Varmaan jokaisella turskalla on ihannenaismakunsa. Ottamatta kantaa henkilökohtaisesti kenenkään pt:n kehonkuvaan, varmaan jokainen sen itse tietää/näkee/tuntee olevansa siinä kunnossa missä haluaa tai haluaisi olla...
Eli väitän näillä kilsoillani vierestä seuranneena, että tuskin kukaan nainen haluaa tarkoituksella lihoa. Siis kyllähän ns. hyvässä tikissäkin oleva nainen KAUHISTUU HETI, jos on vaikka lomalla tullut kilo tai kaksi ylimääräistä. Tällöin alkaa välittömästi duuni sen ylimääräisen kilon karistamiseksi, jos farkut vyötäröstä puristaa

Sitten on naisia eri taustalla, jotkut on urheilullisia ja toiset ei, jotkut taas pysyvät "laihoina läskeinä" eli painoa ei välttämättä ole tai mitään vatsamakkaroita ja ovat siroja. Mutta lihakset tai se kiinteys puuttuu, mitä saattaa vaikka painoindeksiltään runsaammalla olla ja kroppa näyttää paremmalta.
Sitten taas on oma kastinsa muodokkaat vs. lihavat... Näillekin taas varmaan löytyvät omat hyvät ominaisuudet, mitä luonnollisilla hoikilla harvoin on eli kohtuuttoman isot rinnat jne. Ja kyllähän tämä BBW-termi on häilyvä. Eikä pelkkä bmi-indeksi, paino suoraan kerro mitään esim. vaikka crossfittaajien kohdalla, joilla voi olla timmi kroppa vaikka indeksi saattaa kolkutella lievää ylipainoa.
Lihava on läski, sen kertoo peili tai ulkopuolisten palaute. Väitän myös, että tuskin suurinosa parisuhteessakaan haluaa kumppaniksi reilusti ylipainoista miestä tai naista. Ihan jo terveydyllisistä syistäkin ajatellen.
Se onko ilmoituksen kuvat paikkansa pitävät vai silotellut, niin on osa markkinointia. Mä oon joka kerta pettynyt siihen mäkkärin Big Mac-hamppariin, ei oo ollu kertaakaan yhtä herkullisen näköinen kuin mainoksessa