Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Onko huorien taso laskenut? Lihavia tyttöjä tarjolla....  (Luettu 1163 kertaa)

Poissa Paavola

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko huorien taso laskenut? Lihavia tyttöjä tarjolla....
« Vastaus #20 : eilen kello 21:09:41 »
Mua haittaa, jos ilmoituksessa ei tuu selväksi, että on läski.
Pitäis alkaa kääntyy ovelta pois.

Poissa Tunnustautuja

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #21 : eilen kello 21:19:40 »
^ Tämä nyt ei liittynyt mitenkään otsikkoon.

Poissa jan#91

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #22 : eilen kello 21:44:25 »
Tarjontaa on moneen makuun, valitset itseäsi miellyttävän
"Tällaisia on aniharvoin enää tarjolla, ainakaan Jyväskylässä  =(("
Itse ainakin olen löytänyt hyvinkin monenlaista seuraa pelkästään ulkoista olemusta arvioiden. Heille yhteistä on minun seurassani ollut ensiluokkainen palvelu, mutta valikoinkin käyntini nykyisin tarkkaan.

Vaikka pidänkin monenmuotoisista ja -näköisistä naisista, niin on tietenkin selvää, että jätän väliin, jos en koe palveluntarjoajaa minua viehättäväksi. Mutta se, että itkisin täällä saitilla tätä asiaa, ei tule kuuna päivänä tapahtumaan. Menen mieluummin panemaan  :behind:

Poissa Kellopeliappelsiini

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #23 : eilen kello 21:54:28 »
Noub, nykyään ilmoittelee "uhkeat" tytöt. Mitä se sitten tarkoittaakaan, itse siirryn seuraavaan ilmoitukseen.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine

Poissa Loco Lucy

• Full Member
  • Galleria (10)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #24 : eilen kello 22:09:12 »
Voi ei. Ehkäpä tulisi halvemmaksi mennä lihatiskille ja ostaa sieltä laatutavaraa? Olisi myös punnittu just sun makuun ja rasvaprosenttikin olisi sun päätösvallassa.
Yes, i got the blue app 🍑

Poissa Loco Lucy

• Full Member
  • Galleria (10)
« Vastaus #25 : eilen kello 22:12:07 »
Mikäs oli AP:n paino?

Mulle ei ainakaan kannata tulla t 110kg 😌

Poissa Kielitieteilijä

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #26 : eilen kello 23:08:57 »
Musta tuntuu....

Onko nyt niin että saitille on tullut uusia (kenties myös uusia turskia tyttöjen iloksi?) heppuleita pätemään, useammallakin tunnuksella?

Minua alkaa sylettää ihan vitukseen se että kun kirjaudun ineen ja katselen uusia postauksia niin:
Läski, ylipaino, vartalo...
Mitä helvettiä täällä kitistään ja porataan; onks tää sitä samaa syndroomaa ku jenkeissä?
Uusavutonta lukutaidottomuutta...

Minä olen eläessäni kaks kertaa pettynyt kohdatessa, kerran kääntynyt ovella.
Molemmat ns ulkkareita.

Silloin kun hesarista bongattiin lyhyt txt-ilmo numerolla, kukaan ei kitissyt pt.n koosta, muodosta.

Minun mielestäni ongelma ei ole pt.n vartalossa, ongelma on (Anteeks) vitun idiootin narsistisessa yksinkertaisuudessa ja kyvyttömyydessä ymmärtää lukemaansa, näkemäänsä.
Tällä yritän sanoa vain sen että tänään tunnen itseni suhteellisen fiksuksi mutta ei se tee minua ylpeäksi vaan surulliseksi.
Slippery when wet!

Poissa Loco Lucy

• Full Member
  • Galleria (10)
« Vastaus #27 : eilen kello 23:25:30 »
Komppaan kielitieteiljän viimestä lausetta ja pohdinkin sitä tossa suihkussa että on kyllä surullista nähdä, että ihmiset on edelleen niin avoimesti incelöityneitä että valitetaan naisten vartaloista, eikä siitä että ite tekis sille jotakin. Mm menis itteään miellyttävän horon luokse.

Musta ois niiiiiiiin ihanaa ku täällä vois vaan vaihtaa ajatuksia, mutta sitten joku tahmanäppi hikiperseinen tissiposki tekee ketjun kuinka vituttaa kun hänellä ei oo nyt edessään unelmien horoa. Kuule ei oo mullakaan unelmien elämää, mutta kovasti teen sen asian eteen joka päivä töitä.

Ihmiset matkustaa ja sillee.

Poissa Penaattori

• Sr. Member
« Vastaus #28 : tänään kello 00:20:13 »
Silloin kun hesarista bongattiin lyhyt txt-ilmo numerolla, kukaan ei kitissyt pt.n koosta, muodosta.
Ei tainnut silloin olla keskustelufoorumeitakaan joissa aiheesta keskustella. Nyt on.

Voi olla myös, ettei silloin ollut aihetta kitinään kun muijat oli kuosissa.
Jotka osaa, ne tekee mitä vaan
Jotka ei, ne ryhtyy opettamaan
- Juice Leskinen

Poissa dijon

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #29 : tänään kello 01:28:00 »
Komppaan kielitieteiljän viimestä lausetta ja pohdinkin sitä tossa suihkussa että on kyllä surullista nähdä, että ihmiset on edelleen niin avoimesti incelöityneitä että valitetaan naisten vartaloista, eikä siitä että ite tekis sille jotakin. Mm menis itteään miellyttävän horon luokse.

Musta ois niiiiiiiin ihanaa ku täällä vois vaan vaihtaa ajatuksia, mutta sitten joku tahmanäppi hikiperseinen tissiposki tekee ketjun kuinka vituttaa kun hänellä ei oo nyt edessään unelmien horoa. Kuule ei oo mullakaan unelmien elämää, mutta kovasti teen sen asian eteen joka päivä töitä.

Ihmiset matkustaa ja sillee.

Jep jep. Nyt on sunnuntai sis! Jätä se pullo kaappiin :'D

_
dijon on sinappi

Poissa joey_t

• Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #30 : tänään kello 05:47:35 »
Musta tuntuu....

Onko nyt niin että saitille on tullut uusia (kenties myös uusia turskia tyttöjen iloksi?) heppuleita pätemään, useammallakin tunnuksella?
Siltähän tämä näyttää. Esittävät uusavutonta kun itselle mieleistä "laatuseuraa" ei vain löydy samalla pyrkien solvaamaan foorumillakin kirjoittelevia pt:itä. Jos ei löydy niin ei löydy, turha asiasta on itkeä foorumilla, ei se asia sillä muuksi muutu. Vissiin jonkun hyväntahtoisen foorumilaisen pitäisi rientää apuun ja avata uusavuttoman valittajan sepalus kun elämänsä on niin vaikeata.

Poissa Kapu

• Sr. Member
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
« Vastaus #31 : tänään kello 07:19:19 »
Musta tuntuu....

Paras tarjonta näyttäisi olevan edelleen ns. "pillukolmion" alueella (suunnilleen Helsinki - Tampere - Turku). Ei jokaisen maitolaiturin luona ole päivystäjää, koska hän kuolisi nälkään. Vierailevia tähtösiä onneksi välillä kiertää pikkupaikoissa myös Takomon (asuntoauton) lopetettua.

Foorumeilla itsensä kehuminen ei kyllä mitenkään edistä asioita. Oman elämänsä huippugigolon kannattaisi itse liikkua kohti tarjontaa joko tässä maassa tai maailmalla.
Takkuiset hiukset rinnoillasi