Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Vakkarisuhteen ilot ja karikot  (Luettu 5569 kertaa)

Poissa BrockLanders

• Jr. Member
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Vakkarisuhteen ilot ja karikot
« Vastaus #40 : Lokakuu 25, 2025, 19:19:47 »
^Muhun on tiettävästi ihastunut vain yksi asiakas 18 vuoden aikana ja tarjoan nimenomaan gfe:tä.

Hyvä kun käytit termiä "tiettävästi". Sitä kun ei voi aina (usein kyllä) tietää esim. ilmeistä, puheista tai elkeistä. Tämä ei koske mitenkään erityisesti kohtaamisia vain hupakoiden kanssa, mutta yleisesti monet/useimmat aikuiset miehet pitävät ihastumiset omana tietonaan, jos huomaavat ettei järkeviä etenemisien mahdollisuuksia suhteeseen ole.

Ja edes siinä epätodennäköisessä tilanteessa, että asiakas saisi tunteilleen hupakolta vastakaikua, niin osa miehistä pitäisi päänsä kylmänä, koska eivät esim. mustasukkaisuuden tai aisurifiiliksen vuoksi voisi lopulta seurustella seksityöläisen kanssa. (Tiedän, etttä poikkeuksiakin löytyy, mutta en jatka siitä enempää, kun aiheesta on täällä oma ketjukin.)

Et voi kuitenkaan lopulta tietää kuinka kuinka monen turskan ihastumishaaveissa olet ollut heitä tahtomattasi kiusaamassa.  :drinking:

Poissa Viveca

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #41 : Lokakuu 25, 2025, 19:32:29 »
^

Mä en jaksa sitä vaihetta kun tulee ihastumista ja toivotaan, että kertoisin henk koht elämästäni jotain ja koitetaan kaikki keplottelukonstit läpi ennenku todetaan ettei jatketa enää.

Jos asiakas osaa käyttäytyä ihastuksesta huolimatta, niin sit voi pysyä vakkarina.

Sain ylläolevasta Loco Lucyn kommentista sen käsityksen, että mm. hänen kohdalla noita ihastumisia on ollut lähestulkoon riesaksi asti. Kommenttini oli lähinnä vastine (ja pientä sarkasmia liittyen sun kommenttiin), ettei itsellä ole ollut ikinä mitään ongelmia. Se yksi, jolla tunteet syveni mua kohtaan, tajusi lopettaa käynnit. Muiden ihastumisia ei tosiaankaan ole edes huomannut, mikäli sellaisia on ylipäätään ollut.

Loco Lucylle kaikkea hyvää, nostan hattua ❤️
Jyväskylä 18.11 asti, jatkuu keväällä. Reissut Seksisaitin kalenterissa sekä Re:n ilmoituksessa.

Poissa Peetu

• Jr. Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #42 : Lokakuu 25, 2025, 20:19:00 »
Hyvä kun tarjontaa ja kysyntää on monenlaiseen.

Joku kaipaa uuden kohtaamisen jännitystä – sitä pientä sähköä ja epävarmuutta, joka tekee hetkestä arvaamattoman (kuin pelaisi venäläistä rulettia).
Toinen kiksit tutusta ja turvallisesta, sitä että tietää mihin tulee ja kenet kohtaa.
Yksi hakee paineiden purkua ja tiettyä kokemusta. Toinen kaipaa pidempää kohtaamista, jossa on muutakin sisältöä – aikaa jutella, kokeilla ja nauttia rauhassa.

Itse kävin perjantaina vakkarillani. Tavallistakin pidempi tapaaminen tällä kertaa.
Kokeiltiin uutta ja nautittiin tutusta – ja se tuttu oli vielä kehittynyt niin, että meinasi mennä jalat alta. Onneksi sain istua ;)  En osannut edes odottaa moista. Taas huomasi, että kommunikoimisen harjoittelu omien toiveiden osalta oli tehnyt terää (taitaakin oikeastaan ainakin itselle olla tässä touhussa se vaikein puoli). Onneksi tuttu osasi täydentää.
Sain mitä hain, ja enemmänkin. Mielihyvähormonit virtasivat, naurettiin paljon yhdessä, ja kiireisen viikon jälkeen olo oli lopulta juuri se mitä kaipasin – kevyt, rento ja rauhallinen.
Huomasin vasta nukkumaan mennessä, miten kokonaisvaltaisesti keho ja mieli olivat tyhjentyneet.

