Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Onko huorien taso laskenut? Lihavia tyttöjä tarjolla....  (Luettu 11986 kertaa)

Poissa Bronson

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko huorien taso laskenut? Lihavia tyttöjä tarjolla....
« Vastaus #220 : eilen kello 15:34:49 »

Sitten taas esimerkkejä niistä joiden kanssa kuvat ja profiilit olivat harhaajohtavia: Vilja, Aurora Elomaa, Juno, Sonya, SophiaSuomi jne. (olivat kaikki rehevämpiä kuin oletin.)

Sanoisin, että kyse on ehkä enemmänkin puutteellisesta havaintokyvystäsi eli kyrpä on vienyt miestä. Noilla kaikilla mainituilla on ilmoituksissaan kuvat ja muut tarvittavat tiedot, joiden perusteella on helppo havaita, että eivät ole varsinaisesti treenattuja vartaloiden osalta, vaan kropassa on jonkin verrankin mistä ottaa kiinni. Olen itse pitänyt heidän ilmoituksiaan päinvastoin rehellisinä ja todenmukaisina.
Mitähän joku Aurora Elomaa vaikka oikeasti painaa? 85-90 kg on hyvä veikkaus reaalinäkymän perusteella mutta painoksi väitetään 79 kg. Uskon että Inarin paino piti 100% paikkansa kun aiemmin ilmoitti 54 kg ja sitten 57 kg myöhemmin kun oli vähän lihasta lisää.

Mulla on edelleen olettamus, että et osaa kovin hyvin arvioida naisten pituus/paino -suhteita. Jos esimerkiksi tuollainen kuvien perusteella suht normipituinen nainen ilmoittaa painoksi 79 kg, niin oletitko oikeasti, että siellä on erityisen timmi nainen vastassa? Hän ei kuitenkaan kuvien perusteella näytä bodarilta, mikä seikka voisi selittää korkeahkon kilomäärän. Monen mielestä Aurora on varmasti tosi kaunis, mutta miksi ihmeessä menisit häntä tapaamaan, jos ihanteesi on Veera Sinivuori tai Tiukkakissasi? Hyvänen aika sentään!

Jimmy-sedältä hyvä pointti :drinking:

Ettei jäisi siis epäselväksi kirjoituksistani, niin itsehän tykkään kyllä ihan erilaisista kehoista varsinkin jos persoona miellyttää. Yhtä hyvin kiinnostaa käydä Anni Auringonkukan käsittelyssä kuin taas samoin Tiukkakissasi kanssa peuhaamassa.

Makuja on monia. Lähinnä tuo pointtini aiemmin oli, ettei pelkkä paino kerro kaikkea vs. kehonkoostumus. Myöskään nykypäivän kehopositiivisuus ei oikein sovi mun mielestä tuon liikalihavuuden raameihin mitä jotkut ( itsekin ylipainoiset) puolestelee.

Itse elämäntaparemontin joskus tehneenä, tiedän että ikinä en jatkossa palaa entiseen. Jo ihan käytännön syyt kuten työssä jaksaminen, harrastukset, vaatteet, palautuminen kiinnostelee enemmän kuin läskiytyminen. Sekä nykyään saan herkutella enemmän kuin entisessä elämässä, riittää kun 80% vähän katsoo mitä tunkee naamariin ja liikkuu, niin 20% voi elää pellossa ;D

Näin miehenä hyviä puolia, että paino putosi muuta kun levytankona rinnalle on monia. Stondiksen kanssa ei oo ongelmia, jaksaa paneskella paremmin eri asennoissa, markkinaa(hyvännäköistä) löytyy enemmän siviilissä tai Tinderissä, hupakotkin tuntuu olevan käynnistä mielissään kun ei hikoile kuin sika tai kunto lopu sukkia laittaessa lähtiessä. Eli luulisin samojen asioiden koskettavan jokaista sukupuolta, että missä olotilassa itsellä on parempi olla vaikuttaa moneen asiaan.

