Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Maksulliseen seksiin liittyvät rikokset  (Luettu 3341 kertaa)

Poissa AnnaVonB

• Sr. Member
  • Galleria (18)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Maksulliseen seksiin liittyvät rikokset
« Vastaus #60 : eilen kello 18:57:58 »
Ei kaikki naiset ole traumaattisia miesten pelkääjiä. En tiedä missä lähiössä olet oppisi ammentanut, niin en osaa ehkä eläytyä juuri sinun hämärään ajatusmaailmaan.

Ei kaikki naiset olekaan. En itsekään pelkää miehiä, enkä ole koskaan kohdannut työssäni isoja vaaratilanteita. Ehkä siksi, että huolehdin turvallisuudesta, ja aion jatkossakin huolehtia. Kollegoiden kanssa verkostoituneena nimittäin tiedän, että asiat mihin olen viitannut tässä keskustelussa on faktaa vaikka olenkin itse säästynyt pahimmilta jutuilta.

Tämä sinun muurahaispesään sohiminen on hyvä muistutus siitä miksi olen pitänyt pitkän tauon saitilta. Tätä paskaa täällä ei vaan jaksa katsella.

Kiitän kaikkia teitä jotka olette yksityisesti kiitelleet mun kommentteja tässä ketjussa. Olette oikeassa, tämä paikka on täynnä trolleja ja pellejä.
💎 Espoossa 26.12 - 3.1.💎

Poissa Morjens

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #61 : eilen kello 19:23:50 »
Okei, olen vasta tälle palstalle liittynyt, mutta kiitos kunniamaininnasta. :drinking:
« Viimeksi muokattu: eilen kello 19:26:38 kirjoittanut Morjens »

Poissa Morjens

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #62 : eilen kello 19:28:35 »
Ehkä kysyin turhaan, sillä liian monet miehet eivät ymmärrä sitä todellisuutta, miksi kaikki naiset valitsisi karhun.

No tuossa nyt on haettu sellaista kauhuskenaarioa, kuinka synkkä metsä ja paha mies kyttäämässä puiden takana. Vaihtoehtona karhu, eli assosiaatio on että jotain pahaa on odotettavissa, koska vaihtoehdoksi on annettu karhu.
Jos nyt mietitään että olet patikoimassa jossain luonnonsuojelualueella ja vastaan patikoi mies, niin tuskin ekana tulee mieleen, että tuo mies on tulossa tappamaan sinut.

Kiitos kun selitit mulle mitä toi sanonta tarkoittaa! En itse naisena ymmärtänytkään ollenkaan, että kyseessä ei olekaan hieman monimutkaisempi kielikuva ja vertauskuva. Mä luulin että se on vertauskuva siitä, miten yhteiskunta katsoo että karhun hyökkäyksen kohteeksi joutunut nainen ei ole koskaan itse syyllinen siihen, mutta taas miehen hyökkäyksen kohteeksi joutuneelta naiselta kysytään mitä hänellä oli päällä, oliko hän selvin päin, kulkiko hän yksin yöllä jne. Onneksi olin väärässä, ja kyseessä olikin niin yksinkertainen juttu kuin patikoimassa oleva mies. Tunnenpa nyt itseni hölmöksi.

No jos nyt puhutaan samasta asiasta, eli siitä somekyselystä, niin tuskin kovin moni pohti asiaa sen pohjalta miten yhteiskunta katsoo ja mitä oli päällä.
En tosin ole seurannut, että onko jotkut feministit siitä jalostaneet jotain kieli/vertauskuvia. Varmaan on kun noin pillastuit.

https://medium.com/@amber_wardell/why-women-say-theyd-choose-the-bear-a-non-comprehensive-list-b35b2e0d60bb

Sä olet aivan käsittämättömän täydellinen esimerkki sekä setäselittämisestä, että siitä, että olet täysin pihalla siitä todellisuudesta missä naiset elää. Kuten kaikki ne miehet jotka naivisti kuvittelee, että toi mies vai karhu -kysymys ikinä oli mitään muuta kuin nimenomaan vertauskuva minkä naiset tajusi heti.

Sinä taas olet täydellinen malliesimerkki ihmisestä joka on aina oikeassa ja vähän muiden yläpuolella. Muut varsinkin tälläiset setämies-selittäjät on pohjasakkaa, eikä ymmärrä naisista yhtään mitään. Sohaisin muurahaispesää, kun joskus vaan tekee mieli sohaista.
Ei kaikki naiset ole traumaattisia miesten pelkääjiä. En tiedä missä lähiössä olet oppisi ammentanut, niin en osaa ehkä eläytyä juuri sinun hämärään ajatusmaailmaan.