Kiitos kohtaamisesta vakkarille – uskon hänen tämän jossain kohtaa lukevan. ❤️ Seuraavaa odotellessa...

Toivottavasti kaikille tulee niitä juuri heille siinä hetkessä sopivia kohtaamisia. Sekä turskille että pt:lle.

Ja erityinen tsemppi Loco Lucylle – vaatii rohkeutta kertoa tuollaisesta vaivasta. Arvostan avoimuutta ja toivon, että saat helpotusta ja hyviä päiviä eteenpäin.

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #43 : Lokakuu 25, 2025, 21:06:47 »
Mennään taas negan kautta 😄

Mä ahdistun vakkareista ihan suoraan.. Mä en jaksa sitä vaihetta kun tulee ihastumista ja toivotaan, että kertoisin henk koht elämästäni jotain ja koitetaan kaikki keplottelukonstit läpi ennenku todetaan ettei jatketa enää.

Jos asiakas osaa käyttäytyä ihastuksesta huolimatta, niin sit voi pysyä vakkarina.
Luin sun kaikki kirjoituksesi läpi tässä ketjussa ja koko sydämestäni toivon parempaa tulevaisuutta.

Tämä jonka nyt lainasin. Tajuan täysin! Tein joskus melkein 22v sitten päätöksen että jos ihastun huoraan hän ei saa siitä kärsiä jos mulla vintissä viira ja pillupsykoosi pukkaa päälle.  Sitten tein päätöksen että jos ihastun,  en tapaa kyseistä huoraa uudestaan.  Sitten tein päätöksen että panen kerran ja jatkan seuraavaan. Kaikki päätökseni ovat pitäneet.
Can I be your RILF (Retard I'd Like to Fuck)

Poissa Loco Lucy

• Jr. Member
  • Galleria (10)
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #44 : Lokakuu 26, 2025, 02:02:45 »
Kiitos tsempeistä ❤️

Ja Liftille on pakko naurahtaa taas. Vai että pillupsykoosi. Puhut tästä niin tunteella, että kyseessä taitaa olla jo jonkinsortin kokemusasiantuntija.

Voi sinua pientä.

Kyse saattaa olla limerenssistä

https://mentaalimatkalla.fi/index.php/2024/07/09/limerenssi-estaa-todellisen-yhteyden-toiseen-ihmiseen/

Sellanen kiva, leikkisä ihastus on kivakin piristys töissä, mutta oon myös kokenut vainoa, niin limerenssi voi joltain osin imitoida sen alkamista ja se on ahdistavaa. Uskon myös et moni pt joutuu olee tän asian kanssa varuillaan.

Hyvä Lifti, että et oo enää täysin pillupsykoosin vietäväksi heittäytynyt 💪
Horoiluun erikoistunut Domme satunnaisesti exhibbailemassa saitilla.

Isoa pyllyä OF:ssä ♥️

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
« Vastaus #45 : Lokakuu 26, 2025, 04:37:26 »
^ Höh....heti rupesi vituttamaan kun kirjoitus oli suunnattu naisille ja homoille. Pääsin kohtaan "prinssi uljas" ja heitin kirveen kaivoon.

Pitäkää tunkkinne.

Poissa saapasjalkakolli

• Full Member
« Vastaus #46 : Lokakuu 26, 2025, 19:48:07 »
^^ Onhan tuolla välillä niitä, kun itketään kun joku PT ei enää vastaakaan, vaikka ilmokin on netissä. Ja näissä varmaan on kyse juuri siitä, että hupakkoa on alkanut ahdistamaan toisen ihastus. Jokunen aika kävin eräällä sellaisella, jonka perään tuolla itki muutamakin. Ja nättihän se Aino on, mukava myös.
Toiset panee elääkseen, toiset elää pannakseen

Poissa ThomasDundee

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #47 : Lokakuu 26, 2025, 21:06:55 »
Itse olen kyllä vakkarisuhteen kannalla. Mutta tarkennan nyt mitä tarkoitan vakkarisuhteella: Ymmärrän siis "vakkari" -termin lyhenteenä vakioasiakkuudesta. Tämän määritelmän täyttymiseen riittää siis se, että vierailut ovat toistuvia. Ei muuta.

