Itse olen kyllä vakkarisuhteen kannalla. Mutta tarkennan nyt mitä tarkoitan vakkarisuhteella: Ymmärrän siis "vakkari" -termin lyhenteenä vakioasiakkuudesta. Tämän määritelmän täyttymiseen riittää siis se, että vierailut ovat toistuvia. Ei muuta.
Yllätyksekseni olen huomannut että tällä saitilla yllättävän monella, niin turskalla kuin pt:llä, näyttää olevan erikoisia vaatimuksia "vakkari" termin määritelmän täyttymiselle, kuten aivan erityinen luottamus, jonkinlainen melkein-ystävyys, yhteydenpito maksullisten tapaamisten ulkopuolella, erityiskohtelu hintojen ja tapaamisaikojen suhteen tms. Minä en siis tarkoita vakkarisuhteella mitään tällaista, eikä tulisi mieleenkään olettaa esim hinnanalennusta tai aikojen venyttämistä vakkarisuhteen perusteella. Vakkarisuhde tarkoittaa minulle ainoastaan sitä, että tapaamisetovat toistuvia, ja tapaamiseen liittyy oletus myös seuraavan tapaamisen toteutumisesta, sanottiin se tapaamisen jälkeisen hyvästelyn yhteydessä ääneen tai ei.
Tarvitsen kiihottuakseni jonkinlaisen tunnesiteen, tai illuusion siitä, ja ensitapaamisella tällaisen luominen on vaikeaa. Illuusion ei tosin tarvitse olla kovin vahva, ja toinen tapaaminen usein riittää jo siihen. Mutta ensitapaaminen uuden pt:n kanssa ei yleensä ole kovin kummoinen, koska pt on vielä liian vieras. Siksi tulee käytyä toistuvasti samojen luona.
Mä ahdistun vakkareista ihan suoraan.. Mä en jaksa sitä vaihetta kun tulee ihastumista ja toivotaan, että kertoisin henk koht elämästäni jotain ja koitetaan kaikki keplottelukonstit läpi ennenku todetaan ettei jatketa enää.
Jos asiakas osaa käyttäytyä ihastuksesta huolimatta, niin sit voi pysyä vakkarina.
Ja ehdottomasti pointtaan, että gfessä em halua vakkareita, bdsm jutuissa ehdottomasti vakkareita, niin pääsee pintaa syvemmälle.
Gfe:t on ollu mulle osaltaan aika traumaattisia ja pyrin siihen, et pääsen ne vetämään mun toiminnasta pois jossain vaiheessa.
Niin, GFE on poikkeuksellinen laji siinä mielessä, että ihastumisen tunne vähän niinkuin kuuluu asiaan, ja ilman sitä GFE-kokemus jää epätäydelliseksi, ainakin mun mielestä. Mutta tärkeää on osata käyttäytyä ja kunnioittaa pt:n rajoja, pitää se ihastumisen tunne siellä maksetun ajan raameissa, tai, voi sitä tietysti fiilistellä maksetun ajan ulkopuolellakin, mutta kunhan se ei ala olla häiritsevää ja kunhan PT:tä ei asian kanssa häiritse. Ja tärkeää on tietenkin osata pitää se ihastumisen tunne aisoissa ja ettei se muutu haitalliseksi. Ihastuminen ja ihastuminen ovat eri asioita, mutta niiden välinen raja voi olla veteen piirretty viiva.
Ymmärrän hyvin Loco Lucyn pointin tässä, jos toistuvasti on ollut asiakkaita, joille tämä rajojen vetäminen on vaikeaa. Mutta sitä en ymmärrä, miksei GFE:tä voi poistaa palveluvalikoimasta saman tien, jos se ei tunnu omalta jutulta?
Kovasti tsemppiä joka tapauksessa. ❤️