Tarkoitat varmaan traumatisoitunutta miestenpelkääjää? Traumaattinen miestenpelkääjä aiheuttaisi itse traumoja.

Hups, just sitä tarkoitin.  :inlove:

Poissa Roxiexo

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #63 : eilen kello 19:35:59 »

Ei kaikki naiset olekaan. En itsekään pelkää miehiä, enkä ole koskaan kohdannut työssäni isoja vaaratilanteita. Ehkä siksi, että huolehdin turvallisuudesta, ja aion jatkossakin huolehtia. Kollegoiden kanssa verkostoituneena nimittäin tiedän, että asiat mihin olen viitannut tässä keskustelussa on faktaa vaikka olenkin itse säästynyt pahimmilta jutuilta.

Tämä sinun muurahaispesään sohiminen on hyvä muistutus siitä miksi olen pitänyt pitkän tauon saitilta. Tätä paskaa täällä ei vaan jaksa katsella.

Kiitän kaikkia teitä jotka olette yksityisesti kiitelleet mun kommentteja tässä ketjussa. Olette oikeassa, tämä paikka on täynnä trolleja ja pellejä.

Pakko sanoa, että arvostan suuresti sitä, miten jaksat täällä rauhallisesti ja faktoihin nojaten näille vastata, vaikka vastassa on lähinnä provoilua, tietämättömyyttä ja silkkaa typeryyttä. Vaikka tästä saitista ilmeisesti vain marginaalinen osa seksin myyjistä tai ostajista on edes kuullut, on silti äärimmäisen tärkeää, että joku fiksu ja selkärankainen ihminen oikoo näitä harhaluuloja ja puolustaa alalla olevia.
Olet ❤️

Poissa Morjens

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #64 : eilen kello 20:54:00 »

Pakko sanoa, että arvostan suuresti sitä, miten jaksat täällä rauhallisesti ja faktoihin nojaten näille vastata, vaikka vastassa on lähinnä provoilua, tietämättömyyttä ja silkkaa typeryyttä. Vaikka tästä saitista ilmeisesti vain marginaalinen osa seksin myyjistä tai ostajista on edes kuullut, on silti äärimmäisen tärkeää, että joku fiksu ja selkärankainen ihminen oikoo näitä harhaluuloja ja puolustaa alalla olevia.
Olet ❤️

Ihan nyt oikeasti hohhoijaa. Katsoppas nyt sinäkin miten sankarisi vastasi vaikkapa mulle. Silloin jos tuntuu että kaikki muut on pellejä ja trolleja, niin kannattaa alkaa viimeistään miettimään, että voiko sitä vikaa olla itsessäkin.

Poissa Morjens

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #65 : eilen kello 20:54:54 »

Olet ❤️

Ihan nyt oikeasti hohhoijaa. Katsoppas nyt sinäkin miten sankarisi vastasi vaikkapa mulle. Silloin jos tuntuu että kaikki muut on pellejä ja trolleja, niin kannattaa alkaa viimeistään miettimään, että voiko sitä vikaa olla itsessäkin.

ja voin samalla jatkaa, että on.

Poissa saapasjalkakolli

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #66 : eilen kello 22:18:08 »

Tuleeko sulle Saapasjalkakolli heti mieleen muita ammatteja, joissa asiakaspalvelija on yhtä haavoittuvassa asemassa kuin alaston nainen yksi suljetussa tilassa tuntemattoman miehen kanssa?

Ei ehkä ammattia tule ihan heti, mutta seksinostajat tulee kyllä mieleen. Tuolla Turun ketjussa on useamman kertaa varoitettu samasta naisesta, joka ryöstelee asiakkaita ja on vaarallinen.

Miehet ovat isompia kuin naiset, mutta tosiasia on, että samanlaisesta biomassasta meidät on tehty, jonka terä ja luoti lävistää, eikä tosiasiassa voi tietää mitä on vastassa kun lähtee hellyyttä ostamaan. Siellä voi olla mikä vain väijytys, latinalaisessa Amerikassa seksinostajista tulee usein ruumiita.

Alaston mies ei nyt kauhean paljon paremmassa asemassa ole kuin alaston nainen, silloin kuin vasta puoli haluaa pahaa. Tiedän, että etenkin naisten on vaikea ymmärtää tai paremminkin hyväksyä, että vaikka miehillä on voimaa enemmän ja näyttävät raamit, se ei sitten loppuen lopulta kauhean paljon auta. Lukemattomia miehiä on kuollut naisen heiluttamasta terästä, pahaa aavistamaton ja kokematon on helppo uhri.