Yllätyksekseni olen huomannut että tällä saitilla yllättävän monella, niin turskalla kuin pt:llä, näyttää olevan erikoisia vaatimuksia "vakkari" termin määritelmän täyttymiselle, kuten aivan erityinen luottamus, jonkinlainen melkein-ystävyys, yhteydenpito maksullisten tapaamisten ulkopuolella, erityiskohtelu hintojen ja tapaamisaikojen suhteen tms. Minä en siis tarkoita vakkarisuhteella mitään tällaista, eikä tulisi mieleenkään olettaa esim hinnanalennusta tai aikojen venyttämistä vakkarisuhteen perusteella. Vakkarisuhde tarkoittaa minulle ainoastaan sitä, että tapaamisetovat toistuvia, ja tapaamiseen liittyy oletus myös seuraavan tapaamisen toteutumisesta, sanottiin se tapaamisen jälkeisen hyvästelyn yhteydessä ääneen tai ei.

Tarvitsen kiihottuakseni jonkinlaisen tunnesiteen, tai illuusion siitä, ja ensitapaamisella tällaisen luominen on vaikeaa. Illuusion ei tosin tarvitse olla kovin vahva, ja toinen tapaaminen usein riittää jo siihen. Mutta ensitapaaminen uuden pt:n kanssa ei yleensä ole kovin kummoinen, koska pt on vielä liian vieras. Siksi tulee käytyä toistuvasti samojen luona.

Mä ahdistun vakkareista ihan suoraan.. Mä en jaksa sitä vaihetta kun tulee ihastumista ja toivotaan, että kertoisin henk koht elämästäni jotain ja koitetaan kaikki keplottelukonstit läpi ennenku todetaan ettei jatketa enää.

Ja ehdottomasti pointtaan, että gfessä em halua vakkareita, bdsm jutuissa ehdottomasti vakkareita, niin pääsee pintaa syvemmälle.

Gfe:t on ollu mulle osaltaan aika traumaattisia ja pyrin siihen, et pääsen ne vetämään mun toiminnasta pois jossain vaiheessa.

Niin, GFE on poikkeuksellinen laji siinä mielessä, että ihastumisen tunne vähän niinkuin kuuluu asiaan, ja ilman sitä GFE-kokemus jää epätäydelliseksi, ainakin mun mielestä. Mutta tärkeää on osata käyttäytyä ja kunnioittaa pt:n rajoja, pitää se ihastumisen tunne siellä maksetun ajan raameissa, tai, voi sitä tietysti fiilistellä maksetun ajan ulkopuolellakin, mutta kunhan se ei ala olla häiritsevää ja kunhan PT:tä ei asian kanssa häiritse. Ja tärkeää on tietenkin osata pitää se ihastumisen tunne aisoissa ja ettei se muutu haitalliseksi. Ihastuminen ja ihastuminen ovat eri asioita, mutta niiden välinen raja voi olla veteen piirretty viiva.

Ymmärrän hyvin Loco Lucyn pointin tässä, jos toistuvasti on ollut asiakkaita, joille tämä rajojen vetäminen on vaikeaa. Mutta sitä en ymmärrä, miksei GFE:tä voi poistaa palveluvalikoimasta saman tien, jos se ei tunnu omalta jutulta?

Kovasti tsemppiä joka tapauksessa. ❤️

Poissa AnniAuringonkukka

• Sr. Member
  • Galleria (10)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #48 : Lokakuu 26, 2025, 22:46:01 »
Mustakin pieni, kunnioittava ja rajojen sisällä pysyvä ihastuminen voi hyvin kuulua GFE:hen, kuin suola kananmunan päällä. En nimittäin koe, että asiakas olisi ikinä ihastunut minuun ihmisenä. Hän ei tunne mua vaan sen pienen kaistaleen työminääni, joka hänen kanssaan tulee esiin. Jos hän näkisi koko kuvan, voisi olla ihan eri ääni kellossa 😂

Ennemmin koen, että ihastunut asiakas on ihastunut johonkin joka nousee hänestä itsestään eli siihen, miltä hänestä *tuntuu* onnistuneen kohtaamisen jälkeen: vapautuneelta, arvostetulta, huomioidulta, ymmärretyltä, kyvykkäältä, halutulta, mitä ikinä ne lämpimät tunteet itse kullakin mahtaa olla.

Ne on ihania tunteita ja niistä saakin nauttia.
Oulussa viimeistä kertaa tänä vuonna 9.-11.11.

