Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ihastuminen PT:hen  (Luettu 2051 kertaa)

Poissa Weird Knight

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ihastuminen PT:hen
« Vastaus #20 : eilen kello 22:57:54 »
En sitten tiie, onko kyseinen tapaus ihastunut tai jtn, ku lähettelee itsestään selfieitä ja kyselee omatoimisesti näkemistä. Sitku käy näkemässä, kokkailee sun muuta.

Paikalla Pikkulerssi

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #21 : eilen kello 23:06:20 »
^ Kyse on oletettavasti lähinnä hyvästä asiakaspalvelusta. Olet miellyttävä asiakas, josta lortto mielellään haluaa pitää kiinni. Ja voi toki olla että ilmassa on myös hiukan aitoa romantiikkaa. 
B-luokan panomees

Poissa Hämäläinen

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #22 : eilen kello 23:13:47 »
Hienointahan tässä on kun saa hetken hupia ja dopamiinia. Tutustuu uusiin ihmisiin ja ainakin omalla kohdallani teidän kanssa yhdessä olo on nostanut omaa itseluottamusta ja rohkeutta.
Aamen.

Poissa äRHäkkä

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #23 : tänään kello 01:02:41 »
Peetu pitkälti naulasi asian. Varsinkin tälläisen tyypin vinkkelistä, jolle nosto-pisto-ravistus ei riitä. Enotionaalinen sidos, vaikkakin teennäinen, voi olla tärkeä kokemuksessa.

Itse olen edelleen ihastunut vakkariini. Se ei ole keltään pois, mutta minulle lisää. Vakkarini toimii siinä määrin eettisesti, että hetkittäin varmistelee ettei rahankäyttöni häneen ole mistään tärkeämmästä pois. Olen vuosikymmenet sijoittanut kaikkeen muuhun kuin itseeni, en näe syytä, miksi en voisi käyttää rahaa siihen mikä tekee minulle hyvää. Toistuvasti. Tapaamme muutoinkin, kuin seksin merkeissä. Emme parisuhteile, eikä siitä ole kummallakaan ajatuksia. Viihdymme hyvin yhteisten mielenkiinnonkohteiden parissa. Vähän kuin ystävät, mutta viikoittain paneskelemme rahasta. Mulle sopii, hälle sopii, kuinka väärin tää voi olla ketään kohtaan?
Päivän moka vielä tekemättä?

Poissa Kiimatar

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #24 : tänään kello 03:20:24 »
Lienee normaalia ihastua ihmisiin. Jotkut ihastuu päivittäin. Palvelusuhteen ( eli ostat henkilöltä x seksiä) kautta tulleet ihastumiset ei koskaan a) etene, B) toimi.

Joten unohda.

Poissa Tekoaly007

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #25 : tänään kello 08:02:43 »
PT:n tapaaminen on kuin menisi teatteriin  katsomaan näytelmää. Aluksi kuulutetaan, että näytelmää ei saa kuvata tai äänittää. Siellä viihdytään. On puoliaika. Kenties tarjoilua. Lopussa suosion osoitukset ja kun näytelmä on ohi, niin lähdetään kotiin oman puolison luokse. Jos näytelmä oli hyvä,niin sitä kehutaan kavereille. Jos taas näytelmä oli ns. ” uutta teatteria” tai kokeilevaa,jopa vieraalla kielellä näyteltyä, niin se jäi siihen. Jotkut käyvät jopa useita kertoja katsomassa ja viihtymässä samaa esitystä ihaillen.Ja lopuksi käy niinkuin aina käy..näytelmää ei esitetä enään missään. Joillakin katsojilla on omat suosikkinäyttelijät tai roolit,joihin samaistua.

Se pituinen se on joulutarina näin joulun kunniaksi! Hyvää Joulua! Ja olkaa kilttejä edes yhden yön.

Poissa palvelunostaja

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #26 : tänään kello 08:19:10 »
Lienee normaalia ihastua ihmisiin. Jotkut ihastuu päivittäin. Palvelusuhteen ( eli ostat henkilöltä x seksiä) kautta tulleet ihastumiset ei koskaan a) etene, B) toimi.

Joten unohda.
Jännästi jopa tällä yhdellä pienellä sivustolla Suomessa sitä kautta syntyneitä suhteita kuitenkin on.