Mua haittaa, jos ilmoituksessa ei tuu selväksi, että on läski.
Pitäis alkaa kääntyy ovelta pois.
Pitäis alkaa kääntyy ovelta pois.
Uutiset:
Paavola
Kelpo kaveri
Itse ainakin olen löytänyt hyvinkin monenlaista seuraa pelkästään ulkoista olemusta arvioiden. Heille yhteistä on minun seurassani ollut ensiluokkainen palvelu, mutta valikoinkin käyntini nykyisin tarkkaan.Tarjontaa on moneen makuun, valitset itseäsi miellyttävän"Tällaisia on aniharvoin enää tarjolla, ainakaan Jyväskylässä =(("

Loco Lucy

Nauttii muiden arvostusta
Loco Lucy

Loco Lucy

Silloin kun hesarista bongattiin lyhyt txt-ilmo numerolla, kukaan ei kitissyt pt.n koosta, muodosta.Ei tainnut silloin olla keskustelufoorumeitakaan joissa aiheesta keskustella. Nyt on.
dijon

Näyttää hyvää esimerkkiä
Komppaan kielitieteiljän viimestä lausetta ja pohdinkin sitä tossa suihkussa että on kyllä surullista nähdä, että ihmiset on edelleen niin avoimesti incelöityneitä että valitetaan naisten vartaloista, eikä siitä että ite tekis sille jotakin. Mm menis itteään miellyttävän horon luokse.
Musta ois niiiiiiiin ihanaa ku täällä vois vaan vaihtaa ajatuksia, mutta sitten joku tahmanäppi hikiperseinen tissiposki tekee ketjun kuinka vituttaa kun hänellä ei oo nyt edessään unelmien horoa. Kuule ei oo mullakaan unelmien elämää, mutta kovasti teen sen asian eteen joka päivä töitä.
Ihmiset matkustaa ja sillee.