Poissa Loco Lucy

• Jr. Member
  • Galleria (10)
« Vastaus #49 : Lokakuu 26, 2025, 22:46:08 »
^Thomas on kyllä poikkeuksellisen fiksu tyyppi ollut, ei mitään ongelmia!

Mä myös ehkä ahdistun keskivertoa herkemmin ihmisistä 😄 ja koen sellaset tosi huonot kiinnostuksen osotukset ahdistavina, koska tajuan että käsissä on ihminen joka ei osaa kommunikoida avoimesti. Eikä siinä oo mitään vikaa, sitä voi harjotella, mutta mä en vaan pysty sellaseen. Ahdistun.

Ei voi vetää ei, mutta luultavasti moni muukin on vähän niinku ns pakolla alalla, mutta siitä ei puhuta. Jonka kyllä myös ymmärrän.

Avasin suuni ja otin riskin, myös menettää asiakkaita.

Ja pointtaan vielä, että mä haluan tehdä tätä ja nautin siitä, kun on kivoja asiakkaita, mutta sitten jos on vaikeita asiakkaita, rajojen rikkomista, liian iholle tulemista, pitkiä vuodatuksia tms ni sit mä en niinku halua enkä jaksa kannatella.

Oon helvetti ollu pitkän aikaa. Tosi väsynyt ja paljon elämässä. Mä oon ihan syystäkin solo polyamorinen. Mulla ei oo aikaa ihmisille ja nautin olla yksin.

Mut voisin just pointtaa eilisen super kivan vakkarin joka tulee ja tippaakin vielä ja meillä on super hauskaa ku vedän sitä käteen ja heitetään vinoilevaa läppää samalla ku se ampuu spermansa ties minne seinille.

Mua ei ahdista sen kanssa ku tunnen sen ja miten reagoi.

Tällasia vakkareita mä haen, em sellasia jotka tulee toistuvasti ja odottaa sen takia jotain lisäkivoja juttuja kuten hemk koht asioista puhumisen.

Oon avoin, mut en kaikille.
Horoiluun erikoistunut Domme satunnaisesti exhibbailemassa saitilla.

Isoa pyllyä OF:ssä ♥️

Poissa Peetu

• Jr. Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #50 : Lokakuu 26, 2025, 23:27:17 »
Itse olen kyllä vakkarisuhteen kannalla. Mutta tarkennan nyt mitä tarkoitan vakkarisuhteella: Ymmärrän siis "vakkari" -termin lyhenteenä vakioasiakkuudesta. Tämän määritelmän täyttymiseen riittää siis se, että vierailut ovat toistuvia. Ei muuta.

Niin, ehkä tuo vakkariuden määritelmä pelkästään käyntien perusteella on aika suppeaa. Käynnithän voivat perustua paikalliseen suppeaan tarjontaa tai muuhun vastaavaan tekijään joka ei varsinaisesti ole kanta-asiakkuutta.

Lainaus
Yllätyksekseni olen huomannut että tällä saitilla yllättävän monella, niin turskalla kuin pt:llä, näyttää olevan erikoisia vaatimuksia "vakkari" termin määritelmän täyttymiselle, kuten aivan erityinen luottamus, jonkinlainen melkein-ystävyys, yhteydenpito maksullisten tapaamisten ulkopuolella, erityiskohtelu hintojen ja tapaamisaikojen suhteen tms. Minä en siis tarkoita vakkarisuhteella mitään tällaista, eikä tulisi mieleenkään olettaa esim hinnanalennusta tai aikojen venyttämistä vakkarisuhteen perusteella. Vakkarisuhde tarkoittaa minulle ainoastaan sitä, että tapaamisetovat toistuvia, ja tapaamiseen liittyy oletus myös seuraavan tapaamisen toteutumisesta, sanottiin se tapaamisen jälkeisen hyvästelyn yhteydessä ääneen tai ei.

ThomasDundeen sanat voisi olla kun omasta siveltimestä. Erikoishinnat, lisäpalvelut tms. eivät ole sitä mitä itsekään vakkarilta edellytän. Tuo "oletus myös seuraavan tapaamisen toteutumisesta" on minusta juuri sitä. Ja tietty toivon että vakkarin kanssa käytännön asiat toimivat. Edellisen vakkarin kanssa joskus juotiin kahvit tapaamisen aluksi tai lopuksi jos kummallakin sattui olemaan sopivasti aikaa.

