Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Vakkarisuhteen ilot ja karikot  (Luettu 5461 kertaa)

Poissa Ilotikku

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Vakkarisuhteen ilot ja karikot
« Vastaus #20 : Lokakuu 24, 2025, 02:35:11 »
Yksi plussa lisää vakkarisuhteelle: kustannukset.

Harrastaminen on kalleinta silloin, kun kolistelee kaiken maailman karikoissa etsiessään sitä mieluista palveluntarjoajaa. Rahaa palaa liukuhihnoihin ja huonoihin kemioihin eikä viivan alle jää tyhjänä tuulessa heiluvien kassien lisäksi oikeastaan muuta kuin vitutus.

Hyvään vakkariin voi laittaa isojakin summia ja se tulee silti halvemmaksi kuin tuo yo. sinkoilu.

Poissa Loco Lucy

• Jr. Member
  • Galleria (10)
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #21 : Lokakuu 24, 2025, 02:46:56 »
Mennään taas negan kautta 😄

Mä ahdistun vakkareista ihan suoraan.. Mä en jaksa sitä vaihetta kun tulee ihastumista ja toivotaan, että kertoisin henk koht elämästäni jotain ja koitetaan kaikki keplottelukonstit läpi ennenku todetaan ettei jatketa enää.

Jos asiakas osaa käyttäytyä ihastuksesta huolimatta, niin sit voi pysyä vakkarina.
Horoiluun erikoistunut Domme satunnaisesti exhibbailemassa saitilla.

Isoa pyllyä OF:ssä ♥️

Poissa Tulli

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #22 : Lokakuu 24, 2025, 10:21:44 »
Mulla tasan 1 pt kenet olen tavannut enemmän kuin kerran.
Lasken itseni vakkariksi vaikka käyn vierailulla n. 2-3kk välein.
Tutussa ja turvallisessa on se iso plussa että tietää että ei tarvitse pettyä. Mutta onhan se uuden kokeilemisessa se oma jännitys, hyvässä ja pahassa.
Ja onhan se mukava palata vakkarin sänkyyn kun välissä päässyt tapaamaan jotain uutta.
Tissit 😍

Poissa Loco Lucy

• Jr. Member
  • Galleria (10)
« Vastaus #23 : Lokakuu 25, 2025, 00:33:56 »
Ja ehdottomasti pointtaan, että gfessä em halua vakkareita, bdsm jutuissa ehdottomasti vakkareita, niin pääsee pintaa syvemmälle.

Gfe:t on ollu mulle osaltaan aika traumaattisia ja pyrin siihen, et pääsen ne vetämään mun toiminnasta pois jossain vaiheessa.

BDSM painotteista siis selkeesti toivon ja haen.

Poissa joey_t

• Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #24 : Lokakuu 25, 2025, 05:15:55 »
^Pelkästään lukemalla foorumviestejä asiat eivät aukene kuten ne ovat ja kuten eri ihmiset ne kokevat koska kukaan meistä ei pääse toisen ihmisen pään sisään.

Silti mietin miksi kukaan pt tekee mitään traumaattista tai edes sen tyyppistä ellei syynä ole jonkinasteinen pakko. Joka kuulostaa aika ikävältä.

Poissa wiseguy78

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #25 : Lokakuu 25, 2025, 11:06:16 »
Eikös vakkarisuhteessa pitäis olla kemiat vähän molemminpuolista,kuka nyt vakkariksi
haluaa,jos sama ei tunnu toiselta osapuolelta.
Itellä ollu ainoastaan yks vakkari ja olihan se nyt ihan erilaista,eikä tullu mieleen,ettei vois kysyä mistä vaan.
Nyt olen käyny yhdellä upealla naisella useaan kertaan ja sain viestin tulisinko käymään,ekasta kerrasta lähtien kemiat tuntu
olevan kohillaan.
En tossa nyt näe negatiivisia,muuta kuin lompakko kapenee :)

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
« Vastaus #26 : Lokakuu 25, 2025, 11:13:26 »
Silti mietin miksi kukaan pt tekee mitään traumaattista tai edes sen tyyppistä ellei syynä ole jonkinasteinen pakko. Joka kuulostaa aika ikävältä.
Tässä tulee tyhmän miehen mieleen ajatus että "eikö tätä nyt tehdäkään omasta vapaasta tahdostaan"
Can I be your RILF (Retard I'd Like to Fuck)

Poissa BrockLanders

• Jr. Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #27 : Lokakuu 25, 2025, 12:29:14 »
Gfe:t on ollu mulle osaltaan aika traumaattisia ja pyrin siihen, et pääsen ne vetämään mun toiminnasta pois jossain vaiheessa.