Miekkamiehen tapa taas nimellä provosoida palveluiden tarjoajia ihmettelen, veikkaan että siviilissä joku Vilja, Isa tai Elomaa tuskin lähtisi helpolla perusturskan matkaan ulkonäön perusteella mitkä täällä kirjoittelee. Tai mistä minä tiedän  :kiss:

Poissa Flaming Sword

• Jr. Member
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
« Vastaus #221 : eilen kello 15:48:41 »
"Mainittakoon, että yleisesti uskotaan naisella 22-25 rasvaprosentti vastaa korkeinta hedelmällisyyttä, ja niinpä, jos pitää tärkeänä hedelmällistä ulkomuotoa, tuossa kuvajoukossa 25% olisi paras, 20% olisi jo liian alhainen"

Mitä olen itse lukenut niin 20% on hyvä hedelmällisyyden kannalta, alle sen ei ole hyvä. Parhaana pidetään noin 20-25%.

"Tämä on totta, esim. bikinifitnessissä monellahan typyllä tiukan dieetin aiheuttamana kuukautiset prakaa yms. muita oireita kuten unettomuus, mieliala jne.

Samoin käy vastaavasti toisessa ääripäässä reilusti ylipainoisilla."

Ihan oikeilla kisa fitness-tytöillä on rasvaprosentti jo epäterveen alhainen. Mutta jos puhutaan arkikielessä tuollaisesta sportti tai fitness-pimusta joka syö hyvin ja terveellisesti, ja lenkkeilee ja käy salilla eikä ole mitään merkittävää läskimahaa ja rasvaprosentti noin 20, niin ovat sekä ulkonäöltään että terveydeltään parhaita.

"Mulla on edelleen olettamus, että et osaa kovin hyvin arvioida naisten pituus/paino -suhteita. Jos esimerkiksi tuollainen kuvien perusteella suht normipituinen nainen ilmoittaa painoksi 79 kg, niin oletitko oikeasti, että siellä on erityisen timmi nainen vastassa?"

En olettanut timmiä mutta en kuitenkaan 90 kg tai mitä olikaan. Näillähän monilla siis jotka olivat ennen timmejä niin noi kuvat olivat harhaanjohtavia, kun kotisivuillaankin Auroran kuvat edelleen olivat sellaisia joissa paino oli varmaan 65-70 kg, jotain ikivanhoja kuvia. Nainen voi olla 70 kg ja silti näyttää timmiltä ilman läskimahaa kuten Sara Chafak missi-juttujensa jälkeen kun hankki lihasta.

"niin mä siis tein mun RE-ilmon silloin samoihin aikoihin enkä ole muokannut mun painoa sen jälkeen, koska en ole muistanut" - Suomen historian tunnetuimpia maksullisia naisia, Isa Häkkinen.

korjaus: koska 75 kg RE-ilmossa olisi epäedullista ja 65 kg kuulostaa paremmalta.

Meaxx, lähettämissäsi kuvissa paino on varmaan alle 70 kg koska muistan ettet ole mikään kovin pitkä. Noissa kuvissa näkee että lihasta ei ole kauhean paljon, mutta rasvaa on. Ja iäksi kun sanoit noin 40v niin oikea lienee noin 50v.

Se on hyvä kun nämä niin monet sanovat että makuasioita vaan kaikki mistä tykkää, ja silti valehtelevat painonsa ja ikänsä alemmaksi, koska tietävät mistä useimmat miehet todellisuudessa tykkäävät ;)

Se joka väittää että lihavuudella tai timmeydellä ei ole vaikutusta kysyntään ja että makuasioita vaan, kuten tuolla toisessa ketjussa väitettiin, niin selittäkääpä miksi vaikka Nooralla tuli kuukaudessa monta positiivista arvostelua kun taas vaikka Annulla meni vuosi tai vuosia että 0 arvostelua muuttui yhdeksi arvosteluksi, tai että miksi Tuhma Myy aina myy helposti keikkansa loppuun, ja samaa ei tapahdu lihavilla naisilla, tai että miksi kenelläkään lihavalla kotimaisella naisella ei ole yli 50 arvostelua kuten kotimaisella Tiukkakissalla. No oikean vastauksen tiedän minä, ja tiedätte te muutkin :) Oikea vastaus on se että nuoret timmit naiset menevät parhaiten kaupaksi.