Lainaus
Tarvitsen kiihottuakseni jonkinlaisen tunnesiteen, tai illuusion siitä, ja ensitapaamisella tällaisen luominen on vaikeaa. Illuusion ei tosin tarvitse olla kovin vahva, ja toinen tapaaminen usein riittää jo siihen. Mutta ensitapaaminen uuden pt:n kanssa ei yleensä ole kovin kummoinen, koska pt on vielä liian vieras. Siksi tulee käytyä toistuvasti samojen luona.

Niin... kyllä sellainen hymy, joka näkyy myös silmissä ja se että reagoidaan keskusteluihin, aiempiin kertoihin jne. saa sukat pyörimään jaloissa. Itselle omien toiveiden sanoittaminen ei ole helppoa. Uudet tuttavuudet ovat siksi haasteita. Vakkarillekin on vaikea välillä kertoa mitä tältä kertaa toivoisi. Työssä joutuu olemaan sen verran sosiaalinen, että vapaalla ei kauhean kummallisiin pysty.

Poissa Taitaka

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #51 : eilen kello 00:57:59 »
Kävin useamman vuoden ajan säännöllisesti eräällä suomalaisella PT:lla, vähintään sen pari kertaa / kk, välillä useamminkin.

Vietimme yleensä intiimin tunnin hänen luonaan, joko seksin tai välillä pelkän hieronnan merkeissä.

Tyttö oli oikein ihana ja koin, että sain häneltä spesiaalia palvelua, jos en ainoana asiakkaana, niin ainakin yhtenä harvoista sellaisista. Ehkä tyttö puhui paskaa mutta ei sillä väliä, sillä sai ainakin minut uskomaan.

Eräänä kertana pt ilmoitti, että hän on alkanut siviilielämässä seurustelemaan, joten ei voi enää antaa minulle niitä intiimeimpiä palveluita, kuten mm. suuseksiä. Tämä löi minut ällikällä, varsinkin kun tätä ei kerrottu minulle etukäteen, vaan vasta sitten kun oltiin jo sängyssä ilkosillaan. Ja minähän olin tapaamiselle tietysti mennyt nauttimaan juuri näistä palveluista, joita kaikilta Suomi-naisilta ei saa.

Tuli lievästi petetty olo, mutta urpona suomalaisena pidin tietysti mölyt mahassani ja hymyilin ymmärtäväni - ja ymmärsinhän minä, mutta en tapaa jolla se esitettiin.

Hymyillen lähdin tältä tapaamiselta pois, tai teeskentelin hymyileväni ja lupasin olla taas pian yhteydessä. Tässä kohtaa valehtelin kirkkain silmin, sillä tiesin ovea kiinni laittaessani, että tämä oli viimeinen kerta kun tapaamme.

Vituttaa vieläkin.

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
« Vastaus #52 : eilen kello 03:59:07 »
Krokotiilimies Dundee tosiaan aukaisee järjen äänellä vakkarikuvion. Siis miten homman pitäisi mennä. Nimittäin lukemattomia kertoja saa lukea pettyneestä turskan pojasta joka käy saman huoran luona kolmatta kertaa mutta ei tunne "mitään ihmeellistä" ja owoa ei vieläkään annettu ja tunnin aika ei tarkoittanutkaan 90 minuuttia.

Näitä itkuvirsiä lukiessa tulee todellinen wtf olo. Varsinkin "en kokenut mitään ihmeellistä" Miten helvetissä se asia voi olla huoran syy ja mitä vitun kokemusta tai tunnetilaa sinne on menty hakemaan.

No kyllähän kaikki vanhat pierut ymmärtää jos gfe palveluita ostava turskamajuri itkee että "ei kokenut mitään ihmeellistä" Poloinen on mennyt hakemaan jotain rakkauspaskaa huoran jalkojen välistä. Kun suurin osa miehistä kyllä ymmärtää jo yläasteella mitä sieltä naisen jalkojen välistä löytyy.

Ihastumisjuttuihin en osaa ottaa kantaa kun itse olen melkein immuuni amorin nuolille ja varsinkin huoraa tavatessa vedän vielä tietoisesti suojamuurit päälle.  Tällä seuraavalla en halua ketään loukata ja kukin elää tyylillään mutta olen ihan tietoisesti tehnyt selväksi itselleni että kunnioitan ja rakastan itseäni edes sen verran että en ajaudu tilanteeseen jossa voisin tavata naisen jota kohtaan minulla on tunteita ainoastaan silloin kun maksan 250€. Se olisi todella julmaa.