Seksin ostaminen ei ole turvallinen laji henkisesti, eikä fyysisesti, vaikka totta on, että asiakkailla on paljon paremmat mahdollisuudet vaikuttaa siihen millaisia tapaamisia toteuttaa. Tosin miehet ottaa luonnostaan hirveitä riskejä seksissä. On ihan tutkittu, että seksuaalinen tilanne laskee miesten kykyä tehdä älykkäitä valintoja. Tälläkin palstalla on muutamille huomautettu, että "ilmoituksessahan on selvä kusetuksen maksu, nainen ei kirjoita noin".

Olen ihminen joka ei osta tai myy tavaroita netissä juuri siksi, että en halua tavata kaikenlaista epämääräisiä tyyppejä, että voin uskoa ettei seksin myynti ole helppoa. Itse en voisi sitä tehdä, eikä "helppo raha" houkuttele miehiä lainkaan niin paljon kuin naisia. Meitä houkuttelee seksi ja seksin takia me matkustamme epämääräisten ohjeiden perässä epämääräisiin lähiöihin, tapaamaan epämääräisiä naisia, joilla on epämääräisiä oppaita meidän varaltamme. Me menemme tapaamaan näitä naisia, vaikka vastassa saattaa olla mies, tai mies on piiloutunut aseistettuna rappukäytävään tai saattaa olla piilossa myös asunnossa, tai kadun toisella puolella. Me menemme tapaamaan näitä naisia, vaikka he eivät aina ole omaan makuumme, vaikka he eivät aina osaa asiaansa, vaikka he eivät aina ole alalla oikeista syistä, vaikka he joskus ylenkatsovat meitä tai kuvittelevat olevansa parempia kuin me. Me menemmän näiden epämääräisten naisten luo, vaikka he usein eivät ota huomioon, että kun ilmoittaa asiakkaalle toimivansa kaupungiosassa, joka oikeasti on naapurikaupunginosa sille kaupungiosalle jossa hän ihan oikeasti oleskelee, voi olla kävelleen hieman kiire taittaa se 5km, että ehtii tapaamiseen. Me käymme näissä tapaamisissa, vaikka meidän oletetaan lähettävän viestiä tismalleen tapaamisaikaan pihalta, vaikka edessä on usean minuutin mahdollinen eksyily vieraassa ympäristössä, porttikongeissa ja rappukäytävissä, ja sitten vasta suihkuun jotta neito saa rauhassa laskea rahat.
Toiset panee elääkseen, toiset elää pannakseen

Poissa Kesava

• Sr. Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #67 : eilen kello 22:41:16 »

Tuleeko sulle Saapasjalkakolli heti mieleen muita ammatteja, joissa asiakaspalvelija on yhtä haavoittuvassa asemassa kuin alaston nainen yksi suljetussa tilassa tuntemattoman miehen kanssa?

Ei ehkä ammattia tule ihan heti, mutta seksinostajat tulee kyllä mieleen. Tuolla Turun ketjussa on useamman kertaa varoitettu samasta naisesta, joka ryöstelee asiakkaita ja on vaarallinen.

Miehet ovat isompia kuin naiset, mutta tosiasia on, että samanlaisesta biomassasta meidät on tehty, jonka terä ja luoti lävistää, eikä tosiasiassa voi tietää mitä on vastassa kun lähtee hellyyttä ostamaan. Siellä voi olla mikä vain väijytys, latinalaisessa Amerikassa seksinostajista tulee usein ruumiita.

Alaston mies ei nyt kauhean paljon paremmassa asemassa ole kuin alaston nainen, silloin kuin vasta puoli haluaa pahaa.
Näinpä. Kannattaa ehkä tsekkaa sinne tyynyn alle ennen panoa.

Nuori ukrainalaisnainen yritti murhata miehen kesken seksin KauniaisNuori ukrainalaisnainen puukotti 40-vuotiasta miestä sängyssä kesken seksin tyynyn alle piilottamallaan teräaseella.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/nuori-ukrainalaisnainen-yritti-murhata-miehen-kesken-seksin-kauniaisissa-verivana-autolta-johdatti-poliisit-tekopaikalle/9269048

Perfektionisti.

Poissa velihopea

• Hero Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #68 : eilen kello 22:43:06 »

…..

Seksin ostaminen ei ole turvallinen laji henkisesti, eikä fyysisesti, vaikka totta on, että asiakkailla on paljon paremmat mahdollisuudet vaikuttaa siihen millaisia tapaamisia toteuttaa. Tosin miehet ottaa luonnostaan hirveitä riskejä seksissä. On ihan tutkittu, että seksuaalinen tilanne laskee miesten kykyä tehdä älykkäitä valintoja. Tälläkin palstalla on muutamille huomautettu, että "ilmoituksessahan on selvä kusetuksen maksu, nainen ei kirjoita noin".