En ole mikään ammattilaisia neuvomaan, mutta tuo voi olla hyvä ratkaisu. Voisi luulla, että jos on poikkeukselliset kauniit kasvot tai muuten erityisen viehättävä, niin se yhdistettynä GFE-palveluihin tuottaa juuri suurella riskillä niitä ihastumisia, mitkä voivat olla varmaan puolin ja toisin kiusallisia (hupakolle ahdistavaa ja asiakkaalle epätoivoista/masentavaa).

Tuo tietysti sillä oletuksella, että asiakasvirtaa riittää muutenkin tarpeeksi.

Poissa Viveca

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #28 : Lokakuu 25, 2025, 12:51:44 »
^Muhun on tiettävästi ihastunut vain yksi asiakas 18 vuoden aikana ja tarjoan nimenomaan gfe:tä. Tästä voi varmaankin vetää johtopäätöksen, etten ole kauniskasvoinen enkä muutenkaan viehättävä.. Tai sitten se johtuu siitä, että jaan henkilökohtaisen elämäni asiakkaiden kanssa 🤔😅
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 25, 2025, 12:53:54 kirjoittanut Viveca »
Jyväskylä 18.11 asti, jatkuu keväällä. Reissut Seksisaitin kalenterissa sekä Re:n ilmoituksessa.

Poissa Mie

• Hero Member
« Vastaus #29 : Lokakuu 25, 2025, 13:22:31 »
^Muhun on tiettävästi ihastunut vain yksi asiakas 18 vuoden aikana ja tarjoan nimenomaan gfe:tä. Tästä voi varmaankin vetää johtopäätöksen, etten ole kauniskasvoinen enkä muutenkaan viehättävä.. Tai sitten se johtuu siitä, että jaan henkilökohtaisen elämäni asiakkaiden kanssa 🤔😅

Noo tuosta voidaan olla montaa mieltä. Mutta kyllä ei sun kasvoissa ole mitään vikaa ja mun mielestä oot tosi viehättävä! Toisissa olosuhteissa voisin helpostikin ihastua sinuun! 😘

Paikalla ftw72

• Full Member
« Vastaus #30 : Lokakuu 25, 2025, 13:32:59 »
Tässä tulee tyhmän miehen mieleen ajatus että "eikö tätä nyt tehdäkään omasta vapaasta tahdostaan"
tämä juurikin samaa mieltä hyvä lifti !  :headbang:    :drinking: 

Poissa Loco Lucy

• Jr. Member
  • Galleria (10)
« Vastaus #31 : Lokakuu 25, 2025, 13:42:13 »
Nii emt, onhan tää omasta vapaasta tahdosta, mutta tälleen kroonisesti sairaana mun on pakko maksaa laskut jollain.

Eli mä en pysty tekemään normaalia työtä, sillä mulla on aivo- ja selkäydintulehdus, myalginen enkefalomyeliitti. Siihen kuuluu myös mitokondrioiden ATP:n tuotannon häiriö ja voi viedä rasitusikkunan jatkuvasti ylittäessään pyörätuoliin ja sänkypotilaaksi. Mä oon ollu vuoden vuodepotilaana silleen, että energiat meni vessassakäymiseen ja pulssi nousi niin korkeelle että exä talutti mut sinne hoitaen mua lähes täyspäiväisesti reilun vuoden.

Mielummin mä siis myyn seksiä kun työskentelen itteni 9 to 5 hommilla siihen pisteeseen etten oo elämään itsenäisesti kykenevä, työstä nyt puhumattakaan.

Tällä hetkellä oon pystynyt parantaa mum elintasoa siihen, että oon pystyny ostaa läppärin millä pystyn opiskelee hiljalleen psykologian kursseja, sillä en pysty käymään koulua.

Kaikki on pikkuhiljaa ja omassa kodissa.

Näin säästän omia voimavaroja ja voin välillä käydä reissussakin.