Poissa joey_t

• Sr. Member
« Vastaus #53 : eilen kello 06:18:27 »
Ai että miten viisasta tekstiä Liftiltä taas kerran. Etenkin tuo viimeinen kappale. Mikään ihastuminen tai sen tyyppinenkään ei vaan kuulu näihin kuvioihin. Ei edes pienesti.

Ihmisillä - tai ainakin meillä miehillä - tai ainakin minulla - on vain sisäänrakennetttuna sellainen ominaisuus että sitä aina joskus vaan kaipaa seksiä ja läheisyyttä. Jos meet tuohon lähibaariin ja löydät sieltä itsellesi seuraa jonka kanssa olet halukas viettämään hetken myöhäistä iltaa taikka koko yön. Niin on olemassa pienoinen vaara että se toinen alkaa tuntemaan jotakin joka ei sulle ole ok. Minkäpä ihminen tunteilleen voi, voi olla että se seuralaisesi tekee viattomalta kuulostavan kysymyksen "onko sulla myös joku muu?" taikka "et kai sinä paljon tällaisia juttuja harrastele?"

Taikka jotakin. Jotakin kysymyksiä joihin et haluaisi vastata. Haluaisit vain hetken seksiä ja läheisyyttä. Samalla toivoen että tämä hetki seksiä ja läheisyyttä olisi myös sille toiselle vain hetki seksiä ja läheisyyttä. Ei muuta. Mitä hänen elämäänsä muuten kuuluu ja mitä siellä on, se ei kiinnosta ja on samantekevää. Mutta samalla tiedät että sen toisen mieleen voi herätä ajatus "meillä voisi olla jotakin muutakin" ja ehkä tämä kaikki lopulta vain sattuu hänen sisällään koska vastauksesi on "ei voi, halusin vain hetken seksiä ja läheisyyttä". En halua loukata toisen tunteita enkä mitään.

Ja kun nyt kuitenkin tilanne on se, että johtuen asioista, joille itse ei vaan voi mitään, aina joskus löytää itsensä tilanteesta jossa haluaa hetken seksiä ja läheisyyttä. Pitäisikö vaan kieltää tämä tunne itseltään koska siihen ei liity mitään toivetta saada olla osa jonkun muun elämää eikä halua että tämän seikan takia tarvitsisi ottaa ketään toista osaksi omaa elämää. Kun se kuvio ei vaan sovi yhtälöön ja on kaikkien mahdollisuuksieni ulkopuolella. Jos tällainen kuvio siihen väistämättä kuuluu niin mieluummin kieltää itseltään oikeuden hetkeen joka on vain seksiä ja läheisyyttä.

Mutta haa, onhan tässä se mahdollisuus että ostan seksiä. Maksamalla pyydetyn hinnan ostan tilanteen jossa on vain seksiä ja läheisyyttä. Olemme toisillemme myös ystävällisiä mutta kumpikin voi luottaa siihen että tähän ei liity yhtään mitään muuta. Ei mitään ihastumista taikka edes illuusiota ihastumisesta, ei kummallakaan, ei mitään sen tyyppistäkään joka voisi saada toiselle osapuolelle tunteen mistään muusta kuin siitä että kyseessä on vain hetki jonka olemme yhdessä. Harrastaen seksiä ja läheisyyttä.

Poissa häkkisen isa

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #54 : eilen kello 11:04:28 »
Yllätyksekseni olen huomannut että tällä saitilla yllättävän monella, niin turskalla kuin pt:llä, näyttää olevan erikoisia vaatimuksia "vakkari" termin määritelmän täyttymiselle, kuten aivan erityinen luottamus, jonkinlainen melkein-ystävyys, yhteydenpito maksullisten tapaamisten ulkopuolella, erityiskohtelu hintojen ja tapaamisaikojen suhteen tms.