Kun kuvia lähetettiin, niin laitetaanpa kuvia oikeasti hyvännäköisistä naisista, joita Isakin oli aikanaan Perjantai-ohjelmassa:

Poissa Jimmy-setä

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #222 : eilen kello 15:52:26 »
^ joo mutta jos painoksi on ilmoitettu 79 kg, niin kai sä jotain osaat päätellä? Vanha Jimmy-setäkin laittaa itsestään seuranhakujutuissa kuvia, joissa rapamaha on treenin jälkeen vedetty sisään, niin että kuvissa näkyy jopa sixpackia. Livenä sitä ei näe.

Poissa Flaming Sword

• Jr. Member
« Vastaus #223 : eilen kello 15:58:02 »
^ joo mutta jos painoksi on ilmoitettu 79 kg, niin kai sä jotain osaat päätellä? Vanha Jimmy-setäkin laittaa itsestään seuranhakujutuissa kuvia, joissa rapamaha on treenin jälkeen vedetty sisään, niin että kuvissa näkyy jopa sixpackia. Livenä sitä ei näe.
Aurora oli kuitenkin 173cm tai jotain niin ei 79 kg tarvitsis vielä olla hirveästi lihava jos on lihasta, mutta oikea paino oli paljon enemmän XD

Poissa Jimmy-setä

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #224 : eilen kello 16:01:41 »
Aurora oli kuitenkin 173cm tai jotain niin ei 79 kg tarvitsis vielä olla hirveästi lihava jos on lihasta, mutta oikea paino oli paljon enemmän XD
Sitten sen lihaksen pitäisi näkyä niissä kuvissa ja näin ei ole. Olet itse mokannut jutut.

Poissa Flaming Sword

• Jr. Member
« Vastaus #225 : eilen kello 16:05:41 »
Sitten sen lihaksen pitäisi näkyä niissä kuvissa ja näin ei ole. Olet itse mokannut jutut.
Katoin aikanaan lähinnä kuvia kotisivulta jossa oli vanhat kuvat timmistä neidosta.

Poissa Flaming Sword

• Jr. Member
« Vastaus #226 : eilen kello 16:07:11 »
Inari ja Veera Sinivuori  :inlove:

« Viimeksi muokattu: eilen kello 20:35:01 kirjoittanut PixelWiz »

Poissa Jimmy-setä

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #227 : eilen kello 16:10:32 »
Katoin aikanaan lähinnä kuvia kotisivulta jossa oli vanhat kuvat timmistä neidosta.
Virheesi tapahtui siinä, ettet ymmärtänyt suhteuttaa kuvista saatua tietoa saamaasi pituus/paino -tietoon. Nyt osaat jatkossa toimia fiksummin.

Poissa Flaming Sword

• Jr. Member
« Vastaus #228 : eilen kello 16:12:04 »
Virheesi tapahtui siinä, ettet ymmärtänyt suhteuttaa kuvista saatua tietoa saamaasi pituus/paino -tietoon. Nyt osaat jatkossa toimia fiksummin.
Toki ja tiedän että se 79 kg on alakanttiin myös.

Poissa Flaming Sword

• Jr. Member
« Vastaus #229 : eilen kello 16:14:34 »
Teidän 6/10 tai 5/10 kuvien sijaan 9/10 kuvia :)

Poissa Bronson

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #230 : eilen kello 16:20:00 »
Mä ainakin ymmärrän, että tuskin hupakot viikoittain kuviaan päivittävät ja kuvathan on suuntaa antavat ylipäätään. Turskathan käy thaikuilla tai ulkkareilla, keillä saattaa olla ihan väärät kuvat ;D

Silti siinäkin taas usein hinta ratkaisee tai panetus, lopulta se myydään itse itselle ok-kokemuksena vaikka välttämättä ei edes ollut. Mitä nyt välillä meinaa rapsoista käy ilmi eli taas kuvat on tehnyt ostopäätöksen  :stiletto:

Sitten naisilla kuukautiset, kuun asento ja muu käsittääkseni välillä vaikuttaa jonkun verran. Mut miehisinä miehinä tätä me ei edelleenkään ymmärretä ::)

Milloin täällä seuraavaksi ruvetaan puhumaan naamakertoimesta, alallahan on timmejä mimmejä joiden naama on ku petolinnun perse. Siihen ei edes painonpudotus auta *sarkasmia tämä*

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #231 : eilen kello 16:24:57 »
Joutuuko tätäkin ketjua kohta lukemaan kyrpä kourassa  :wanker:
Mazel tov!