Elintaso on noussut ja sen myötä pystyn ostamaan mitokondrioiden toimintaa tukevia lisäravinteita ja ravintoa. Lääkitystä tai toimivaa hoitoa kun tähän ei ole.

Mutta niin. Jos olisin terve, en välttämättä olisi myymässä gfe:tä, vaan painottuisin puhtaasti bdsm sessioihin ja cfnm tyylillä.

Poissa Loco Lucy

• Jr. Member
  • Galleria (10)
« Vastaus #32 : Lokakuu 25, 2025, 13:44:53 »
Ja toki voi olla, että joillekkin joskus sattuu jotain traumaattista asiakaskohtaamisissa ja sen myötä uuden asiakkan, joka pyrkii venyttämään tai rikkomaan rajoja, näkeminen voi olla uudelleen traumatisoivaa.

Ja silti jotkut jaksaa vinkuu hinnoista 😄

Paikalla ftw72

• Full Member
« Vastaus #33 : Lokakuu 25, 2025, 13:49:53 »
voimia sulle loco lucy ! toivon kaikkea hyvää !

Poissa Loco Lucy

• Jr. Member
  • Galleria (10)
« Vastaus #34 : Lokakuu 25, 2025, 14:13:02 »
Ja jottei mee ihan masisteluksi, niin tää työ on tuonut mulle sellasia vapauksia mihin käytännössä mulla ei ois ollu koskaan ennen mahdollisuuksia mm matkustaminen, hyvä ravinto mahdollisuus jopa yksityislääkäriin yms.

Plus oon saanu ihania vakkareita, joiden takia oon jaksanu jatkaa ja puskee eteenpäin. Pidän mun asiakkaita mun opettajina kind of 🙏

Poissa BrockLanders

• Jr. Member
« Vastaus #35 : Lokakuu 25, 2025, 14:54:23 »
Elintaso on noussut ja sen myötä pystyn ostamaan mitokondrioiden toimintaa tukevia lisäravinteita ja ravintoa. Lääkitystä tai toimivaa hoitoa kun tähän ei ole.

Ikävä kohtalo tuo sun sairaus. Kaikkea ei voi ulkopuolisena aavistaa ennen kuin joku niistä kertoo. Luulen, että aika monia vähän pysäytti lukea tuo kertomasi.

Mitään järkevää en tuohon osaa sanoa kuin, että vaikka olisikin parantumaton sairaus, niin toivottavasti olo kohentuu ravinteilla ja säilytät elämänilon.

Poissa joey_t

• Sr. Member
« Vastaus #36 : Lokakuu 25, 2025, 15:29:02 »
Kaikkea parasta sinulle Loco :inlove:

Poissa basti

• Full Member
« Vastaus #37 : Lokakuu 25, 2025, 16:48:04 »

Näkeehän sen välillä rapsoistakin ettei yhtään kiinnostaisi tehdä mitään mutta rahan vuoksi tekevät.

Poissa Loco Lucy

• Jr. Member
  • Galleria (10)
« Vastaus #38 : Lokakuu 25, 2025, 17:26:56 »
Joskaan ei voi aina ja suoraan syyttää pt:tä, ihmisten kohtaamistyö on moniulotteista, eikä voida heittää aina ja pelkästään ptn vastuulle sitä, miten tapaaminen menee. Ainakaan mä en taputtele päähän jos joku on perseestä, venyttää rajoja tai rikkoo niitä. Sit mä vaan hoidan sovitut asiat, jos se siis on turvallista. Jos ei, niin laitan pihalle.

Muuten, väittäisin et jokainen palvelujaan myyvä on syystä x alalla ja haluaa pitää ne hyvät asiakkaat ja tarjoaa sellasta palvelua jolla varmistetaan, että omalta osalta on tehty ja tarjottu sellanen pavelu, millä itse tulisi uudestaan.

Väitän et kukaan ei ole alalla, muuta kuin rahan takia. Työstä voi tykätä, mutta mä en henk koht puurtais näin paljon hommaa, jos en sais tästä palkkiota.

Ala myös edustaa jotain työllistettävää joukkoa.

Ni.... Niiku.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 25, 2025, 17:28:35 kirjoittanut Loco Lucy »

Poissa Moonshine

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #39 : Lokakuu 25, 2025, 18:14:21 »
Kovasti tsemppiä Locolle! Mukava kuulla että elämänlaatusi on parantunut tämän työn myötä.