pakko tarkentaa nyt tästä inspiroituneena tuota aiempaa kommenttiani ketjuun, että mäkään en aattele että vakkari automaattisesti olisi myös sinänsä ystävä. enemmän kyse on ehkä siitä, että itsekin koen tarpeeksi kauan jatkuneen luontevan asiakassuhteen jälkeen toisen ihmisen olevan aidosti riittävän tuttu, jotta kyse lakkaa olemasta "vain" satunnaisesta asiakkaasta. ne ylimääräiset minuutit on helppo katsoa sormien läpi, koska kiinnostaa oikeasti myös vaihtaa kuulumiset vielä seksin jälkeen sängyssä tai eteisessä, ja jää vähän hölmö olo jos ei tule kysyneeksi että miten hevoset voi tai onko taloremppa edennyt.

mutta kuten sanottua, vakkarius on vakioasiakkuutta, ja sellasia voi muodostua missä tahansa palvelualalla, kun vierailuja tulee tarpeeksi. kun jonkun kanssa on tarpeeksi monta kertaa tavannut syntyy tietty kasuaali tuttavallisuuden aste, mikä on syvemmällä kuin mikä tahansa perus asiakastapaaminen on. mutta ei sellaista tuttavallisuutta oikein voi pakottaa. se syntyy jos se syntyy, tai sitten ei. mua kiinnostaa mun asiakkaiden kuulumiset tapaamisten aikana, ja niiden ulkopuolella on ehkä se kourallinen asiakkaita joiden kanssa vaihdan ihan mielelläni kuulumisia, meemejä tai muuta vastaavaa - yleensä heidän aloitteestaan.

jostain syystä erityisesti seksialalla vakioasiakkaaksi tosiaan aktiivisesti pyritään ja sen takia toisinaan myös odotetaan saavansa asioita. samanlaista ei oikein voi kuvitella syntyvän missään muualla, että menisi vaikkapa kahvilaan jo ensimmäisellä visiitillään kysymään saisiko jatkossa santsikupin ilmaiseksi jos alkaa käymään kerran viikossa, tai kysymään parin visiitin jälkeen että joko tulisi kahvi kaupan päälle pullan kanssa :D

ja siis tiedän että monet kollegat mielellään antaa aleja yms yms, en nyt puhu siitä. puhun omista kokemuksistani sen suhteen mitä asiakkaat jotka mieltää itsensä (potentiaalisiksi) vakkareiksi yleensä kysyy.
tänä syksynä nähtävissä tampereella ja turussa. kosketellen, ihana isa 😘

Poissa ThomasDundee

• Sr. Member
« Vastaus #55 : eilen kello 12:02:51 »
Ai että miten viisasta tekstiä Liftiltä taas kerran. Etenkin tuo viimeinen kappale. Mikään ihastuminen tai sen tyyppinenkään ei vaan kuulu näihin kuvioihin. Ei edes pienesti.

Ihmisillä - tai ainakin meillä miehillä - tai ainakin minulla - on vain sisäänrakennetttuna sellainen ominaisuus että sitä aina joskus vaan kaipaa seksiä ja läheisyyttä. Jos meet tuohon lähibaariin ja löydät sieltä itsellesi seuraa jonka kanssa olet halukas viettämään hetken myöhäistä iltaa taikka koko yön. Niin on olemassa pienoinen vaara että se toinen alkaa tuntemaan jotakin joka ei sulle ole ok. Minkäpä ihminen tunteilleen voi, voi olla että se seuralaisesi tekee viattomalta kuulostavan kysymyksen "onko sulla myös joku muu?" taikka "et kai sinä paljon tällaisia juttuja harrastele?"

Taikka jotakin. Jotakin kysymyksiä joihin et haluaisi vastata. Haluaisit vain hetken seksiä ja läheisyyttä. Samalla toivoen että tämä hetki seksiä ja läheisyyttä olisi myös sille toiselle vain hetki seksiä ja läheisyyttä. Ei muuta. Mitä hänen elämäänsä muuten kuuluu ja mitä siellä on, se ei kiinnosta ja on samantekevää. Mutta samalla tiedät että sen toisen mieleen voi herätä ajatus "meillä voisi olla jotakin muutakin" ja ehkä tämä kaikki lopulta vain sattuu hänen sisällään koska vastauksesi on "ei voi, halusin vain hetken seksiä ja läheisyyttä". En halua loukata toisen tunteita enkä mitään.

