Mitähän joku Aurora Elomaa vaikka oikeasti painaa? 85-90 kg on hyvä veikkaus reaalinäkymän perusteella mutta painoksi väitetään 79 kg. Uskon että Inarin paino piti 100% paikkansa kun aiemmin ilmoitti 54 kg ja sitten 57 kg myöhemmin kun oli vähän lihasta lisää.Sanoisin, että kyse on ehkä enemmänkin puutteellisesta havaintokyvystäsi eli kyrpä on vienyt miestä. Noilla kaikilla mainituilla on ilmoituksissaan kuvat ja muut tarvittavat tiedot, joiden perusteella on helppo havaita, että eivät ole varsinaisesti treenattuja vartaloiden osalta, vaan kropassa on jonkin verrankin mistä ottaa kiinni. Olen itse pitänyt heidän ilmoituksiaan päinvastoin rehellisinä ja todenmukaisina.
Sitten taas esimerkkejä niistä joiden kanssa kuvat ja profiilit olivat harhaajohtavia: Vilja, Aurora Elomaa, Juno, Sonya, SophiaSuomi jne. (olivat kaikki rehevämpiä kuin oletin.)
Mulla on edelleen olettamus, että et osaa kovin hyvin arvioida naisten pituus/paino -suhteita. Jos esimerkiksi tuollainen kuvien perusteella suht normipituinen nainen ilmoittaa painoksi 79 kg, niin oletitko oikeasti, että siellä on erityisen timmi nainen vastassa? Hän ei kuitenkaan kuvien perusteella näytä bodarilta, mikä seikka voisi selittää korkeahkon kilomäärän. Monen mielestä Aurora on varmasti tosi kaunis, mutta miksi ihmeessä menisit häntä tapaamaan, jos ihanteesi on Veera Sinivuori tai Tiukkakissasi? Hyvänen aika sentään!
Jimmy-sedältä hyvä pointti

Ettei jäisi siis epäselväksi kirjoituksistani, niin itsehän tykkään kyllä ihan erilaisista kehoista varsinkin jos persoona miellyttää. Yhtä hyvin kiinnostaa käydä Anni Auringonkukan käsittelyssä kuin taas samoin Tiukkakissasi kanssa peuhaamassa.
Makuja on monia. Lähinnä tuo pointtini aiemmin oli, ettei pelkkä paino kerro kaikkea vs. kehonkoostumus. Myöskään nykypäivän kehopositiivisuus ei oikein sovi mun mielestä tuon liikalihavuuden raameihin mitä jotkut ( itsekin ylipainoiset) puolestelee.
Itse elämäntaparemontin joskus tehneenä, tiedän että ikinä en jatkossa palaa entiseen. Jo ihan käytännön syyt kuten työssä jaksaminen, harrastukset, vaatteet, palautuminen kiinnostelee enemmän kuin läskiytyminen. Sekä nykyään saan herkutella enemmän kuin entisessä elämässä, riittää kun 80% vähän katsoo mitä tunkee naamariin ja liikkuu, niin 20% voi elää pellossa

Näin miehenä hyviä puolia, että paino putosi muuta kun levytankona rinnalle on monia. Stondiksen kanssa ei oo ongelmia, jaksaa paneskella paremmin eri asennoissa, markkinaa(hyvännäköistä) löytyy enemmän siviilissä tai Tinderissä, hupakotkin tuntuu olevan käynnistä mielissään kun ei hikoile kuin sika tai kunto lopu sukkia laittaessa lähtiessä. Eli luulisin samojen asioiden koskettavan jokaista sukupuolta, että missä olotilassa itsellä on parempi olla vaikuttaa moneen asiaan.
Miekkamiehen tapa taas nimellä provosoida palveluiden tarjoajia ihmettelen, veikkaan että siviilissä joku Vilja, Isa tai Elomaa tuskin lähtisi helpolla perusturskan matkaan ulkonäön perusteella mitkä täällä kirjoittelee. Tai mistä minä tiedän

Oikea vastaus on se että nuoret timmit naiset menevät parhaiten kaupaksi.