Olen ihminen joka ei osta tai myy tavaroita netissä juuri siksi, että en halua tavata kaikenlaista epämääräisiä tyyppejä, että voin uskoa ettei seksin myynti ole helppoa. Itse en voisi sitä tehdä, eikä "helppo raha" houkuttele miehiä lainkaan niin paljon kuin naisia. Meitä houkuttelee seksi ja seksin takia me matkustamme epämääräisten ohjeiden perässä epämääräisiin lähiöihin, tapaamaan epämääräisiä naisia, joilla on epämääräisiä oppaita meidän varaltamme. Me menemme tapaamaan näitä naisia, vaikka vastassa saattaa olla mies, tai mies on piiloutunut aseistettuna rappukäytävään tai saattaa olla piilossa myös asunnossa, tai kadun toisella puolella. Me menemme tapaamaan näitä naisia, vaikka he eivät aina ole omaan makuumme, vaikka he eivät aina osaa asiaansa, vaikka he eivät aina ole alalla oikeista syistä, vaikka he joskus ylenkatsovat meitä tai kuvittelevat olevansa parempia kuin me. Me menemmän näiden epämääräisten naisten luo, vaikka he usein eivät ota huomioon, että kun ilmoittaa asiakkaalle toimivansa kaupungiosassa, joka oikeasti on naapurikaupunginosa sille kaupungiosalle jossa hän ihan oikeasti oleskelee, voi olla kävelleen hieman kiire taittaa se 5km, että ehtii tapaamiseen. Me käymme näissä tapaamisissa, vaikka meidän oletetaan lähettävän viestiä tismalleen tapaamisaikaan pihalta, vaikka edessä on usean minuutin mahdollinen eksyily vieraassa ympäristössä, porttikongeissa ja rappukäytävissä, ja sitten vasta suihkuun jotta neito saa rauhassa laskea rahat.

Tässä oli kyllä paljon asiaa. Mitenkään seksin myyjän näkökulmaa väheksymättä, tässä ajatuksia ostajan näkökulmasta. Seksin ostaja menee usein epämääräiseen osoitteeseen eikä aina tiedä mitä siellä on vastassa. Maksullisen seksin kohdalla asiat ovat itselläni sujuneet suht hyvin, mutta ihan muissa tilanteissa aikuisiälläni olen joutunut pari kertaa väkivaltatilanteisiin, joissa nuoruudessa hankitut kamppailutaidot ovat pelastaneet pahemmalta katastrofilta ja on tullut vain jokunen mustelma puolin ja toisin.

Em. tapahtumista on kuitenkin jäänyt sen verran muistijälkeä, että epämääräiseen osoitteeseen meneminen epämääräisillä ohjeilla saa aluksi aikaan jonkinasteisen stressireaktion, josta rauhoittuminen kestää jonkin aikaa. Tuona aikana kyrpä ei seiso, kun kroppa ja mieli on varuillaan. Parhaat hupakot sitten osaavat rauhoittaa tilanteen hyvin, huonommat eivät niinkään.

Sitten on tietty nämä mettäsian luonteen omaavat (ostaja)sissit, joilla järki seisoo vähintään yhtä jämäkästi kuin kyrpä. Nämä sankarit sitten tapaa näitä feikkitytsyjä ja joutuu kusetuksen uhriksi, kun palvelut eivät pidä paikkaansa eikä mikään muukaan ole kuin luvattu. Ehkä pillua pitää saada hinnalla millä hyvänsä tai sitten iigorin väliintulo pelottaa.

Poissa Tapsatee

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #69 : tänään kello 00:44:54 »

Alaston mies ei nyt kauhean paljon paremmassa asemassa ole kuin alaston nainen, silloin kuin vasta puoli haluaa pahaa. Tiedän, että etenkin naisten on vaikea ymmärtää tai paremminkin hyväksyä, että vaikka miehillä on voimaa enemmän ja näyttävät raamit, se ei sitten loppuen lopulta kauhean paljon auta. Lukemattomia miehiä on kuollut naisen heiluttamasta terästä, pahaa aavistamaton ja kokematon on helppo uhri.

Hyvin sanottu saapasjalkakollilta, mut lähinnä ostajan näkökulmasta.
Tuossa vaan painotettiin paljon incall-tyylisiä tapaamisia, ja sen riskejä, mutta outcall tapaamisetkaan kun ei täysin riskittömiä ole.
Se kun altistaa ostajan myös vuorostaan mahdollisille kiristämisen yrityksille, yms.
Kas kun palveluntarjoajalla sattuu silloin olemaan kaikki, tai lähes kaikki tarvittava tieto turskasta, niin siitä voi olla helppo ryhtyä moiseen.
Tästäkin syystä kyllä se anonyymiys olisi tärkeää molemminpuolin.
« Viimeksi muokattu: tänään kello 00:46:49 kirjoittanut Tapsatee »