Ja kun nyt kuitenkin tilanne on se, että johtuen asioista, joille itse ei vaan voi mitään, aina joskus löytää itsensä tilanteesta jossa haluaa hetken seksiä ja läheisyyttä. Pitäisikö vaan kieltää tämä tunne itseltään koska siihen ei liity mitään toivetta saada olla osa jonkun muun elämää eikä halua että tämän seikan takia tarvitsisi ottaa ketään toista osaksi omaa elämää. Kun se kuvio ei vaan sovi yhtälöön ja on kaikkien mahdollisuuksieni ulkopuolella. Jos tällainen kuvio siihen väistämättä kuuluu niin mieluummin kieltää itseltään oikeuden hetkeen joka on vain seksiä ja läheisyyttä.

Mutta haa, onhan tässä se mahdollisuus että ostan seksiä. Maksamalla pyydetyn hinnan ostan tilanteen jossa on vain seksiä ja läheisyyttä. Olemme toisillemme myös ystävällisiä mutta kumpikin voi luottaa siihen että tähän ei liity yhtään mitään muuta. Ei mitään ihastumista taikka edes illuusiota ihastumisesta, ei kummallakaan, ei mitään sen tyyppistäkään joka voisi saada toiselle osapuolelle tunteen mistään muusta kuin siitä että kyseessä on vain hetki jonka olemme yhdessä. Harrastaen seksiä ja läheisyyttä.

Mä luulen että tarkoitat ihastumisella eri asiaa kuin minä. Ihastuminen ja ihastuminen on eri asioita, kuten aiemmassa kommentissa sanoin. Siihen mitä minä tässä yhteydessä tarkoitan ei liity minkäänlaisia parisuhde-ajatuksia tai sinnepäinkään. Ei edes toiveita minkäänlaisesta maksetun ajan ulkopuolisesta kanssakäymisestä. Tarkoitan vain sitä tunnetta, illuusiota, joka parhaimmillaan tekee GFE-kokemuksesta vieläkin paremman. Ja mikä joskus saa fiilistelemään hymyssä suin vielä päiviä tapaamisen jälkeen. Ehkä tunnistat mitä tarkoitan, mutta käytät siitä eri nimeä.

Tästä aiheesta mä taannoin aloitin oman ketjun, joka herättikin paljon keskustelua.
« Viimeksi muokattu: eilen kello 12:07:30 kirjoittanut ThomasDundee »

Poissa ThomasDundee

• Sr. Member
« Vastaus #56 : eilen kello 12:29:41 »
AnniAuringonkukka sanoittaa tässä aika hyvin mitä tarkoitan:

Mustakin pieni, kunnioittava ja rajojen sisällä pysyvä ihastuminen voi hyvin kuulua GFE:hen, kuin suola kananmunan päällä. En nimittäin koe, että asiakas olisi ikinä ihastunut minuun ihmisenä. Hän ei tunne mua vaan sen pienen kaistaleen työminääni, joka hänen kanssaan tulee esiin. Jos hän näkisi koko kuvan, voisi olla ihan eri ääni kellossa 😂

Ennemmin koen, että ihastunut asiakas on ihastunut johonkin joka nousee hänestä itsestään eli siihen, miltä hänestä *tuntuu* onnistuneen kohtaamisen jälkeen: vapautuneelta, arvostetulta, huomioidulta, ymmärretyltä, kyvykkäältä, halutulta, mitä ikinä ne lämpimät tunteet itse kullakin mahtaa olla.

Ne on ihania tunteita ja niistä saakin nauttia.

Poissa joey_t

• Sr. Member
« Vastaus #57 : eilen kello 13:38:07 »

Mä luulen että tarkoitat ihastumisella eri asiaa kuin minä. Ihastuminen ja ihastuminen on eri asioita, kuten aiemmassa kommentissa sanoin. Siihen mitä minä tässä yhteydessä tarkoitan ei liity minkäänlaisia parisuhde-ajatuksia tai sinnepäinkään. Ei edes toiveita minkäänlaisesta maksetun ajan ulkopuolisesta kanssakäymisestä. Tarkoitan vain sitä tunnetta, illuusiota, joka parhaimmillaan tekee GFE-kokemuksesta vieläkin paremman. Ja mikä joskus saa fiilistelemään hymyssä suin vielä päiviä tapaamisen jälkeen. Ehkä tunnistat mitä tarkoitan, mutta käytät siitä eri nimeä.

Tästä aiheesta mä taannoin aloitin oman ketjun, joka herättikin paljon keskustelua.
Luultavasti juuri näin.