Ne kalusteet voi olla myös fetissi, ja silloin ymmärrän, että jonkun sellaisen puutevoi olla este omalle vierailulle. Tietysti myös sellaiset kalusteet, jotka voivat olla vaaraksi ei oikein sovi tähän harrastukseen, mutta veikkaan, että siitä ei tässä ole kyse.
Siinä Mika on kyllä oikeassa, että kaikki paikat ei sovi kaikille. En minäkään hakeudu joka paikkaan erinäisistä syistä. Minulla vaan ei synny tarvetta myöskään dissata sellaisia foorumilla, mitkä eivät vastaa suoraan omiin mielihaluihini. Monenlaista on tarjolla Suomessakin. Ei muuta kuin kohti uusia kokemuksia.
Olet muuten väärässä tuon vaarallisuuden suhteen. Olen aikanaan antanut tästä perustellun palautteen.
Vastaus oli aika tyly, tämä kaluste sopii Waltasalille. Palaute oli vielä julkinen, mutta se poistettiin nopeasti.
Edesmenneessä Kartanossa oli toisaan mietitty miten kalusteiden valinta ja sijoittelu mahdollistavat session joustavan kulun. Tunnin sessiossa ehdittiin suorittamaan noin kolme eri fetissiä ilman ylimääräistä säätämistä. Jos perusteltu palaute on dissaamista, niin olkoot sitten. Suuresti ihmettelen, ettei tätä ketjua ole vielä siivottu.
Eräs esimerkki kömmähdyksestä Waltasalilta. Paikassa on pitkä metallitanko. Sitä yritettiin kiinnittää jalkoihini, vaikka se oli pituuden takia selvästi tarkoitettu käsille. Huomautin tästä, jolloin domina testasi tangon pituuttaa itse ja totesi, näinhän se on. Näin tämän ongelman heti silmämääräisesti.
Club Moresta löytyy vartavasten valmistettu musta metallitanko, joka on tarkoitettu jalkojen kiinnityksille.
Waltasalin valikoimiin näyttää kuuluvan kelmutus. Minut on kerran kelmutettu Waltasalilla. Muuten hyvä juttu, mutta en ole koskaan antanut nimenomaista suostumusta kelmuttamiseeni, koska se voi vaikuttaa hengittämiseeni. Ehkä olisi pitänyt sanoa punainen heti aluksi. Sitä en tiedä leikattiinko kelmut auki, koska aika alkoi loppua, vai havaitsiko domina muutoksen hengityksestäni.