Poissa Flaming Sword

• Jr. Member
« Vastaus #232 : eilen kello 16:32:08 »
Milloin täällä seuraavaksi ruvetaan puhumaan naamakertoimesta, alallahan on timmejä mimmejä joiden naama on ku petolinnun perse.
Jos mä olisin niin kuin nämä pulleista tykkäävät miehet niin kyllä savu nousisi nyt kun mun suosikkinaisia solvataan, mutta kestän kritiikin, haha.

Mitä tulee kuvieni naisiin niin ovat naamastaan Viljan tasoa, mutta kroppa parempi.

Poissa Bronson

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #233 : eilen kello 16:32:51 »
Joutuuko tätäkin ketjua kohta lukemaan kyrpä kourassa  :wanker:

:drinking:

Mulla on aina kyrpä kourassa(otsassa)kun luen tai kirjoitan tänne sivostolle :wanker:

Poissa Meaxx

• Full Member
  • Galleria (13)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #234 : eilen kello 16:37:50 »
Meaxx, lähettämissäsi kuvissa paino on varmaan alle 70 kg koska muistan ettet ole mikään kovin pitkä. Noissa kuvissa näkee että lihasta ei ole kauhean paljon, mutta rasvaa on. Ja iäksi kun sanoit noin 40v niin oikea lienee noin 50v.

Se on hyvä kun nämä niin monet sanovat että makuasioita vaan kaikki mistä tykkää, ja silti valehtelevat painonsa ja ikänsä alemmaksi, koska tietävät mistä useimmat miehet todellisuudessa tykkäävät ;)

No eihän tämä nyt ollenkaan mene sinulla putkeen vaikka olet huippuasiantuntija. Painoni on "varmaan alle 70 kg" - RE:n ilmoituksessa se on 68 kg, kotisivulla 70 kg, ... vain siveästi L-kokoinen. Missä kohtaa siis valehtelen painoni alemmaksi, olettaen että olet oikeassa? En vielä paljasta todellista lukemaa, pidetään jännitystä yllä. Moni myös tietää että ikää on kohtuullisen vaikea arvioida aikuisen naisen kropasta kasvoja näkemättä.
Raisio ma-to! ❤️

Poissa Bronson

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #235 : eilen kello 16:40:35 »
Milloin täällä seuraavaksi ruvetaan puhumaan naamakertoimesta, alallahan on timmejä mimmejä joiden naama on ku petolinnun perse.
Jos mä olisin niin kuin nämä pulleista tykkäävät miehet niin kyllä savu nousisi nyt kun mun suosikkinaisia solvataan, mutta kestän kritiikin, haha.

Mitä tulee kuvieni naisiin niin ovat naamastaan Viljan tasoa, mutta kroppa parempi.

Tosta sun 9/10 tytöltä minkä laitoit, niin kun ottaa silikonien päältä vauvaöljyn pois, botoxit huulista, tussitetut kulmakarvat ja meikit veke niin... Näyttää varmaan samalta kun viimekerran Wolt-kuski joka toi mulle pitsan ;D ehkä jopa kuulostaakin yhtä möreältä kun sanoo " Sir, sinu pitsa ole hyva"

Poissa Jimmy-setä

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #236 : eilen kello 17:04:03 »
Toki ja tiedän että se 79 kg on alakanttiin myös.
Virheistä voi oppia. Olen iloinen, että pystyin auttamaan. 😊

Poissa ftw72

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #237 : eilen kello 17:41:37 »
flaming sword siis näin kusipäitä on olemassa   :drinking: 

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #238 : eilen kello 17:52:08 »
Olisi kiinnostavaa tietää taustoista, että mistä kumpuaa moinen intohimo  ::)

Poissa Avaruusmies

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #239 : eilen kello 17:57:42 »
Olisi kiinnostavaa tietää taustoista, että mistä kumpuaa moinen intohimo  ::)

Ihan puhdasta rollaamista ja kaveri on todennäköisesti nähnyt pimpsan viimeksi kun on syntynyt. Melko varmasti itse ylipainoinen.