen. Jotkut käyvät jopa useita kertoja katsomassa ja viihtymässä samaa esitystä ihaillen.Ja lopuksi käy niinkuin aina käy..näytelmää ei esitetä enään missään. Joillakin katsojilla on omat suosikkinäyttelijät tai roolit,joihin samaistua.

Se pituinen se on joulutarina näin joulun kunniaksi! Hyvää Joulua! Ja olkaa kilttejä edes yhden yön.

Poissa palvelunostaja

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #26 : Joulukuu 24, 2025, 08:19:10 »
Lienee normaalia ihastua ihmisiin. Jotkut ihastuu päivittäin. Palvelusuhteen ( eli ostat henkilöltä x seksiä) kautta tulleet ihastumiset ei koskaan a) etene, B) toimi.

Joten unohda.
Jännästi jopa tällä yhdellä pienellä sivustolla Suomessa sitä kautta syntyneitä suhteita kuitenkin on.

Poissa Teroterava

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #27 : Joulukuu 24, 2025, 18:54:28 »
^ Kyse on oletettavasti lähinnä hyvästä asiakaspalvelusta. Olet miellyttävä asiakas, josta lortto mielellään haluaa pitää kiinni. Ja voi toki olla että ilmassa on myös hiukan aitoa romantiikkaa.

Mikä on lortto?  :o
woke, suvakki, antifa, intersektionaalisuus

Poissa Pertti Ström

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #28 : Joulukuu 24, 2025, 18:59:10 »
^ Huora
Russorealisti

Poissa Teroterava

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #29 : Joulukuu 24, 2025, 19:06:36 »
Aika halventalta kuulostava nimitys seksityöntekijästä.

Poissa Pikkulerssi

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #30 : Joulukuu 24, 2025, 19:28:33 »
^ Rakkaalla lapsella on monta nimeä. Vai pitäisikö aina sanoa tylsästi palveluntarjoaja kun puhutaan prostituoiduista? Niin että ei kukaan varmasti vahingossakaan pahoita mieltään.
B-luokan panomees

Poissa Teroterava

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #31 : Joulukuu 24, 2025, 19:32:22 »
^mielummin joo. Enkä puhuisi myöskään mistään prostituoidusta, millä on aika helvetin negatiivinen kaiku koko alaan liittyen.

Poissa saapasjalkakolli

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #32 : Joulukuu 24, 2025, 21:07:14 »
Mun mielestä sana prostituoitu ei oikein sovi vapaaehtoiseen seksityöhön, koska vaikka sanan etymologinen alkuperä ei viittaa muuhun kuin "esille laittamiseen, itse tai jonkun muun toimesta", niin Suomen kielessä sana prostituoitu kuulostaa siltä kuin joku ulkopuolinen taho olisi prostituoinut naisen, eli laittanut seksuaalisesti tarjolle rahaa vastaan.

Mielestäni sana ei vain sovi kovin hyvin siihen, että joku alkaa tehdä rahaa seksuaalisia palveluita vastaan, mutta sopii erittäin hyvin kun joku pakottaa tai manipuloi jonkun myymään seksiä.

Sanat huora, huorinteko, huoraaminen on taas hieman kirkollisia ja ne kantavat mukanaan vertausta avioliitolliseen seksiin. Enkä tiedä miksi käyttäisin niitäkään, ellei siitä halua jotain kinkyä lisäväriä, että on huoripukki joka käy huorien luona tekemässä huorin. Ehkä lutka on siihen parempi, jos haluaa korostaa seksuaalista tuhmuutta, tosin kovinkaan moni hupakko ei anna kovin lutkamaista palvelua, tapaamisella ei kuule lirkuttelua, kiusoittelua ja sinuun kohdistuvia seksuaalisia ... jotakin fantasian, toiveen ja vaatimuksen keskeltä ... "olethan minulle nyt tälläinen kun sellainenhan sinä olet, ja ehkä sitten annan sinulle jos...".

Seksityöntekijä on sanana ankea ja palveluntarjoaja taas saa minut helposti miettimään, että palvelut on mitä sattuu mutta hinta tuntuu tulevan jostain muualta, koska se on aina sama. Sana hupakko mielestäni hauska, koska se ei ole vakava, eikä sen tarvitse kantaa huora-sanan negatiivista painoa. Minulle tulee sanasta hupakko mieleen lämmin ja mukava nainen, joka ei ota itseään turhan vakavasti, ja juuri sellaisilla haluaisin käydä.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 24, 2025, 21:09:21 kirjoittanut saapasjalkakolli »
Toiset panee elääkseen, toiset elää pannakseen